Ерекше балалармен жұмыс істеу барысында логопед маманы мен тәрбиешілердің атқаратын жұмысының ерекшеліктері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ерекше балалармен жұмыс істеу барысында логопед маманы мен тәрбиешілердің атқаратын жұмысының ерекшеліктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөз қорын дамыту бойынша жүргізілетін жұмыс. Түзете ықпал ету процесінде сөз қорын молайтуға, сөздердің мәнін танықтауға, сөздердің семантикасын дамытуға, лексикалық жүйелілік пен семантика жағын қалыптастыруға арналағн жұмыс жүргізіледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ЕРЕКШЕ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БАРЫСЫНДА ЛОГОПЕД МАМАНЫ МЕН ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ АТҚАРАТЫН ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ЛОГОПЕД: БАЙМУРА

#1 слайд
ЕРЕКШЕ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БАРЫСЫНДА ЛОГОПЕД МАМАНЫ МЕН ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ АТҚАРАТЫН ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ЛОГОПЕД: БАЙМУРАТОВА А.К

1 слайд

ЕРЕКШЕ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БАРЫСЫНДА ЛОГОПЕД МАМАНЫ МЕН ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ АТҚАРАТЫН ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ЛОГОПЕД: БАЙМУРАТОВА А.К

түзету- педагогикалық процесті ұйымдастырудың кешенді тәсілінің принципі диагностика бірлігі принципі логопед пен тәрбиеші

#2 слайд
түзету- педагогикалық процесті ұйымдастырудың кешенді тәсілінің принципі диагностика бірлігі принципі логопед пен тәрбиеші мен балалар арасындағы ынтымақтастық принципі дұрыс сөйлеуді тәрбиелеу процесінде логопедтерге сараланған көзқарас принципіЛогопедтер мен тәрбиешілердің үйлесімді жұмысының негізі осы қағидалар болып табылады

2 слайд

түзету- педагогикалық процесті ұйымдастырудың кешенді тәсілінің принципі диагностика бірлігі принципі логопед пен тәрбиеші мен балалар арасындағы ынтымақтастық принципі дұрыс сөйлеуді тәрбиелеу процесінде логопедтерге сараланған көзқарас принципіЛогопедтер мен тәрбиешілердің үйлесімді жұмысының негізі осы қағидалар болып табылады

Түзету міндеттерін іске асыру бойынша тәрбиеші мен логопед жұмысының өзара байланысыФонетикалық- фонемалық сабақтар дағ

#3 слайд
Түзету міндеттерін іске асыру бойынша тәрбиеші мен логопед жұмысының өзара байланысыФонетикалық- фонемалық сабақтар дағдыларын бекіту Қолды жазбаша түрде дайындау Үйлесімді сөйлеуді дамыту Сөйлеудің грамматикалық құрылымын жетілдіру

3 слайд

Түзету міндеттерін іске асыру бойынша тәрбиеші мен логопед жұмысының өзара байланысыФонетикалық- фонемалық сабақтар дағдыларын бекіту Қолды жазбаша түрде дайындау Үйлесімді сөйлеуді дамыту Сөйлеудің грамматикалық құрылымын жетілдіру

ТҮЗЕТУ МІНДЕТТЕРІН ІСКЕ АСЫРУ  Тәрбиешінің түзету жұмысы: Логопедтің түзету жұмыстарының 

#4 слайд
ТҮЗЕТУ МІНДЕТТЕРІН ІСКЕ АСЫРУ  Тәрбиешінің түзету жұмысы: Логопедтің түзету жұмыстарының  негізгі бағыттары  Қоршаған әлеммен танысу және сөйлеуді дамыту Артикуляциялық жаттығулар  Сөйлеуді дамыту Тыныс алу жаттығулары  Құрастыру Саусақ жаттығулары  Көркем әдебиет  Бейнелеу қызметі

4 слайд

ТҮЗЕТУ МІНДЕТТЕРІН ІСКЕ АСЫРУ  Тәрбиешінің түзету жұмысы: Логопедтің түзету жұмыстарының  негізгі бағыттары  Қоршаған әлеммен танысу және сөйлеуді дамыту Артикуляциялық жаттығулар  Сөйлеуді дамыту Тыныс алу жаттығулары  Құрастыру Саусақ жаттығулары  Көркем әдебиет  Бейнелеу қызметі

 Сөз қорын дамыту бойынша жүргізілетін жұмыс. Түзете ықпал ету процесінде сөз қорын молайтуға, сөздердің мәнін т анықтауға,

#5 слайд
 Сөз қорын дамыту бойынша жүргізілетін жұмыс. Түзете ықпал ету процесінде сөз қорын молайтуға, сөздердің мәнін т анықтауға, сөздердің семантикасын дамытуға, лексикалық жүйелілік пен семантика жағын қалыптастыруға арналағн жұмыс жүргізіледі.  Аса назарды предикативті сөздік, етістіктер мен сын есімдерге аудару қажет.  Жұмыс сөз қорын молайтудан басталады. Онда жиі қолданатын етістіктерді көбейту мақсатында ойындар ұйымдастырылады:  «Кім (не) қалай қозғалады?» «Кім (не) қалай дауыстайды?» «Кім (не) қалай тамақтанады?» «Кім (не қандай дыбыстар шығарады)?»  «Кім (не) не істейді?» т.б.  Сын есімдерді сөз қорына енгізу үшін негізгі түстер, пішіндер, көлем атауларын білдіретін сөздер алынады. Кейіннен биіктік, жуандылық, ұзындық, дәм қаситеттері, жазықтық белгілері, салмақты білдіретін сөздер алынады.  Предикативті сөз қорымен қатар номинативті сөз қорын молайтып дамыту жұмысы жүргізіледі. Әсіресе, сөздікті жалпылама сипаттағы ( жиһаз, киімдер, т.б.) сөздермен молайту маңызды.

5 слайд

 Сөз қорын дамыту бойынша жүргізілетін жұмыс. Түзете ықпал ету процесінде сөз қорын молайтуға, сөздердің мәнін т анықтауға, сөздердің семантикасын дамытуға, лексикалық жүйелілік пен семантика жағын қалыптастыруға арналағн жұмыс жүргізіледі.  Аса назарды предикативті сөздік, етістіктер мен сын есімдерге аудару қажет.  Жұмыс сөз қорын молайтудан басталады. Онда жиі қолданатын етістіктерді көбейту мақсатында ойындар ұйымдастырылады:  «Кім (не) қалай қозғалады?» «Кім (не) қалай дауыстайды?» «Кім (не) қалай тамақтанады?» «Кім (не қандай дыбыстар шығарады)?»  «Кім (не) не істейді?» т.б.  Сын есімдерді сөз қорына енгізу үшін негізгі түстер, пішіндер, көлем атауларын білдіретін сөздер алынады. Кейіннен биіктік, жуандылық, ұзындық, дәм қаситеттері, жазықтық белгілері, салмақты білдіретін сөздер алынады.  Предикативті сөз қорымен қатар номинативті сөз қорын молайтып дамыту жұмысы жүргізіледі. Әсіресе, сөздікті жалпылама сипаттағы ( жиһаз, киімдер, т.б.) сөздермен молайту маңызды.

 Ерекше балалардың сөз қорын молайту жұмысында синоним сөздерді анықтау қолданылады. Ол үшін балалардың қоршаған орта, онд

#6 слайд
 Ерекше балалардың сөз қорын молайту жұмысында синоним сөздерді анықтау қолданылады. Ол үшін балалардың қоршаған орта, ондағы заттар мен құбылыстар туралы түсініктерін кеңейтіп, заттарды топтастырудағы лексикалық жүйелілікті қалыптастыру қажет.

6 слайд

 Ерекше балалардың сөз қорын молайту жұмысында синоним сөздерді анықтау қолданылады. Ол үшін балалардың қоршаған орта, ондағы заттар мен құбылыстар туралы түсініктерін кеңейтіп, заттарды топтастырудағы лексикалық жүйелілікті қалыптастыру қажет.

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

#12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Файл форматы:
pptx
02.03.2021
1489
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі