Материалдар / Энергияның түрлері мен көздері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Энергияның түрлері мен көздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға көмек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2020
2729
84 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
П ә н і : Ж А РАТ Ы Л Ы С Т А Н У Ұ З А Қ М Е Р З І М Д І Ж О С П А РД Ы Ң Т А РАУ Ы : 6 . 5 . Э Н Е Р Г И Я Ж Ә Н

1 слайд
П ә н і : Ж А РАТ Ы Л Ы С Т А Н У Ұ З А Қ М Е Р З І М Д І Ж О С П А РД Ы Ң Т А РАУ Ы : 6 . 5 . Э Н Е Р Г И Я Ж Ә Н Е Қ О З Ғ А Л Ы С С А Б А Қ Т Ы Ң Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : 6 . 5 . 1 . Э Н Е Р Г И Я Т Ү РЛ Е Р І М Е Н К Ө З Д Е Р І Ақтөбе қаласы № 5 жалпы білім беретін орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Даулетиярова Шынар Ербулатовна

1 слайд

П ә н і : Ж А РАТ Ы Л Ы С Т А Н У Ұ З А Қ М Е Р З І М Д І Ж О С П А РД Ы Ң Т А РАУ Ы : 6 . 5 . Э Н Е Р Г И Я Ж Ә Н Е Қ О З Ғ А Л Ы С С А Б А Қ Т Ы Ң Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : 6 . 5 . 1 . Э Н Е Р Г И Я Т Ү РЛ Е Р І М Е Н К Ө З Д Е Р І Ақтөбе қаласы № 5 жалпы білім беретін орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Даулетиярова Шынар Ербулатовна

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) Барлық оқушылар орындай алады: Электр энергиясы деге

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)  Барлық оқушылар орындай алады: Электр энергиясы деген не екенін, не үшін керек екенін біледі Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Элетр энергиясын табиғаттың қандай көздерінен алатынын және қандай құбылыстардан алуға болатынын біледі.Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады. 6.5.1.3. электр энергиясының бірлігін атау Сабақтың мақсаты

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)  Барлық оқушылар орындай алады: Электр энергиясы деген не екенін, не үшін керек екенін біледі Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Элетр энергиясын табиғаттың қандай көздерінен алатынын және қандай құбылыстардан алуға болатынын біледі.Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады. 6.5.1.3. электр энергиясының бірлігін атау Сабақтың мақсаты

Бағалау критерийі:  Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады  Қазақстанның кескін картаға ЖЭС,СЭС-терді т

3 слайд
Бағалау критерийі:  Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады  Қазақстанның кескін картаға ЖЭС,СЭС-терді түсіре алады.  Электр энергиясы,механикалық энергия,жарық энергиясы,жылу энергиясы,химиялық энергия не екенін ұғынса, ажырата алса .

3 слайд

Бағалау критерийі:  Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады  Қазақстанның кескін картаға ЖЭС,СЭС-терді түсіре алады.  Электр энергиясы,механикалық энергия,жарық энергиясы,жылу энергиясы,химиялық энергия не екенін ұғынса, ажырата алса .

Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге,мәтіннің мазмұнын баяндауға үйрету. Оқылым: Мәт

4 слайд
Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге,мәтіннің мазмұнын баяндауға үйрету. Оқылым: Мәтінді оқи отырып,Электр энергиясының өлшем бірліктерімен танысады. Тыңдалым: шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Жазылым бойынша ұсыныстар: « Түртіп алу » әдісі бойынша дәптермен жұмыс жасату Жазылым бойынша ұсыныстар: Қазақстандағы электр энергиясын алу көздерін анықтап,өлшем бірліктерін атайды. Негізгі терминдер мен ұғымдар: Электр энергиясы,механикалық энергия,жарық энергиясы,жылу энергиясы, химиялық энергия,ватт,Джоуль Тілдік ма қсат

4 слайд

Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге,мәтіннің мазмұнын баяндауға үйрету. Оқылым: Мәтінді оқи отырып,Электр энергиясының өлшем бірліктерімен танысады. Тыңдалым: шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Жазылым бойынша ұсыныстар: « Түртіп алу » әдісі бойынша дәптермен жұмыс жасату Жазылым бойынша ұсыныстар: Қазақстандағы электр энергиясын алу көздерін анықтап,өлшем бірліктерін атайды. Негізгі терминдер мен ұғымдар: Электр энергиясы,механикалық энергия,жарық энергиясы,жылу энергиясы, химиялық энергия,ватт,Джоуль Тілдік ма қсат

Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы • Қазақстандық патриотизм - өз елінің табиғатын қасте

5 слайд
Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы • Қазақстандық патриотизм - өз елінің табиғатын қастерлеуге; • Азаматтық жауапкершілікке баулу; • Өмір бойы білім алу ; Пәнаралық байланыс • Физика • География Алдыңғы білім • 5. 5 . 1 . 3Т ермометрді пайдалана отырып, температураны өлшеу

5 слайд

Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы • Қазақстандық патриотизм - өз елінің табиғатын қастерлеуге; • Азаматтық жауапкершілікке баулу; • Өмір бойы білім алу ; Пәнаралық байланыс • Физика • География Алдыңғы білім • 5. 5 . 1 . 3Т ермометрді пайдалана отырып, температураны өлшеу

 Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері  Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. 

6 слайд
 Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері  Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.  Сыныптың көңіл күйін сұрап,сергіту сәтінде бір -біріне жақсы тілек айтады.  “ Гүл сыйлаймын өзіңе" тренингі арқылы бір- біріне жақсы тілек айтады .САБА ҚТЫҢ ЖОСПАРЫ

6 слайд

 Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері  Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.  Сыныптың көңіл күйін сұрап,сергіту сәтінде бір -біріне жақсы тілек айтады.  “ Гүл сыйлаймын өзіңе" тренингі арқылы бір- біріне жақсы тілек айтады .САБА ҚТЫҢ ЖОСПАРЫ

Топқа бөлу   Нұсқаулық: оқушылар өздеріне ұнаған сурет қиындыларын таңдауы тиіс. Әр сурет қиындысы

7 слайд
Топқа бөлу   Нұсқаулық: оқушылар өздеріне ұнаған сурет қиындыларын таңдауы тиіс. Әр сурет қиындысы арқылы қандай да бір адам бойындағы қасиетті білеміз.С абақты ң басы

7 слайд

Топқа бөлу   Нұсқаулық: оқушылар өздеріне ұнаған сурет қиындыларын таңдауы тиіс. Әр сурет қиындысы арқылы қандай да бір адам бойындағы қасиетті білеміз.С абақты ң басы

«Сұрақ бізден,жауап сізден» стратегиясы арқылы сұрақтарға жауап алу және ауызша мадақтау.  Электр энергиясы дегеніміз не? 

8 слайд
«Сұрақ бізден,жауап сізден» стратегиясы арқылы сұрақтарға жауап алу және ауызша мадақтау.  Электр энергиясы дегеніміз не?  Электр энергиясын қандай табиғат құбылыстарынан алуға болады?  Электр энергиясының өлшем бірліктері?  Энергияның баламалы көздері дегенді қалай түсінесіздер?

8 слайд

«Сұрақ бізден,жауап сізден» стратегиясы арқылы сұрақтарға жауап алу және ауызша мадақтау.  Электр энергиясы дегеніміз не?  Электр энергиясын қандай табиғат құбылыстарынан алуға болады?  Электр энергиясының өлшем бірліктері?  Энергияның баламалы көздері дегенді қалай түсінесіздер?

Сабақтың ортасы Интербелсенді тақтадан Қазақстандағы энергия алудың баламалы жолдарына түсінік беру. Тыңдау,көру,талқылау арқыл

9 слайд
Сабақтың ортасы Интербелсенді тақтадан Қазақстандағы энергия алудың баламалы жолдарына түсінік беру. Тыңдау,көру,талқылау арқылы сабақтың тақырыбын ашу,мақсатымен таныстыру. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Топтың ережесін сақтау.Оқулықтағы мәтінмен танысу,топтық жұмыс. 1- топ.Күн энергиясына сипаттама беру, постер құру және қорғау. 2-топ.Жел энергиясы. 3.топ.Су энергиясы. « Түртіп алу » әдісі бойынша дәптермен жұмыс жасату.Терминдерге шолу жасап,мағынасын түсіндіру. .

9 слайд

Сабақтың ортасы Интербелсенді тақтадан Қазақстандағы энергия алудың баламалы жолдарына түсінік беру. Тыңдау,көру,талқылау арқылы сабақтың тақырыбын ашу,мақсатымен таныстыру. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Топтың ережесін сақтау.Оқулықтағы мәтінмен танысу,топтық жұмыс. 1- топ.Күн энергиясына сипаттама беру, постер құру және қорғау. 2-топ.Жел энергиясы. 3.топ.Су энергиясы. « Түртіп алу » әдісі бойынша дәптермен жұмыс жасату.Терминдерге шолу жасап,мағынасын түсіндіру. .

Жеке жұмыс.  2-тапсырма.  Қазақстанның электр энергетика картасын қолдана отырып,суретте көрсетілген ЭЭС түрлерін және г

10 слайд
Жеке жұмыс.  2-тапсырма.  Қазақстанның электр энергетика картасын қолдана отырып,суретте көрсетілген ЭЭС түрлерін және географиялық орнын анықтаңыз.     а.Осы ЭЭС түрлерін кездесетін аймақтары бойынша дәптерге жазбаша түрде топтастырамыз.

10 слайд

Жеке жұмыс.  2-тапсырма.  Қазақстанның электр энергетика картасын қолдана отырып,суретте көрсетілген ЭЭС түрлерін және географиялық орнын анықтаңыз.     а.Осы ЭЭС түрлерін кездесетін аймақтары бойынша дәптерге жазбаша түрде топтастырамыз.

Жұптық жұмыс.  2 тапсырма. Крестіктер мен нөлдіктер  Оқушылар бір-біріне жылдамдыққа сұрақтар қойады  Электр эне

11 слайд
Жұптық жұмыс.  2 тапсырма. Крестіктер мен нөлдіктер  Оқушылар бір-біріне жылдамдыққа сұрақтар қойады  Электр энергиясы  энергияның баламалы көздері  механикалық энергия  жарық энергиясы Тақтаға сызылады  жылу энергиясы  химиялық энергия  ватт  Джоуль  СЭС

11 слайд

Жұптық жұмыс.  2 тапсырма. Крестіктер мен нөлдіктер  Оқушылар бір-біріне жылдамдыққа сұрақтар қойады  Электр энергиясы  энергияның баламалы көздері  механикалық энергия  жарық энергиясы Тақтаға сызылады  жылу энергиясы  химиялық энергия  ватт  Джоуль  СЭС

3 тапсырма. b. Берілген суреттер арқылы қай сурет тен қандай ЭЭ өндірілетінін анықтаңыз. А ) Ә )

12 слайд
3 тапсырма. b. Берілген суреттер арқылы қай сурет тен қандай ЭЭ өндірілетінін анықтаңыз. А ) Ә ) Б ) Саралау әдісі негізінде “Блиц” тест 5 сұрақ беріледі,егер 5 cұрақтың бәріне жауап берсе - өте қабілетті 3-іне жауап берсе орташа қабілетті 1-іне жауап берсе қабілеті төмен

12 слайд

3 тапсырма. b. Берілген суреттер арқылы қай сурет тен қандай ЭЭ өндірілетінін анықтаңыз. А ) Ә ) Б ) Саралау әдісі негізінде “Блиц” тест 5 сұрақ беріледі,егер 5 cұрақтың бәріне жауап берсе - өте қабілетті 3-іне жауап берсе орташа қабілетті 1-іне жауап берсе қабілеті төмен

Сабақтың соңы Р\с Оқушының аты- жөні Тапсырмаларды тиянақты орындау Оқушының өз ойын жеткізуі Құнды пікір айту Қорытынды бал

13 слайд
Сабақтың соңы Р\с Оқушының аты- жөні Тапсырмаларды тиянақты орындау Оқушының өз ойын жеткізуі Құнды пікір айту Қорытынды балл

13 слайд

Сабақтың соңы Р\с Оқушының аты- жөні Тапсырмаларды тиянақты орындау Оқушының өз ойын жеткізуі Құнды пікір айту Қорытынды балл

14 слайд

14 слайд