Энергияның түрлері мен көздері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Энергияның түрлері мен көздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға көмек болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
П ә н і : Ж А РАТ Ы Л Ы С Т А Н У Ұ З А Қ М Е Р З І М Д І Ж О С П А РД Ы Ң Т А РАУ Ы : 6 . 5 . Э Н Е Р Г И Я Ж Ә Н

#1 слайд
П ә н і : Ж А РАТ Ы Л Ы С Т А Н У Ұ З А Қ М Е Р З І М Д І Ж О С П А РД Ы Ң Т А РАУ Ы : 6 . 5 . Э Н Е Р Г И Я Ж Ә Н Е Қ О З Ғ А Л Ы С С А Б А Қ Т Ы Ң Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : 6 . 5 . 1 . Э Н Е Р Г И Я Т Ү РЛ Е Р І М Е Н К Ө З Д Е Р І Ақтөбе қаласы № 5 жалпы білім беретін орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Даулетиярова Шынар Ербулатовна

1 слайд

П ә н і : Ж А РАТ Ы Л Ы С Т А Н У Ұ З А Қ М Е Р З І М Д І Ж О С П А РД Ы Ң Т А РАУ Ы : 6 . 5 . Э Н Е Р Г И Я Ж Ә Н Е Қ О З Ғ А Л Ы С С А Б А Қ Т Ы Ң Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : 6 . 5 . 1 . Э Н Е Р Г И Я Т Ү РЛ Е Р І М Е Н К Ө З Д Е Р І Ақтөбе қаласы № 5 жалпы білім беретін орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Даулетиярова Шынар Ербулатовна

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) Барлық оқушылар орындай алады: Электр энергиясы деге

#2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)  Барлық оқушылар орындай алады: Электр энергиясы деген не екенін, не үшін керек екенін біледі Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Элетр энергиясын табиғаттың қандай көздерінен алатынын және қандай құбылыстардан алуға болатынын біледі.Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады. 6.5.1.3. электр энергиясының бірлігін атау Сабақтың мақсаты

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)  Барлық оқушылар орындай алады: Электр энергиясы деген не екенін, не үшін керек екенін біледі Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Элетр энергиясын табиғаттың қандай көздерінен алатынын және қандай құбылыстардан алуға болатынын біледі.Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады. 6.5.1.3. электр энергиясының бірлігін атау Сабақтың мақсаты

Бағалау критерийі:  Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады  Қазақстанның кескін картаға ЖЭС,СЭС-терді т

#3 слайд
Бағалау критерийі:  Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады  Қазақстанның кескін картаға ЖЭС,СЭС-терді түсіре алады.  Электр энергиясы,механикалық энергия,жарық энергиясы,жылу энергиясы,химиялық энергия не екенін ұғынса, ажырата алса .

3 слайд

Бағалау критерийі:  Электр энергиясының бірліктерін атай алады,есептей алады  Қазақстанның кескін картаға ЖЭС,СЭС-терді түсіре алады.  Электр энергиясы,механикалық энергия,жарық энергиясы,жылу энергиясы,химиялық энергия не екенін ұғынса, ажырата алса .

Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге,мәтіннің мазмұнын баяндауға үйрету. Оқылым: Мәт

#4 слайд
Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге,мәтіннің мазмұнын баяндауға үйрету. Оқылым: Мәтінді оқи отырып,Электр энергиясының өлшем бірліктерімен танысады. Тыңдалым: шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Жазылым бойынша ұсыныстар: « Түртіп алу » әдісі бойынша дәптермен жұмыс жасату Жазылым бойынша ұсыныстар: Қазақстандағы электр энергиясын алу көздерін анықтап,өлшем бірліктерін атайды. Негізгі терминдер мен ұғымдар: Электр энергиясы,механикалық энергия,жарық энергиясы,жылу энергиясы, химиялық энергия,ватт,Джоуль Тілдік ма қсат

4 слайд

Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге,мәтіннің мазмұнын баяндауға үйрету. Оқылым: Мәтінді оқи отырып,Электр энергиясының өлшем бірліктерімен танысады. Тыңдалым: шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Жазылым бойынша ұсыныстар: « Түртіп алу » әдісі бойынша дәптермен жұмыс жасату Жазылым бойынша ұсыныстар: Қазақстандағы электр энергиясын алу көздерін анықтап,өлшем бірліктерін атайды. Негізгі терминдер мен ұғымдар: Электр энергиясы,механикалық энергия,жарық энергиясы,жылу энергиясы, химиялық энергия,ватт,Джоуль Тілдік ма қсат

Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы • Қазақстандық патриотизм - өз елінің табиғатын қасте

#5 слайд
Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы • Қазақстандық патриотизм - өз елінің табиғатын қастерлеуге; • Азаматтық жауапкершілікке баулу; • Өмір бойы білім алу ; Пәнаралық байланыс • Физика • География Алдыңғы білім • 5. 5 . 1 . 3Т ермометрді пайдалана отырып, температураны өлшеу

5 слайд

Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы • Қазақстандық патриотизм - өз елінің табиғатын қастерлеуге; • Азаматтық жауапкершілікке баулу; • Өмір бойы білім алу ; Пәнаралық байланыс • Физика • География Алдыңғы білім • 5. 5 . 1 . 3Т ермометрді пайдалана отырып, температураны өлшеу

 Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері  Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу. 

#6 слайд
 Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері  Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.  Сыныптың көңіл күйін сұрап,сергіту сәтінде бір -біріне жақсы тілек айтады.  “ Гүл сыйлаймын өзіңе" тренингі арқылы бір- біріне жақсы тілек айтады .САБА ҚТЫҢ ЖОСПАРЫ

6 слайд

 Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері  Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.  Сыныптың көңіл күйін сұрап,сергіту сәтінде бір -біріне жақсы тілек айтады.  “ Гүл сыйлаймын өзіңе" тренингі арқылы бір- біріне жақсы тілек айтады .САБА ҚТЫҢ ЖОСПАРЫ

Топқа бөлу   Нұсқаулық: оқушылар өздеріне ұнаған сурет қиындыларын таңдауы тиіс. Әр сурет қиындысы

#7 слайд
Топқа бөлу   Нұсқаулық: оқушылар өздеріне ұнаған сурет қиындыларын таңдауы тиіс. Әр сурет қиындысы арқылы қандай да бір адам бойындағы қасиетті білеміз.С абақты ң басы

7 слайд

Топқа бөлу   Нұсқаулық: оқушылар өздеріне ұнаған сурет қиындыларын таңдауы тиіс. Әр сурет қиындысы арқылы қандай да бір адам бойындағы қасиетті білеміз.С абақты ң басы

«Сұрақ бізден,жауап сізден» стратегиясы арқылы сұрақтарға жауап алу және ауызша мадақтау.  Электр энергиясы дегеніміз не? 

#8 слайд
«Сұрақ бізден,жауап сізден» стратегиясы арқылы сұрақтарға жауап алу және ауызша мадақтау.  Электр энергиясы дегеніміз не?  Электр энергиясын қандай табиғат құбылыстарынан алуға болады?  Электр энергиясының өлшем бірліктері?  Энергияның баламалы көздері дегенді қалай түсінесіздер?

8 слайд

«Сұрақ бізден,жауап сізден» стратегиясы арқылы сұрақтарға жауап алу және ауызша мадақтау.  Электр энергиясы дегеніміз не?  Электр энергиясын қандай табиғат құбылыстарынан алуға болады?  Электр энергиясының өлшем бірліктері?  Энергияның баламалы көздері дегенді қалай түсінесіздер?

Сабақтың ортасы Интербелсенді тақтадан Қазақстандағы энергия алудың баламалы жолдарына түсінік беру. Тыңдау,көру,талқылау арқыл

#9 слайд
Сабақтың ортасы Интербелсенді тақтадан Қазақстандағы энергия алудың баламалы жолдарына түсінік беру. Тыңдау,көру,талқылау арқылы сабақтың тақырыбын ашу,мақсатымен таныстыру. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Топтың ережесін сақтау.Оқулықтағы мәтінмен танысу,топтық жұмыс. 1- топ.Күн энергиясына сипаттама беру, постер құру және қорғау. 2-топ.Жел энергиясы. 3.топ.Су энергиясы. « Түртіп алу » әдісі бойынша дәптермен жұмыс жасату.Терминдерге шолу жасап,мағынасын түсіндіру. .

9 слайд

Сабақтың ортасы Интербелсенді тақтадан Қазақстандағы энергия алудың баламалы жолдарына түсінік беру. Тыңдау,көру,талқылау арқылы сабақтың тақырыбын ашу,мақсатымен таныстыру. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Топтың ережесін сақтау.Оқулықтағы мәтінмен танысу,топтық жұмыс. 1- топ.Күн энергиясына сипаттама беру, постер құру және қорғау. 2-топ.Жел энергиясы. 3.топ.Су энергиясы. « Түртіп алу » әдісі бойынша дәптермен жұмыс жасату.Терминдерге шолу жасап,мағынасын түсіндіру. .

Жеке жұмыс.  2-тапсырма.  Қазақстанның электр энергетика картасын қолдана отырып,суретте көрсетілген ЭЭС түрлерін және г

#10 слайд
Жеке жұмыс.  2-тапсырма.  Қазақстанның электр энергетика картасын қолдана отырып,суретте көрсетілген ЭЭС түрлерін және географиялық орнын анықтаңыз.     а.Осы ЭЭС түрлерін кездесетін аймақтары бойынша дәптерге жазбаша түрде топтастырамыз.

10 слайд

Жеке жұмыс.  2-тапсырма.  Қазақстанның электр энергетика картасын қолдана отырып,суретте көрсетілген ЭЭС түрлерін және географиялық орнын анықтаңыз.     а.Осы ЭЭС түрлерін кездесетін аймақтары бойынша дәптерге жазбаша түрде топтастырамыз.

Жұптық жұмыс.  2 тапсырма. Крестіктер мен нөлдіктер  Оқушылар бір-біріне жылдамдыққа сұрақтар қойады  Электр эне

#11 слайд
Жұптық жұмыс.  2 тапсырма. Крестіктер мен нөлдіктер  Оқушылар бір-біріне жылдамдыққа сұрақтар қойады  Электр энергиясы  энергияның баламалы көздері  механикалық энергия  жарық энергиясы Тақтаға сызылады  жылу энергиясы  химиялық энергия  ватт  Джоуль  СЭС

11 слайд

Жұптық жұмыс.  2 тапсырма. Крестіктер мен нөлдіктер  Оқушылар бір-біріне жылдамдыққа сұрақтар қойады  Электр энергиясы  энергияның баламалы көздері  механикалық энергия  жарық энергиясы Тақтаға сызылады  жылу энергиясы  химиялық энергия  ватт  Джоуль  СЭС

3 тапсырма. b. Берілген суреттер арқылы қай сурет тен қандай ЭЭ өндірілетінін анықтаңыз. А ) Ә )

#12 слайд
3 тапсырма. b. Берілген суреттер арқылы қай сурет тен қандай ЭЭ өндірілетінін анықтаңыз. А ) Ә ) Б ) Саралау әдісі негізінде “Блиц” тест 5 сұрақ беріледі,егер 5 cұрақтың бәріне жауап берсе - өте қабілетті 3-іне жауап берсе орташа қабілетті 1-іне жауап берсе қабілеті төмен

12 слайд

3 тапсырма. b. Берілген суреттер арқылы қай сурет тен қандай ЭЭ өндірілетінін анықтаңыз. А ) Ә ) Б ) Саралау әдісі негізінде “Блиц” тест 5 сұрақ беріледі,егер 5 cұрақтың бәріне жауап берсе - өте қабілетті 3-іне жауап берсе орташа қабілетті 1-іне жауап берсе қабілеті төмен

Сабақтың соңы Р\с Оқушының аты- жөні Тапсырмаларды тиянақты орындау Оқушының өз ойын жеткізуі Құнды пікір айту Қорытынды бал

#13 слайд
Сабақтың соңы Р\с Оқушының аты- жөні Тапсырмаларды тиянақты орындау Оқушының өз ойын жеткізуі Құнды пікір айту Қорытынды балл

13 слайд

Сабақтың соңы Р\с Оқушының аты- жөні Тапсырмаларды тиянақты орындау Оқушының өз ойын жеткізуі Құнды пікір айту Қорытынды балл

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
05.12.2020
3282
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі