Материалдар / Электр кернеуі.Электр кернеуі бірліктері. Вольтметр слайд

Электр кернеуі.Электр кернеуі бірліктері. Вольтметр слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Электр лампасындағы кернеуі 6 В.Осы лампаның қылының көлденең қимасы арқылы 10 Кл электр өрісі өткенде қандай жұмыс істелінеді?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
467
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару Практикалық сабақ

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару Практикалық сабақ

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару Практикалық сабақ

Сабақтың мақсаты:  білім беру : Фотоэффектінің кванттық теориясына арналған заңдылықтар мен формулаларды талдай отырып, есеп

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  білім беру : Фотоэффектінің кванттық теориясына арналған заңдылықтар мен формулаларды талдай отырып, есеп шығаруға үйрету. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйрету.  дамыту: Фотоэффектінің заңдарын еске түсіре отырып, Эйнштейннің фотоэффект үшін жазған теңдеуінің физикалық мағынасын аша отырып, фотоэффектінің заңдарына, фотонның импульсін, массасын, энергиясын есептеуді үйрету.  тәрбиелеу: табиғат заңдарының жүйелілігін саралай келіп, басты мақсат ғылым жетістігін дұрыс ұғына отырып, оны пайдалана білуге тәрбиелеу. Мысалдар келтіру арқылы, фотоэффектінің қолданылуымен таныстырып, оқушыларды ізденімпаздыққа, мақсатқа жетуге ұмтылуға, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  білім беру : Фотоэффектінің кванттық теориясына арналған заңдылықтар мен формулаларды талдай отырып, есеп шығаруға үйрету. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйрету.  дамыту: Фотоэффектінің заңдарын еске түсіре отырып, Эйнштейннің фотоэффект үшін жазған теңдеуінің физикалық мағынасын аша отырып, фотоэффектінің заңдарына, фотонның импульсін, массасын, энергиясын есептеуді үйрету.  тәрбиелеу: табиғат заңдарының жүйелілігін саралай келіп, басты мақсат ғылым жетістігін дұрыс ұғына отырып, оны пайдалана білуге тәрбиелеу. Мысалдар келтіру арқылы, фотоэффектінің қолданылуымен таныстырып, оқушыларды ізденімпаздыққа, мақсатқа жетуге ұмтылуға, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: П рактикалық сабақ. Көрнекілік құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, сурет пен формулалар, үлестірмелі тапсы

3 слайд
Сабақтың түрі: П рактикалық сабақ. Көрнекілік құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, сурет пен формулалар, үлестірмелі тапсырмалар, ActivOte құралдарымен жұмыс.

3 слайд

Сабақтың түрі: П рактикалық сабақ. Көрнекілік құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, сурет пен формулалар, үлестірмелі тапсырмалар, ActivOte құралдарымен жұмыс.

Болжап отырған нәтиже:  оқушы білуі тиіс : фотоэффектінің заңдарын, олардың ғылыми тұжырымдамасын оқи білуге және қолдана ал

4 слайд
Болжап отырған нәтиже:  оқушы білуі тиіс : фотоэффектінің заңдарын, олардың ғылыми тұжырымдамасын оқи білуге және қолдана алуы тиіс. Фотондар мен оның энергиясы, импульсінің бар болуының ғылыми тұжырымдамасына баға бере алуы тиіс. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйренуі тиіс.  оқушылар үйренуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын түрлендіре отырып жаза білуге, фотондар мен оның энергиясы, импульсін пайдаланып есеп шығара білуге тиіс.

4 слайд

Болжап отырған нәтиже:  оқушы білуі тиіс : фотоэффектінің заңдарын, олардың ғылыми тұжырымдамасын оқи білуге және қолдана алуы тиіс. Фотондар мен оның энергиясы, импульсінің бар болуының ғылыми тұжырымдамасына баға бере алуы тиіс. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйренуі тиіс.  оқушылар үйренуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын түрлендіре отырып жаза білуге, фотондар мен оның энергиясы, импульсін пайдаланып есеп шығара білуге тиіс.

Үй тапсырмасын тексеру( 8’ ) :  Фотоэффект деп қандай құбылысты айта мыз?  Фотоэффектінің тәжірибелік заңдарын ай тып беріңдер

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру( 8’ ) :  Фотоэффект деп қандай құбылысты айта мыз?  Фотоэффектінің тәжірибелік заңдарын ай тып беріңдер .  Фотон деген не?Ұйымдастыру кезеңі(2 ’ ) : Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру мен сабақты ұйымдастыру.

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру( 8’ ) :  Фотоэффект деп қандай құбылысты айта мыз?  Фотоэффектінің тәжірибелік заңдарын ай тып беріңдер .  Фотон деген не?Ұйымдастыру кезеңі(2 ’ ) : Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру мен сабақты ұйымдастыру.

Фотоэффект дегеніміз - Дұрыс жауабы:

6 слайд
Фотоэффект дегеніміз - Дұрыс жауабы:

6 слайд

Фотоэффект дегеніміз - Дұрыс жауабы:

 Фотоэффект дегеніміз–  түскен жарықтың әсерінен  заттан(металдан және сұйықтардан) электрондардың ұшып шығу құбылысы

7 слайд
 Фотоэффект дегеніміз–  түскен жарықтың әсерінен  заттан(металдан және сұйықтардан) электрондардың ұшып шығу құбылысы

7 слайд

 Фотоэффект дегеніміз–  түскен жарықтың әсерінен  заттан(металдан және сұйықтардан) электрондардың ұшып шығу құбылысы

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы: max 2 2 1 mv eU ж ;

8 слайд
Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы: max 2 2 1 mv eU ж ;

8 слайд

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы: max 2 2 1 mv eU ж ;

 І заңы: Фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне тәуелді емес, ол тек жарықтың жиілігіне тә

9 слайд
 І заңы: Фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне тәуелді емес, ол тек жарықтың жиілігіне тәуелді. υ ~ v

9 слайд

 І заңы: Фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне тәуелді емес, ол тек жарықтың жиілігіне тәуелді. υ ~ v

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы:

10 слайд
Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы:

10 слайд

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы:

 ІІ заңы: Қанығу фототок күші максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне пропорционал өседі, бірақ жарықтың жиі

11 слайд
 ІІ заңы: Қанығу фототок күші максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне пропорционал өседі, бірақ жарықтың жиілігіне тәуелді емес. υ мах ~ І интенс .

11 слайд

 ІІ заңы: Қанығу фототок күші максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне пропорционал өседі, бірақ жарықтың жиілігіне тәуелді емес. υ мах ~ І интенс .

Фотоэффектінің қызыл шекарасы: A ш =h ν Ф Δ E~ Δ t° ш A hc немесе λ мах = А K Дұрыс жауабы:

12 слайд
Фотоэффектінің қызыл шекарасы: A ш =h ν Ф Δ E~ Δ t° ш A hc немесе λ мах = А K Дұрыс жауабы:

12 слайд

Фотоэффектінің қызыл шекарасы: A ш =h ν Ф Δ E~ Δ t° ш A hc немесе λ мах = А K Дұрыс жауабы:

 ІІІ заңы: Әр металл үшін фотоэффектінің қызыл шекарасы, яғни одан төменгі жиілікте фотоэффект байқалмайтын шекті ең аз

13 слайд
 ІІІ заңы: Әр металл үшін фотоэффектінің қызыл шекарасы, яғни одан төменгі жиілікте фотоэффект байқалмайтын шекті ең аз жиілік ν min υ мах ~ І интенс .

13 слайд

 ІІІ заңы: Әр металл үшін фотоэффектінің қызыл шекарасы, яғни одан төменгі жиілікте фотоэффект байқалмайтын шекті ең аз жиілік ν min υ мах ~ І интенс .

Есеп шығару Толқын ұзындығы λ = 5,0*10 -7 м. Фотонның энергиясын анықта ( h= 6,63*10 -34 Дж*с; c= 3*10 8 м/с).AA -

14 слайд
Есеп шығару Толқын ұзындығы λ = 5,0*10 -7 м. Фотонның энергиясын анықта ( h= 6,63*10 -34 Дж*с; c= 3*10 8 м/с).AA - деңгей - деңгей

14 слайд

Есеп шығару Толқын ұзындығы λ = 5,0*10 -7 м. Фотонның энергиясын анықта ( h= 6,63*10 -34 Дж*с; c= 3*10 8 м/с).AA - деңгей - деңгей

Шешуі:

15 слайд
Шешуі:

15 слайд

Шешуі:

В - деңгейВ - деңгей Егер тежеуші кернеудің 1В мәнінде фототок тоқтайтын болса, онда фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы

16 слайд
В - деңгейВ - деңгей Егер тежеуші кернеудің 1В мәнінде фототок тоқтайтын болса, онда фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы қандай болғаны (е = 1,6*10 -19 Кл; м е = 9,1*10 -31 кг).

16 слайд

В - деңгейВ - деңгей Егер тежеуші кернеудің 1В мәнінде фототок тоқтайтын болса, онда фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы қандай болғаны (е = 1,6*10 -19 Кл; м е = 9,1*10 -31 кг).

Шешуі:

17 слайд
Шешуі:

17 слайд

Шешуі:

С – деңгей(1)С – деңгей(1)  Электрондардың металдан шығу жұмысы А 3,3*10-19 Дж. Фотоэффектінің қызыл шекарасын анықта υ мин

18 слайд
С – деңгей(1)С – деңгей(1)  Электрондардың металдан шығу жұмысы А 3,3*10-19 Дж. Фотоэффектінің қызыл шекарасын анықта υ мин ( h= 6,63*10 -34 Дж*с; )

18 слайд

С – деңгей(1)С – деңгей(1)  Электрондардың металдан шығу жұмысы А 3,3*10-19 Дж. Фотоэффектінің қызыл шекарасын анықта υ мин ( h= 6,63*10 -34 Дж*с; )

Шешуі:

19 слайд
Шешуі:

19 слайд

Шешуі:

С – деңгей(2)С – деңгей(2)  U T =3B потенциалдар айырымында толығымен тежелетін электрондарды жұлып шығаратын жарықтың жиіл

20 слайд
С – деңгей(2)С – деңгей(2)  U T =3B потенциалдар айырымында толығымен тежелетін электрондарды жұлып шығаратын жарықтың жиілігі (Фотоэффект басталатын жиілік ) υ 0 = 6*10 14 Гц; һ = 6,63 *10 -34 Дж *c;

20 слайд

С – деңгей(2)С – деңгей(2)  U T =3B потенциалдар айырымында толығымен тежелетін электрондарды жұлып шығаратын жарықтың жиілігі (Фотоэффект басталатын жиілік ) υ 0 = 6*10 14 Гц; һ = 6,63 *10 -34 Дж *c;

Шешуі:

21 слайд
Шешуі:

21 слайд

Шешуі:

Сабақты бекіту (1 5’ ) :  ActivOte – мен тест сұрақтарына жауап беру

22 слайд
Сабақты бекіту (1 5’ ) :  ActivOte – мен тест сұрақтарына жауап беру

22 слайд

Сабақты бекіту (1 5’ ) :  ActivOte – мен тест сұрақтарына жауап беру

Қорытынды ( 2’ ) :  Не білуіміз керек еді?  Не білдік?  Не үйрендік?  Нені түсінбедік?...

23 слайд
Қорытынды ( 2’ ) :  Не білуіміз керек еді?  Не білдік?  Не үйрендік?  Нені түсінбедік?...

23 слайд

Қорытынды ( 2’ ) :  Не білуіміз керек еді?  Не білдік?  Не үйрендік?  Нені түсінбедік?...

 Оқушылар білімін бағалау ( 2’ ) .  Үйге тапсырма беру (1 ’ ) : § 6.4 - 6.6 Сұрақтарды талдау. Жаттығудың есепте

24 слайд
 Оқушылар білімін бағалау ( 2’ ) .  Үйге тапсырма беру (1 ’ ) : § 6.4 - 6.6 Сұрақтарды талдау. Жаттығудың есептерін аяқтау.

24 слайд

 Оқушылар білімін бағалау ( 2’ ) .  Үйге тапсырма беру (1 ’ ) : § 6.4 - 6.6 Сұрақтарды талдау. Жаттығудың есептерін аяқтау.

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

30 слайд

30 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ