Материалдар / "Экология " Авторлық бағдарлама 6 - сынып

"Экология " Авторлық бағдарлама 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Экология туралы кең мағлұмат беру практикалық жұмыстар арқылы пәнге қызығушылығын арттыру шығармашылық қабілетін дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2021
753
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қ ы з ы л о р д а о б л ы с ы б і л і м б а с қ а р м а с ы н ы ң Қ а р м а қ ш ы а у д а н ы б о й ы н ш а б і л і м

1 слайд
Қ ы з ы л о р д а о б л ы с ы б і л і м б а с қ а р м а с ы н ы ң Қ а р м а қ ш ы а у д а н ы б о й ы н ш а б і л і м б ө л і м і н і ң №28 о р т а м е к т е б і К М М Таңдау курсы: Экология С ыныбы: 6 С ағат саны:34, аптасына 1 сағаттан Д а й ы н д а ғ а н б иология пәнінің мұғалімі : Ералиева Феруза Алибековна 2021-2022 о . ж

1 слайд

Қ ы з ы л о р д а о б л ы с ы б і л і м б а с қ а р м а с ы н ы ң Қ а р м а қ ш ы а у д а н ы б о й ы н ш а б і л і м б ө л і м і н і ң №28 о р т а м е к т е б і К М М Таңдау курсы: Экология С ыныбы: 6 С ағат саны:34, аптасына 1 сағаттан Д а й ы н д а ғ а н б иология пәнінің мұғалімі : Ералиева Феруза Алибековна 2021-2022 о . ж

 Б а ғ ы т ы: Б и о л о г и я  М а қ с а т ы : т а б и ғ а т қ а д е г е н ж а у а п к е р ш і л і к қ а т ы н а с т ы

2 слайд
 Б а ғ ы т ы: Б и о л о г и я  М а қ с а т ы : т а б и ғ а т қ а д е г е н ж а у а п к е р ш і л і к қ а т ы н а с т ы қ а м т а м а с ы з е т у , э к о л о г и я л ы қ б ілімді қалыптастыра отырып, денсаулықты қорғауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жолдарын үйрете отырып, табиғат байлықтарын ұты м ды пайдаланып, жанашырлықпен қарауға тәрбиелеу.  Міндеті: экологиялық проблемаларды көтере отырып, ойлау қабілетін дамыту, Отанының, туған жерінің табиғатын қорғауға тәрбиелеу, экологиялық заңдылықтарды меңг е р т у, д а ғ д а р ы с т а н ш ы ғ у ж о л д а р ы н т а б у ғ а д а ғ д ы л а н д ы р у, і з д е н у ш і л і к , з е р т т е у ш і л і к ж ұ м ы с т а р ы н ұ й ы м д а с т ы р у  К ү т і л е т і н н ә т и ж е: о қ у ш ы л а р д ы ң т а б и ғ атты қорғауға ж а уа п к е р ш і л і г і а р т а д ы, т абиғ и б а й л ы қ т а р д ы ұ т ы м д ы п а й д а л а н у д ы , э к о л о г и я л ы қ қ а у і п с і з д і к т і қ а м т а м а с ы з е т у ж о л д а р ы н ү й р е н е д і. А л ғ а н б і л і м д е р і н ө м і р д е қ о л д а н а а л а д ы .  Ә д і с і: д ә р і с , с а я х а т, о й ы н, з е р т х а н а л ы қ ж ұ м ы с т а р, к о н ф е р е н ц и я лар  Көрнекілігі: и н т е р а к т и в т і т а қ т а , кестелер, бейнероликтер, с ө з ж ұ м б а қ т а р, кеппешөптер, ұлғайтқыш құралдар, ф о т о а п п а р а т т а р.

2 слайд

 Б а ғ ы т ы: Б и о л о г и я  М а қ с а т ы : т а б и ғ а т қ а д е г е н ж а у а п к е р ш і л і к қ а т ы н а с т ы қ а м т а м а с ы з е т у , э к о л о г и я л ы қ б ілімді қалыптастыра отырып, денсаулықты қорғауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жолдарын үйрете отырып, табиғат байлықтарын ұты м ды пайдаланып, жанашырлықпен қарауға тәрбиелеу.  Міндеті: экологиялық проблемаларды көтере отырып, ойлау қабілетін дамыту, Отанының, туған жерінің табиғатын қорғауға тәрбиелеу, экологиялық заңдылықтарды меңг е р т у, д а ғ д а р ы с т а н ш ы ғ у ж о л д а р ы н т а б у ғ а д а ғ д ы л а н д ы р у, і з д е н у ш і л і к , з е р т т е у ш і л і к ж ұ м ы с т а р ы н ұ й ы м д а с т ы р у  К ү т і л е т і н н ә т и ж е: о қ у ш ы л а р д ы ң т а б и ғ атты қорғауға ж а уа п к е р ш і л і г і а р т а д ы, т абиғ и б а й л ы қ т а р д ы ұ т ы м д ы п а й д а л а н у д ы , э к о л о г и я л ы қ қ а у і п с і з д і к т і қ а м т а м а с ы з е т у ж о л д а р ы н ү й р е н е д і. А л ғ а н б і л і м д е р і н ө м і р д е қ о л д а н а а л а д ы .  Ә д і с і: д ә р і с , с а я х а т, о й ы н, з е р т х а н а л ы қ ж ұ м ы с т а р, к о н ф е р е н ц и я лар  Көрнекілігі: и н т е р а к т и в т і т а қ т а , кестелер, бейнероликтер, с ө з ж ұ м б а қ т а р, кеппешөптер, ұлғайтқыш құралдар, ф о т о а п п а р а т т а р.

№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 1 Экология ғылымының қалыптасуы 1 4.09 2-3 Топырақтың құрамы және қорғау 2 11-18.09

3 слайд
№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 1 Экология ғылымының қалыптасуы 1 4.09 2-3 Топырақтың құрамы және қорғау 2 11-18.09 4-5 Жергілікті жердегі өсімдіктер мен жануарлар 2 25.09 2.10 6 Биосфера-тіршілік қабаты 1 9.10 7 Табиғат қорларын тиімді пайдалану 1 16.10 8 9 Биосферадағы айналымдар Табиғатты аялайық 2 23.10 30.10 10- 11 Қала мен ауыл экологиясы 2 13-20.11 12 13 Атмосфера және гидросфера экологиясы 2 27.11 4.12 14 Жер қыртысының экологиясы 1 11.12 15 Адам экологиясы 1 18.12

3 слайд

№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 1 Экология ғылымының қалыптасуы 1 4.09 2-3 Топырақтың құрамы және қорғау 2 11-18.09 4-5 Жергілікті жердегі өсімдіктер мен жануарлар 2 25.09 2.10 6 Биосфера-тіршілік қабаты 1 9.10 7 Табиғат қорларын тиімді пайдалану 1 16.10 8 9 Биосферадағы айналымдар Табиғатты аялайық 2 23.10 30.10 10- 11 Қала мен ауыл экологиясы 2 13-20.11 12 13 Атмосфера және гидросфера экологиясы 2 27.11 4.12 14 Жер қыртысының экологиясы 1 11.12 15 Адам экологиясы 1 18.12

№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 16-17 Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы 2 25.12 15.01 18 Жас эколог сайысы . 1 22.01 19

4 слайд
№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 16-17 Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы 2 25.12 15.01 18 Жас эколог сайысы . 1 22.01 19-20 Мәдени өсімдіктер және бөлме өсімдіктерін күту 2 29.01 5.02 21-22 Экологиялық апаттар мен дағдарыстар конференция сабақ 2 12-19.02 23-24 Қазақстан полигондары 2 26.02 5.03 25-26 Қорғалатын аумақтар.Қорықтар 2 12-19.03 27-28 Табиғи саябақтар мен ескерткіштер 2 2-9.04 29 Шоқан Уәлиханов –зерттеуші 1 16.04 30 Қаныш Сәтбаев өмірі мен зерттеу жұмыстары /кеш 1 23.04 31 Абай және табиғат құбылыстары 1 30.04 32 Адам іс әрекетінің экологияға әсері 1 7.05 33-34 Қорытынды сабақ 2 14-21.05

4 слайд

№ Сабақтың тақырыбы Сағат саны күні 16-17 Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы 2 25.12 15.01 18 Жас эколог сайысы . 1 22.01 19-20 Мәдени өсімдіктер және бөлме өсімдіктерін күту 2 29.01 5.02 21-22 Экологиялық апаттар мен дағдарыстар конференция сабақ 2 12-19.02 23-24 Қазақстан полигондары 2 26.02 5.03 25-26 Қорғалатын аумақтар.Қорықтар 2 12-19.03 27-28 Табиғи саябақтар мен ескерткіштер 2 2-9.04 29 Шоқан Уәлиханов –зерттеуші 1 16.04 30 Қаныш Сәтбаев өмірі мен зерттеу жұмыстары /кеш 1 23.04 31 Абай және табиғат құбылыстары 1 30.04 32 Адам іс әрекетінің экологияға әсері 1 7.05 33-34 Қорытынды сабақ 2 14-21.05

Пайдаланған әдебиеттер тізімі  1. Экология Г.С.Оспанова, Г.Т.Бозташева Алматы 2002  2. Экология о

5 слайд
Пайдаланған әдебиеттер тізімі  1. Экология Г.С.Оспанова, Г.Т.Бозташева Алматы 2002  2. Экология оқу құралы Ә.Бейсенова, Ж.Шілдебаев Алматы 2005  3. Интернет желісіндегі материалдар  4. Экологиялық білім мен тәрбие беру ерекшелігі Әдістемелік құрал Алматы 2003

5 слайд

Пайдаланған әдебиеттер тізімі  1. Экология Г.С.Оспанова, Г.Т.Бозташева Алматы 2002  2. Экология оқу құралы Ә.Бейсенова, Ж.Шілдебаев Алматы 2005  3. Интернет желісіндегі материалдар  4. Экологиялық білім мен тәрбие беру ерекшелігі Әдістемелік құрал Алматы 2003

“ Топырақтың құрамы” зертханалық жұмыс фото, бейнежазба

6 слайд
“ Топырақтың құрамы” зертханалық жұмыс фото, бейнежазба

6 слайд

“ Топырақтың құрамы” зертханалық жұмыс фото, бейнежазба

То пырақтың құрамы сабақ жоспары Пән: экология таңд курсы Сынып: 6 Мектеп: № 28 орта мектебі» КММ Мұғалім: Ера

7 слайд
То пырақтың құрамы сабақ жоспары Пән: экология таңд курсы Сынып: 6 Мектеп: № 28 орта мектебі» КММ Мұғалім: Ералиева Ф Күні: 11.09 Тақырыбы: Топырақтың құрамы Оқу мақсаты: топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); зертханалы к жумыс жоспарлау және жүргізу; Сабақтың мақсаты: Оқушылар: Топырақ құрамымен танысады; Эксперимент жасай отырып, топырақ құрамындағы заттарды анықтайды; Бағалау критерийі Зертх жумыс жоспарын құрады; зерттеу жасап, нәтижесін шығарады. Тілдік мақсат Оқ ушылар: Топырақ және оның құрамындағы заттар туралы өз ойларын айтады; Эксперимент барысындағы өзгерістер мен қорытындысын жазады; Өз шешімдеріне дәлелдемелер келтіреді. Пәндік терминология мен тірек сөздер : Қарашірік, топырақ құрамы Құндылықтар Топы рақты қорғау керектігін түсінеді Пәнаралық байланыс география АКТ қолдану да ғдылары Видео, слайд . Алдыңғы меңгерілген білім Топырақ не үшін қажет екенін біледі . Сабақ барысы Жоспарланған уақыт Сабақта жоспарланған іс -әрекет Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру. Оқушыларды сабаққа даярлау. Амандасу. Сөзжұмбақ шешу Бақта жүйекті жасап қазатын құрал. Күрек Жердің өсімдік өсетін қабаты. Топырақ Топыраққа қажетті негізгі қоректің бірі. Қарашірік Өсімдіктің өсуіне қолайлы топ ырақ. Құнарлы Өсімдіктің өсуіне жарамайтын топырақ. Құнарсыз деген сұрақтармен өткен сабақты қайталау. сызба Шапалақтап

7 слайд

То пырақтың құрамы сабақ жоспары Пән: экология таңд курсы Сынып: 6 Мектеп: № 28 орта мектебі» КММ Мұғалім: Ералиева Ф Күні: 11.09 Тақырыбы: Топырақтың құрамы Оқу мақсаты: топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); зертханалы к жумыс жоспарлау және жүргізу; Сабақтың мақсаты: Оқушылар: Топырақ құрамымен танысады; Эксперимент жасай отырып, топырақ құрамындағы заттарды анықтайды; Бағалау критерийі Зертх жумыс жоспарын құрады; зерттеу жасап, нәтижесін шығарады. Тілдік мақсат Оқ ушылар: Топырақ және оның құрамындағы заттар туралы өз ойларын айтады; Эксперимент барысындағы өзгерістер мен қорытындысын жазады; Өз шешімдеріне дәлелдемелер келтіреді. Пәндік терминология мен тірек сөздер : Қарашірік, топырақ құрамы Құндылықтар Топы рақты қорғау керектігін түсінеді Пәнаралық байланыс география АКТ қолдану да ғдылары Видео, слайд . Алдыңғы меңгерілген білім Топырақ не үшін қажет екенін біледі . Сабақ барысы Жоспарланған уақыт Сабақта жоспарланған іс -әрекет Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру. Оқушыларды сабаққа даярлау. Амандасу. Сөзжұмбақ шешу Бақта жүйекті жасап қазатын құрал. Күрек Жердің өсімдік өсетін қабаты. Топырақ Топыраққа қажетті негізгі қоректің бірі. Қарашірік Өсімдіктің өсуіне қолайлы топ ырақ. Құнарлы Өсімдіктің өсуіне жарамайтын топырақ. Құнарсыз деген сұрақтармен өткен сабақты қайталау. сызба Шапалақтап

Жергілікті жердегі өсімдіктер оқушылардың зерттеу жұмыстары

8 слайд
Жергілікті жердегі өсімдіктер оқушылардың зерттеу жұмыстары

8 слайд

Жергілікті жердегі өсімдіктер оқушылардың зерттеу жұмыстары

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ