Материалдар / Еңбек етсең ерінбей
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Еңбек етсең ерінбей

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2020
1199
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Еңбек етсең ерінбей

1 слайд
Еңбек етсең ерінбей

1 слайд

Еңбек етсең ерінбей

Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Үнемшілдік, өз – өзіне сенімділік, ұқыптылық

2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Үнемшілдік, өз – өзіне сенімділік, ұқыптылық

2 слайд

Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Үнемшілдік, өз – өзіне сенімділік, ұқыптылық

Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінңн ашу Міндеттер

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінңн ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды үнемшідікке үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы өз – өзіне сенімділік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінңн ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды үнемшідікке үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы өз – өзіне сенімділік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №26 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №27, «Неге арналсаң, соны істе!» мәтінін оқып

5 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №26 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №27, «Неге арналсаң, соны істе!» мәтінін оқып келу Сұрақтар: • Автор «өз орнында қызмет ету» дегенде нені меңзейді? • Неліктен әркім өз орнында қызмет еткенде еңбек жемісті болады? • Өз ісіне деген сүйіспеншілік пен табандылық адамды қандай игіліктерге жеткізеді? • Жүсіпбек Аймауытовтың «Өмір бойы еңбек еткен адамның қандай кемелдікке жеткенін сол адамдарың өмірінен көруге болады» деген ойын басшылыққа алып, өздеріңіз білетін еңбегінің жемісін көріп отырған адамдар туралы әңгімелеп беріңіздер.

5 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №26 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №27, «Неге арналсаң, соны істе!» мәтінін оқып келу Сұрақтар: • Автор «өз орнында қызмет ету» дегенде нені меңзейді? • Неліктен әркім өз орнында қызмет еткенде еңбек жемісті болады? • Өз ісіне деген сүйіспеншілік пен табандылық адамды қандай игіліктерге жеткізеді? • Жүсіпбек Аймауытовтың «Өмір бойы еңбек еткен адамның қандай кемелдікке жеткенін сол адамдарың өмірінен көруге болады» деген ойын басшылыққа алып, өздеріңіз білетін еңбегінің жемісін көріп отырған адамдар туралы әңгімелеп беріңіздер.

Байлық — қанағат пен еңбекте. Ыбырай Алтынсарин

6 слайд
Байлық — қанағат пен еңбекте. Ыбырай Алтынсарин

6 слайд

Байлық — қанағат пен еңбекте. Ыбырай Алтынсарин

Мұғалім сыйы. Өсиет.

7 слайд
Мұғалім сыйы. Өсиет.

7 слайд

Мұғалім сыйы. Өсиет.

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін е

8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін еңбек адамдарымен сұхбаттасып, олар (ата-анаң, туысқандарың, ұстазың, таныстарың, досың, белгілі адамдар және т.б.) туралы альбом, слайд немесе қолдан шағын кітап әзірлеңіздер.

8 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін еңбек адамдарымен сұхбаттасып, олар (ата-анаң, туысқандарың, ұстазың, таныстарың, досың, белгілі адамдар және т.б.) туралы альбом, слайд немесе қолдан шағын кітап әзірлеңіздер.

Топпен ән айту. Адам Сөзі Тұманбай Молдағалиевтікі Әні Әсет Бейсеуовтікі Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап жөн

9 слайд
Топпен ән айту. Адам Сөзі Тұманбай Молдағалиевтікі Әні Әсет Бейсеуовтікі Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап жөнелтеді әр күнін. Сәл қайғырса, ол ұғына түседі, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Қайырмасы: Адам боп өтейік, Адам боп туған соң. Мақсатқа жетейік, Мақсатты қуған соң. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап ұзартады әр күнін. Сәл қуанса, шығарады ол естен, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Қайырмасы.

9 слайд

Топпен ән айту. Адам Сөзі Тұманбай Молдағалиевтікі Әні Әсет Бейсеуовтікі Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап жөнелтеді әр күнін. Сәл қайғырса, ол ұғына түседі, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Қайырмасы: Адам боп өтейік, Адам боп туған соң. Мақсатқа жетейік, Мақсатты қуған соң. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап ұзартады әр күнін. Сәл қуанса, шығарады ол естен, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Қайырмасы.

Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін оқып келу.

10 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін оқып келу.

10 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

11 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.