Ерекше қорғалатын аймақтар
Ерекше қорғалатын аймақтар

#1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі “Киіз үй” макеті
Алдыңғы білімді қорытындылау
“Миға шабуыл”
https://www.educaplay.com/resource-editor
/21981848/
1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі “Киіз үй” макеті Алдыңғы білімді қорытындылау “Миға шабуыл” https://www.educaplay.com/resource-editor /21981848/
#2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
9.3.4.2 қорықтар, қорықшалар, ұлттық
саябақтар ерекше қорғалатын аумақтарының
құрылу мақсатын түсіндіреді
Сабақтың тақырыбы
Қазақстанның ерекше қорғалатын аумақтары.
Қорықтар
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.3.4.2 қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтар ерекше қорғалатын аумақтарының құрылу мақсатын түсіндіреді Сабақтың тақырыбы Қазақстанның ерекше қорғалатын аумақтары. Қорықтар
#3 слайд
«Фильмдидактика» әдісі
3 слайд
«Фильмдидактика» әдісі
#4 слайд
Мемлекеттік табиғи қорық-бұл табиғи қалпында сақталған табиғат үдерістерінің дамуынғ басқа
жерлерде кездеспейтін, бірегей экологиялық жүйелерді, биологиялық алуантүрлілікті, өсімдіктер мен
жануарлар дүниесінің генетикалық қорын зерттеуге арналған ғылыми мәртебесі бар табиғат қорғау
мекемесі.
4 слайд
Мемлекеттік табиғи қорық-бұл табиғи қалпында сақталған табиғат үдерістерінің дамуынғ басқа жерлерде кездеспейтін, бірегей экологиялық жүйелерді, биологиялық алуантүрлілікті, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің генетикалық қорын зерттеуге арналған ғылыми мәртебесі бар табиғат қорғау мекемесі.
#5 слайд
Ұжымдық жұмыс
Қазақстанның ерекше қорғауға алынған
айақтарына сипаттама беру
Дескриптор:
Ерекше қорғалатын табиғи аумақ тардың
түрлерін сипаттап көрсетеді.
Жалпы - 3 балл
5 слайд
Ұжымдық жұмыс Қазақстанның ерекше қорғауға алынған айақтарына сипаттама беру Дескриптор: Ерекше қорғалатын табиғи аумақ тардың түрлерін сипаттап көрсетеді. Жалпы - 3 балл
#6 слайд
Топтық жұмыс “Рөлдік ойын” әдісі
Эколог – Қорықтардың атауларымен құрылған жылдарын табады
Зерттеуші – Қорықтардың орналасқан аумағын табу
Корреспондент–«Қазақстанның қорықтары» жадынама дайындау
Саяхатшылар – Контур картаға Қазақстан қорықтарындағы Қызыл кітапқа
енгізілген өсімдіктер мен жануарларды белгілеу.
Дескриптор:
Рөлдік ойындар арқылы Қазақстандағы қорықтарға жеке сипаттамалар
береді Жалпы - 3 балл
6 слайд
Топтық жұмыс “Рөлдік ойын” әдісі Эколог – Қорықтардың атауларымен құрылған жылдарын табады Зерттеуші – Қорықтардың орналасқан аумағын табу Корреспондент–«Қазақстанның қорықтары» жадынама дайындау Саяхатшылар – Контур картаға Қазақстан қорықтарындағы Қызыл кітапқа енгізілген өсімдіктер мен жануарларды белгілеу. Дескриптор: Рөлдік ойындар арқылы Қазақстандағы қорықтарға жеке сипаттамалар береді Жалпы - 3 балл
#7 слайд
Жұптық жұмыс
1 жұп «Кескін картамен жұмыс» 2 жұп: «Геомификация» әдісі
Дескриптор:
Жалпы - 1 балл
Кескін картаға қорықтарды тауып,
геометриялық фигуралар арқылы
белгіледі.
Дескриптор:
Жалпы - 1 балл
Таңдау бойынша қорықтарға сипаттама береді;
Қорыққа тән эндемиктерді анықтайды;
Қорықтағы жойылып кету қаупі бар жануарларды атайды;
Кесте толтырады
(Шартты белгілер
арқылы)
7 слайд
Жұптық жұмыс 1 жұп «Кескін картамен жұмыс» 2 жұп: «Геомификация» әдісі Дескриптор: Жалпы - 1 балл Кескін картаға қорықтарды тауып, геометриялық фигуралар арқылы белгіледі. Дескриптор: Жалпы - 1 балл Таңдау бойынша қорықтарға сипаттама береді; Қорыққа тән эндемиктерді анықтайды; Қорықтағы жойылып кету қаупі бар жануарларды атайды; Кесте толтырады (Шартты белгілер арқылы)
#8 слайд
Жеке жұмыс
«Еducaplay» әдісі арқылы Қорықтарды электронды картадан тауып
орналастыру
https://www.educaplay.com/resource-editor/21981848/
8 слайд
Жеке жұмыс «Еducaplay» әдісі арқылы Қорықтарды электронды картадан тауып орналастыру https://www.educaplay.com/resource-editor/21981848/
#9 слайд
Кері байланыс «Киіз үй»
Бүгінгі сабақты
жақсы
түсіндім
Бүгінгі сабақты
аз түсіндім.
Бүгінгі сабақты
мүлдем түсінбедім
Сабақты қорытындылау
Үй жұмысы
Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, өзің қалаған форматта ерекше қорғалатын аймақтардың біріне жарнама
жаса.
9 слайд
Кері байланыс «Киіз үй» Бүгінгі сабақты жақсы түсіндім Бүгінгі сабақты аз түсіндім. Бүгінгі сабақты мүлдем түсінбедім Сабақты қорытындылау Үй жұмысы Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, өзің қалаған форматта ерекше қорғалатын аймақтардың біріне жарнама жаса.
шағым қалдыра аласыз













