Материалдар / Екі шеңбердің өзара орналасуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі шеңбердің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның  қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады; Екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын біледі;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2023
293
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың Сабақтың : тақырыбы Екі: тақырыбы Екі шеңбердің өзара шеңбердің өзара орналасуыорналасуы

1 слайд
Сабақтың Сабақтың : тақырыбы Екі: тақырыбы Екі шеңбердің өзара шеңбердің өзара орналасуыорналасуы

1 слайд

Сабақтың Сабақтың : тақырыбы Екі: тақырыбы Екі шеңбердің өзара шеңбердің өзара орналасуыорналасуы

Оқу бағдарламасына Оқу бағдарламасына : сәйкес оқу мақсаты :сәйкес оқу мақсаты 7.1.2.12 ,

2 слайд
Оқу бағдарламасына Оқу бағдарламасына : сәйкес оқу мақсаты :сәйкес оқу мақсаты 7.1.2.12 , түзу мен шеңбердің екі7.1.2.12 , түзу мен шеңбердің екі шеңбердің өзара орналасу шеңбердің өзара орналасу ; жағдайларын талдау ;жағдайларын талдау : Сабақтың мақсаты :Сабақтың мақсаты Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы   біледі және оның қасиеттерін есептер   біледі және оның қасиеттерін есептер ; шығаруда қолдана алады Екі ; шығаруда қолдана алады Екі шеңбердің өзара орналасу шеңбердің өзара орналасу ; жағдайларын біледі ;жағдайларын біледі

2 слайд

Оқу бағдарламасына Оқу бағдарламасына : сәйкес оқу мақсаты :сәйкес оқу мақсаты 7.1.2.12 , түзу мен шеңбердің екі7.1.2.12 , түзу мен шеңбердің екі шеңбердің өзара орналасу шеңбердің өзара орналасу ; жағдайларын талдау ;жағдайларын талдау : Сабақтың мақсаты :Сабақтың мақсаты Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы   біледі және оның қасиеттерін есептер   біледі және оның қасиеттерін есептер ; шығаруда қолдана алады Екі ; шығаруда қолдана алады Екі шеңбердің өзара орналасу шеңбердің өзара орналасу ; жағдайларын біледі ;жағдайларын біледі

Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,есеп, Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп.Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп. Е

3 слайд
Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,есеп, Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп.Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп. Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау,ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.десек.

3 слайд

Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,есеп, Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп.Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп. Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау,ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.десек.

, . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар , . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар . барлық үш

4 слайд
, . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар , . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар . барлық үшбұрыштар бұрыштарының шамасын тап .барлық үшбұрыштар бұрыштарының шамасын тап Үй Үй жұмысыжұмысы

4 слайд

, . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар , . ДАЙЫН сызбаларды қолданып есептерді шығар . барлық үшбұрыштар бұрыштарының шамасын тап .барлық үшбұрыштар бұрыштарының шамасын тап Үй Үй жұмысыжұмысы

5 слайд

5 слайд

Енді оқушылар мен сіздерге Енді оқушылар мен сіздерге BilimLand кеше бағдарламасы BilimLand кеше бағдарламасы

6 слайд
Енді оқушылар мен сіздерге Енді оқушылар мен сіздерге BilimLand кеше бағдарламасы BilimLand кеше бағдарламасы бойынша тапсырмалар бойынша тапсырмалар . бердім Үйге берген. бердім Үйге берген тапсырмаларды тапсырмаларды , қаншалықты түсіндіңіздер , қаншалықты түсіндіңіздер соны интербелсенді тақтаға соны интербелсенді тақтаға , , тақтағатақтаға шығып шығып және постер және постер арқылыарқылы бір бір - бір-бір оқушыдан оқушыдан түсіндіріп бере түсіндіріп бере сс . іздер.іздер

6 слайд

Енді оқушылар мен сіздерге Енді оқушылар мен сіздерге BilimLand кеше бағдарламасы BilimLand кеше бағдарламасы бойынша тапсырмалар бойынша тапсырмалар . бердім Үйге берген. бердім Үйге берген тапсырмаларды тапсырмаларды , қаншалықты түсіндіңіздер , қаншалықты түсіндіңіздер соны интербелсенді тақтаға соны интербелсенді тақтаға , , тақтағатақтаға шығып шығып және постер және постер арқылыарқылы бір бір - бір-бір оқушыдан оқушыдан түсіндіріп бере түсіндіріп бере сс . іздер.іздер

2 . тапсырма2 . тапсырма Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы 2

7 слайд
2 . тапсырма2 . тапсырма Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы 2 см және олардың арасына рсы екі2 см және олардың арасына рсы екі . шеңберді жанайтындай етіп үшінші шеңбер орналастырылған Үшінші . шеңберді жанайтындай етіп үшінші шеңбер орналастырылған Үшінші 4 , . шеңбердің радиусы см болса центрлес шеңбердің үлкенінің радиусын тап 4 , .шеңбердің радиусы см болса центрлес шеңбердің үлкенінің радиусын тап

7 слайд

2 . тапсырма2 . тапсырма Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы Центрлес екі шеңбердің біреуінің радиусы 2 см және олардың арасына рсы екі2 см және олардың арасына рсы екі . шеңберді жанайтындай етіп үшінші шеңбер орналастырылған Үшінші . шеңберді жанайтындай етіп үшінші шеңбер орналастырылған Үшінші 4 , . шеңбердің радиусы см болса центрлес шеңбердің үлкенінің радиусын тап 4 , .шеңбердің радиусы см болса центрлес шеңбердің үлкенінің радиусын тап

8 слайд

8 слайд

Кім жылдам Кім жылдам “ ” Төрт тоғыз“ ” Төрт тоғыз (5 ) секунд уақыт(5 ) секунд уақыт . беріледі.беріледі

9 слайд
Кім жылдам Кім жылдам “ ” Төрт тоғыз“ ” Төрт тоғыз (5 ) секунд уақыт(5 ) секунд уақыт . беріледі.беріледі 9:9+99=?9:9+99=?

9 слайд

Кім жылдам Кім жылдам “ ” Төрт тоғыз“ ” Төрт тоғыз (5 ) секунд уақыт(5 ) секунд уақыт . беріледі.беріледі 9:9+99=?9:9+99=?

Қара жәшікҚара жәшік

10 слайд
Қара жәшікҚара жәшік

10 слайд

Қара жәшікҚара жәшік

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

РефлексиРефлекси яя . . « » . Еркін микрофон әдісі« » . Еркін микрофон әдісі Мұғалім сабақты Мұғалім сабақты

13 слайд
РефлексиРефлекси яя . . « » . Еркін микрофон әдісі« » . Еркін микрофон әдісі Мұғалім сабақты Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген оқушылардың сабаққа деген , көзқарасын рефлексиясын, көзқарасын рефлексиясын . тыңдайды.тыңдайды

13 слайд

РефлексиРефлекси яя . . « » . Еркін микрофон әдісі« » . Еркін микрофон әдісі Мұғалім сабақты Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген оқушылардың сабаққа деген , көзқарасын рефлексиясын, көзқарасын рефлексиясын . тыңдайды.тыңдайды

Үй жұмысы:Үй жұмысы: №№ 20.18, 20.18, §21§21 . . Нүктелердің Нүктелердің . геометриялық орны .геометриялық орны

14 слайд
Үй жұмысы:Үй жұмысы: №№ 20.18, 20.18, §21§21 . . Нүктелердің Нүктелердің . геометриялық орны .геометриялық орны

14 слайд

Үй жұмысы:Үй жұмысы: №№ 20.18, 20.18, §21§21 . . Нүктелердің Нүктелердің . геометриялық орны .геометриялық орны

Назарлыңызға Назарлыңызға рахметрахмет !!

15 слайд
Назарлыңызға Назарлыңызға рахметрахмет !!

15 слайд

Назарлыңызға Назарлыңызға рахметрахмет !!