Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі» Жобаның мақсаты: балалардың бойында бақылағыш қабілеттерін дамыту. Ойын арқылы судың пайдасының мол екенін таныту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Үлкен Нарын ауданы бойынша білім бөлімінің «Балаус

#1 слайд
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Үлкен Нарын ауданы бойынша білім бөлімінің «Балауса балабақшасы» КМҚК Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі» Тәрбиеші : Битимбаева Р.К 2025 ж

1 слайд

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Үлкен Нарын ауданы бойынша білім бөлімінің «Балауса балабақшасы» КМҚК Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі» Тәрбиеші : Битимбаева Р.К 2025 ж

Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі» Жобаның түрі: Танымдық – зерттеу. Жобаның мақсаты: балалардың бойында

#2 слайд
Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі» Жобаның түрі: Танымдық – зерттеу. Жобаның мақсаты: балалардың бойында бақылағыш қабілеттерін дамыту. Ойын арқылы судың пайдасының мол екенін таныту. Жобаның әдістемелік міндеттері: 1.балаларға судың маңыздылығы, оның өмірде өте қажет екенін түсіндіру. 2.сумен ойын арқылы бақылағыш қабілетін дамыту. Жобаға қатысушылар: кіші топ балалары. Жобаның актуалдылығы: Ең біріншіден, сумен шынығу, ол – денсаулыққа пайдалы. Үнемі жуынып, таза жүргенде адам өзін жақсы сезінеді. Сумен ойнау барысында балалар өздеріне көптеген пайдалы кеңестер алады. Бірақ, бала сумен ойнаған жағдайда, олардың жанында міндетті түрде ересектер болуы керек. Өтілу түрі: Бақылау, зерттеу, әңгімелесу.

2 слайд

Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі» Жобаның түрі: Танымдық – зерттеу. Жобаның мақсаты: балалардың бойында бақылағыш қабілеттерін дамыту. Ойын арқылы судың пайдасының мол екенін таныту. Жобаның әдістемелік міндеттері: 1.балаларға судың маңыздылығы, оның өмірде өте қажет екенін түсіндіру. 2.сумен ойын арқылы бақылағыш қабілетін дамыту. Жобаға қатысушылар: кіші топ балалары. Жобаның актуалдылығы: Ең біріншіден, сумен шынығу, ол – денсаулыққа пайдалы. Үнемі жуынып, таза жүргенде адам өзін жақсы сезінеді. Сумен ойнау барысында балалар өздеріне көптеген пайдалы кеңестер алады. Бірақ, бала сумен ойнаған жағдайда, олардың жанында міндетті түрде ересектер болуы керек. Өтілу түрі: Бақылау, зерттеу, әңгімелесу.

Кезеңдері: 1.Дайындық кезең. -зерттеу жұмысын жүргізу үшін дидактикалық материалдар дайындап алу керек. 1.Негізгі бөлім. -балала

#3 слайд
Кезеңдері: 1.Дайындық кезең. -зерттеу жұмысын жүргізу үшін дидактикалық материалдар дайындап алу керек. 1.Негізгі бөлім. -балалардың бойында бақылау дағдысын қалыптастыру. 1.Қорытынды кезең. - балаларының бақылаудағы әрекеттеріне сараптама жасап, бағасын беру. Жұмысты жоспарлау. Мазмұны: 1.Сумен таныстыру. Балалармен әңгімелесу. Жемістердің, өсімдіктердің өсуіне су керек, таза киім кию үшін, таза жүру үшін де су керек; ас әзірлеу үшін де су керек т.б. Яғни, жер бетіндегі тіршілік иелерінің барлығы да сумен қоректенеді. Су – тіршілік көзі. Ендеше, әрдайым біз жуынып, таза жүруіміз керек. Даладан кіргенде, ас ішердің алдында қолымызды, бетімізді сабынмен жуу керек.

3 слайд

Кезеңдері: 1.Дайындық кезең. -зерттеу жұмысын жүргізу үшін дидактикалық материалдар дайындап алу керек. 1.Негізгі бөлім. -балалардың бойында бақылау дағдысын қалыптастыру. 1.Қорытынды кезең. - балаларының бақылаудағы әрекеттеріне сараптама жасап, бағасын беру. Жұмысты жоспарлау. Мазмұны: 1.Сумен таныстыру. Балалармен әңгімелесу. Жемістердің, өсімдіктердің өсуіне су керек, таза киім кию үшін, таза жүру үшін де су керек; ас әзірлеу үшін де су керек т.б. Яғни, жер бетіндегі тіршілік иелерінің барлығы да сумен қоректенеді. Су – тіршілік көзі. Ендеше, әрдайым біз жуынып, таза жүруіміз керек. Даладан кіргенде, ас ішердің алдында қолымызды, бетімізді сабынмен жуу керек.

Дидактикалық ойын: «Қуыршақты жуындыру». Ойынның барысы: Балалар қуыршақтың дене мүшелерін қазақ тілі

#4 слайд
Дидактикалық ойын: «Қуыршақты жуындыру». Ойынның барысы: Балалар қуыршақтың дене мүшелерін қазақ тілінде атай отырып, қуыршақты жуындырады. Орамалмен сүртіндіреді. (Ойынға қыздар қатысады).

4 слайд

Дидактикалық ойын: «Қуыршақты жуындыру». Ойынның барысы: Балалар қуыршақтың дене мүшелерін қазақ тілінде атай отырып, қуыршақты жуындырады. Орамалмен сүртіндіреді. (Ойынға қыздар қатысады).

Дидактикалық ойын: «Батады ма батпайды ма?». Ойынның барысы: Ойында қағаздан жасалған кемелерді балалар суға жібереді. Оның су

#5 слайд
Дидактикалық ойын: «Батады ма батпайды ма?». Ойынның барысы: Ойында қағаздан жасалған кемелерді балалар суға жібереді. Оның суға батып кетеді немесе батпайтынын көреді.

5 слайд

Дидактикалық ойын: «Батады ма батпайды ма?». Ойынның барысы: Ойында қағаздан жасалған кемелерді балалар суға жібереді. Оның суға батып кетеді немесе батпайтынын көреді.

Дидактикалық ойын: «Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау». Ойынның барысы: балалар су құйғыштармен

#6 слайд
Дидактикалық ойын: «Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау». Ойынның барысы: балалар су құйғыштармен гүлдерді суғарады және жапырақтарын сүртеді.

6 слайд

Дидактикалық ойын: «Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау». Ойынның барысы: балалар су құйғыштармен гүлдерді суғарады және жапырақтарын сүртеді.

Дидактикалық ойын: «Анамның көмекшісімін». Ойынның барысы: қыздар ыдыстарды алып, шай қайнатып, тамақ пысырады

#7 слайд
Дидактикалық ойын: «Анамның көмекшісімін». Ойынның барысы: қыздар ыдыстарды алып, шай қайнатып, тамақ пысырады. Ол үшін судың көмегін пайдаланады. (Қыздар қатысады).

7 слайд

Дидактикалық ойын: «Анамның көмекшісімін». Ойынның барысы: қыздар ыдыстарды алып, шай қайнатып, тамақ пысырады. Ол үшін судың көмегін пайдаланады. (Қыздар қатысады).

Эксперимент 1: «Су мен түсті бояу» (15-20 минут) - Құрал-жабдықтар: - Су (стакан). - Су бояулары немесе тамақ бояуы. - Қ

#8 слайд
Эксперимент 1: «Су мен түсті бояу» (15-20 минут) - Құрал-жабдықтар: - Су (стакан). - Су бояулары немесе тамақ бояуы. - Қағаз сүлгі. Өткізу әдісі: 1. Балаларға суға бояу қосып көрсету. Су мен бояудың қалай араласатынын бақылау. 2. Бояудың суға енуін және оның суда таралу процесін балаларға түсіндіру. 3. Балаларға су мен бояудың араласқан күйін көрсетіп, түрлі түсті су жасау. Қорытынды: Су бояумен араласқанда түсін өзгертеді, бірақ оның негізгі қасиеті сақталады.

8 слайд

Эксперимент 1: «Су мен түсті бояу» (15-20 минут) - Құрал-жабдықтар: - Су (стакан). - Су бояулары немесе тамақ бояуы. - Қағаз сүлгі. Өткізу әдісі: 1. Балаларға суға бояу қосып көрсету. Су мен бояудың қалай араласатынын бақылау. 2. Бояудың суға енуін және оның суда таралу процесін балаларға түсіндіру. 3. Балаларға су мен бояудың араласқан күйін көрсетіп, түрлі түсті су жасау. Қорытынды: Су бояумен араласқанда түсін өзгертеді, бірақ оның негізгі қасиеті сақталады.

#9 слайд

9 слайд

Эксперимент 2 : «Судың өтуі» (15-20 минут) - Құрал-жабдықтар: - Түтікше немесе тұндырғыш (немесе шай қасық). - Құм, қиыршы

#10 слайд
Эксперимент 2 : «Судың өтуі» (15-20 минут) - Құрал-жабдықтар: - Түтікше немесе тұндырғыш (немесе шай қасық). - Құм, қиыршық тас немесе шөп. - Су. Өткізу әдісі: 1. Су мен басқа материалдарды араластыру. Балаларға түрлі материалдармен су өтетінін немесе өтпейтінін көрсету. 2. Мысалы, құмның немесе топырақтың су өткізетін қасиетін бақылау. 3. Балаларға сұрақ қою: «Қай материал су өткізеді?» немесе «Қай материал суды сіңіреді?» деп сұрау. Қорытынды: Су кейбір заттар арқылы өтеді, ал кейбіреулерін тоқтатады. Бұл су өткізгіштігі туралы алғашқы түсінік береді.

10 слайд

Эксперимент 2 : «Судың өтуі» (15-20 минут) - Құрал-жабдықтар: - Түтікше немесе тұндырғыш (немесе шай қасық). - Құм, қиыршық тас немесе шөп. - Су. Өткізу әдісі: 1. Су мен басқа материалдарды араластыру. Балаларға түрлі материалдармен су өтетінін немесе өтпейтінін көрсету. 2. Мысалы, құмның немесе топырақтың су өткізетін қасиетін бақылау. 3. Балаларға сұрақ қою: «Қай материал су өткізеді?» немесе «Қай материал суды сіңіреді?» деп сұрау. Қорытынды: Су кейбір заттар арқылы өтеді, ал кейбіреулерін тоқтатады. Бұл су өткізгіштігі туралы алғашқы түсінік береді.

Күтілетін нәтиже: Жоба барысында, балалар судың пайдасы туралы көп біледі. Ойын барысында суды пайдалану қызығушылықтарын т

#11 слайд
Күтілетін нәтиже: Жоба барысында, балалар судың пайдасы туралы көп біледі. Ойын барысында суды пайдалану қызығушылықтарын тудырады.

11 слайд

Күтілетін нәтиже: Жоба барысында, балалар судың пайдасы туралы көп біледі. Ойын барысында суды пайдалану қызығушылықтарын тудырады.

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Файл форматы:
pptx
13.05.2025
278
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі