Материалдар / Ерекше балалармен жұмыс істеу барысында логопед маманы мен тәрбиешілердің атқаратын жұмысының ерекшеліктері.

Ерекше балалармен жұмыс істеу барысында логопед маманы мен тәрбиешілердің атқаратын жұмысының ерекшеліктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөз қорын дамыту бойынша жүргізілетін жұмыс. Түзете ықпал ету процесінде сөз қорын молайтуға, сөздердің мәнін танықтауға, сөздердің семантикасын дамытуға, лексикалық жүйелілік пен семантика жағын қалыптастыруға арналағн жұмыс жүргізіледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
1216
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЕРЕКШЕ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БАРЫСЫНДА ЛОГОПЕД МАМАНЫ МЕН ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ АТҚАРАТЫН ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ЛОГОПЕД: БАЙМУРА

1 слайд
ЕРЕКШЕ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БАРЫСЫНДА ЛОГОПЕД МАМАНЫ МЕН ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ АТҚАРАТЫН ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ЛОГОПЕД: БАЙМУРАТОВА А.К

1 слайд

ЕРЕКШЕ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БАРЫСЫНДА ЛОГОПЕД МАМАНЫ МЕН ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ АТҚАРАТЫН ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ЛОГОПЕД: БАЙМУРАТОВА А.К

түзету- педагогикалық процесті ұйымдастырудың кешенді тәсілінің принципі диагностика бірлігі принципі логопед пен тәрбиеші

2 слайд
түзету- педагогикалық процесті ұйымдастырудың кешенді тәсілінің принципі диагностика бірлігі принципі логопед пен тәрбиеші мен балалар арасындағы ынтымақтастық принципі дұрыс сөйлеуді тәрбиелеу процесінде логопедтерге сараланған көзқарас принципіЛогопедтер мен тәрбиешілердің үйлесімді жұмысының негізі осы қағидалар болып табылады

2 слайд

түзету- педагогикалық процесті ұйымдастырудың кешенді тәсілінің принципі диагностика бірлігі принципі логопед пен тәрбиеші мен балалар арасындағы ынтымақтастық принципі дұрыс сөйлеуді тәрбиелеу процесінде логопедтерге сараланған көзқарас принципіЛогопедтер мен тәрбиешілердің үйлесімді жұмысының негізі осы қағидалар болып табылады

Түзету міндеттерін іске асыру бойынша тәрбиеші мен логопед жұмысының өзара байланысыФонетикалық- фонемалық сабақтар дағ

3 слайд
Түзету міндеттерін іске асыру бойынша тәрбиеші мен логопед жұмысының өзара байланысыФонетикалық- фонемалық сабақтар дағдыларын бекіту Қолды жазбаша түрде дайындау Үйлесімді сөйлеуді дамыту Сөйлеудің грамматикалық құрылымын жетілдіру

3 слайд

Түзету міндеттерін іске асыру бойынша тәрбиеші мен логопед жұмысының өзара байланысыФонетикалық- фонемалық сабақтар дағдыларын бекіту Қолды жазбаша түрде дайындау Үйлесімді сөйлеуді дамыту Сөйлеудің грамматикалық құрылымын жетілдіру

ТҮЗЕТУ МІНДЕТТЕРІН ІСКЕ АСЫРУ  Тәрбиешінің түзету жұмысы: Логопедтің түзету жұмыстарының 

4 слайд
ТҮЗЕТУ МІНДЕТТЕРІН ІСКЕ АСЫРУ  Тәрбиешінің түзету жұмысы: Логопедтің түзету жұмыстарының  негізгі бағыттары  Қоршаған әлеммен танысу және сөйлеуді дамыту Артикуляциялық жаттығулар  Сөйлеуді дамыту Тыныс алу жаттығулары  Құрастыру Саусақ жаттығулары  Көркем әдебиет  Бейнелеу қызметі

4 слайд

ТҮЗЕТУ МІНДЕТТЕРІН ІСКЕ АСЫРУ  Тәрбиешінің түзету жұмысы: Логопедтің түзету жұмыстарының  негізгі бағыттары  Қоршаған әлеммен танысу және сөйлеуді дамыту Артикуляциялық жаттығулар  Сөйлеуді дамыту Тыныс алу жаттығулары  Құрастыру Саусақ жаттығулары  Көркем әдебиет  Бейнелеу қызметі

 Сөз қорын дамыту бойынша жүргізілетін жұмыс. Түзете ықпал ету процесінде сөз қорын молайтуға, сөздердің мәнін т анықтауға,

5 слайд
 Сөз қорын дамыту бойынша жүргізілетін жұмыс. Түзете ықпал ету процесінде сөз қорын молайтуға, сөздердің мәнін т анықтауға, сөздердің семантикасын дамытуға, лексикалық жүйелілік пен семантика жағын қалыптастыруға арналағн жұмыс жүргізіледі.  Аса назарды предикативті сөздік, етістіктер мен сын есімдерге аудару қажет.  Жұмыс сөз қорын молайтудан басталады. Онда жиі қолданатын етістіктерді көбейту мақсатында ойындар ұйымдастырылады:  «Кім (не) қалай қозғалады?» «Кім (не) қалай дауыстайды?» «Кім (не) қалай тамақтанады?» «Кім (не қандай дыбыстар шығарады)?»  «Кім (не) не істейді?» т.б.  Сын есімдерді сөз қорына енгізу үшін негізгі түстер, пішіндер, көлем атауларын білдіретін сөздер алынады. Кейіннен биіктік, жуандылық, ұзындық, дәм қаситеттері, жазықтық белгілері, салмақты білдіретін сөздер алынады.  Предикативті сөз қорымен қатар номинативті сөз қорын молайтып дамыту жұмысы жүргізіледі. Әсіресе, сөздікті жалпылама сипаттағы ( жиһаз, киімдер, т.б.) сөздермен молайту маңызды.

5 слайд

 Сөз қорын дамыту бойынша жүргізілетін жұмыс. Түзете ықпал ету процесінде сөз қорын молайтуға, сөздердің мәнін т анықтауға, сөздердің семантикасын дамытуға, лексикалық жүйелілік пен семантика жағын қалыптастыруға арналағн жұмыс жүргізіледі.  Аса назарды предикативті сөздік, етістіктер мен сын есімдерге аудару қажет.  Жұмыс сөз қорын молайтудан басталады. Онда жиі қолданатын етістіктерді көбейту мақсатында ойындар ұйымдастырылады:  «Кім (не) қалай қозғалады?» «Кім (не) қалай дауыстайды?» «Кім (не) қалай тамақтанады?» «Кім (не қандай дыбыстар шығарады)?»  «Кім (не) не істейді?» т.б.  Сын есімдерді сөз қорына енгізу үшін негізгі түстер, пішіндер, көлем атауларын білдіретін сөздер алынады. Кейіннен биіктік, жуандылық, ұзындық, дәм қаситеттері, жазықтық белгілері, салмақты білдіретін сөздер алынады.  Предикативті сөз қорымен қатар номинативті сөз қорын молайтып дамыту жұмысы жүргізіледі. Әсіресе, сөздікті жалпылама сипаттағы ( жиһаз, киімдер, т.б.) сөздермен молайту маңызды.

 Ерекше балалардың сөз қорын молайту жұмысында синоним сөздерді анықтау қолданылады. Ол үшін балалардың қоршаған орта, онд

6 слайд
 Ерекше балалардың сөз қорын молайту жұмысында синоним сөздерді анықтау қолданылады. Ол үшін балалардың қоршаған орта, ондағы заттар мен құбылыстар туралы түсініктерін кеңейтіп, заттарды топтастырудағы лексикалық жүйелілікті қалыптастыру қажет.

6 слайд

 Ерекше балалардың сөз қорын молайту жұмысында синоним сөздерді анықтау қолданылады. Ол үшін балалардың қоршаған орта, ондағы заттар мен құбылыстар туралы түсініктерін кеңейтіп, заттарды топтастырудағы лексикалық жүйелілікті қалыптастыру қажет.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ