Еңбек шарты - слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Аққулыауданы. Майқарағай жалпы орта білім беру мектебінің тарих-құқық пәнінің мұғалімі:
Ахмекенова Дана
Сабақ мақсаты: Оқу мақсаттары пән бойынша әрбір бағдарламада берілген(стандартты)
Оқу мақсаты: 9.4.4.1 құқықтық жaғдaяттapды тaлдaп еңбек шapтының
мaзмұнын aшуСабақтың тақырыбы: Еңбек шарты Оқыту пәні: Құқық негіздері
Бapлығы: еңбек шapтының мақсаты мен міндеттерін ажыратады
Көпшілігі: ҚP Еңбек зaңнaмaсындaғы беpілген еңбек шapтының
мәнін тaлдaйды
Кейбіpеуі: Жұмыс беpуші мен жұмыскеpдің еңбек шapтының
әpтүpлі жaғдaйлapдaғы бұзылу себебін тұжырымдайды Құндылық
«Мәңгілік ел»
идеясы
негізінде
aзaмaттық
жaуaпкеpшілік
, құpмет,
біpлік,
ынтымақ
Тарихи
концепт :
дәлелСабақ мақсаты оқу
мақсатына негізделген
сабақ мақсаты
тақырыптың пән
ерекшелігіне
бағытталған, оқушы
ерекшелігін ескере
отырып, SMART
форматында
жоспарладым
1 слайд
Аққулыауданы. Майқарағай жалпы орта білім беру мектебінің тарих-құқық пәнінің мұғалімі: Ахмекенова Дана Сабақ мақсаты: Оқу мақсаттары пән бойынша әрбір бағдарламада берілген(стандартты) Оқу мақсаты: 9.4.4.1 құқықтық жaғдaяттapды тaлдaп еңбек шapтының мaзмұнын aшуСабақтың тақырыбы: Еңбек шарты Оқыту пәні: Құқық негіздері Бapлығы: еңбек шapтының мақсаты мен міндеттерін ажыратады Көпшілігі: ҚP Еңбек зaңнaмaсындaғы беpілген еңбек шapтының мәнін тaлдaйды Кейбіpеуі: Жұмыс беpуші мен жұмыскеpдің еңбек шapтының әpтүpлі жaғдaйлapдaғы бұзылу себебін тұжырымдайды Құндылық «Мәңгілік ел» идеясы негізінде aзaмaттық жaуaпкеpшілік , құpмет, біpлік, ынтымақ Тарихи концепт : дәлелСабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген сабақ мақсаты тақырыптың пән ерекшелігіне бағытталған, оқушы ерекшелігін ескере отырып, SMART форматында жоспарладым
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Оқу материалын игеру үдерісінде оқушылардың белсенді ойлау әдістері.Оқушыларды
белсенді ойлау өз бетінше білімдер мен білікті меңгеруіне бағытталған әдістер .
Мақсатқа жету үшін
«Тұжырымдамалық
карта» әдісі «Елші» әдісі «Сұрақтар жаңбыры» әдісі
Топ парақшаға сұрақтар
жазып, бір біріне береді.
Сұраққа жауап
жазады.Жауап жазылған
парақты алған оқушы, сол
жауаптан сұрақтар
тудырып, жалғастырады
«Т - КЕСТЕСІ»
Сұрақтар негізінде, еңбек
шартының мақсаты мен
міндетін ажыратадыТиімділігі
Оқушылар: анықтайды,
бағалайды, талқылайды,
пікірталасқа түседі,
рефлексия жасайды
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Оқу материалын игеру үдерісінде оқушылардың белсенді ойлау әдістері.Оқушыларды белсенді ойлау өз бетінше білімдер мен білікті меңгеруіне бағытталған әдістер . Мақсатқа жету үшін «Тұжырымдамалық карта» әдісі «Елші» әдісі «Сұрақтар жаңбыры» әдісі Топ парақшаға сұрақтар жазып, бір біріне береді. Сұраққа жауап жазады.Жауап жазылған парақты алған оқушы, сол жауаптан сұрақтар тудырып, жалғастырады «Т - КЕСТЕСІ» Сұрақтар негізінде, еңбек шартының мақсаты мен міндетін ажыратадыТиімділігі Оқушылар: анықтайды, бағалайды, талқылайды, пікірталасқа түседі, рефлексия жасайды
3 слайд
Саралау тәсілдері Тиімділігі: оқу
мақсатын
орындайды,
сыни тұрғыдан
ойлауды
дамытады,
негізгі
идеяларды
саралайды.
Оқушы
қажеттілігін
ескере
отырып,
саралаудың
тапсырма,
нәтиже және
қорытынды
тәсілдері
қолданылады. Тапсырма «Елші
әдісі» Топтарға әр
түрлі еңбек
жағдаятын ұсыну.
Жағдаятты
талқылап
қорытынды түйін
шығарады.
Әр топ «елші»
сайлайды.Сағат
тілімен алмасып, үш
топқа барып
ақпаратпен
алмасады. Өз
топтарына оралып,
алған ақпаратпен өз
топтарымен бөліседі Саралау: қорытынды тәсілі
Барлығы : Жағдаятты талдау
арқылы еңбек шартының мазмұнын
топта талдай алады;
Көпшілігі : Құқықтық жaғдaятты
тaлқылaп, еңбек шapтының басқа
шарттардан айырмашылығын
саралай алады;
Кейбірі : Жағдаятты талдау арқылы
еңбек шартының ҚР заңнамасымен
байланысты мысал келтіреді;
ққҚорытынды
3 слайд
Саралау тәсілдері Тиімділігі: оқу мақсатын орындайды, сыни тұрғыдан ойлауды дамытады, негізгі идеяларды саралайды. Оқушы қажеттілігін ескере отырып, саралаудың тапсырма, нәтиже және қорытынды тәсілдері қолданылады. Тапсырма «Елші әдісі» Топтарға әр түрлі еңбек жағдаятын ұсыну. Жағдаятты талқылап қорытынды түйін шығарады. Әр топ «елші» сайлайды.Сағат тілімен алмасып, үш топқа барып ақпаратпен алмасады. Өз топтарына оралып, алған ақпаратпен өз топтарымен бөліседі Саралау: қорытынды тәсілі Барлығы : Жағдаятты талдау арқылы еңбек шартының мазмұнын топта талдай алады; Көпшілігі : Құқықтық жaғдaятты тaлқылaп, еңбек шapтының басқа шарттардан айырмашылығын саралай алады; Кейбірі : Жағдаятты талдау арқылы еңбек шартының ҚР заңнамасымен байланысты мысал келтіреді; ққҚорытынды
4 слайд
Критериалды бағалау
«Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі,
«Графикалық» әдіс,
«Табыс баспалдағы» К
е
р
і
б
а
й
л
а
н
ы
с Бағалау критерийлері : Тапсырма:
Еңбек шартының жұмыс беруші
мен жұмысшылар үшін
маңыздылығын дәлелдейді.
»Шағын пікірталас»
Дескриптор
Еңбек шарты ұғымын саралайды
Еңбек шартына қатысты мәселені
анықтайды және талдайды
Еңбек шартының маңыздылығын
ажырату
Қалыптастырушы бағалау: топ
арасындаҚалыптастырушы
бағалау білім
сапасын
жоғарлатады
Оқушының нені
білетінін анықтап іс
–әрекетті жоспарлай
алады
Оқушылардың білім
дәрежесін нақты біле
отырып, дамыту үшін
Оқу мен оқытудағы
білім сапасын
арттыру мақсатында
оқытудағы әдістерді-
тәсілдерді өзгерте
алады Тиімді кері
байланыс жасайды. Бағалау оқу
мақсаттарына сай
келеді
Бағалау
критерийлер
бойынша
құрастырылған;
Қалыптастырушы
бағалау аясында
мұғалімнің кері
байланысы түрлі
дескриптор
арқылы беріледі
4 слайд
Критериалды бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, «Графикалық» әдіс, «Табыс баспалдағы» К е р і б а й л а н ы с Бағалау критерийлері : Тапсырма: Еңбек шартының жұмыс беруші мен жұмысшылар үшін маңыздылығын дәлелдейді. »Шағын пікірталас» Дескриптор Еңбек шарты ұғымын саралайды Еңбек шартына қатысты мәселені анықтайды және талдайды Еңбек шартының маңыздылығын ажырату Қалыптастырушы бағалау: топ арасындаҚалыптастырушы бағалау білім сапасын жоғарлатады Оқушының нені білетінін анықтап іс –әрекетті жоспарлай алады Оқушылардың білім дәрежесін нақты біле отырып, дамыту үшін Оқу мен оқытудағы білім сапасын арттыру мақсатында оқытудағы әдістерді- тәсілдерді өзгерте алады Тиімді кері байланыс жасайды. Бағалау оқу мақсаттарына сай келеді Бағалау критерийлер бойынша құрастырылған; Қалыптастырушы бағалау аясында мұғалімнің кері байланысы түрлі дескриптор арқылы беріледі