Материалдар / "Эмоциялар әліппесі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Эмоциялар әліппесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Балалардың түрлі эмоциялары мен сезімдерін дамыту. Қоршаған ортаға сенім мен тілектестік, түсіністік сезімдерін қалыптастыру. Балалардың бойындағы қорқыныш, мазасыздану, үрей сезімдерінен арылуға көмек көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2024
89
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Балдәурен» бөбекжай бақшасы «Эмоциялар әліппесі» Мақсаты: Балалардың түрлі эмоциялары мен сезімдерін дамыту. Қоршаған ортаға

1 слайд
«Балдәурен» бөбекжай бақшасы «Эмоциялар әліппесі» Мақсаты: Балалардың түрлі эмоциялары мен сезімдерін дамыту. Қоршаған ортаға сенім мен тілектестік, түсіністік сезімдерін қалыптастыру. Балалардың бойындағы қорқыныш, мазасыздану, үрей сезімдерінен арылуға көмек көрсету. Керекті құралдар:  АҚТ, музыка, айналар, сыйлықтар.

Сәлемдесу.  Психолог балалармен шеңберге тұрады.  - Сәлеметсіздер ме балалар! Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын! Қараңы

2 слайд
Сәлемдесу.  Психолог балалармен шеңберге тұрады.  - Сәлеметсіздер ме балалар! Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын! Қараңыздаршы, бүгін бізге қонақтар келіпті. Алдымен қонақтарға амандасайық, ал енді бір-бірімізбен амандасайық. Бүгін біз дәстүрден тыс, ерекше амандасайық. Бірінші қолымызбен, енді басымызбен, ал енді арқамызбен және иықтарымызбен. Жарайсыңдар балалар, орнымызға отырайық. Балалар орындарына отырады.  - Балалар біз бүгін Перизаттың қал-жағдайын, тұрмысын білуге қонаққа барамыз. Ол бізге сыйлықтар дайындап қойыпты. Бірақ ол үшін, біз алдымен ғажайып сөздерді айтуымыз қажет.

«Перизаттай сұлуға, келдік біздер қонаққа» - Балалар, қараңыздаршы, бұл үйде ешкім жоқ екен. Перизатты көруіміз үшін, біз а

3 слайд
«Перизаттай сұлуға, келдік біздер қонаққа» - Балалар, қараңыздаршы, бұл үйде ешкім жоқ екен. Перизатты көруіміз үшін, біз алдымен ашық хатты оқуымыз керек екен. Хатты ашып, ішіндегі тапсырманы оқиды. Балалар бұл жай хат емес екен, мұнда бізге арналған тапсырмалар бар екен.

«Ашық хат» Сезімдер мен эмоцияларды ата

4 слайд
«Ашық хат» Сезімдер мен эмоцияларды ата

Таң қалу эмоциясы - Балалар қараңыздаршы, бұл қандай эмоция? - Дұрыс айтасыздар, бұл таң қалу эмоциясы. Ал енді алдымыздағы айна

5 слайд
Таң қалу эмоциясы - Балалар қараңыздаршы, бұл қандай эмоция? - Дұрыс айтасыздар, бұл таң қалу эмоциясы. Ал енді алдымыздағы айнаға қарап, өзіміз таң қалу эмоциясын көрсетейікші. Балалардың алдында айна тұрады. Әр адамның таң қалуы әр түрлі екен балалар, әркім әр түрлі таң қалады.

Ашулану эмоциясы -Ал бұл қандай әмоция? - Ия, жарайсыңдар балалар, бұл ашулану эмоциясы. Енді ашуланғанда қалай ашуланатымызды

6 слайд
Ашулану эмоциясы -Ал бұл қандай әмоция? - Ия, жарайсыңдар балалар, бұл ашулану эмоциясы. Енді ашуланғанда қалай ашуланатымызды байқайықшы. «Мен не үшін ашуланамын?» деген сұраққа жауап берейік. Әдетте, мен... - Ал ашулы адамның ашуын тарқату үшін не істеу керек балалар?

«Жұбаныш ойыны» Мақсаты: Ортаға бір баланы шақырып, оның ашуын тарқату үшін балалар бір бірден шығып, жұбату сөздерін айту

7 слайд
«Жұбаныш ойыны» Мақсаты: Ортаға бір баланы шақырып, оның ашуын тарқату үшін балалар бір бірден шығып, жұбату сөздерін айту

 - Балалар ашулы болған кезде, ашуымызды тарқату үшін мынадай кеңестер беремін, мұқият тыңдаймыз: көңілді ән айтуға болады,

8 слайд
 - Балалар ашулы болған кезде, ашуымызды тарқату үшін мынадай кеңестер беремін, мұқият тыңдаймыз: көңілді ән айтуға болады, жай әуен тыңдауға болады немесе жұмсақ доппен ойнауға болады, үйде тұрған отбасылық альбомдарға қарап, бақытты сәттерімізді еске алуға болады, немесе ақ парақты алып, өзіміздің қалаған түсімізбен кез келген сурет салуға болады. Бұл әрекеттер сіздерге ашуыңызды тарқатуға көмектеседі.Кеңес беру

Мұнаю әмоциясы - Келесі суретті ашып қарайық. Бұл қандай сезім? Ия балалар, мұңаю сезімі. Біз мұңайғанда не істейміз балалар? Кө

9 слайд
Мұнаю әмоциясы - Келесі суретті ашып қарайық. Бұл қандай сезім? Ия балалар, мұңаю сезімі. Біз мұңайғанда не істейміз балалар? Көңіл-күйіміз қандай болады? Қане ендеше бәріміз сергіту жаттығуын жасайық. Сергіту жаттығуы орындалады. АҚТ-дан көрсетіліп, балалар қимылды орындайды.

Қорқыныш эмоциясы - Ал енді, келесі тапсырма, бұл қандай эмоция? - Дұрыс айтасыздар, балалар. Бұл қорқыныш эмоциясы. Біз неден қ

10 слайд
Қорқыныш эмоциясы - Ал енді, келесі тапсырма, бұл қандай эмоция? - Дұрыс айтасыздар, балалар. Бұл қорқыныш эмоциясы. Біз неден қорқамыз балалар? Қорқыныштың пайдасы бар ма?

 • Әрине қорқыныштың тек зияны емес, пайдасы да бар балалар. Мысалы, біз көп қабатты үйдің терезесінен қарауға қорқамыз и

11 слайд
 •     Әрине қорқыныштың тек зияны емес, пайдасы да бар балалар. Мысалы, біз көп қабатты үйдің терезесінен қарауға қорқамыз ия? Бұл дұрыс әрекет, себебі қарауға болмайды, біз ары қарай ұшып кетуіміз мүмкін. Жолдан өтуге қорықпасақ, бізді көлік қағып кетуі мүмкін. Үйге кез келген адамды кіргізуге қорқамыз ия, себебі үйге ұрылар кіріп кетуі мүмкін. Міне балалар, қорқыныштың да пайдасы бар екен. Бірақ болмашы нәрсеге қорқа беруге де болмайды. Біз өзіміздің қорқынышымызды жеңбесек, ауырып қалуымыз мүмкін, өмірде көп нәрседен құр қаламыз, қызықты нәрселерден, жаңа танысулардан, т.с.с.Қорқыныштың пайдасы барма?

Қуаныш эмоциясы • Соңғы суретімізді ашып қарайық, бұл қандай сезім?Дұрыс айтасыздар балалар, бұл қуаныш сезімі. Біз қандай жа

12 слайд
Қуаныш эмоциясы •    Соңғы суретімізді ашып қарайық, бұл қандай сезім?Дұрыс айтасыздар балалар, бұл қуаныш сезімі. Біз қандай жағдайларда қуанышты сезімде боламыз? •    Жарайсыңдар балалар, біз барлық тапсырманы дұрыс орындадық, ал енді біз Перизатты көре аламыз. АҚТ-дан Перизат көрсетіледі

Перизат:Сәлеметсіздер ме балалар, сіздер сыннан сүріннбей өттіңіздер, сіздерге өте ризамын, мені көруге келгеңдеріңізді, сыйлық

13 слайд
Перизат:Сәлеметсіздер ме балалар, сіздер сыннан сүріннбей өттіңіздер, сіздерге өте ризамын, мені көруге келгеңдеріңізді, сыйлық алуға келгендеріңізді білемін, менің халім өте жақсы, өздеріңіз қалайсыздар? Көңіл- күйлеріңіз қалай? Рахмет,Балалар, менің сіздерге дайындаған сыйымды қабыл алыңыздар.Сау болыңыздар!

- Балалар, біз тапсырмаларды орындадық, сыйлықты алдық, ал енді көзімізді жұмып, тыныштық сәтін орындайық. Жай музыка қосылады.

14 слайд
- Балалар, біз тапсырмаларды орындадық, сыйлықты алдық, ал енді көзімізді жұмып, тыныштық сәтін орындайық. Жай музыка қосылады. Өзімізіді аспанда, бұлттардың ортасында жүрміз деп елестетейік. Терең демалып, тынысымызды кеңейтеміз. Біз өте бақыттымыз, жай қадамдарымызбен бұлттарға көтеріліп келе жатьырмыз. Көңіл-күйіміз көтеріңкі, жайдары, ауа-райы да тамаша. Аппақ бұлттардың ортасында біз қалғып жүрміз. Ал енді балалар, жерге түсіп, көзімізді ашайық. Бүгінгі сабақ сұнады ма балалар? Балалардың жауаптары. Рахмет сізге балалар, осымен тренинг аяқталды. Орындарымызға отырайық.  

 Психолог:Е.Елеусизова   20

15 слайд
 Психолог:Е.Елеусизова   2023-2024 оқу жылы Назарларыңызға рахмет!