"Экология " Авторлық бағдарлама 6 - сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Экология " Авторлық бағдарлама 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Экология туралы кең мағлұмат беру практикалық жұмыстар арқылы пәнге қызығушылығын арттыру шығармашылық қабілетін дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қ ы з ы л о р д а о б л ы с ы б і л і м б а с қ а р м а с ы н ы ң Қ а р м а қ ш ы а у д а н ы б о й ы н ш а б і л і м

#1 слайд
Қ ы з ы л о р д а о б л ы с ы б і л і м б а с қ а р м а с ы н ы ң Қ а р м а қ ш ы а у д а н ы б о й ы н ш а б і л і м б ө л і м і н і ң №28 о р т а м е к т е б і К М М Таңдау курсы: Экология С ыныбы: 6 С ағат саны:34, аптасына 1 сағаттан Д а й ы н д а ғ а н б иология пәнінің мұғалімі : Ералиева Феруза Алибековна 2021-2022 о . ж

1 слайд

Қ ы з ы л о р д а о б л ы с ы б і л і м б а с қ а р м а с ы н ы ң Қ а р м а қ ш ы а у д а н ы б о й ы н ш а б і л і м б ө л і м і н і ң №28 о р т а м е к т е б і К М М Таңдау курсы: Экология С ыныбы: 6 С ағат саны:34, аптасына 1 сағаттан Д а й ы н д а ғ а н б иология пәнінің мұғалімі : Ералиева Феруза Алибековна 2021-2022 о . ж

 Б а ғ ы т ы: Б и о л о г и я  М а қ с а т ы : т а б и ғ а т қ а д е г е н ж а у а п к е р ш і л і к қ а т ы н а с т ы

#2 слайд
 Б а ғ ы т ы: Б и о л о г и я  М а қ с а т ы : т а б и ғ а т қ а д е г е н ж а у а п к е р ш і л і к қ а т ы н а с т ы қ а м т а м а с ы з е т у , э к о л о г и я л ы қ б ілімді қалыптастыра отырып, денсаулықты қорғауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жолдарын үйрете отырып, табиғат байлықтарын ұты м ды пайдаланып, жанашырлықпен қарауға тәрбиелеу.  Міндеті: экологиялық проблемаларды көтере отырып, ойлау қабілетін дамыту, Отанының, туған жерінің табиғатын қорғауға тәрбиелеу, экологиялық заңдылықтарды меңг е р т у, д а ғ д а р ы с т а н ш ы ғ у ж о л д а р ы н т а б у ғ а д а ғ д ы л а н д ы р у, і з д е н у ш і л і к , з е р т т е у ш і л і к ж ұ м ы с т а р ы н ұ й ы м д а с т ы р у  К ү т і л е т і н н ә т и ж е: о қ у ш ы л а р д ы ң т а б и ғ атты қорғауға ж а уа п к е р ш і л і г і а р т а д ы, т абиғ и б а й л ы қ т а р д ы ұ т ы м д ы п а й д а л а н у д ы , э к о л о г и я л ы қ қ а у і п с і з д і к т і қ а м т а м а с ы з е т у ж о л д а р ы н ү й р е н е д і. А л ғ а н б і л і м д е р і н ө м і р д е қ о л д а н а а л а д ы .  Ә д і с і: д ә р і с , с а я х а т, о й ы н, з е р т х а н а л ы қ ж ұ м ы с т а р, к о н ф е р е н ц и я лар  Көрнекілігі: и н т е р а к т и в т і т а қ т а , кестелер, бейнероликтер, с ө з ж ұ м б а қ т а р, кеппешөптер, ұлғайтқыш құралдар, ф о т о а п п а р а т т а р.

2 слайд

 Б а ғ ы т ы: Б и о л о г и я  М а қ с а т ы : т а б и ғ а т қ а д е г е н ж а у а п к е р ш і л і к қ а т ы н а с т ы қ а м т а м а с ы з е т у , э к о л о г и я л ы қ б ілімді қалыптастыра отырып, денсаулықты қорғауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жолдарын үйрете отырып, табиғат байлықтарын ұты м ды пайдаланып, жанашырлықпен қарауға тәрбиелеу.  Міндеті: экологиялық проблемаларды көтере отырып, ойлау қабілетін дамыту, Отанының, туған жерінің табиғатын қорғауға тәрбиелеу, экологиялық заңдылықтарды меңг е р т у, д а ғ д а р ы с т а н ш ы ғ у ж о л д а р ы н т а б у ғ а д а ғ д ы л а н д ы р у, і з д е н у ш і л і к , з е р т т е у ш і л і к ж ұ м ы с т а р ы н ұ й ы м д а с т ы р у  К ү т і л е т і н н ә т и ж е: о қ у ш ы л а р д ы ң т а б и ғ атты қорғауға ж а уа п к е р ш і л і г і а р т а д ы, т абиғ и б а й л ы қ т а р д ы ұ т ы м д ы п а й д а л а н у д ы , э к о л о г и я л ы қ қ а у і п с і з д і к т і қ а м т а м а с ы з е т у ж о л д а р ы н ү й р е н е д і. А л ғ а н б і л і м д е р і н ө м і р д е қ о л д а н а а л а д ы .  Ә д і с і: д ә р і с , с а я х а т, о й ы н, з е р т х а н а л ы қ ж ұ м ы с т а р, к о н ф е р е н ц и я лар  Көрнекілігі: и н т е р а к т и в т і т а қ т а , кестелер, бейнероликтер, с ө з ж ұ м б а қ т а р, кеппешөптер, ұлғайтқыш құралдар, ф о т о а п п а р а т т а р.

№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 1 Экология ғылымының қалыптасуы 1 4.09 2-3 Топырақтың құрамы және қорғау 2 11-18.09

#3 слайд
№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 1 Экология ғылымының қалыптасуы 1 4.09 2-3 Топырақтың құрамы және қорғау 2 11-18.09 4-5 Жергілікті жердегі өсімдіктер мен жануарлар 2 25.09 2.10 6 Биосфера-тіршілік қабаты 1 9.10 7 Табиғат қорларын тиімді пайдалану 1 16.10 8 9 Биосферадағы айналымдар Табиғатты аялайық 2 23.10 30.10 10- 11 Қала мен ауыл экологиясы 2 13-20.11 12 13 Атмосфера және гидросфера экологиясы 2 27.11 4.12 14 Жер қыртысының экологиясы 1 11.12 15 Адам экологиясы 1 18.12

3 слайд

№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 1 Экология ғылымының қалыптасуы 1 4.09 2-3 Топырақтың құрамы және қорғау 2 11-18.09 4-5 Жергілікті жердегі өсімдіктер мен жануарлар 2 25.09 2.10 6 Биосфера-тіршілік қабаты 1 9.10 7 Табиғат қорларын тиімді пайдалану 1 16.10 8 9 Биосферадағы айналымдар Табиғатты аялайық 2 23.10 30.10 10- 11 Қала мен ауыл экологиясы 2 13-20.11 12 13 Атмосфера және гидросфера экологиясы 2 27.11 4.12 14 Жер қыртысының экологиясы 1 11.12 15 Адам экологиясы 1 18.12

№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 16-17 Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы 2 25.12 15.01 18 Жас эколог сайысы . 1 22.01 19

#4 слайд
№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 16-17 Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы 2 25.12 15.01 18 Жас эколог сайысы . 1 22.01 19-20 Мәдени өсімдіктер және бөлме өсімдіктерін күту 2 29.01 5.02 21-22 Экологиялық апаттар мен дағдарыстар конференция сабақ 2 12-19.02 23-24 Қазақстан полигондары 2 26.02 5.03 25-26 Қорғалатын аумақтар.Қорықтар 2 12-19.03 27-28 Табиғи саябақтар мен ескерткіштер 2 2-9.04 29 Шоқан Уәлиханов –зерттеуші 1 16.04 30 Қаныш Сәтбаев өмірі мен зерттеу жұмыстары /кеш 1 23.04 31 Абай және табиғат құбылыстары 1 30.04 32 Адам іс әрекетінің экологияға әсері 1 7.05 33-34 Қорытынды сабақ 2 14-21.05

4 слайд

№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 16-17 Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы 2 25.12 15.01 18 Жас эколог сайысы . 1 22.01 19-20 Мәдени өсімдіктер және бөлме өсімдіктерін күту 2 29.01 5.02 21-22 Экологиялық апаттар мен дағдарыстар конференция сабақ 2 12-19.02 23-24 Қазақстан полигондары 2 26.02 5.03 25-26 Қорғалатын аумақтар.Қорықтар 2 12-19.03 27-28 Табиғи саябақтар мен ескерткіштер 2 2-9.04 29 Шоқан Уәлиханов –зерттеуші 1 16.04 30 Қаныш Сәтбаев өмірі мен зерттеу жұмыстары /кеш 1 23.04 31 Абай және табиғат құбылыстары 1 30.04 32 Адам іс әрекетінің экологияға әсері 1 7.05 33-34 Қорытынды сабақ 2 14-21.05

Пайдаланған әдебиеттер тізімі  1. Экология Г.С.Оспанова, Г.Т.Бозташева Алматы 2002  2. Экология о

#5 слайд
Пайдаланған әдебиеттер тізімі  1. Экология Г.С.Оспанова, Г.Т.Бозташева Алматы 2002  2. Экология оқу құралы Ә.Бейсенова, Ж.Шілдебаев Алматы 2005  3. Интернет желісіндегі материалдар  4. Экологиялық білім мен тәрбие беру ерекшелігі Әдістемелік құрал Алматы 2003

5 слайд

Пайдаланған әдебиеттер тізімі  1. Экология Г.С.Оспанова, Г.Т.Бозташева Алматы 2002  2. Экология оқу құралы Ә.Бейсенова, Ж.Шілдебаев Алматы 2005  3. Интернет желісіндегі материалдар  4. Экологиялық білім мен тәрбие беру ерекшелігі Әдістемелік құрал Алматы 2003

“ Топырақтың құрамы” зертханалық жұмыс фото, бейнежазба

#6 слайд
“ Топырақтың құрамы” зертханалық жұмыс фото, бейнежазба

6 слайд

“ Топырақтың құрамы” зертханалық жұмыс фото, бейнежазба

То пырақтың құрамы сабақ жоспары Пән: экология таңд курсы Сынып: 6 Мектеп: № 28 орта мектебі» КММ Мұғалім: Ера

#7 слайд
То пырақтың құрамы сабақ жоспары Пән: экология таңд курсы Сынып: 6 Мектеп: № 28 орта мектебі» КММ Мұғалім: Ералиева Ф Күні: 11.09 Тақырыбы: Топырақтың құрамы Оқу мақсаты: топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); зертханалы к жумыс жоспарлау және жүргізу; Сабақтың мақсаты: Оқушылар: Топырақ құрамымен танысады; Эксперимент жасай отырып, топырақ құрамындағы заттарды анықтайды; Бағалау критерийі Зертх жумыс жоспарын құрады; зерттеу жасап, нәтижесін шығарады. Тілдік мақсат Оқ ушылар: Топырақ және оның құрамындағы заттар туралы өз ойларын айтады; Эксперимент барысындағы өзгерістер мен қорытындысын жазады; Өз шешімдеріне дәлелдемелер келтіреді. Пәндік терминология мен тірек сөздер : Қарашірік, топырақ құрамы Құндылықтар Топы рақты қорғау керектігін түсінеді Пәнаралық байланыс география АКТ қолдану да ғдылары Видео, слайд . Алдыңғы меңгерілген білім Топырақ не үшін қажет екенін біледі . Сабақ барысы Жоспарланған уақыт Сабақта жоспарланған іс -әрекет Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру. Оқушыларды сабаққа даярлау. Амандасу. Сөзжұмбақ шешу Бақта жүйекті жасап қазатын құрал. Күрек Жердің өсімдік өсетін қабаты. Топырақ Топыраққа қажетті негізгі қоректің бірі. Қарашірік Өсімдіктің өсуіне қолайлы топ ырақ. Құнарлы Өсімдіктің өсуіне жарамайтын топырақ. Құнарсыз деген сұрақтармен өткен сабақты қайталау. сызба Шапалақтап

7 слайд

То пырақтың құрамы сабақ жоспары Пән: экология таңд курсы Сынып: 6 Мектеп: № 28 орта мектебі» КММ Мұғалім: Ералиева Ф Күні: 11.09 Тақырыбы: Топырақтың құрамы Оқу мақсаты: топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); зертханалы к жумыс жоспарлау және жүргізу; Сабақтың мақсаты: Оқушылар: Топырақ құрамымен танысады; Эксперимент жасай отырып, топырақ құрамындағы заттарды анықтайды; Бағалау критерийі Зертх жумыс жоспарын құрады; зерттеу жасап, нәтижесін шығарады. Тілдік мақсат Оқ ушылар: Топырақ және оның құрамындағы заттар туралы өз ойларын айтады; Эксперимент барысындағы өзгерістер мен қорытындысын жазады; Өз шешімдеріне дәлелдемелер келтіреді. Пәндік терминология мен тірек сөздер : Қарашірік, топырақ құрамы Құндылықтар Топы рақты қорғау керектігін түсінеді Пәнаралық байланыс география АКТ қолдану да ғдылары Видео, слайд . Алдыңғы меңгерілген білім Топырақ не үшін қажет екенін біледі . Сабақ барысы Жоспарланған уақыт Сабақта жоспарланған іс -әрекет Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру. Оқушыларды сабаққа даярлау. Амандасу. Сөзжұмбақ шешу Бақта жүйекті жасап қазатын құрал. Күрек Жердің өсімдік өсетін қабаты. Топырақ Топыраққа қажетті негізгі қоректің бірі. Қарашірік Өсімдіктің өсуіне қолайлы топ ырақ. Құнарлы Өсімдіктің өсуіне жарамайтын топырақ. Құнарсыз деген сұрақтармен өткен сабақты қайталау. сызба Шапалақтап

Жергілікті жердегі өсімдіктер оқушылардың зерттеу жұмыстары

#8 слайд
Жергілікті жердегі өсімдіктер оқушылардың зерттеу жұмыстары

8 слайд

Жергілікті жердегі өсімдіктер оқушылардың зерттеу жұмыстары

Файл форматы:
pptx
05.12.2021
945
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі