Ерекше білім қажеттілігі бар балаларды оқытуда «Нумикон» мультисенсорлық




1 слайд
Ерекше білім қажеттілігі бар балаларды
оқытуда «Нумикон» мультисенсорлық
құралын қолдану
1 слайд
Ерекше білім қажеттілігі бар балаларды оқытуда «Нумикон» мультисенсорлық құралын қолдану

2 слайд
«НУМИКОН» дегеніміз не?
«НУМИКОН» – бұл 1996-1998 жылдары Ұлыбритания
ғалымдары математиканы оқуда қандай да бір
қиындықтарға кездесетін балаларға арнап әзірлеген оқыту
бағдарламасы мен көрнекі материалдар жиынтығы.
НУМИКОН – бұл құрал арқылы бала сан туралы
қарапайым түсініктер алады, сан құрамын, сандарды
салыстыруды үйренеді, сондай-ақ оңай математикалық
амалдарды орындауға машықтанады.
2 слайд
«НУМИКОН» дегеніміз не? «НУМИКОН» – бұл 1996-1998 жылдары Ұлыбритания ғалымдары математиканы оқуда қандай да бір қиындықтарға кездесетін балаларға арнап әзірлеген оқыту бағдарламасы мен көрнекі материалдар жиынтығы. НУМИКОН – бұл құрал арқылы бала сан туралы қарапайым түсініктер алады, сан құрамын, сандарды салыстыруды үйренеді, сондай-ақ оңай математикалық амалдарды орындауға машықтанады.

3 слайд
«Нумикон» нелерден құралған?
Шаблондар
(пішіндер)
түтікшелер
Бөртпелі
ақ тақта және жапсырма
құрақтар
Қалташа(дорба)
бау
Дидактикалық
материал
3 слайд
«Нумикон» нелерден құралған? Шаблондар (пішіндер) түтікшелер Бөртпелі ақ тақта және жапсырма құрақтар Қалташа(дорба) бау Дидактикалық материал

4 слайд
Нумиконның пішіні неге дәл осындай
деген сұрақ туындайды?
Себебі бір қарағанда белгілі бір тізбекте орналаспаған заттарды
санауға қарағанда, жүйелі тізбектегі сандық құрамды оңай болжауға
болады. Мысалы, 8 доп әр жақта жатыр дейік және осы 8 доп
тізбектеліп тұр. Қай доптардың санын тез анықтауға болады? Әрине,
тізбектеліп тұрған доптарды.
4 слайд
Нумиконның пішіні неге дәл осындай деген сұрақ туындайды? Себебі бір қарағанда белгілі бір тізбекте орналаспаған заттарды санауға қарағанда, жүйелі тізбектегі сандық құрамды оңай болжауға болады. Мысалы, 8 доп әр жақта жатыр дейік және осы 8 доп тізбектеліп тұр. Қай доптардың санын тез анықтауға болады? Әрине, тізбектеліп тұрған доптарды.

5 слайд
Ерекше білім қажеттілігі бар балаларға «Нумикон»
мультисенсорлық құралын не үшін қолданамыз?
«Нумикон» мультисенсорлық құралын қолдану арқылы ерекше
білім қажеттілігі бар балалардың математикалық білімдерін
қалыптастыра аламыз. Сондай-ақ, бұл жүйе арқылы түстерді,
пішіндерді, көлемдерді түрлі ойындардарды ойната отырып
меңгертуге болады.
Балалармен «Нумикон» жүйесі бойынша олардың жасына және
даму деңгейіне қарай оқытудың әр түрлі деңгейлерінде жұмыс
жүргізуге болады. Балаларға нақты тапсырма бермес бұрын,
олардың «Нумикон»жиынтығының барлық бөліктерін міндетті
түрде өздері қолдарына ұстап,зерттеулеріне мүмкіндік беру керек.
Барлық тапсырмаларды балалармен жеке де,сондай-ақ жұптық және
топтық жұмыс барысында орындауға болады.
«Нумикон» жүйесі бойынша оқыту балаларға сан бейнелерін
тануға, сандармен амалдар орындауға, сандар құрамын меңгеруге,
математикалық дағдыларын дамытуға көмектеседі.
5 слайд
Ерекше білім қажеттілігі бар балаларға «Нумикон» мультисенсорлық құралын не үшін қолданамыз? «Нумикон» мультисенсорлық құралын қолдану арқылы ерекше білім қажеттілігі бар балалардың математикалық білімдерін қалыптастыра аламыз. Сондай-ақ, бұл жүйе арқылы түстерді, пішіндерді, көлемдерді түрлі ойындардарды ойната отырып меңгертуге болады. Балалармен «Нумикон» жүйесі бойынша олардың жасына және даму деңгейіне қарай оқытудың әр түрлі деңгейлерінде жұмыс жүргізуге болады. Балаларға нақты тапсырма бермес бұрын, олардың «Нумикон»жиынтығының барлық бөліктерін міндетті түрде өздері қолдарына ұстап,зерттеулеріне мүмкіндік беру керек. Барлық тапсырмаларды балалармен жеке де,сондай-ақ жұптық және топтық жұмыс барысында орындауға болады. «Нумикон» жүйесі бойынша оқыту балаларға сан бейнелерін тануға, сандармен амалдар орындауға, сандар құрамын меңгеруге, математикалық дағдыларын дамытуға көмектеседі.

6 слайд
Нумико н те кшеле р іні ң кө ме гіме н ке лес і с а нның а лд ыңғы са нға қа р а ға нд а б ір с а нға артық е ке нін тез а нықт ау ға б ола д ы, ж ұ п ж ә не т а қ с а нд а р а р а сынд а ғы ө з гешілікте кө р іні п тұ р .
6 слайд
Нумико н те кшеле р іні ң кө ме гіме н ке лес і с а нның а лд ыңғы са нға қа р а ға нд а б ір с а нға артық е ке нін тез а нықт ау ға б ола д ы, ж ұ п ж ә не т а қ с а нд а р а р а сынд а ғы ө з гешілікте кө р іні п тұ р .

7 слайд
«Нумикон» жүйесі бойынша оқыту арқылы балалардың
ойлау,есте сақтау,қиял,зейін,қабылдау (көру және есту
арқылы), сипап сезу, қимыл-қозғалыс және сөйлеу сияқты
танымдық қабілеттерінің барлық түрлерін дамытуға
болады.
7 слайд
«Нумикон» жүйесі бойынша оқыту арқылы балалардың ойлау,есте сақтау,қиял,зейін,қабылдау (көру және есту арқылы), сипап сезу, қимыл-қозғалыс және сөйлеу сияқты танымдық қабілеттерінің барлық түрлерін дамытуға болады.

8 слайд
Жұмыс жасау кезеңдері
Бірінші кезең- ойын немесе құралмен танысу.
Екінші кезең -Нумикон пішіндері және түтікшелерінен
сан алуан құрылымдар құрастыру.
Үшінші кезең -санауға үйрету.
Төртінші кезең -қосу, азайту, салыстыру амалдарын
орындау.
8 слайд
Жұмыс жасау кезеңдері Бірінші кезең- ойын немесе құралмен танысу. Екінші кезең -Нумикон пішіндері және түтікшелерінен сан алуан құрылымдар құрастыру. Үшінші кезең -санауға үйрету. Төртінші кезең -қосу, азайту, салыстыру амалдарын орындау.

9 слайд
Құрастыру түрлері:
*сызба бойынша құрастыру
*үлгіге қарап құрастыру
*белгілі бір сюжетке құрастыру
*өз ойынан (өзіндік) құрастыру
*көлемдік бейнелер құрастыру
*жалпақ бейнелер құрастыру
9 слайд
Құрастыру түрлері: *сызба бойынша құрастыру *үлгіге қарап құрастыру *белгілі бір сюжетке құрастыру *өз ойынан (өзіндік) құрастыру *көлемдік бейнелер құрастыру *жалпақ бейнелер құрастыру

10 слайд
Сандардың бейнесін қалыптастыру үшін, біз санның
мәнін көрсететін немесе санды қауымдастыратын өте
көп мысалдар келтіруіміз керек
10 слайд
Сандардың бейнесін қалыптастыру үшін, біз санның мәнін көрсететін немесе санды қауымдастыратын өте көп мысалдар келтіруіміз керек

11 слайд
Сандар құрамын үйрету
11 слайд
Сандар құрамын үйрету

12 слайд
«Санның көршісін тап» ойыны
Балалар сан тізбегін құрастырып, сандармен сәйкестендіріп
үйренгеннен кейін алған білімді бекіту үшін ойындар ойнатқан
дұрыс. Мысалы, «Санның көршісін тап» ойыны: үйшіктерге
сандарды орналыстарып 5 санының көршілері қандай сандар екенін
балаға тапқызу.
12 слайд
«Санның көршісін тап» ойыны Балалар сан тізбегін құрастырып, сандармен сәйкестендіріп үйренгеннен кейін алған білімді бекіту үшін ойындар ойнатқан дұрыс. Мысалы, «Санның көршісін тап» ойыны: үйшіктерге сандарды орналыстарып 5 санының көршілері қандай сандар екенін балаға тапқызу.

13 слайд
«Пішін ойықтарына заттар сәйкестендіру» Нумикон
пішіндерінің тесіктеріне заттарды санап орналастыру. (марблс
тастары, кәмпіттер, шақпақ қант, түймелер, т.б.)
13 слайд
«Пішін ойықтарына заттар сәйкестендіру» Нумикон пішіндерінің тесіктеріне заттарды санап орналастыру. (марблс тастары, кәмпіттер, шақпақ қант, түймелер, т.б.)

14 слайд
«Өз бейнесін тап» ойыны: бала ақ параққа пішіндерді
фломастермен бастырып шығады, кейіннен бейнеге
қарап пішінді табады.
14 слайд
«Өз бейнесін тап» ойыны: бала ақ параққа пішіндерді фломастермен бастырып шығады, кейіннен бейнеге қарап пішінді табады.

15 слайд
Қосу және азайту
Қосу, азайту, салыстыру амалдарын орындау.
Текшелерді бір- бірімен біріктіру арқылы қосу амалын
орындаймыз, шыққан жауапты тексереміз. Азайту
амалын орындағанда текшенің үлкенінің үстіне
кішісін қою арқылы орындаймыз.
15 слайд
Қосу және азайту Қосу, азайту, салыстыру амалдарын орындау. Текшелерді бір- бірімен біріктіру арқылы қосу амалын орындаймыз, шыққан жауапты тексереміз. Азайту амалын орындағанда текшенің үлкенінің үстіне кішісін қою арқылы орындаймыз.

16 слайд
Көбейту және бөлу
16 слайд
Көбейту және бөлу

17 слайд
Қорыта айтқанда, Нумикон мультисенсорлық құралын
қолдана отырып, біз баланың есептеу, құрастыру,
графомоторлы және сөйлеу қабілеттерін дамытуға
мүмкіндік алып отырмыз. Бұл құрал тірек қимыл-
қозғалыс аппаратында және зерде бұзылыстары бар,
аутизм және сөйлеу тілінде бұзылыстары бар
балалармен жүргізілетін сабақтардың нәтижелі болуына
кепіл бола алады.
17 слайд
Қорыта айтқанда, Нумикон мультисенсорлық құралын қолдана отырып, біз баланың есептеу, құрастыру, графомоторлы және сөйлеу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік алып отырмыз. Бұл құрал тірек қимыл- қозғалыс аппаратында және зерде бұзылыстары бар, аутизм және сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балалармен жүргізілетін сабақтардың нәтижелі болуына кепіл бола алады.