Экологиялық проблема.
Экологиялық проблема.

#1 слайд
Ой шақыру . Суреттің екінші бөлігінде не бейнеленуі мүмкін деп
ойлайсыз? Неге?
1 слайд
Ой шақыру . Суреттің екінші бөлігінде не бейнеленуі мүмкін деп ойлайсыз? Неге?
#2 слайд
Сабақ тақырыбы:
Экологиялық проблемалар .
Айтыс
11-сынып. Қазақ тілі. 2-тоқсан.
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Экологиялық проблемалар . Айтыс 11-сынып. Қазақ тілі. 2-тоқсан.
#3 слайд
11.2.1.1.мамандандырылған, тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен
ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау.
11.2.41. әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.
•Сабақ мақсаты:
Айтыс және экология тақырыбындағы
терминдер мен ұғымдарды, тілдік
оралымдарды білу, мәтін тақырыбы мен
автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға
сәйкес қызметін түсіну, мәтін стилі мен
тілдік ерекшелігін салыстыра талдау .
3 слайд
11.2.1.1.мамандандырылған, тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау. 11.2.41. әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. •Сабақ мақсаты: Айтыс және экология тақырыбындағы терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды білу, мәтін тақырыбы мен автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін түсіну, мәтін стилі мен тілдік ерекшелігін салыстыра талдау .
#4 слайд
Айтыс-сөз сайысы, жыр жарысы.
Айтыс- пікірталас түрі. Пікірталас заңдылығы:
1.Айтысушының өзіндік ой,көзқарасын қорғауы;
2.Қарсыласын сынау;
3.Сөз орамдарын қорғану құралы ретінде қолдану;
4.Ұтқыр ой мен өткір тілді қолдану шеберлігі.
4 слайд
Айтыс-сөз сайысы, жыр жарысы. Айтыс- пікірталас түрі. Пікірталас заңдылығы: 1.Айтысушының өзіндік ой,көзқарасын қорғауы; 2.Қарсыласын сынау; 3.Сөз орамдарын қорғану құралы ретінде қолдану; 4.Ұтқыр ой мен өткір тілді қолдану шеберлігі.
#5 слайд
1-тапсырма. Серікзат пен
Иранғайыптың айтысымен
танысу,рөлге бөліп оқу. 24-бет.
•1.Айтыстың қай түрі ?
•2.Көтерілген мәселе?
•3.Айтыскерлердің позициясы?
•Айтыскерлердің қолданған
тәсілдері (күркемдегіш құралдар)?
Салт айтыс. Ақындар айтысы
Қызылорданың экологиясы. Гиптил.
Табиғатты қорғау, табиғатқа
жанашыр болу
Эпитет, теңеу, метафора, риторикалық сұрақ,
Аллитерация, қайталау
5 слайд
1-тапсырма. Серікзат пен Иранғайыптың айтысымен танысу,рөлге бөліп оқу. 24-бет. •1.Айтыстың қай түрі ? •2.Көтерілген мәселе? •3.Айтыскерлердің позициясы? •Айтыскерлердің қолданған тәсілдері (күркемдегіш құралдар)? Салт айтыс. Ақындар айтысы Қызылорданың экологиясы. Гиптил. Табиғатты қорғау, табиғатқа жанашыр болу Эпитет, теңеу, метафора, риторикалық сұрақ, Аллитерация, қайталау
#6 слайд
Қандай экологиялық терминдерді,
ұғымдар мен тілдік оралымдарды
білесіздер?
Экология
Биоалуантүрлілік.
Антропогендік
Қоршаған орта
Қоршаған ортаның ластануы
Экологиялық тепе-теңдік
Қышқыл жаңбырлар
Тұмша
6 слайд
Қандай экологиялық терминдерді, ұғымдар мен тілдік оралымдарды білесіздер? Экология Биоалуантүрлілік. Антропогендік Қоршаған орта Қоршаған ортаның ластануы Экологиялық тепе-теңдік Қышқыл жаңбырлар Тұмша
#7 слайд
2-тапсырма. Сәйкестендіру. ФБ-2 балл.(7+ болса)
•Экожүйенің биологиялық байлығы, генетикалық
әртүрлілігі.
•Адам іс-әрекеті, адамның табиғатқа әсері
•Адамзат баласы өмір сүретін табиғи орта
•Антропогендік әсерлердің нәтижесінде
экологиялық тепе-теңдіктің бұзылуынан
туындаған жағымсыз нәтиже.
•Экожүйедегі бір түрдің басқа түрлермен және
олардың қоршаған ортасымен бірге өмір сүру
үйлесімін сақтау.
•Тірі және жансыз тіршілік иелерінің бір-бірімен
және олардың қоршаған ортамен байланысы
қарастырылатын ғылым саласы.
•Ауа құрамындағы өндірістерден шыққан азот пен
күкірттің жаңбырмен араласып,жерге жаууы.
3.Биоалуантүрлілік-
6.Антропогендік-
4.Қоршаған орта-
2.Қоршаған ортаның ластануы-
7.Экологиялық тепе-теңдік-
1.Экология-
5.Қышқыл жаңбырлар-
8. Тұмша
7 слайд
2-тапсырма. Сәйкестендіру. ФБ-2 балл.(7+ болса) •Экожүйенің биологиялық байлығы, генетикалық әртүрлілігі. •Адам іс-әрекеті, адамның табиғатқа әсері •Адамзат баласы өмір сүретін табиғи орта •Антропогендік әсерлердің нәтижесінде экологиялық тепе-теңдіктің бұзылуынан туындаған жағымсыз нәтиже. •Экожүйедегі бір түрдің басқа түрлермен және олардың қоршаған ортасымен бірге өмір сүру үйлесімін сақтау. •Тірі және жансыз тіршілік иелерінің бір-бірімен және олардың қоршаған ортамен байланысы қарастырылатын ғылым саласы. •Ауа құрамындағы өндірістерден шыққан азот пен күкірттің жаңбырмен араласып,жерге жаууы. 3.Биоалуантүрлілік- 6.Антропогендік- 4.Қоршаған орта- 2.Қоршаған ортаның ластануы- 7.Экологиялық тепе-теңдік- 1.Экология- 5.Қышқыл жаңбырлар- 8. Тұмша
#8 слайд
3-тапсырма.( 22-бет. 1-тапсырма,24-бет. 2-тапсырма.)
Мәтіндерді оқып, көтерілген мәселеніғ автор ойын
анықтаңыз, стилі мен тілдік ерекшелігіне талдау
жасаңыз. ФБ-8 балл
•Дескриптор:
•1.Мәтін тақырыбы мен көтерілген мәселені анықтайды-
2б.
•2.Автор көзқарасы мен мақсатын түсіндіреді.-2 б
•3. Аудиториясын анықтайды-1б
•4. Стилі мен жанрын анықтайды-1 б
•5.Тілдік ерекшелігін салыстыра талдап, мысал келтіреді.
-2 балл
8 слайд
3-тапсырма.( 22-бет. 1-тапсырма,24-бет. 2-тапсырма.) Мәтіндерді оқып, көтерілген мәселеніғ автор ойын анықтаңыз, стилі мен тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз. ФБ-8 балл •Дескриптор: •1.Мәтін тақырыбы мен көтерілген мәселені анықтайды- 2б. •2.Автор көзқарасы мен мақсатын түсіндіреді.-2 б •3. Аудиториясын анықтайды-1б •4. Стилі мен жанрын анықтайды-1 б •5.Тілдік ерекшелігін салыстыра талдап, мысал келтіреді. -2 балл
#9 слайд
Сабақ қорытылады:
•Экология дегеніміз не?
•Экологияның бүлінуіне қандай факторлар
әсер етеді?
• Лас ауа мен судың адамзат баласы үшін
зияны қандай?
•Табиғаттың таза болуы үшін ... деген ойды
қалай аяқтар едіңіз?
9 слайд
Сабақ қорытылады: •Экология дегеніміз не? •Экологияның бүлінуіне қандай факторлар әсер етеді? • Лас ауа мен судың адамзат баласы үшін зияны қандай? •Табиғаттың таза болуы үшін ... деген ойды қалай аяқтар едіңіз?
#10 слайд
Үй жұмысы:
•22-бет. Кестені толтыру.
•25-бет. А,Ә.Б тапсырмасы.
10 слайд
Үй жұмысы: •22-бет. Кестені толтыру. •25-бет. А,Ә.Б тапсырмасы.
шағым қалдыра аласыз













