Екі таңбалы сандардың құрылуы. 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Екі таңбалы сандардың құрылуы. 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі таңбалы сандардың құрылуы есептер шығарады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Екі таңбалы сандардың құрылуы. Ондықтармен санау . -100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсінеді; - 100 кө

#1 слайд
Екі таңбалы сандардың құрылуы. Ондықтармен санау . -100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсінеді; - 100 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

1 слайд

Екі таңбалы сандардың құрылуы. Ондықтармен санау . -100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсінеді; - 100 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

Сабаққа психологиялық дайындық. «Алтын күн» әдісі

#2 слайд
Сабаққа психологиялық дайындық. «Алтын күн» әдісі

2 слайд

Сабаққа психологиялық дайындық. «Алтын күн» әдісі

Өте жақсы! 1 сынып тағы алған білімдерің естеріңде екен! . Өткенді еске түсіру 1-Тапсырма 1. Натурал сандар қ

#3 слайд
Өте жақсы! 1 сынып тағы алған білімдерің естеріңде екен!   . Өткенді еске түсіру 1-Тапсырма 1. Натурал сандар қатары дегеніміз не? 1-сыныпта алған біліміңді есіңе түсір

3 слайд

Өте жақсы! 1 сынып тағы алған білімдерің естеріңде екен!   . Өткенді еске түсіру 1-Тапсырма 1. Натурал сандар қатары дегеніміз не? 1-сыныпта алған біліміңді есіңе түсір

«Шаршы» әдісі Дескриптор -бірл жазады; -онд жазады; -моделін шаршылар мен салады.. 2-Тапсырма. Ойлау дағдысы:

#4 слайд
«Шаршы» әдісі Дескриптор -бірл жазады; -онд жазады; -моделін шаршылар мен салады.. 2-Тапсырма. Ойлау дағдысы: білу және түсіну. 1) Шаршыларды санатады. Егер 1 шаршыны 1 бірлік деп қабылдасақ, онда неше бірлік бар?-деп сұрайды. 2) Ондықтармен және бірліктермен сана тады. Б) Шаршыларды ондықтармен сана тады.

4 слайд

«Шаршы» әдісі Дескриптор -бірл жазады; -онд жазады; -моделін шаршылар мен салады.. 2-Тапсырма. Ойлау дағдысы: білу және түсіну. 1) Шаршыларды санатады. Егер 1 шаршыны 1 бірлік деп қабылдасақ, онда неше бірлік бар?-деп сұрайды. 2) Ондықтармен және бірліктермен сана тады. Б) Шаршыларды ондықтармен сана тады.

Дескриптор -екі саннан төрт екі таңбалы сан құрасытырады; -олардың разрядтық құрамын айтады. «Бірге жасайық» әд

#5 слайд
Дескриптор -екі саннан төрт екі таңбалы сан құрасытырады; -олардың разрядтық құрамын айтады. «Бірге жасайық» әдісі 3-Тапсырма. Ойлау дағдысы: білу және түсіну  

5 слайд

Дескриптор -екі саннан төрт екі таңбалы сан құрасытырады; -олардың разрядтық құрамын айтады. «Бірге жасайық» әдісі 3-Тапсырма. Ойлау дағдысы: білу және түсіну  

Сергіту сәті https://www.youtube.com/watch?v=RuAgdgXVvUA

#6 слайд
Сергіту сәті https://www.youtube.com/watch?v=RuAgdgXVvUA

6 слайд

Сергіту сәті https://www.youtube.com/watch?v=RuAgdgXVvUA

«Бірге жасайық» әдісі 4-Тапсырма. Ойлау дағдысы: қолдану Неше ондық және неше бірлік зат бар? Екенін анықтау

#7 слайд
«Бірге жасайық» әдісі 4-Тапсырма. Ойлау дағдысы: қолдану  Неше ондық және неше бірлік зат бар? Екенін анықтауды тапсырады. Дескриптор - суреттегі заттарды санайды; -оларды атайды.

7 слайд

«Бірге жасайық» әдісі 4-Тапсырма. Ойлау дағдысы: қолдану  Неше ондық және неше бірлік зат бар? Екенін анықтауды тапсырады. Дескриптор - суреттегі заттарды санайды; -оларды атайды.

Ойлан, тап! 4-Тапсырма. Ойлау дағдысы: қолдану Дескриптор -екі саннан төрт екі таңбалы сан құрасытырады; -ола

#8 слайд
Ойлан, тап! 4-Тапсырма. Ойлау дағдысы: қолдану   Дескриптор -екі саннан төрт екі таңбалы сан құрасытырады; -олардың разрядтық құрамын айтады.

8 слайд

Ойлан, тап! 4-Тапсырма. Ойлау дағдысы: қолдану   Дескриптор -екі саннан төрт екі таңбалы сан құрасытырады; -олардың разрядтық құрамын айтады.

Осы сабақта -100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіндім; - 100 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санадым

#9 слайд
Осы сабақта -100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіндім; - 100 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санадым; натурал сандар қатарындағы орнын анықтадым.

9 слайд

Осы сабақта -100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіндім; - 100 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санадым; натурал сандар қатарындағы орнын анықтадым.

Файл форматы:
pptx
10.10.2024
347
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі