Элементтердің орындарын ауыстыру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Элементтердің орындарын ауыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Python бағдарламалау тілінде бір өлшемді массивтегі элементтердің орындарын қалай өзгертуге немесе элементтерді қайта ретте

#1 слайд
Python бағдарламалау тілінде бір өлшемді массивтегі элементтердің орындарын қалай өзгертуге немесе элементтерді қайта реттеуге болады?

1 слайд

Python бағдарламалау тілінде бір өлшемді массивтегі элементтердің орындарын қалай өзгертуге немесе элементтерді қайта реттеуге болады?

Элементтердің орынын ауыстыру. 90 бет Сабақтың мақсаты: Бірөлшемді массив элементінің орнын ауыстыру әдістерін анықтау.

#2 слайд
Элементтердің орынын ауыстыру. 90 бет Сабақтың мақсаты: Бірөлшемді массив элементінің орнын ауыстыру әдістерін анықтау.

2 слайд

Элементтердің орынын ауыстыру. 90 бет Сабақтың мақсаты: Бірөлшемді массив элементінің орнын ауыстыру әдістерін анықтау.

1.Массив дегеніміз не? 2.Индекстердің рөлі? 3.Массивтің ұзындығын енгізуге арналған код 4.Массивті пернетақтадан жеке-жеке енг

#3 слайд
1.Массив дегеніміз не? 2.Индекстердің рөлі? 3.Массивтің ұзындығын енгізуге арналған код 4.Массивті пернетақтадан жеке-жеке енгізу арналған код 5.Массивті кездейсоқ сандармен енгізу коды 6.Массивте жұп элементтерді анықтау коды. Өткен тақырыпты қайталау

3 слайд

1.Массив дегеніміз не? 2.Индекстердің рөлі? 3.Массивтің ұзындығын енгізуге арналған код 4.Массивті пернетақтадан жеке-жеке енгізу арналған код 5.Массивті кездейсоқ сандармен енгізу коды 6.Массивте жұп элементтерді анықтау коды. Өткен тақырыпты қайталау

Жауынгерлердің бойларының ұзындығы бойынша орын ауыстыруларын массив түрінде өрнектеп, оған программалау әдістерін қолдануға б

#4 слайд
Жауынгерлердің бойларының ұзындығы бойынша орын ауыстыруларын массив түрінде өрнектеп, оған программалау әдістерін қолдануға болады (1-сурет).

4 слайд

Жауынгерлердің бойларының ұзындығы бойынша орын ауыстыруларын массив түрінде өрнектеп, оған программалау әдістерін қолдануға болады (1-сурет).

Классикалық орын ауыстыру алгоритмі (үш жолда) мен бір жолда орын ауыстыру алгоритмі арасындағы ерекшілікке зерттеу жүргізіңде

#5 слайд
Классикалық орын ауыстыру алгоритмі (үш жолда) мен бір жолда орын ауыстыру алгоритмі арасындағы ерекшілікке зерттеу жүргізіңдер. Айырмашылығы неде? 1-әдіс: Үш жолда орын ауыстыру t=b[m] b[m]=b[k] b[k]=t 2-әдіс: Бір жолда орын ауыстыру b[m],b[k]=b[k],b[m] 1-мысал: B[N] бірөлшемді массиві берілген (0<N<100). Осы массивтегі m-ші орындағы элементпен k-шы тұрған элементтің орындарын ауыстырып, массивті қайта баспаға бер.

5 слайд

Классикалық орын ауыстыру алгоритмі (үш жолда) мен бір жолда орын ауыстыру алгоритмі арасындағы ерекшілікке зерттеу жүргізіңдер. Айырмашылығы неде? 1-әдіс: Үш жолда орын ауыстыру t=b[m] b[m]=b[k] b[k]=t 2-әдіс: Бір жолда орын ауыстыру b[m],b[k]=b[k],b[m] 1-мысал: B[N] бірөлшемді массиві берілген (0<N<100). Осы массивтегі m-ші орындағы элементпен k-шы тұрған элементтің орындарын ауыстырып, массивті қайта баспаға бер.

1-жаттығу B = [175, 180, 168, 190, 185, 178, 176, 182, 170, 188] Уақытша айнымалы арқылы Дескриптор - python программалау тілінд

#6 слайд
1-жаттығу B = [175, 180, 168, 190, 185, 178, 176, 182, 170, 188] Уақытша айнымалы арқылы Дескриптор - python программалау тіліндегі алгоритмді тексеріп, нәтижесін тексер - жеке-жеке талдау жасап, нақты қызметін айқындаңдар.

6 слайд

1-жаттығу B = [175, 180, 168, 190, 185, 178, 176, 182, 170, 188] Уақытша айнымалы арқылы Дескриптор - python программалау тіліндегі алгоритмді тексеріп, нәтижесін тексер - жеке-жеке талдау жасап, нақты қызметін айқындаңдар.

2-жаттығу B= [175, 180, 168, 190, 185, 178, 176, 182, 170, 188] Тікелей ауыстыру Дескриптор - python программалау тіліндегі алго

#7 слайд
2-жаттығу B= [175, 180, 168, 190, 185, 178, 176, 182, 170, 188] Тікелей ауыстыру Дескриптор - python программалау тіліндегі алгоритмді тексеріп, нәтижесін тексер - жеке-жеке талдау жасап, нақты қызметін айқындаңдар.

7 слайд

2-жаттығу B= [175, 180, 168, 190, 185, 178, 176, 182, 170, 188] Тікелей ауыстыру Дескриптор - python программалау тіліндегі алгоритмді тексеріп, нәтижесін тексер - жеке-жеке талдау жасап, нақты қызметін айқындаңдар.

2-мысал: D[N] бірөлшемді массив берілген (0<N<100). Осы массивтегі Z- тен үлкен элементтерді Z -пен ауыстыр (Z<1000). Ауыстырула

#8 слайд
2-мысал: D[N] бірөлшемді массив берілген (0<N<100). Осы массивтегі Z- тен үлкен элементтерді Z -пен ауыстыр (Z<1000). Ауыстырулар санын және жаңа массивті экранға шығар. 3-жаттығу

8 слайд

2-мысал: D[N] бірөлшемді массив берілген (0<N<100). Осы массивтегі Z- тен үлкен элементтерді Z -пен ауыстыр (Z<1000). Ауыстырулар санын және жаңа массивті экранға шығар. 3-жаттығу

Тапсырмалар: 1-тапсырма: А[N] бірөлшемді бүтін сандар массиві берілген (1≤N≤1000). Берілген массивте нөлге тең элементтерді осы

#9 слайд
Тапсырмалар: 1-тапсырма: А[N] бірөлшемді бүтін сандар массиві берілген (1≤N≤1000). Берілген массивте нөлге тең элементтерді осы элементтің массивтегі орнымен ауыстыр. Жаңа массивті және ауыстырулар санын экранға шығар. 2-тапсырма: Т[N] массивінде өздерің тұратын аймақтағы ауа райының Цельсий шкаласында берілген температурасын Кельвин шкаласына ауыстыратын программа құрастыр (1≤N≤31). Мысалы Нәтиже 10 4 0 5 17 0 6 3 0 11 0 4 1 5 17 4 6 3 7 11 9 Ауыстыру саны= 4 Мысалы Нәтиже 8 5 -2 7 12 0 -17 -5 6 278 271 280 285 273 256 268 279

9 слайд

Тапсырмалар: 1-тапсырма: А[N] бірөлшемді бүтін сандар массиві берілген (1≤N≤1000). Берілген массивте нөлге тең элементтерді осы элементтің массивтегі орнымен ауыстыр. Жаңа массивті және ауыстырулар санын экранға шығар. 2-тапсырма: Т[N] массивінде өздерің тұратын аймақтағы ауа райының Цельсий шкаласында берілген температурасын Кельвин шкаласына ауыстыратын программа құрастыр (1≤N≤31). Мысалы Нәтиже 10 4 0 5 17 0 6 3 0 11 0 4 1 5 17 4 6 3 7 11 9 Ауыстыру саны= 4 Мысалы Нәтиже 8 5 -2 7 12 0 -17 -5 6 278 271 280 285 273 256 268 279

3-тапсырма: 9-сыныпта оқитын К оқушының оқу үлгерімі берілген К(1≤К≤200). Оқушылар арасынан үздік оқитындары көктемгі демалыста

#10 слайд
3-тапсырма: 9-сыныпта оқитын К оқушының оқу үлгерімі берілген К(1≤К≤200). Оқушылар арасынан үздік оқитындары көктемгі демалыста Нұр-Сұлтанға саяхатқа барады («5» үздік, «4» екпінді, «3» орташа). Саяхатқа баратын үздік оқушылардың массивтегі орындары (индекс) бойынша тізім жасайтын программа құрастыр. Тізімді жаңа массивке жүкте. Мысалы Нәтиже 10 3 5 4 5 3 5 5 3 5 4 1 3 5 6 8

10 слайд

3-тапсырма: 9-сыныпта оқитын К оқушының оқу үлгерімі берілген К(1≤К≤200). Оқушылар арасынан үздік оқитындары көктемгі демалыста Нұр-Сұлтанға саяхатқа барады («5» үздік, «4» екпінді, «3» орташа). Саяхатқа баратын үздік оқушылардың массивтегі орындары (индекс) бойынша тізім жасайтын программа құрастыр. Тізімді жаңа массивке жүкте. Мысалы Нәтиже 10 3 5 4 5 3 5 5 3 5 4 1 3 5 6 8

4-тапсырма: Натурал сандардан тұратын A [N] бірөлшемді массиві берілген. Массивтің ең үлкен және ең кіші элементтерін ауыстыр.

#11 слайд
4-тапсырма: Натурал сандардан тұратын A [N] бірөлшемді массиві берілген. Массивтің ең үлкен және ең кіші элементтерін ауыстыр. Бірінші жолда N (0 <N <100) саны массивтің ұзындығы, екінші жолда массив элементтерінің мәндері (0 <Ai <1000) берілген. Нәтиже ретінде өзгертілген бірөлшемді массивті шығар. Егер бұл мүмкін болмаса, онда нәтиже ретінде 0-ді шығар. Мысалы Нәтиже 10 80 201 15 24 63 78 12 14 96 32 80 12 15 24 63 78 201 14 96 32 5 7 7 7 7 7 0

11 слайд

4-тапсырма: Натурал сандардан тұратын A [N] бірөлшемді массиві берілген. Массивтің ең үлкен және ең кіші элементтерін ауыстыр. Бірінші жолда N (0 <N <100) саны массивтің ұзындығы, екінші жолда массив элементтерінің мәндері (0 <Ai <1000) берілген. Нәтиже ретінде өзгертілген бірөлшемді массивті шығар. Егер бұл мүмкін болмаса, онда нәтиже ретінде 0-ді шығар. Мысалы Нәтиже 10 80 201 15 24 63 78 12 14 96 32 80 12 15 24 63 78 201 14 96 32 5 7 7 7 7 7 0

Рефлексия •«+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта түсінген екі нәрсені жазыңыз. •Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық

#12 слайд
Рефлексия •«+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта түсінген екі нәрсені жазыңыз. •Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.

12 слайд

Рефлексия •«+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта түсінген екі нәрсені жазыңыз. •Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.

95 бет физиктерге көмектес тапсырмасын орындау Үй жұмысы

#13 слайд
95 бет физиктерге көмектес тапсырмасын орындау Үй жұмысы

13 слайд

95 бет физиктерге көмектес тапсырмасын орындау Үй жұмысы

Файл форматы:
pptx
09.02.2025
283
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі