Екі шеңбердің өзара орналасуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың Сабақтың
:
тақырыбы Екі: тақырыбы Екі
шеңбердің өзара шеңбердің өзара
орналасуыорналасуы
1 слайд
Сабақтың Сабақтың : тақырыбы Екі: тақырыбы Екі шеңбердің өзара шеңбердің өзара орналасуыорналасуы
2 слайд
Оқу бағдарламасына Оқу бағдарламасына
:
сәйкес оқу мақсаты :сәйкес оқу мақсаты
7.1.2.12 ,
түзу мен шеңбердің екі7.1.2.12 , түзу мен шеңбердің екі
шеңбердің өзара орналасу шеңбердің өзара орналасу
;
жағдайларын талдау ;жағдайларын талдау
:
Сабақтың мақсаты :Сабақтың мақсаты
Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы
біледі және оның қасиеттерін есептер біледі және оның қасиеттерін есептер
;
шығаруда қолдана алады Екі ; шығаруда қолдана алады Екі
шеңбердің өзара орналасу шеңбердің өзара орналасу
;
жағдайларын біледі ;жағдайларын біледі
2 слайд
Оқу бағдарламасына Оқу бағдарламасына : сәйкес оқу мақсаты :сәйкес оқу мақсаты 7.1.2.12 , түзу мен шеңбердің екі7.1.2.12 , түзу мен шеңбердің екі шеңбердің өзара орналасу шеңбердің өзара орналасу ; жағдайларын талдау ;жағдайларын талдау : Сабақтың мақсаты :Сабақтың мақсаты Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның қасиеттерін есептер біледі және оның қасиеттерін есептер ; шығаруда қолдана алады Екі ; шығаруда қолдана алады Екі шеңбердің өзара орналасу шеңбердің өзара орналасу ; жағдайларын біледі ;жағдайларын біледі
3 слайд
Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде
есеп,есеп,
Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп.Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп.
Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - Есепсіз өмір деген мазмұнсыз -
ау,ау,
Дүниенің бар тұлғасы есеп Дүниенің бар тұлғасы есеп
десек.десек.
3 слайд
Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,есеп, Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп.Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп. Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау,ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.десек.
4 слайд
, . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар , . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар
.
барлық үшбұрыштар бұрыштарының шамасын тап .барлық үшбұрыштар бұрыштарының шамасын тап
Үй Үй
жұмысыжұмысы
4 слайд
, . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар , . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар . барлық үшбұрыштар бұрыштарының шамасын тап .барлық үшбұрыштар бұрыштарының шамасын тап Үй Үй жұмысыжұмысы
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Енді оқушылар мен сіздерге Енді оқушылар мен сіздерге
BilimLand
кеше бағдарламасы BilimLand кеше бағдарламасы
бойынша тапсырмалар бойынша тапсырмалар
.
бердім Үйге берген. бердім Үйге берген
тапсырмаларды тапсырмаларды
,
қаншалықты түсіндіңіздер , қаншалықты түсіндіңіздер
соны интербелсенді тақтаға соны интербелсенді тақтаға
, ,
тақтағатақтаға
шығып шығып
және постер және постер
арқылыарқылы
бір бір
- бір-бір
оқушыдан оқушыдан
түсіндіріп бере түсіндіріп бере
сс
. іздер.іздер
6 слайд
Енді оқушылар мен сіздерге Енді оқушылар мен сіздерге BilimLand кеше бағдарламасы BilimLand кеше бағдарламасы бойынша тапсырмалар бойынша тапсырмалар . бердім Үйге берген. бердім Үйге берген тапсырмаларды тапсырмаларды , қаншалықты түсіндіңіздер , қаншалықты түсіндіңіздер соны интербелсенді тақтаға соны интербелсенді тақтаға , , тақтағатақтаға шығып шығып және постер және постер арқылыарқылы бір бір - бір-бір оқушыдан оқушыдан түсіндіріп бере түсіндіріп бере сс . іздер.іздер
7 слайд
2 . тапсырма2 . тапсырма
Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы
2 см және олардың арасына рсы екі2 см және олардың арасына рсы екі
.
шеңберді жанайтындай етіп үшінші шеңбер орналастырылған Үшінші . шеңберді жанайтындай етіп үшінші шеңбер орналастырылған Үшінші
4 , .
шеңбердің радиусы см болса центрлес шеңбердің үлкенінің радиусын тап 4 , .шеңбердің радиусы см болса центрлес шеңбердің үлкенінің радиусын тап
7 слайд
2 . тапсырма2 . тапсырма Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы 2 см және олардың арасына рсы екі2 см және олардың арасына рсы екі . шеңберді жанайтындай етіп үшінші шеңбер орналастырылған Үшінші . шеңберді жанайтындай етіп үшінші шеңбер орналастырылған Үшінші 4 , . шеңбердің радиусы см болса центрлес шеңбердің үлкенінің радиусын тап 4 , .шеңбердің радиусы см болса центрлес шеңбердің үлкенінің радиусын тап
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Кім жылдам Кім жылдам
“ ”
Төрт тоғыз“ ” Төрт тоғыз
(5 )
секунд уақыт(5 ) секунд уақыт
.
беріледі.беріледі
9:9+99=?9:9+99=?
9 слайд
Кім жылдам Кім жылдам “ ” Төрт тоғыз“ ” Төрт тоғыз (5 ) секунд уақыт(5 ) секунд уақыт . беріледі.беріледі 9:9+99=?9:9+99=?
10 слайд
Қара жәшікҚара жәшік
10 слайд
Қара жәшікҚара жәшік
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
РефлексиРефлекси
яя
. .
« » . Еркін микрофон әдісі« » . Еркін микрофон әдісі
Мұғалім сабақты Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген оқушылардың сабаққа деген
,
көзқарасын рефлексиясын, көзқарасын рефлексиясын
.
тыңдайды.тыңдайды
13 слайд
РефлексиРефлекси яя . . « » . Еркін микрофон әдісі« » . Еркін микрофон әдісі Мұғалім сабақты Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген оқушылардың сабаққа деген , көзқарасын рефлексиясын, көзқарасын рефлексиясын . тыңдайды.тыңдайды
14 слайд
Үй жұмысы:Үй жұмысы:
№№
20.18, 20.18,
§21§21
. .
Нүктелердің Нүктелердің
.
геометриялық орны .геометриялық орны
14 слайд
Үй жұмысы:Үй жұмысы: №№ 20.18, 20.18, §21§21 . . Нүктелердің Нүктелердің . геометриялық орны .геометриялық орны
15 слайд
Назарлыңызға Назарлыңызға
рахметрахмет
!!
15 слайд
Назарлыңызға Назарлыңызға рахметрахмет !!