Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі»
Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі»

#1 слайд
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Үлкен Нарын ауданы бойынша білім
бөлімінің «Балауса балабақшасы» КМҚК
Экологиялық жоба
Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі»
Тәрбиеші : Битимбаева Р.К
2025 ж
1 слайд
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Үлкен Нарын ауданы бойынша білім бөлімінің «Балауса балабақшасы» КМҚК Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі» Тәрбиеші : Битимбаева Р.К 2025 ж
#2 слайд
Экологиялық жоба
Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі»
Жобаның түрі: Танымдық – зерттеу.
Жобаның мақсаты: балалардың бойында бақылағыш қабілеттерін дамыту. Ойын
арқылы судың пайдасының мол екенін таныту.
Жобаның әдістемелік міндеттері:
1.балаларға судың маңыздылығы, оның өмірде өте қажет екенін түсіндіру.
2.сумен ойын арқылы бақылағыш қабілетін дамыту.
Жобаға қатысушылар: кіші топ балалары.
Жобаның актуалдылығы: Ең біріншіден, сумен шынығу, ол – денсаулыққа пайдалы. Үнемі
жуынып, таза жүргенде адам өзін жақсы сезінеді. Сумен ойнау барысында балалар өздеріне
көптеген пайдалы кеңестер алады. Бірақ, бала сумен ойнаған жағдайда, олардың жанында
міндетті түрде ересектер болуы керек.
Өтілу түрі: Бақылау, зерттеу, әңгімелесу.
2 слайд
Экологиялық жоба Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі» Жобаның түрі: Танымдық – зерттеу. Жобаның мақсаты: балалардың бойында бақылағыш қабілеттерін дамыту. Ойын арқылы судың пайдасының мол екенін таныту. Жобаның әдістемелік міндеттері: 1.балаларға судың маңыздылығы, оның өмірде өте қажет екенін түсіндіру. 2.сумен ойын арқылы бақылағыш қабілетін дамыту. Жобаға қатысушылар: кіші топ балалары. Жобаның актуалдылығы: Ең біріншіден, сумен шынығу, ол – денсаулыққа пайдалы. Үнемі жуынып, таза жүргенде адам өзін жақсы сезінеді. Сумен ойнау барысында балалар өздеріне көптеген пайдалы кеңестер алады. Бірақ, бала сумен ойнаған жағдайда, олардың жанында міндетті түрде ересектер болуы керек. Өтілу түрі: Бақылау, зерттеу, әңгімелесу.
#3 слайд
Кезеңдері:
1.Дайындық кезең.
-зерттеу жұмысын жүргізу үшін дидактикалық материалдар дайындап алу керек.
1.Негізгі бөлім.
-балалардың бойында бақылау дағдысын қалыптастыру.
1.Қорытынды кезең.
- балаларының бақылаудағы әрекеттеріне сараптама жасап, бағасын беру.
Жұмысты жоспарлау.
Мазмұны:
1.Сумен таныстыру. Балалармен әңгімелесу. Жемістердің, өсімдіктердің өсуіне су керек, таза
киім кию үшін, таза жүру үшін де су керек; ас әзірлеу үшін де су керек т.б. Яғни, жер бетіндегі
тіршілік иелерінің барлығы да сумен қоректенеді. Су – тіршілік көзі.
Ендеше, әрдайым біз жуынып, таза жүруіміз керек. Даладан кіргенде, ас ішердің
алдында қолымызды, бетімізді сабынмен жуу керек.
3 слайд
Кезеңдері: 1.Дайындық кезең. -зерттеу жұмысын жүргізу үшін дидактикалық материалдар дайындап алу керек. 1.Негізгі бөлім. -балалардың бойында бақылау дағдысын қалыптастыру. 1.Қорытынды кезең. - балаларының бақылаудағы әрекеттеріне сараптама жасап, бағасын беру. Жұмысты жоспарлау. Мазмұны: 1.Сумен таныстыру. Балалармен әңгімелесу. Жемістердің, өсімдіктердің өсуіне су керек, таза киім кию үшін, таза жүру үшін де су керек; ас әзірлеу үшін де су керек т.б. Яғни, жер бетіндегі тіршілік иелерінің барлығы да сумен қоректенеді. Су – тіршілік көзі. Ендеше, әрдайым біз жуынып, таза жүруіміз керек. Даладан кіргенде, ас ішердің алдында қолымызды, бетімізді сабынмен жуу керек.
#4 слайд
Дидактикалық ойын: «Қуыршақты жуындыру». Ойынның барысы: Балалар қуыршақтың дене
мүшелерін қазақ тілінде атай отырып, қуыршақты жуындырады. Орамалмен сүртіндіреді.
(Ойынға қыздар қатысады).
4 слайд
Дидактикалық ойын: «Қуыршақты жуындыру». Ойынның барысы: Балалар қуыршақтың дене мүшелерін қазақ тілінде атай отырып, қуыршақты жуындырады. Орамалмен сүртіндіреді. (Ойынға қыздар қатысады).
#5 слайд
Дидактикалық ойын: «Батады ма батпайды ма?». Ойынның барысы: Ойында қағаздан жасалған
кемелерді балалар суға жібереді. Оның суға батып кетеді немесе батпайтынын көреді.
5 слайд
Дидактикалық ойын: «Батады ма батпайды ма?». Ойынның барысы: Ойында қағаздан жасалған кемелерді балалар суға жібереді. Оның суға батып кетеді немесе батпайтынын көреді.
#6 слайд
Дидактикалық ойын: «Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау». Ойынның барысы: балалар су құйғыштармен
гүлдерді суғарады және жапырақтарын сүртеді.
6 слайд
Дидактикалық ойын: «Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау». Ойынның барысы: балалар су құйғыштармен гүлдерді суғарады және жапырақтарын сүртеді.
#7 слайд
Дидактикалық ойын: «Анамның көмекшісімін». Ойынның барысы: қыздар ыдыстарды алып, шай
қайнатып, тамақ пысырады. Ол үшін судың көмегін пайдаланады. (Қыздар қатысады).
7 слайд
Дидактикалық ойын: «Анамның көмекшісімін». Ойынның барысы: қыздар ыдыстарды алып, шай қайнатып, тамақ пысырады. Ол үшін судың көмегін пайдаланады. (Қыздар қатысады).
#8 слайд
Эксперимент 1: «Су мен түсті бояу» (15-20 минут)
- Құрал-жабдықтар:
- Су (стакан).
- Су бояулары немесе тамақ бояуы.
- Қағаз сүлгі.
Өткізу әдісі:
1. Балаларға суға бояу қосып көрсету. Су мен бояудың қалай араласатынын бақылау.
2. Бояудың суға енуін және оның суда таралу процесін балаларға түсіндіру.
3. Балаларға су мен бояудың араласқан күйін көрсетіп, түрлі түсті су жасау.
Қорытынды: Су бояумен араласқанда түсін өзгертеді, бірақ оның негізгі қасиеті сақталады.
8 слайд
Эксперимент 1: «Су мен түсті бояу» (15-20 минут) - Құрал-жабдықтар: - Су (стакан). - Су бояулары немесе тамақ бояуы. - Қағаз сүлгі. Өткізу әдісі: 1. Балаларға суға бояу қосып көрсету. Су мен бояудың қалай араласатынын бақылау. 2. Бояудың суға енуін және оның суда таралу процесін балаларға түсіндіру. 3. Балаларға су мен бояудың араласқан күйін көрсетіп, түрлі түсті су жасау. Қорытынды: Су бояумен араласқанда түсін өзгертеді, бірақ оның негізгі қасиеті сақталады.
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
Эксперимент 2 : «Судың өтуі» (15-20 минут)
- Құрал-жабдықтар:
- Түтікше немесе тұндырғыш (немесе шай қасық).
- Құм, қиыршық тас немесе шөп.
- Су.
Өткізу әдісі:
1. Су мен басқа материалдарды араластыру. Балаларға түрлі материалдармен су өтетінін немесе өтпейтінін
көрсету.
2. Мысалы, құмның немесе топырақтың су өткізетін қасиетін бақылау.
3. Балаларға сұрақ қою: «Қай материал су өткізеді?» немесе «Қай материал суды сіңіреді?» деп сұрау.
Қорытынды: Су кейбір заттар арқылы өтеді, ал кейбіреулерін тоқтатады. Бұл су өткізгіштігі туралы алғашқы
түсінік береді.
10 слайд
Эксперимент 2 : «Судың өтуі» (15-20 минут) - Құрал-жабдықтар: - Түтікше немесе тұндырғыш (немесе шай қасық). - Құм, қиыршық тас немесе шөп. - Су. Өткізу әдісі: 1. Су мен басқа материалдарды араластыру. Балаларға түрлі материалдармен су өтетінін немесе өтпейтінін көрсету. 2. Мысалы, құмның немесе топырақтың су өткізетін қасиетін бақылау. 3. Балаларға сұрақ қою: «Қай материал су өткізеді?» немесе «Қай материал суды сіңіреді?» деп сұрау. Қорытынды: Су кейбір заттар арқылы өтеді, ал кейбіреулерін тоқтатады. Бұл су өткізгіштігі туралы алғашқы түсінік береді.
#11 слайд
Күтілетін нәтиже: Жоба барысында, балалар судың
пайдасы туралы көп біледі. Ойын барысында суды пайдалану
қызығушылықтарын тудырады.
11 слайд
Күтілетін нәтиже: Жоба барысында, балалар судың пайдасы туралы көп біледі. Ойын барысында суды пайдалану қызығушылықтарын тудырады.
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
шағым қалдыра аласыз













