Материалдар / Эмоция және сезім

Эмоция және сезім

Материал туралы қысқаша түсінік
Эмоция және сезім тақырыбына презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2024
162
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Эмоция және сезімдерге арналған әдістемелер мен тапсырмалар

1 слайд
Эмоция және сезімдерге арналған әдістемелер мен тапсырмалар

1 слайд

Эмоция және сезімдерге арналған әдістемелер мен тапсырмалар

Сезім жөнінде түсінік Сез i м - бұл адамның қоршаған болмыс заттары ж ə не құбылыстарымен қатынас жасауынан туындаған ə рқилы

2 слайд
Сезім жөнінде түсінік Сез i м - бұл адамның қоршаған болмыс заттары ж ə не құбылыстарымен қатынас жасауынан туындаған ə рқилы формада көр i н i с берет i нтолғаныс, күйзел i стер i. Адам сез i м i т i рш i л i к үш i н керект i де пайдалы қасиет. Толғаныссыз өм i р - өшкен өм i р. Ұлы ғұлама Ə. Науаи "Сез i мс i з адам - кесек, махаббатсыз адам – есек", - деген екен. Көп сез i мдерге адамның өз i құштар. Егер сол сез i мдер қандай да себептермен болмай қалса, адам "эмоциялық ашырқауға" кел i п, оның орнын толтыру үш i н ə н-күй тыңдайды, ə серл i фильмдер көр i п не қым-қиғаш оқиғалы к i таптар оқи ды.

2 слайд

Сезім жөнінде түсінік Сез i м - бұл адамның қоршаған болмыс заттары ж ə не құбылыстарымен қатынас жасауынан туындаған ə рқилы формада көр i н i с берет i нтолғаныс, күйзел i стер i. Адам сез i м i т i рш i л i к үш i н керект i де пайдалы қасиет. Толғаныссыз өм i р - өшкен өм i р. Ұлы ғұлама Ə. Науаи "Сез i мс i з адам - кесек, махаббатсыз адам – есек", - деген екен. Көп сез i мдерге адамның өз i құштар. Егер сол сез i мдер қандай да себептермен болмай қалса, адам "эмоциялық ашырқауға" кел i п, оның орнын толтыру үш i н ə н-күй тыңдайды, ə серл i фильмдер көр i п не қым-қиғаш оқиғалы к i таптар оқи ды.

Сезімнің қызметтері бейнелеу қызмет i ниеттеу немесе ынталандыру қуаттау, қолдау қызмет i ауысу қызмет i икемдесу қызмет i ком

3 слайд
Сезімнің қызметтері бейнелеу қызмет i ниеттеу немесе ынталандыру қуаттау, қолдау қызмет i ауысу қызмет i икемдесу қызмет i коммуникативт ік

3 слайд

Сезімнің қызметтері бейнелеу қызмет i ниеттеу немесе ынталандыру қуаттау, қолдау қызмет i ауысу қызмет i икемдесу қызмет i коммуникативт ік

Сезімнің пайда болу себептері адамның объект i ге қатынасын айқындайтын қажетт i л i ктер ; адамның осы нысанның ти i ст i

4 слайд
Сезімнің пайда болу себептері адамның объект i ге қатынасын айқындайтын қажетт i л i ктер ; адамның осы нысанның ти i ст i қасиеттер i н түс i н i п, оны санада бейнелеу қаб i лет і .

4 слайд

Сезімнің пайда болу себептері адамның объект i ге қатынасын айқындайтын қажетт i л i ктер ; адамның осы нысанның ти i ст i қасиеттер i н түс i н i п, оны санада бейнелеу қаб i лет і .

Эмоция Эмоция (фр. emotion, лат. enoveo — толғану) — адам мен жануарлардың сыртқы және ішкі тітіркендіргіштер ә

5 слайд
Эмоция Эмоция (фр. emotion, лат. enoveo — толғану) — адам мен жануарлардың сыртқы және ішкі тітіркендіргіштер әсеріне реакциясы; қоршаған ортамен қарым-қатынас негізінде пайда болатын көңіл-күй. Эмоция организмнің әр түрлі қажетсінулерге қанағаттануына ( ұнамды эмоция ) немесе қанағаттанбауына ( ұнамсыз эмоция ) байланысты. Адамның жоғары әлеуметтік қажетсінулері негізінде пайда болатын тұрақты змоция. Эмоция жоғары түрі адамның іс-әрекетінің өнімді болуына мүмкіндік туғызады. Оларға қуаныш, сүйіспеншілік және т.б. эмоциялар жатады.

5 слайд

Эмоция Эмоция (фр. emotion, лат. enoveo — толғану) — адам мен жануарлардың сыртқы және ішкі тітіркендіргіштер әсеріне реакциясы; қоршаған ортамен қарым-қатынас негізінде пайда болатын көңіл-күй. Эмоция организмнің әр түрлі қажетсінулерге қанағаттануына ( ұнамды эмоция ) немесе қанағаттанбауына ( ұнамсыз эмоция ) байланысты. Адамның жоғары әлеуметтік қажетсінулері негізінде пайда болатын тұрақты змоция. Эмоция жоғары түрі адамның іс-әрекетінің өнімді болуына мүмкіндік туғызады. Оларға қуаныш, сүйіспеншілік және т.б. эмоциялар жатады.

ЭМОЦИЯ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ЫҚПАЛ ЖАСАУ ТҰРҒЫСЫНАН СТЕНИКАЛЫ Қ АСТЕНИКАЛ ЫҚ Жауапкершілік Жолдастық Достық Айбаттылық Уайым Енжарлық

6 слайд
ЭМОЦИЯ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ЫҚПАЛ ЖАСАУ ТҰРҒЫСЫНАН СТЕНИКАЛЫ Қ АСТЕНИКАЛ ЫҚ Жауапкершілік Жолдастық Достық Айбаттылық Уайым Енжарлық Көңілсіздік

6 слайд

ЭМОЦИЯ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ЫҚПАЛ ЖАСАУ ТҰРҒЫСЫНАН СТЕНИКАЛЫ Қ АСТЕНИКАЛ ЫҚ Жауапкершілік Жолдастық Достық Айбаттылық Уайым Енжарлық Көңілсіздік

«Жоқ жануардың суреті» әдістемесі (М.3. Друкаревич) Мақсаты : эмоционалды саланың ерекшеліктерін, мазасыздықтың, жағымсыз эм

7 слайд
«Жоқ жануардың суреті» әдістемесі (М.3. Друкаревич) Мақсаты : эмоционалды саланың ерекшеліктерін, мазасыздықтың, жағымсыз эмоционалды көріністердің, жасырын қорқыныштардың болуын анықтау. Нұсқаулығы: Балаларға таза қағазға жұмсақтығы орташа қарындашпен табиғатта жоқ жануардың суретін салу ұсынылады. Балаларға мультфильмдерден көрген жануардың суретін салмау тапсырылады. Әр бала өз жануарын ойлап табуы керек. Балалар жануарларға ерекше атау ойлап тауып, ол туралы айту керек. Бағалау барысы: Жануардың қағаз парағында орналасуы, сызықтардың сипаты және олардың қалыңдығы, жануардың мөлшері, оның дене бөліктерінің болуы және олардың саны, сурет салушыға қатысты бастың орналасуы, дененің қосымша бөліктерінің болуы, жануардың аты және ол туралы әңгіме бағаланады.Эксперименттік тапсырманы жүргізу кезінде экспериментатор деректерді хаттамаға енгізеді.Тапсырманың орындалуы ұпаймен бағаланады.

7 слайд

«Жоқ жануардың суреті» әдістемесі (М.3. Друкаревич) Мақсаты : эмоционалды саланың ерекшеліктерін, мазасыздықтың, жағымсыз эмоционалды көріністердің, жасырын қорқыныштардың болуын анықтау. Нұсқаулығы: Балаларға таза қағазға жұмсақтығы орташа қарындашпен табиғатта жоқ жануардың суретін салу ұсынылады. Балаларға мультфильмдерден көрген жануардың суретін салмау тапсырылады. Әр бала өз жануарын ойлап табуы керек. Балалар жануарларға ерекше атау ойлап тауып, ол туралы айту керек. Бағалау барысы: Жануардың қағаз парағында орналасуы, сызықтардың сипаты және олардың қалыңдығы, жануардың мөлшері, оның дене бөліктерінің болуы және олардың саны, сурет салушыға қатысты бастың орналасуы, дененің қосымша бөліктерінің болуы, жануардың аты және ол туралы әңгіме бағаланады.Эксперименттік тапсырманы жүргізу кезінде экспериментатор деректерді хаттамаға енгізеді.Тапсырманың орындалуы ұпаймен бағаланады.

9-10 ұпай -ойдан шығарылған жануарды бояды. Жануар парақтың ортасында орналасқан, орташа өлшемді жануар, сызықтардың сипаты бір

8 слайд
9-10 ұпай -ойдан шығарылған жануарды бояды. Жануар парақтың ортасында орналасқан, орташа өлшемді жануар, сызықтардың сипаты біркелкі, орташа күшті қарындаштың қысымы, бала жасырын қорқыныш пен теріс эмоционалды көріністердің болмауы туралы толық әңгіме құрастырды. 6-7 ұпай -ол ойдан шығарылған жануарды бояды, бірақ экспериментатордың көмегі қажет болды. Кішкентай жануар жапырақтың төменгі жағында немесе жоғарғы жағында орналасқан. Сызықтардың үзіліссіз сипаты, қарындашқа қатты қысым байқалады. Жануар туралы әңгімеде жасырын қорқыныш пен агрессияның көрінісі байқалады. 1-3 ұпай тапсырманы орындаудан бас тартты немесе мұғалімнің көмегімен жоқ жануарды тарта алмады. Тапсырмаға қатысты агрессивті көзқарас танытты.

8 слайд

9-10 ұпай -ойдан шығарылған жануарды бояды. Жануар парақтың ортасында орналасқан, орташа өлшемді жануар, сызықтардың сипаты біркелкі, орташа күшті қарындаштың қысымы, бала жасырын қорқыныш пен теріс эмоционалды көріністердің болмауы туралы толық әңгіме құрастырды. 6-7 ұпай -ол ойдан шығарылған жануарды бояды, бірақ экспериментатордың көмегі қажет болды. Кішкентай жануар жапырақтың төменгі жағында немесе жоғарғы жағында орналасқан. Сызықтардың үзіліссіз сипаты, қарындашқа қатты қысым байқалады. Жануар туралы әңгімеде жасырын қорқыныш пен агрессияның көрінісі байқалады. 1-3 ұпай тапсырманы орындаудан бас тартты немесе мұғалімнің көмегімен жоқ жануарды тарта алмады. Тапсырмаға қатысты агрессивті көзқарас танытты.

«Кім өзін жақсы мақтайды немесе сәтсіз күндерге ескертпе» жаттығуы. Мақсаты: өзі туралы жағымды ішкі диалог жүргізу дағдасын д

9 слайд
«Кім өзін жақсы мақтайды немесе сәтсіз күндерге ескертпе» жаттығуы. Мақсаты:  өзі туралы жағымды ішкі диалог жүргізу дағдасын дамыту, өзіңдік талдауды дамыту. Нұсқау:  Кейде бос өмір сүріп жүргендей, қолыңнан ештенке келмейтіндей сезімдер кездеседі. Мұндай кездері қуанышты сезімдер, қабілеттер, жеткен жетістіктер мен жеңістер ұмытылып кетеді. Барлығымызда мақтан тұтарлық болса да бір ісіміз бар ғой. «Менің ең жақсы қасиеттерім»  ескертпе бланкісі. Мені ең жақсы сапаларым: Менің ең жақсы сапаларым Менің қабілеттерім мен дарыным Менің жетістіктерім Талдау:  Сіз бұл жаттығудан не алдыңыз?

9 слайд

«Кім өзін жақсы мақтайды немесе сәтсіз күндерге ескертпе» жаттығуы. Мақсаты:  өзі туралы жағымды ішкі диалог жүргізу дағдасын дамыту, өзіңдік талдауды дамыту. Нұсқау:  Кейде бос өмір сүріп жүргендей, қолыңнан ештенке келмейтіндей сезімдер кездеседі. Мұндай кездері қуанышты сезімдер, қабілеттер, жеткен жетістіктер мен жеңістер ұмытылып кетеді. Барлығымызда мақтан тұтарлық болса да бір ісіміз бар ғой. «Менің ең жақсы қасиеттерім»  ескертпе бланкісі. Мені ең жақсы сапаларым: Менің ең жақсы сапаларым Менің қабілеттерім мен дарыным Менің жетістіктерім Талдау:  Сіз бұл жаттығудан не алдыңыз?

Ойынның барлық қатысушылары, екеуінен басқасы, «ұйықтайды». Жүргізуші бірінші қатысушыға мимика немесе пантомима көмегімен кез

10 слайд
Ойынның барлық қатысушылары, екеуінен басқасы, «ұйықтайды». Жүргізуші бірінші қатысушыға мимика немесе пантомима көмегімен кез келген эмоцияны үнсіз көрсетеді. Бірінші қатысушы екінші ойыншыны «оятып», көрген эмоциясын өзі түсінгендей, сөзсіз жеткізеді. Содан кейін екінші қатысушы үшіншісі «оятады» және оған көргені туралы өз нұсқасын береді. Ойынның соңғы ойыншысына дейін осылай жалғасады.Осыдан кейін жүргізуші ойынға қатысушылардың барлығынан соңғысынан бастап, біріншісіне дейін, олардың ойынша, қандай эмоция көрсетілгенін сұрайды. Осылайша сіз бұрмалану орын алған сілтемені таба аласыз немесе «телефонның» толық жұмыс істейтініне көз жеткізіңіз. «Сынған телефон» ойыны

10 слайд

Ойынның барлық қатысушылары, екеуінен басқасы, «ұйықтайды». Жүргізуші бірінші қатысушыға мимика немесе пантомима көмегімен кез келген эмоцияны үнсіз көрсетеді. Бірінші қатысушы екінші ойыншыны «оятып», көрген эмоциясын өзі түсінгендей, сөзсіз жеткізеді. Содан кейін екінші қатысушы үшіншісі «оятады» және оған көргені туралы өз нұсқасын береді. Ойынның соңғы ойыншысына дейін осылай жалғасады.Осыдан кейін жүргізуші ойынға қатысушылардың барлығынан соңғысынан бастап, біріншісіне дейін, олардың ойынша, қандай эмоция көрсетілгенін сұрайды. Осылайша сіз бұрмалану орын алған сілтемені таба аласыз немесе «телефонның» толық жұмыс істейтініне көз жеткізіңіз. «Сынған телефон» ойыны

Өмір дөңгелегі Өмір дөңгелегі өзімізді танудың тиімді әдістерінің бірі және өміріміздің біз бақытты болмайтын жерлерін түзету

11 слайд
Өмір дөңгелегі Өмір дөңгелегі өзімізді танудың тиімді әдістерінің бірі және өміріміздің біз бақытты болмайтын жерлерін түзету. Бұл жаттығуды орындау 20 минуттан аспайды және оның жұмысы өте қарапайым. Оның тиімділігі сондай, жеке тұлғаны дамыту жөніндегі мамандар да осы әдісті қолданады.Бұл әдістеме бізге көмектеседі біздің қалауымыз бен қажеттіліктерімізді білу, көбінесе әлеуметтік сұраныстар жасырады.Сондықтан, бұл өмір алдындағы өзімізді күшейтудің әдісі, біз шынымен қалайтын және біз үшін маңызды нәрсені қағазға түсіру. Сонымен, басымыздың сыртынан бастап, қайда барғымыз келетінін айқынырақ көре аламыз.Бұл жаттығуды орындау үшін бізге қоюға болатын шеңбер бар парақ керек біздің өміріміздің қай салалары біз үшін маңызды және біз жұмыс істегіміз келеді. Мысалы, жұмыс, достар, серіктес, отбасы, бос уақыт ... Содан кейін әр айнымалыны біздің қалауымызды көрсететін ұпаймен бағалау қажет. Мысалы, егер жұмыс ең маңызды болса, біз «1» санын қоямыз. Қалаулымның тәртібі туралы анық болғаннан кейін, біздің өмірімізді жақсарту үшін әртүрлі әрекеттерді жазу керек

11 слайд

Өмір дөңгелегі Өмір дөңгелегі өзімізді танудың тиімді әдістерінің бірі және өміріміздің біз бақытты болмайтын жерлерін түзету. Бұл жаттығуды орындау 20 минуттан аспайды және оның жұмысы өте қарапайым. Оның тиімділігі сондай, жеке тұлғаны дамыту жөніндегі мамандар да осы әдісті қолданады.Бұл әдістеме бізге көмектеседі біздің қалауымыз бен қажеттіліктерімізді білу, көбінесе әлеуметтік сұраныстар жасырады.Сондықтан, бұл өмір алдындағы өзімізді күшейтудің әдісі, біз шынымен қалайтын және біз үшін маңызды нәрсені қағазға түсіру. Сонымен, басымыздың сыртынан бастап, қайда барғымыз келетінін айқынырақ көре аламыз.Бұл жаттығуды орындау үшін бізге қоюға болатын шеңбер бар парақ керек біздің өміріміздің қай салалары біз үшін маңызды және біз жұмыс істегіміз келеді. Мысалы, жұмыс, достар, серіктес, отбасы, бос уақыт ... Содан кейін әр айнымалыны біздің қалауымызды көрсететін ұпаймен бағалау қажет. Мысалы, егер жұмыс ең маңызды болса, біз «1» санын қоямыз. Қалаулымның тәртібі туралы анық болғаннан кейін, біздің өмірімізді жақсарту үшін әртүрлі әрекеттерді жазу керек

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ