Екі таңбалы сандарды салыстыру. 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Екі таңбалы сандарды салыстыру. 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық әдіс - тәсілдер.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
МАТЕМАТИКА 2-сы

#1 слайд
МАТЕМАТИКА 2-сынып 5-САБАҚ ЕКІ ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ САЛЫСТЫР

1 слайд

МАТЕМАТИКА 2-сынып 5-САБАҚ ЕКІ ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ САЛЫСТЫР

#2 слайд

2 слайд

Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы. 8-ТАПСЫРМА Оқушылар өз қалауынша 26 санын шаршы, дөңгелектер түрінде модельдеп көрсетеді. Осы

#3 слайд
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы. 8-ТАПСЫРМА Оқушылар өз қалауынша 26 санын шаршы, дөңгелектер түрінде модельдеп көрсетеді. Осы санның «көршілерін» разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады. 25 = 20 + 5; 27 = 20 + 7. «смарт сағат» әдісі

3 слайд

Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы. 8-ТАПСЫРМА Оқушылар өз қалауынша 26 санын шаршы, дөңгелектер түрінде модельдеп көрсетеді. Осы санның «көршілерін» разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады. 25 = 20 + 5; 27 = 20 + 7. «смарт сағат» әдісі

#4 слайд

4 слайд

Дескриптор: Екі таңбалы сандарды разряды бойынша салыстырады-1б 10 санының «көршілерін» атайды-1б Тақырыпты ашу 1-тапсырма

#5 слайд
Дескриптор: Екі таңбалы сандарды разряды бойынша салыстырады-1б 10 санының «көршілерін» атайды-1б Тақырыпты ашу 1-тапсырма Сан сәулесінде жазылған сандарды оқиды. Қалып қойған сандарды атайды. 10 санының «көршілерін» атайды. 15 санына қатысты алдыңғы, кейінгі сандарды атайды.

5 слайд

Дескриптор: Екі таңбалы сандарды разряды бойынша салыстырады-1б 10 санының «көршілерін» атайды-1б Тақырыпты ашу 1-тапсырма Сан сәулесінде жазылған сандарды оқиды. Қалып қойған сандарды атайды. 10 санының «көршілерін» атайды. 15 санына қатысты алдыңғы, кейінгі сандарды атайды.

Жаңа тақырып 2-тапсырма Сандардың разрядтық құрамына сүйене отырып, 17 мен 19 сандарын қалай салыстыруға болады? Түсіндір. 17 м

#6 слайд
Жаңа тақырып 2-тапсырма Сандардың разрядтық құрамына сүйене отырып, 17 мен 19 сандарын қалай салыстыруға болады? Түсіндір. 17 мен 19 сандарын салыстыру үшін орындалатын қадамдар: 1-қадам. Алдымен үлкен разряд бірлігінен бастап салыстырады, демек, ондықтарды салыстырамыз. Ондықтарды салыстыру нәтижесінде қай сан артық екенін анықтай алмаймыз, себебі ондықтар саны бірдей.

6 слайд

Жаңа тақырып 2-тапсырма Сандардың разрядтық құрамына сүйене отырып, 17 мен 19 сандарын қалай салыстыруға болады? Түсіндір. 17 мен 19 сандарын салыстыру үшін орындалатын қадамдар: 1-қадам. Алдымен үлкен разряд бірлігінен бастап салыстырады, демек, ондықтарды салыстырамыз. Ондықтарды салыстыру нәтижесінде қай сан артық екенін анықтай алмаймыз, себебі ондықтар саны бірдей.

Дескриптор: 17 мен 19 санын натурал сандар қатарындағы орнына қарай салыстырады «Сандарды натурал сандар қатарындағы орнына қа

#7 слайд
Дескриптор: 17 мен 19 санын натурал сандар қатарындағы орнына қарай салыстырады «Сандарды натурал сандар қатарындағы орнына қарай, сандардың разрядтық құрамы негізінде, сан сәулесінде орналасу реттілігіне байланысты салыстыруға болады» деп қорытынды шығарады

7 слайд

Дескриптор: 17 мен 19 санын натурал сандар қатарындағы орнына қарай салыстырады «Сандарды натурал сандар қатарындағы орнына қарай, сандардың разрядтық құрамы негізінде, сан сәулесінде орналасу реттілігіне байланысты салыстыруға болады» деп қорытынды шығарады

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 3-тапсырма •Үлгі бойынша екі таңбалы сандарды үлгі бойынша салыстыр •Үлгі: •5 онд. + 9 бірл. = 59 5 онд. + 6 бірл

#8 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 3-тапсырма •Үлгі бойынша екі таңбалы сандарды үлгі бойынша салыстыр •Үлгі: •5 онд. + 9 бірл. = 59 5 онд. + 6 бірл. = 56 • 59 > 56 •31 > 29 50 бірл.=5 онд. 0 бірл. •47 < 57 2 онд. 2 бірл=22 бірл. Дескриптор: Екі таңбалы сандарды үлгі бойынша салыстырады.-1б

8 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 3-тапсырма •Үлгі бойынша екі таңбалы сандарды үлгі бойынша салыстыр •Үлгі: •5 онд. + 9 бірл. = 59 5 онд. + 6 бірл. = 56 • 59 > 56 •31 > 29 50 бірл.=5 онд. 0 бірл. •47 < 57 2 онд. 2 бірл=22 бірл. Дескриптор: Екі таңбалы сандарды үлгі бойынша салыстырады.-1б

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 4-тапсырма < ТАПСЫРМА <

#9 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 4-тапсырма < ТАПСЫРМА <

9 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 4-тапсырма < ТАПСЫРМА <

Дескриптор: Екі таңбалы сандарды разряды бойынша, натурал сандар қатарындағы орнына қарай салыстырады-1б Графикалық модельдерді

#10 слайд
Дескриптор: Екі таңбалы сандарды разряды бойынша, натурал сандар қатарындағы орнына қарай салыстырады-1б Графикалық модельдерді түсінеді, қолдана алады-1б

10 слайд

Дескриптор: Екі таңбалы сандарды разряды бойынша, натурал сандар қатарындағы орнына қарай салыстырады-1б Графикалық модельдерді түсінеді, қолдана алады-1б

Сергіту минуты «Нейрожаттығулар» әдісі

#11 слайд
Сергіту минуты «Нейрожаттығулар» әдісі

11 слайд

Сергіту минуты «Нейрожаттығулар» әдісі

САБАҚТЫ ҚОРЫТУ Екі таңбалы сандар тізбегін жалғастырып жаз. Осы сандардың ұқсастығы неде? Мысалы, тізбек басында 87 саны және

#12 слайд
САБАҚТЫ ҚОРЫТУ Екі таңбалы сандар тізбегін жалғастырып жаз. Осы сандардың ұқсастығы неде? Мысалы, тізбек басында 87 саны және оның ондығы мен бірлігін білдіретін сандар (8 және 7) көрсетілген. Тізбекті жалғастыратын келесі қандай сан екенін білу үшін осы санның бірлігін білдіретін санды қараймыз, ол – 7 саны, демек 7 саны келесі саннның ондығын құрайды, ал бірлігі болатын сан – 6. 6 саны келесі санның ондығын құрайды.

12 слайд

САБАҚТЫ ҚОРЫТУ Екі таңбалы сандар тізбегін жалғастырып жаз. Осы сандардың ұқсастығы неде? Мысалы, тізбек басында 87 саны және оның ондығы мен бірлігін білдіретін сандар (8 және 7) көрсетілген. Тізбекті жалғастыратын келесі қандай сан екенін білу үшін осы санның бірлігін білдіретін санды қараймыз, ол – 7 саны, демек 7 саны келесі саннның ондығын құрайды, ал бірлігі болатын сан – 6. 6 саны келесі санның ондығын құрайды.

Дескриптор: Екі таңбалы сандар тізбегін жалғастырып жазады-1б Осы сандардың ұқсастығын зерделейді-1б

#13 слайд
Дескриптор: Екі таңбалы сандар тізбегін жалғастырып жазады-1б Осы сандардың ұқсастығын зерделейді-1б

13 слайд

Дескриптор: Екі таңбалы сандар тізбегін жалғастырып жазады-1б Осы сандардың ұқсастығын зерделейді-1б

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма 87 мен 92 сандарының арасындағы сандарды кему ретімен жаз (92, 91, 90, 89, 88, 87). Осылардың ішіндег

#14 слайд
Үй тапсырмасы: 6-тапсырма 87 мен 92 сандарының арасындағы сандарды кему ретімен жаз (92, 91, 90, 89, 88, 87). Осылардың ішіндегі ең үлкен санның алдындағы санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз:

14 слайд

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма 87 мен 92 сандарының арасындағы сандарды кему ретімен жаз (92, 91, 90, 89, 88, 87). Осылардың ішіндегі ең үлкен санның алдындағы санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз:

#15 слайд

15 слайд

Файл форматы:
pptx
19.00.2024
595
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі