Экологиялық проблема.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Экологиялық проблема.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ презентациясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ой шақыру . Суреттің екінші бөлігінде не бейнеленуі мүмкін деп ойлайсыз? Неге?

#1 слайд
Ой шақыру . Суреттің екінші бөлігінде не бейнеленуі мүмкін деп ойлайсыз? Неге?

1 слайд

Ой шақыру . Суреттің екінші бөлігінде не бейнеленуі мүмкін деп ойлайсыз? Неге?

Сабақ тақырыбы: Экологиялық проблемалар . Айтыс 11-сынып. Қазақ тілі. 2-тоқсан.

#2 слайд
 Сабақ тақырыбы: Экологиялық проблемалар .  Айтыс 11-сынып. Қазақ тілі. 2-тоқсан.  

2 слайд

 Сабақ тақырыбы: Экологиялық проблемалар .  Айтыс 11-сынып. Қазақ тілі. 2-тоқсан.  

11.2.1.1.мамандандырылған, тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымд

#3 слайд
11.2.1.1.мамандандырылған, тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау. 11.2.41. әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. •Сабақ мақсаты:   Айтыс және экология тақырыбындағы терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды білу, мәтін тақырыбы мен автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін түсіну, мәтін стилі мен тілдік ерекшелігін салыстыра талдау .

3 слайд

11.2.1.1.мамандандырылған, тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау. 11.2.41. әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. •Сабақ мақсаты:   Айтыс және экология тақырыбындағы терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды білу, мәтін тақырыбы мен автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін түсіну, мәтін стилі мен тілдік ерекшелігін салыстыра талдау .

Айтыс-сөз сайысы, жыр жарысы. Айтыс- пікірталас түрі. Пікірталас заңдылығы: 1.Айтысушының өзіндік ой,көзқарасын қорғауы; 2.Қар

#4 слайд
Айтыс-сөз сайысы, жыр жарысы. Айтыс- пікірталас түрі. Пікірталас заңдылығы: 1.Айтысушының өзіндік ой,көзқарасын қорғауы; 2.Қарсыласын сынау; 3.Сөз орамдарын қорғану құралы ретінде қолдану; 4.Ұтқыр ой мен өткір тілді қолдану шеберлігі.

4 слайд

Айтыс-сөз сайысы, жыр жарысы. Айтыс- пікірталас түрі. Пікірталас заңдылығы: 1.Айтысушының өзіндік ой,көзқарасын қорғауы; 2.Қарсыласын сынау; 3.Сөз орамдарын қорғану құралы ретінде қолдану; 4.Ұтқыр ой мен өткір тілді қолдану шеберлігі.

1-тапсырма. Серікзат пен Иранғайыптың айтысымен танысу,рөлге бөліп оқу. 24-бет. •1.Айтыстың қай түрі ? •2.Көтерілген мәселе? •

#5 слайд
1-тапсырма. Серікзат пен Иранғайыптың айтысымен танысу,рөлге бөліп оқу. 24-бет. •1.Айтыстың қай түрі ? •2.Көтерілген мәселе? •3.Айтыскерлердің позициясы? •Айтыскерлердің қолданған тәсілдері (күркемдегіш құралдар)? Салт айтыс. Ақындар айтысы Қызылорданың экологиясы. Гиптил. Табиғатты қорғау, табиғатқа жанашыр болу Эпитет, теңеу, метафора, риторикалық сұрақ, Аллитерация, қайталау

5 слайд

1-тапсырма. Серікзат пен Иранғайыптың айтысымен танысу,рөлге бөліп оқу. 24-бет. •1.Айтыстың қай түрі ? •2.Көтерілген мәселе? •3.Айтыскерлердің позициясы? •Айтыскерлердің қолданған тәсілдері (күркемдегіш құралдар)? Салт айтыс. Ақындар айтысы Қызылорданың экологиясы. Гиптил. Табиғатты қорғау, табиғатқа жанашыр болу Эпитет, теңеу, метафора, риторикалық сұрақ, Аллитерация, қайталау

Қандай экологиялық терминдерді, ұғымдар мен тілдік оралымдарды білесіздер? Экология Биоалуантүрлілік. Антропогендік Қорша

#6 слайд
Қандай экологиялық терминдерді, ұғымдар мен тілдік оралымдарды білесіздер? Экология Биоалуантүрлілік. Антропогендік Қоршаған орта Қоршаған ортаның ластануы Экологиялық тепе-теңдік Қышқыл жаңбырлар Тұмша

6 слайд

Қандай экологиялық терминдерді, ұғымдар мен тілдік оралымдарды білесіздер? Экология Биоалуантүрлілік. Антропогендік Қоршаған орта Қоршаған ортаның ластануы Экологиялық тепе-теңдік Қышқыл жаңбырлар Тұмша

2-тапсырма. Сәйкестендіру. ФБ-2 балл.(7+ болса) •Экожүйенің биологиялық байлығы, генетикалық әртүрлілігі. •Адам іс-әрекеті, ад

#7 слайд
2-тапсырма. Сәйкестендіру. ФБ-2 балл.(7+ болса) •Экожүйенің биологиялық байлығы, генетикалық  әртүрлілігі. •Адам іс-әрекеті, адамның табиғатқа әсері •Адамзат баласы өмір сүретін табиғи орта •Антропогендік әсерлердің нәтижесінде экологиялық тепе-теңдіктің бұзылуынан  туындаған жағымсыз нәтиже. •Экожүйедегі бір түрдің  басқа түрлермен және олардың қоршаған ортасымен бірге өмір сүру үйлесімін сақтау. •Тірі және жансыз тіршілік иелерінің бір-бірімен және олардың қоршаған ортамен байланысы қарастырылатын ғылым саласы. •Ауа құрамындағы өндірістерден шыққан  азот пен күкірттің жаңбырмен араласып,жерге жаууы. 3.Биоалуантүрлілік- 6.Антропогендік-   4.Қоршаған орта- 2.Қоршаған ортаның ластануы- 7.Экологиялық тепе-теңдік- 1.Экология-   5.Қышқыл жаңбырлар- 8. Тұмша

7 слайд

2-тапсырма. Сәйкестендіру. ФБ-2 балл.(7+ болса) •Экожүйенің биологиялық байлығы, генетикалық  әртүрлілігі. •Адам іс-әрекеті, адамның табиғатқа әсері •Адамзат баласы өмір сүретін табиғи орта •Антропогендік әсерлердің нәтижесінде экологиялық тепе-теңдіктің бұзылуынан  туындаған жағымсыз нәтиже. •Экожүйедегі бір түрдің  басқа түрлермен және олардың қоршаған ортасымен бірге өмір сүру үйлесімін сақтау. •Тірі және жансыз тіршілік иелерінің бір-бірімен және олардың қоршаған ортамен байланысы қарастырылатын ғылым саласы. •Ауа құрамындағы өндірістерден шыққан  азот пен күкірттің жаңбырмен араласып,жерге жаууы. 3.Биоалуантүрлілік- 6.Антропогендік-   4.Қоршаған орта- 2.Қоршаған ортаның ластануы- 7.Экологиялық тепе-теңдік- 1.Экология-   5.Қышқыл жаңбырлар- 8. Тұмша

3-тапсырма.( 22-бет. 1-тапсырма,24-бет. 2-тапсырма.) Мәтіндерді оқып, көтерілген мәселеніғ автор ойын анықтаңыз, стилі мен тіл

#8 слайд
3-тапсырма.( 22-бет. 1-тапсырма,24-бет. 2-тапсырма.) Мәтіндерді оқып, көтерілген мәселеніғ автор ойын анықтаңыз, стилі мен тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз. ФБ-8 балл •Дескриптор: •1.Мәтін тақырыбы мен көтерілген мәселені анықтайды- 2б. •2.Автор көзқарасы мен мақсатын түсіндіреді.-2 б •3. Аудиториясын анықтайды-1б •4. Стилі мен жанрын анықтайды-1 б •5.Тілдік ерекшелігін салыстыра талдап, мысал келтіреді. -2 балл

8 слайд

3-тапсырма.( 22-бет. 1-тапсырма,24-бет. 2-тапсырма.) Мәтіндерді оқып, көтерілген мәселеніғ автор ойын анықтаңыз, стилі мен тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз. ФБ-8 балл •Дескриптор: •1.Мәтін тақырыбы мен көтерілген мәселені анықтайды- 2б. •2.Автор көзқарасы мен мақсатын түсіндіреді.-2 б •3. Аудиториясын анықтайды-1б •4. Стилі мен жанрын анықтайды-1 б •5.Тілдік ерекшелігін салыстыра талдап, мысал келтіреді. -2 балл

Сабақ қорытылады: •Экология дегеніміз не? •Экологияның бүлінуіне қандай факторлар әсер етеді? • Лас ауа мен судың адамзат балас

#9 слайд
Сабақ қорытылады: •Экология дегеніміз не? •Экологияның бүлінуіне қандай факторлар әсер етеді? • Лас ауа мен судың адамзат баласы үшін зияны қандай? •Табиғаттың таза болуы үшін ... деген ойды қалай аяқтар едіңіз?

9 слайд

Сабақ қорытылады: •Экология дегеніміз не? •Экологияның бүлінуіне қандай факторлар әсер етеді? • Лас ауа мен судың адамзат баласы үшін зияны қандай? •Табиғаттың таза болуы үшін ... деген ойды қалай аяқтар едіңіз?

Үй жұмысы: •22-бет. Кестені толтыру. •25-бет. А,Ә.Б тапсырмасы.

#10 слайд
Үй жұмысы: •22-бет. Кестені толтыру. •25-бет. А,Ә.Б тапсырмасы.

10 слайд

Үй жұмысы: •22-бет. Кестені толтыру. •25-бет. А,Ә.Б тапсырмасы.

Файл форматы:
pptx
07.11.2025
47
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі