Материалдар / Экономикалық жаһандану. Сөзжасамдық тәсіл

Экономикалық жаһандану. Сөзжасамдық тәсіл

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары курсы маған не берді? Оқу мақсатына жету жолдары,тапсырма құру, түрлендіру,оқыту әдістерін таңдау
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түсіну. Қолдану Қызылорда жоғары көпсалалы колледжі Махмутова Акнур Ермуханбетқызы Оқу нәтижелері: Бағалау критерийлері: Ойлау д

1 слайд
Түсіну. Қолдану Қызылорда жоғары көпсалалы колледжі Махмутова Акнур Ермуханбетқызы Оқу нәтижелері: Бағалау критерийлері: Ойлау дағдыларыны ң деңгейіТАҚЫРЫБЫ Экономикалық жаһандану. Сөзжасамдық тәсіл Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; - Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтап сөйлей алады; - сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай біледі. Түсіну. ҚолдануБӨЛІМ Адамзат дамуының жаһандық мәселелер. Тілдік жүйе және тілдік норма

1 слайд

Түсіну. Қолдану Қызылорда жоғары көпсалалы колледжі Махмутова Акнур Ермуханбетқызы Оқу нәтижелері: Бағалау критерийлері: Ойлау дағдыларыны ң деңгейіТАҚЫРЫБЫ Экономикалық жаһандану. Сөзжасамдық тәсіл Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; - Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтап сөйлей алады; - сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай біледі. Түсіну. ҚолдануБӨЛІМ Адамзат дамуының жаһандық мәселелер. Тілдік жүйе және тілдік норма

М о т и в а ц и я л ы қ к е з е ң О п е р а ц и я л ы қ к е з е ң Р е ф л е к с и я л ы қ к е з е ң « Суреттер сөйлейді»

2 слайд
М о т и в а ц и я л ы қ к е з е ң О п е р а ц и я л ы қ к е з е ң Р е ф л е к с и я л ы қ к е з е ң « Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сабақтың тақырыбына орай ойларын ортаға салады. Оқылым алды тапсырма Диаграмма құру «Жаһандану» ұғымының құрамдас бөліктерін дара диаграмма арқылы жаз «Оқы, топтас, бөліс» әдісі. Сөзжасамдық тәсілдер туралы пікірлерін (жаңа сөз жасаудың қалыптасқан өзіндік жолы, заңдылығы бар екенін) ортаға салып, басқа топтармен бөліседі. Топпен жұмыс. «Абзацтан мақалаға» әдісі «БББ» әдісі Сөзжасамдық тәсілдерге шолу/ жолдарын айту Дескриптор - сөзжасамдық тәсілдер туралы мәлімет айта алады: - сөзжасамдық тәсілдерің 3 түрін айта алады: Синтетикалық тәсіл арқылы туынды сөз жасауда екі тілдік бірлік қызметтеріне шолу/ түсінік бере ді, Мысал келтіреді. Дескриптор - туынды сөздің жасалуына негіз болған сөз бен одан жасаған туынды сөздің мағынасы байланысты болатындығын айтады - туынды түбірдің қай сөзден жасалғанын дәлелдейді; - мысал келтіреді

2 слайд

М о т и в а ц и я л ы қ к е з е ң О п е р а ц и я л ы қ к е з е ң Р е ф л е к с и я л ы қ к е з е ң « Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сабақтың тақырыбына орай ойларын ортаға салады. Оқылым алды тапсырма Диаграмма құру «Жаһандану» ұғымының құрамдас бөліктерін дара диаграмма арқылы жаз «Оқы, топтас, бөліс» әдісі. Сөзжасамдық тәсілдер туралы пікірлерін (жаңа сөз жасаудың қалыптасқан өзіндік жолы, заңдылығы бар екенін) ортаға салып, басқа топтармен бөліседі. Топпен жұмыс. «Абзацтан мақалаға» әдісі «БББ» әдісі Сөзжасамдық тәсілдерге шолу/ жолдарын айту Дескриптор - сөзжасамдық тәсілдер туралы мәлімет айта алады: - сөзжасамдық тәсілдерің 3 түрін айта алады: Синтетикалық тәсіл арқылы туынды сөз жасауда екі тілдік бірлік қызметтеріне шолу/ түсінік бере ді, Мысал келтіреді. Дескриптор - туынды сөздің жасалуына негіз болған сөз бен одан жасаған туынды сөздің мағынасы байланысты болатындығын айтады - туынды түбірдің қай сөзден жасалғанын дәлелдейді; - мысал келтіреді

Белсенді оқу әдістері Негізгі сөз жайлы түсінік беру Дескриптор -мәтіннен негізгі сөзді табады, -туынды сөзге негізгі сөз тір

3 слайд
Белсенді оқу әдістері Негізгі сөз жайлы түсінік беру Дескриптор -мәтіннен негізгі сөзді табады, -туынды сөзге негізгі сөз тірек болатындығын табады. ҚБ Керемет, Өте тамаша, Синтетикалық тәсіл Синтетикалық тәсіл арқылы туынды сөз жасауда екі тілдік бірлік қызметтеріне шолу/ түсінік бер еді, Мысал келтіреді Дескриптор - туынды сөздің жасалуына негіз болған сөз бен одан жасаған туынды сөздің мағынасы байланысты болатындығын айтады - туынды түбірдің қай сөзден жасалғанын дәлелдейді; - мысал келтіредіСөзжасамдық тәсілдерге шолу/ жолдарын айту Дескрипторы: - сөзжасамдық тәсілдер туралы мәлімет айта алады: - сөзжасамдық тәсілдерің 3 түрін айта алады:

3 слайд

Белсенді оқу әдістері Негізгі сөз жайлы түсінік беру Дескриптор -мәтіннен негізгі сөзді табады, -туынды сөзге негізгі сөз тірек болатындығын табады. ҚБ Керемет, Өте тамаша, Синтетикалық тәсіл Синтетикалық тәсіл арқылы туынды сөз жасауда екі тілдік бірлік қызметтеріне шолу/ түсінік бер еді, Мысал келтіреді Дескриптор - туынды сөздің жасалуына негіз болған сөз бен одан жасаған туынды сөздің мағынасы байланысты болатындығын айтады - туынды түбірдің қай сөзден жасалғанын дәлелдейді; - мысал келтіредіСөзжасамдық тәсілдерге шолу/ жолдарын айту Дескрипторы: - сөзжасамдық тәсілдер туралы мәлімет айта алады: - сөзжасамдық тәсілдерің 3 түрін айта алады:

Оқыту әдістері Оқу мақсатын жүзеге асыру арқылы оқу нәтижелеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді Білім алушылардың барлығының бе

4 слайд
Оқыту әдістері Оқу мақсатын жүзеге асыру арқылы оқу нәтижелеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді Білім алушылардың барлығының белсенділігін арттыруға ықпал етеді Білім алушылардың білім беру қажеттіліктеріне қарай оқытуға жағдай туғызады

4 слайд

Оқыту әдістері Оқу мақсатын жүзеге асыру арқылы оқу нәтижелеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді Білім алушылардың барлығының белсенділігін арттыруға ықпал етеді Білім алушылардың білім беру қажеттіліктеріне қарай оқытуға жағдай туғызады

Қалыптастырушы бағалау әдістері Тoптapдың өзapa бipiн-бipi «Бағалау парақшасы» apқылы кpитepийлep apқылы бaғaлaйды.«Баға

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау әдістері Тoптapдың өзapa бipiн-бipi «Бағалау парақшасы» apқылы кpитepийлep apқылы бaғaлaйды.«Бағалау парақшасы» «Ойды аяқта» әдісі Бүгін мен білдім Мен үйрендім Қолымнан келді О п е р а ц и я л ы қ к е з е ң О п е р а ц и я л ы қ к е з е ң О п е р а ц и я л ы қ к е з е ңҚБ. “Қол шапалақтау ”

5 слайд

Қалыптастырушы бағалау әдістері Тoптapдың өзapa бipiн-бipi «Бағалау парақшасы» apқылы кpитepийлep apқылы бaғaлaйды.«Бағалау парақшасы» «Ойды аяқта» әдісі Бүгін мен білдім Мен үйрендім Қолымнан келді О п е р а ц и я л ы қ к е з е ң О п е р а ц и я л ы қ к е з е ң О п е р а ц и я л ы қ к е з е ңҚБ. “Қол шапалақтау ”

Оқыту әдістерін таңдау Тапсырма құру, түрлендіру Бағалау әдістерін іріктеуОқу мақсатына жету жолдары Инклюзивті білім беру

6 слайд
Оқыту әдістерін таңдау Тапсырма құру, түрлендіру Бағалау әдістерін іріктеуОқу мақсатына жету жолдары Инклюзивті білім берудің жолдары Оқу ортасын құруҚазақ тілі мен әдебиеті пәні: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары курсы маған не берді?

6 слайд

Оқыту әдістерін таңдау Тапсырма құру, түрлендіру Бағалау әдістерін іріктеуОқу мақсатына жету жолдары Инклюзивті білім берудің жолдары Оқу ортасын құруҚазақ тілі мен әдебиеті пәні: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары курсы маған не берді?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ