"Еңбек етсең ерінбей" тақырыбында сабақ жоспары 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өзін-өзі тану
Сынып: 10
Сабақ: №27
№ 27- ЕҢБЕК ЕТСЕҢ
ЕРІНБЕЙ...
Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам
өміріндегі маңыздылығын түсіндіре
отырып, дұрыс әрекет құндылығының
мінңн ашу .
1 слайд
Өзін-өзі тану Сынып: 10 Сабақ: №27 № 27- ЕҢБЕК ЕТСЕҢ ЕРІНБЕЙ... Мақсаты: Оқушыларға еңбек етудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінңн ашу .
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
№ 27 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау
2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін оқып келу.
Сұрақтар:
• Тоқтар Әубәкіровтың топырақты, жусан мен қазақ
әнін, елтаңбаны өзімен бірге ғарышқа алып ұшуының
себебі неде?
• Ғарышкердің орнында болсаңыздар, сіздер ғарышқа
не алып ұшар едіңіздер?
• Ғарышкер жастарға қандай тілек айтты?
• Ғарышкерді осындай жетістіктерге жеткізген қандай
қасиеттері деп ойлайсыздар?
• Ақпарат көздерінен ғарышкер Тоқтар Әубәкіровтің
еңбекқорлығы, азаматтығы туралы ақпараттар жинау.
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру № 27 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №28, «Адалбақан» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: • Тоқтар Әубәкіровтың топырақты, жусан мен қазақ әнін, елтаңбаны өзімен бірге ғарышқа алып ұшуының себебі неде? • Ғарышкердің орнында болсаңыздар, сіздер ғарышқа не алып ұшар едіңіздер? • Ғарышкер жастарға қандай тілек айтты? • Ғарышкерді осындай жетістіктерге жеткізген қандай қасиеттері деп ойлайсыздар? • Ақпарат көздерінен ғарышкер Тоқтар Әубәкіровтің еңбекқорлығы, азаматтығы туралы ақпараттар жинау.
4 слайд
Дәйексөз
Талап еңбек, терең ой,
Қанағат, рақым, ойлап қой -
Бес асыл іс көнесеңіз.
Абай Құнанбайұлы
Дәптерге көшіріп
жазып алыңдар
4 слайд
Дәйексөз Талап еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой - Бес асыл іс көнесеңіз. Абай Құнанбайұлы Дәптерге көшіріп жазып алыңдар
5 слайд
Мұғалім сыйы . Екі күрек
Ұста шеберханасында екі күрек жасалынды. Олар бірдей
болатын. Күректің бірі сарайдың бұрышында қалды. Екінші
күректі шаруа арбасына салып өріске алып келді. Бірінші
күректің өмірі екінші күрекке қарағанда әлдеқайда жеңіл болды.
Өрісте еңбекке жараған күрек жылтырап, әдемі болып кетті. Екі
күрек сарайда қайта жолыққан кезде, олар бір-бірлеріне
таңданыспен қарады. Ешқандай іске пайдаланылмаған күректі
тот басып кетіпті. Ол жылтырап тұрған құрбысына қызғана
қарап:
Айтшы, сен қалайша әдемі болып кеткенсің? Маған сарайдың
бұрышында тыныштықта тұрған кезім жақсы болып еді, - деп
сұрады.
Сені құртқан әрекетсіздік, ал мені құлпыртқан - еңбек, - деді
бірінші күрек.
Тек дене еңбегі ғана адамға жағымды әсер ете ме?
Адамның қалыптасуына қандай еңбек маңызды? Неліктен?
Қандай құндылықтар арқылы еңбекқорлыққа жетуге болады?
Сырт келбетімен де, жан дүниесімен де сұлу адамдарды
білесіңдер ме? Әңгімелеп беріңдер.
5 слайд
Мұғалім сыйы . Екі күрек Ұста шеберханасында екі күрек жасалынды. Олар бірдей болатын. Күректің бірі сарайдың бұрышында қалды. Екінші күректі шаруа арбасына салып өріске алып келді. Бірінші күректің өмірі екінші күрекке қарағанда әлдеқайда жеңіл болды. Өрісте еңбекке жараған күрек жылтырап, әдемі болып кетті. Екі күрек сарайда қайта жолыққан кезде, олар бір-бірлеріне таңданыспен қарады. Ешқандай іске пайдаланылмаған күректі тот басып кетіпті. Ол жылтырап тұрған құрбысына қызғана қарап: Айтшы, сен қалайша әдемі болып кеткенсің? Маған сарайдың бұрышында тыныштықта тұрған кезім жақсы болып еді, - деп сұрады. Сені құртқан әрекетсіздік, ал мені құлпыртқан - еңбек, - деді бірінші күрек. Тек дене еңбегі ғана адамға жағымды әсер ете ме? Адамның қалыптасуына қандай еңбек маңызды? Неліктен? Қандай құндылықтар арқылы еңбекқорлыққа жетуге болады? Сырт келбетімен де, жан дүниесімен де сұлу адамдарды білесіңдер ме? Әңгімелеп беріңдер.
6 слайд
Шығармашылық жұмыс
2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу
жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін еңбек
адамдарымен сұхбаттасып, олар (ата-анаң,
туысқандарың, ұстазың, таныстарың, досың, белгілі
адамдар және т.б.) туралы альбом, слайд немесе
қолдан шағын кітап әзірлеңіздер.
6 слайд
Шығармашылық жұмыс 2-тапсырма. «Адал еңбек иесі» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізіңіздер. Өздеріңіз білетін еңбек адамдарымен сұхбаттасып, олар (ата-анаң, туысқандарың, ұстазың, таныстарың, досың, белгілі адамдар және т.б.) туралы альбом, слайд немесе қолдан шағын кітап әзірлеңіздер.
7 слайд
Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы, ағайын»
Сөзі Сұлтан Қалидікі. Әні Құрмаш Махандікі
Көктем етіп көркейтсе де маңайын,
Көріп жүрміз өкпешілдің талайын.
Өшігуді қояйықшы өзгеге,
Кешірімді болайықшы, ағайын!
Көк нөсерін көл етсе де жауындар,
Көк пен жерді сел етсе де дауылдар.
Пейілдерді пенделікпен тарылтпай,
Мейірімді болайықшы, бауырлар!
Болашаққа қол ұстасып барайық,
Ақиқаттың ауылын іздеп табайық.
Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз,
Кішіпейіл болайықшы, халайық!
Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп,
Сонда дағы бөлінумен шаршап ек.
Өзімізге қалайтұғын нәрсені,
Тілейікші өзгеге де, болса деп!
7 слайд
Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы, ағайын» Сөзі Сұлтан Қалидікі. Әні Құрмаш Махандікі Көктем етіп көркейтсе де маңайын, Көріп жүрміз өкпешілдің талайын. Өшігуді қояйықшы өзгеге, Кешірімді болайықшы, ағайын! Көк нөсерін көл етсе де жауындар, Көк пен жерді сел етсе де дауылдар. Пейілдерді пенделікпен тарылтпай, Мейірімді болайықшы, бауырлар! Болашаққа қол ұстасып барайық, Ақиқаттың ауылын іздеп табайық. Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз, Кішіпейіл болайықшы, халайық! Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп, Сонда дағы бөлінумен шаршап ек. Өзімізге қалайтұғын нәрсені, Тілейікші өзгеге де, болса деп!
8 слайд
Үй тапсырмасы
№ 28 – сабақ. 3 – тапсырманы орындау
2. Келесі сабақ. №29, «Рухани ұлы мұрат» мәтінін
оқып келу.
8 слайд
Үй тапсырмасы № 28 – сабақ. 3 – тапсырманы орындау 2. Келесі сабақ. №29, «Рухани ұлы мұрат» мәтінін оқып келу.
9 слайд
-Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді
жүректеріне сақтап алыңдар Сабақтың қорытынды сәті
9 слайд
-Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді жүректеріне сақтап алыңдар Сабақтың қорытынды сәті