Еңбек етсең ерінбей
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Еңбек етсең ерінбей
1 слайд
Еңбек етсең ерінбей
2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет
Қасиеттері: Үнемшілдік, өз – өзіне
сенімділік, ұқыптылық
2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Үнемшілдік, өз – өзіне сенімділік, ұқыптылық
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам өміріндегі
маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет
құндылығының мінңн ашу
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды үнемшідікке үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы өз – өзіне
сенімділік қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінңн ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды үнемшідікке үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы өз – өзіне сенімділік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Үйге тапсырманы тексеру.
1. №26 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау
2. Келесі сабақ. №27, «Неге арналсаң, соны істе!» мәтінін
оқып келу
Сұрақтар:
• Автор «өз орнында қызмет ету» дегенде нені меңзейді?
• Неліктен әркім өз орнында қызмет еткенде еңбек жемісті
болады?
• Өз ісіне деген сүйіспеншілік пен табандылық адамды
қандай игіліктерге жеткізеді?
• Жүсіпбек Аймауытовтың «Өмір бойы еңбек еткен
адамның қандай кемелдікке жеткенін сол адамдарың
өмірінен көруге болады» деген ойын басшылыққа алып,
өздеріңіз білетін еңбегінің жемісін көріп отырған адамдар
туралы әңгімелеп беріңіздер.
5 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №26 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №27, «Неге арналсаң, соны істе!» мәтінін оқып келу Сұрақтар: • Автор «өз орнында қызмет ету» дегенде нені меңзейді? • Неліктен әркім өз орнында қызмет еткенде еңбек жемісті болады? • Өз ісіне деген сүйіспеншілік пен табандылық адамды қандай игіліктерге жеткізеді? • Жүсіпбек Аймауытовтың «Өмір бойы еңбек еткен адамның қандай кемелдікке жеткенін сол адамдарың өмірінен көруге болады» деген ойын басшылыққа алып, өздеріңіз білетін еңбегінің жемісін көріп отырған адамдар туралы әңгімелеп беріңіздер.
6 слайд
Байлық — қанағат пен
еңбекте.
Ыбырай Алтынсарин
6 слайд
Байлық — қанағат пен еңбекте. Ыбырай Алтынсарин
7 слайд
Мұғалім сыйы.
Өсиет.
7 слайд
Мұғалім сыйы. Өсиет.
8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу
жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін еңбек
адамдарымен сұхбаттасып, олар (ата-анаң, туысқандарың,
ұстазың, таныстарың, досың, белгілі адамдар және т.б.)
туралы альбом, слайд немесе қолдан шағын кітап
әзірлеңіздер.
8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . 2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін еңбек адамдарымен сұхбаттасып, олар (ата-анаң, туысқандарың, ұстазың, таныстарың, досың, белгілі адамдар және т.б.) туралы альбом, слайд немесе қолдан шағын кітап әзірлеңіздер.
9 слайд
Топпен ән айту.
Адам
Сөзі Тұманбай Молдағалиевтікі
Әні Әсет Бейсеуовтікі
Адам күліп қарсы алады таң нұрын,
Адам жырлап жөнелтеді әр күнін.
Сәл қайғырса, ол ұғына түседі,
Дүниенің кеңдігі мен тарлығын.
Қайырмасы:
Адам боп өтейік,
Адам боп туған соң.
Мақсатқа жетейік,
Мақсатты қуған соң.
Адам күліп қарсы алады таң нұрын,
Адам жырлап ұзартады әр күнін.
Сәл қуанса, шығарады ол естен,
Дүниенің кеңдігі мен тарлығын.
Қайырмасы.
9 слайд
Топпен ән айту. Адам Сөзі Тұманбай Молдағалиевтікі Әні Әсет Бейсеуовтікі Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап жөнелтеді әр күнін. Сәл қайғырса, ол ұғына түседі, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Қайырмасы: Адам боп өтейік, Адам боп туған соң. Мақсатқа жетейік, Мақсатты қуған соң. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап ұзартады әр күнін. Сәл қуанса, шығарады ол естен, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Қайырмасы.
10 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №7 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау
2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін
оқып келу.
10 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін оқып келу.
11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу
отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз.
Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны
ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді
сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] .
Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп,
жүрегімізге сақтайық.
11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.