Ерекше қорғалатын аймақтар

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Ерекше қорғалатын аймақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қорықтар туралы түсінік
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұйымдастыру кезеңі “Киіз үй” макеті Алдыңғы білімді қорытындылау “Миға шабуыл” https://www.educaplay.com/resource-editor

#1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі “Киіз үй” макеті Алдыңғы білімді қорытындылау “Миға шабуыл” https://www.educaplay.com/resource-editor /21981848/

1 слайд

Ұйымдастыру кезеңі “Киіз үй” макеті Алдыңғы білімді қорытындылау “Миға шабуыл” https://www.educaplay.com/resource-editor /21981848/

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:  9.3.4.2 қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтар ерекше қорғалатын аумақтарының құр

#2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:  9.3.4.2 қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтар ерекше қорғалатын аумақтарының құрылу мақсатын түсіндіреді Сабақтың тақырыбы Қазақстанның ерекше қорғалатын аумақтары. Қорықтар

2 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:  9.3.4.2 қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтар ерекше қорғалатын аумақтарының құрылу мақсатын түсіндіреді Сабақтың тақырыбы Қазақстанның ерекше қорғалатын аумақтары. Қорықтар

«Фильмдидактика» әдісі

#3 слайд
«Фильмдидактика» әдісі

3 слайд

«Фильмдидактика» әдісі

Мемлекеттік табиғи қорық-бұл табиғи қалпында сақталған табиғат үдерістерінің дамуынғ басқа жерлерде кездеспейтін, бірегей эко

#4 слайд
Мемлекеттік табиғи қорық-бұл табиғи қалпында сақталған табиғат үдерістерінің дамуынғ басқа жерлерде кездеспейтін, бірегей экологиялық жүйелерді, биологиялық алуантүрлілікті, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің генетикалық қорын зерттеуге арналған ғылыми мәртебесі бар табиғат қорғау мекемесі.

4 слайд

Мемлекеттік табиғи қорық-бұл табиғи қалпында сақталған табиғат үдерістерінің дамуынғ басқа жерлерде кездеспейтін, бірегей экологиялық жүйелерді, биологиялық алуантүрлілікті, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің генетикалық қорын зерттеуге арналған ғылыми мәртебесі бар табиғат қорғау мекемесі.

Ұжымдық жұмыс Қазақстанның ерекше қорғауға алынған айақтарына сипаттама беру Дескриптор: Ерекше қорғалатын табиғи аум

#5 слайд
Ұжымдық жұмыс Қазақстанның ерекше қорғауға алынған айақтарына сипаттама беру Дескриптор: Ерекше қорғалатын табиғи аумақ тардың түрлерін сипаттап көрсетеді. Жалпы - 3 балл

5 слайд

Ұжымдық жұмыс Қазақстанның ерекше қорғауға алынған айақтарына сипаттама беру Дескриптор: Ерекше қорғалатын табиғи аумақ тардың түрлерін сипаттап көрсетеді. Жалпы - 3 балл

Топтық жұмыс “Рөлдік ойын” әдісі Эколог – Қорықтардың атауларымен құрылған жылдарын табады Зерттеуші – Қорықтардың орналасқа

#6 слайд
Топтық жұмыс “Рөлдік ойын” әдісі Эколог – Қорықтардың атауларымен құрылған жылдарын табады Зерттеуші – Қорықтардың орналасқан аумағын табу Корреспондент–«Қазақстанның қорықтары» жадынама дайындау Саяхатшылар – Контур картаға Қазақстан қорықтарындағы Қызыл кітапқа енгізілген өсімдіктер мен жануарларды белгілеу. Дескриптор: Рөлдік ойындар арқылы Қазақстандағы қорықтарға жеке сипаттамалар береді Жалпы - 3 балл

6 слайд

Топтық жұмыс “Рөлдік ойын” әдісі Эколог – Қорықтардың атауларымен құрылған жылдарын табады Зерттеуші – Қорықтардың орналасқан аумағын табу Корреспондент–«Қазақстанның қорықтары» жадынама дайындау Саяхатшылар – Контур картаға Қазақстан қорықтарындағы Қызыл кітапқа енгізілген өсімдіктер мен жануарларды белгілеу. Дескриптор: Рөлдік ойындар арқылы Қазақстандағы қорықтарға жеке сипаттамалар береді Жалпы - 3 балл

Жұптық жұмыс 1 жұп «Кескін картамен жұмыс» 2 жұп: «Геомификация» әдісі Дескриптор: Жалпы -

#7 слайд
Жұптық жұмыс 1 жұп «Кескін картамен жұмыс» 2 жұп: «Геомификация» әдісі Дескриптор: Жалпы - 1 балл Кескін картаға қорықтарды тауып, геометриялық фигуралар арқылы белгіледі. Дескриптор: Жалпы - 1 балл Таңдау бойынша қорықтарға сипаттама береді; Қорыққа тән эндемиктерді анықтайды; Қорықтағы жойылып кету қаупі бар жануарларды атайды; Кесте толтырады (Шартты белгілер арқылы)

7 слайд

Жұптық жұмыс 1 жұп «Кескін картамен жұмыс» 2 жұп: «Геомификация» әдісі Дескриптор: Жалпы - 1 балл Кескін картаға қорықтарды тауып, геометриялық фигуралар арқылы белгіледі. Дескриптор: Жалпы - 1 балл Таңдау бойынша қорықтарға сипаттама береді; Қорыққа тән эндемиктерді анықтайды; Қорықтағы жойылып кету қаупі бар жануарларды атайды; Кесте толтырады (Шартты белгілер арқылы)

Жеке жұмыс «Еducaplay» әдісі арқылы Қорықтарды электронды картадан тауып орналастыру https://www.educaplay.com/resource-ed

#8 слайд
Жеке жұмыс «Еducaplay» әдісі арқылы Қорықтарды электронды картадан тауып орналастыру https://www.educaplay.com/resource-editor/21981848/

8 слайд

Жеке жұмыс «Еducaplay» әдісі арқылы Қорықтарды электронды картадан тауып орналастыру https://www.educaplay.com/resource-editor/21981848/

Кері байланыс «Киіз үй» Бүгінгі сабақты жақсы түсіндім Бүгінгі сабақты аз түсіндім. Бүгінгі сабақты мүлдем түсінбедім Са

#9 слайд
Кері байланыс «Киіз үй» Бүгінгі сабақты жақсы түсіндім Бүгінгі сабақты аз түсіндім. Бүгінгі сабақты мүлдем түсінбедім Сабақты қорытындылау Үй жұмысы Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, өзің қалаған форматта ерекше қорғалатын аймақтардың біріне жарнама жаса.

9 слайд

Кері байланыс «Киіз үй» Бүгінгі сабақты жақсы түсіндім Бүгінгі сабақты аз түсіндім. Бүгінгі сабақты мүлдем түсінбедім Сабақты қорытындылау Үй жұмысы Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, өзің қалаған форматта ерекше қорғалатын аймақтардың біріне жарнама жаса.

Файл форматы:
pptx
28.01.2025
178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі