Материалдар / Еңбек етсең ерінбей
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Еңбек етсең ерінбей

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2020
975
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Еңбек етсең ерінбей

1 слайд
Еңбек етсең ерінбей

Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Үнемшілдік, өз – өзіне сенімділік, ұқыптылық

2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Үнемшілдік, өз – өзіне сенімділік, ұқыптылық

Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінңн ашу Міндеттер

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінңн ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды үнемшідікке үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы өз – өзіне сенімділік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.

4 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №26 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №27, «Неге арналсаң, соны істе!» мәтінін оқып

5 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №26 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №27, «Неге арналсаң, соны істе!» мәтінін оқып келу Сұрақтар: • Автор «өз орнында қызмет ету» дегенде нені меңзейді? • Неліктен әркім өз орнында қызмет еткенде еңбек жемісті болады? • Өз ісіне деген сүйіспеншілік пен табандылық адамды қандай игіліктерге жеткізеді? • Жүсіпбек Аймауытовтың «Өмір бойы еңбек еткен адамның қандай кемелдікке жеткенін сол адамдарың өмірінен көруге болады» деген ойын басшылыққа алып, өздеріңіз білетін еңбегінің жемісін көріп отырған адамдар туралы әңгімелеп беріңіздер.

Байлық — қанағат пен еңбекте. Ыбырай Алтынсарин

6 слайд
Байлық — қанағат пен еңбекте. Ыбырай Алтынсарин

Мұғалім сыйы. Өсиет.

7 слайд
Мұғалім сыйы. Өсиет.

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін е

8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін еңбек адамдарымен сұхбаттасып, олар (ата-анаң, туысқандарың, ұстазың, таныстарың, досың, белгілі адамдар және т.б.) туралы альбом, слайд немесе қолдан шағын кітап әзірлеңіздер.

Топпен ән айту. Адам Сөзі Тұманбай Молдағалиевтікі Әні Әсет Бейсеуовтікі Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап жөн

9 слайд
Топпен ән айту. Адам Сөзі Тұманбай Молдағалиевтікі Әні Әсет Бейсеуовтікі Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап жөнелтеді әр күнін. Сәл қайғырса, ол ұғына түседі, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Қайырмасы: Адам боп өтейік, Адам боп туған соң. Мақсатқа жетейік, Мақсатты қуған соң. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап ұзартады әр күнін. Сәл қуанса, шығарады ол естен, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Қайырмасы.

Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін оқып келу.

10 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.