Материалдар / Электр кернеуі.Электр кернеуі бірліктері. Вольтметр слайд
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Электр кернеуі.Электр кернеуі бірліктері. Вольтметр слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Электр лампасындағы кернеуі 6 В.Осы лампаның қылының көлденең қимасы арқылы 10 Кл электр өрісі өткенде қандай жұмыс істелінеді?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
30 Қаңтар 2019
539
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару Практикалық сабақ

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару Практикалық сабақ

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару Практикалық сабақ

Сабақтың мақсаты: білім беру: Фотоэффектінің кванттық теориясына арналған заңдылықтар мен формулаларды талдай отырып, есеп шы

2 слайд
Сабақтың мақсаты: білім беру: Фотоэффектінің кванттық теориясына арналған заңдылықтар мен формулаларды талдай отырып, есеп шығаруға үйрету. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйрету. дамыту: Фотоэффектінің заңдарын еске түсіре отырып, Эйнштейннің фотоэффект үшін жазған теңдеуінің физикалық мағынасын аша отырып, фотоэффектінің заңдарына, фотонның импульсін, массасын, энергиясын есептеуді үйрету. тәрбиелеу:табиғат заңдарының жүйелілігін саралай келіп, басты мақсат ғылым жетістігін дұрыс ұғына отырып, оны пайдалана білуге тәрбиелеу. Мысалдар келтіру арқылы, фотоэффектінің қолданылуымен таныстырып, оқушыларды ізденімпаздыққа, мақсатқа жетуге ұмтылуға, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: білім беру: Фотоэффектінің кванттық теориясына арналған заңдылықтар мен формулаларды талдай отырып, есеп шығаруға үйрету. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйрету. дамыту: Фотоэффектінің заңдарын еске түсіре отырып, Эйнштейннің фотоэффект үшін жазған теңдеуінің физикалық мағынасын аша отырып, фотоэффектінің заңдарына, фотонның импульсін, массасын, энергиясын есептеуді үйрету. тәрбиелеу:табиғат заңдарының жүйелілігін саралай келіп, басты мақсат ғылым жетістігін дұрыс ұғына отырып, оны пайдалана білуге тәрбиелеу. Мысалдар келтіру арқылы, фотоэффектінің қолданылуымен таныстырып, оқушыларды ізденімпаздыққа, мақсатқа жетуге ұмтылуға, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Практикалық сабақ. Көрнекілік құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, сурет пен формулалар, үлестірмелі тапсырмал

3 слайд
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ. Көрнекілік құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, сурет пен формулалар, үлестірмелі тапсырмалар, ActivOte құралдарымен жұмыс.

3 слайд

Сабақтың түрі: Практикалық сабақ. Көрнекілік құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, сурет пен формулалар, үлестірмелі тапсырмалар, ActivOte құралдарымен жұмыс.

Болжап отырған нәтиже: оқушы білуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын, олардың ғылыми тұжырымдамасын оқи білуге және қолдана алуы

4 слайд
Болжап отырған нәтиже: оқушы білуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын, олардың ғылыми тұжырымдамасын оқи білуге және қолдана алуы тиіс. Фотондар мен оның энергиясы, импульсінің бар болуының ғылыми тұжырымдамасына баға бере алуы тиіс. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйренуі тиіс. оқушылар үйренуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын түрлендіре отырып жаза білуге, фотондар мен оның энергиясы, импульсін пайдаланып есеп шығара білуге тиіс.

4 слайд

Болжап отырған нәтиже: оқушы білуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын, олардың ғылыми тұжырымдамасын оқи білуге және қолдана алуы тиіс. Фотондар мен оның энергиясы, импульсінің бар болуының ғылыми тұжырымдамасына баға бере алуы тиіс. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйренуі тиіс. оқушылар үйренуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын түрлендіре отырып жаза білуге, фотондар мен оның энергиясы, импульсін пайдаланып есеп шығара білуге тиіс.

Үй тапсырмасын тексеру(8’): Фотоэффект деп қандай құбылысты айта мыз? Фотоэффектінің тәжірибелік заңдарын ай тып беріңдер . Ф

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру(8’): Фотоэффект деп қандай құбылысты айта мыз? Фотоэффектінің тәжірибелік заңдарын ай тып беріңдер . Фотон деген не? Ұйымдастыру кезеңі(2’):Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру мен сабақты ұйымдастыру.

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру(8’): Фотоэффект деп қандай құбылысты айта мыз? Фотоэффектінің тәжірибелік заңдарын ай тып беріңдер . Фотон деген не? Ұйымдастыру кезеңі(2’):Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру мен сабақты ұйымдастыру.

Фотоэффект дегеніміз - Дұрыс жауабы:

6 слайд
Фотоэффект дегеніміз - Дұрыс жауабы:

6 слайд

Фотоэффект дегеніміз - Дұрыс жауабы:

Фотоэффект дегеніміз– түскен жарықтың әсерінен  заттан(металдан және сұйықтардан) электрондардың ұшып шығу құбылысы

7 слайд
Фотоэффект дегеніміз– түскен жарықтың әсерінен  заттан(металдан және сұйықтардан) электрондардың ұшып шығу құбылысы

7 слайд

Фотоэффект дегеніміз– түскен жарықтың әсерінен  заттан(металдан және сұйықтардан) электрондардың ұшып шығу құбылысы

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы: max 2 2 1 mv eU ж ;

8 слайд
Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы: max 2 2 1 mv eU ж ;

8 слайд

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы: max 2 2 1 mv eU ж ;

І заңы:Фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне тәуелді емес, ол тек жарықтың жиілігіне тәуе

9 слайд
І заңы:Фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне тәуелді емес, ол тек жарықтың жиілігіне тәуелді. υ ~ v

9 слайд

І заңы:Фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне тәуелді емес, ол тек жарықтың жиілігіне тәуелді. υ ~ v

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы:

10 слайд
Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы:

10 слайд

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы:

ІІ заңы: Қанығу фототок күші максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне пропорционал өседі, бірақ жарықтың жиіліг

11 слайд
ІІ заңы: Қанығу фототок күші максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне пропорционал өседі, бірақ жарықтың жиілігіне тәуелді емес. υмах ~ Іинтенс.

11 слайд

ІІ заңы: Қанығу фототок күші максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне пропорционал өседі, бірақ жарықтың жиілігіне тәуелді емес. υмах ~ Іинтенс.

Фотоэффектінің қызыл шекарасы: Aш=hν Ф ΔE~Δt° ш A hc немесе λмах= А K Дұрыс жауабы:

12 слайд
Фотоэффектінің қызыл шекарасы: Aш=hν Ф ΔE~Δt° ш A hc немесе λмах= А K Дұрыс жауабы:

12 слайд

Фотоэффектінің қызыл шекарасы: Aш=hν Ф ΔE~Δt° ш A hc немесе λмах= А K Дұрыс жауабы:

ІІІ заңы: Әр металл үшін фотоэффектінің қызыл шекарасы, яғни одан төменгі жиілікте фотоэффект байқалмайтын шекті ең аз жиіл

13 слайд
ІІІ заңы: Әр металл үшін фотоэффектінің қызыл шекарасы, яғни одан төменгі жиілікте фотоэффект байқалмайтын шекті ең аз жиілік νmin υмах ~ Іинтенс.

13 слайд

ІІІ заңы: Әр металл үшін фотоэффектінің қызыл шекарасы, яғни одан төменгі жиілікте фотоэффект байқалмайтын шекті ең аз жиілік νmin υмах ~ Іинтенс.

Есеп шығару Толқын ұзындығы λ=5,0*10 -7 м. Фотонның энергиясын анықта (h=6,63*10 -34 Дж*с; c= 3*10 8 м/с). AA - деңгей

14 слайд
Есеп шығару Толқын ұзындығы λ=5,0*10 -7 м. Фотонның энергиясын анықта (h=6,63*10 -34 Дж*с; c= 3*10 8 м/с). AA - деңгей - деңгей

14 слайд

Есеп шығару Толқын ұзындығы λ=5,0*10 -7 м. Фотонның энергиясын анықта (h=6,63*10 -34 Дж*с; c= 3*10 8 м/с). AA - деңгей - деңгей

Шешуі:

15 слайд
Шешуі:

15 слайд

Шешуі:

В - деңгейВ - деңгей Егер тежеуші кернеудің 1В мәнінде фототок тоқтайтын болса, онда фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы

16 слайд
В - деңгейВ - деңгей Егер тежеуші кернеудің 1В мәнінде фототок тоқтайтын болса, онда фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы қандай болғаны (е=1,6*10 -19 Кл; м е = 9,1*10 -31 кг).

16 слайд

В - деңгейВ - деңгей Егер тежеуші кернеудің 1В мәнінде фототок тоқтайтын болса, онда фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы қандай болғаны (е=1,6*10 -19 Кл; м е = 9,1*10 -31 кг).

Шешуі:

17 слайд
Шешуі:

17 слайд

Шешуі:

С – деңгей(1)С – деңгей(1) Электрондардың металдан шығу жұмысы А 3,3*10-19 Дж. Фотоэффектінің қызыл шекарасын анықта υ мин(

18 слайд
С – деңгей(1)С – деңгей(1) Электрондардың металдан шығу жұмысы А 3,3*10-19 Дж. Фотоэффектінің қызыл шекарасын анықта υ мин(h=6,63*10 -34 Дж*с; )

18 слайд

С – деңгей(1)С – деңгей(1) Электрондардың металдан шығу жұмысы А 3,3*10-19 Дж. Фотоэффектінің қызыл шекарасын анықта υ мин(h=6,63*10 -34 Дж*с; )

Шешуі:

19 слайд
Шешуі:

19 слайд

Шешуі:

С – деңгей(2)С – деңгей(2)  U T=3B потенциалдар айырымында толығымен тежелетін электрондарды жұлып шығаратын жарықтың жиілігі

20 слайд
С – деңгей(2)С – деңгей(2)  U T=3B потенциалдар айырымында толығымен тежелетін электрондарды жұлып шығаратын жарықтың жиілігі (Фотоэффект басталатын жиілік) υ 0 = 6*10 14 Гц; һ=6,63*10 -34 Дж*c;

20 слайд

С – деңгей(2)С – деңгей(2)  U T=3B потенциалдар айырымында толығымен тежелетін электрондарды жұлып шығаратын жарықтың жиілігі (Фотоэффект басталатын жиілік) υ 0 = 6*10 14 Гц; һ=6,63*10 -34 Дж*c;

Шешуі:

21 слайд
Шешуі:

21 слайд

Шешуі:

Сабақты бекіту(15’): ActivOte – мен тест сұрақтарына жауап беру

22 слайд
Сабақты бекіту(15’): ActivOte – мен тест сұрақтарына жауап беру

22 слайд

Сабақты бекіту(15’): ActivOte – мен тест сұрақтарына жауап беру

Қорытынды(2’): Не білуіміз керек еді? Не білдік? Не үйрендік? Нені түсінбедік?...

23 слайд
Қорытынды(2’): Не білуіміз керек еді? Не білдік? Не үйрендік? Нені түсінбедік?...

23 слайд

Қорытынды(2’): Не білуіміз керек еді? Не білдік? Не үйрендік? Нені түсінбедік?...

 Оқушылар білімін бағалау(2’). Үйге тапсырма беру(1’): § 6.4 - 6.6 Сұрақтарды талдау. Жаттығудың есептерін аяқтау.

24 слайд
 Оқушылар білімін бағалау(2’). Үйге тапсырма беру(1’): § 6.4 - 6.6 Сұрақтарды талдау. Жаттығудың есептерін аяқтау.

24 слайд

 Оқушылар білімін бағалау(2’). Үйге тапсырма беру(1’): § 6.4 - 6.6 Сұрақтарды талдау. Жаттығудың есептерін аяқтау.

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

30 слайд

30 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі