Материалдар / «Ерте жүктіліктің алдын-алу»

«Ерте жүктіліктің алдын-алу»

Материал туралы қысқаша түсінік
қыздарды жалт қылықтырдан арылтыру тәрбиелеуНегізі қыздарда 10-12 жаста алғаш рет етеккірі келеді. Демек, бұл уақыт олардың бойжеткендігінің белгісі. Етеккір келгенде не істеуі керек? Тазалықты сақтаудың алғы шарттарын қызына ең алдымен анасы, жеңгесі айтып түсіндіргені абзал. Ал 13-14 жаста жасөспірім қыздың гинеколог дәрігерге келіп, профилактикалық тексеруден өтуі міндетті. Бұл қабылдауды дәрігер қыздың қасында тек анасы болғанда ғана жүргізе алады. Бұл не үшін керек? Қыз баласының гинекологиялық ауытқуларын ерте жастан анықтап, дәрігерлік кеңес беру үшін қажет. Сондай-ақ, қыздың гинекологиялық тұрғыда қандай да бір шағымдары болса, анализ талдамаларын алып, зерттеуге болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
1372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 96 М.Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Т ә р б и е с а ғ ат Тақырыбы: «Ерте жүктіліктің алдын-алу» 7-сынып қыздары .

1 слайд
№ 96 М.Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Т ә р б и е с а ғ ат Тақырыбы: «Ерте жүктіліктің алдын-алу» 7-сынып қыздары .

1 слайд

№ 96 М.Әуезов атындағы жалпы орта мектеп Т ә р б и е с а ғ ат Тақырыбы: «Ерте жүктіліктің алдын-алу» 7-сынып қыздары .

Мақсаты: • 1 Қыздардың жат қылықтарды ажырата білуі, олардың денсаулығына, ұлт болашағына, рухани болмысына келтіретін зия

2 слайд
Мақсаты: • 1 Қыздардың  жат қылықтарды ажырата білуі, олардың денсаулығына, ұлт болашағына, рухани болмысына келтіретін зияны туралы түсініктерін  дамыту. • 2 Оқушылардың зиянды заттар туралы білімдерін тереңдету. Оқушыларды салауатты өмір салтына және имандылыққа тәрбиелеу. • 3 адамгершілік пен биік мәдениеттілік қасиеттерді бойына сіңірген жан – жақты, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: • 1 Қыздардың  жат қылықтарды ажырата білуі, олардың денсаулығына, ұлт болашағына, рухани болмысына келтіретін зияны туралы түсініктерін  дамыту. • 2 Оқушылардың зиянды заттар туралы білімдерін тереңдету. Оқушыларды салауатты өмір салтына және имандылыққа тәрбиелеу. • 3 адамгершілік пен биік мәдениеттілік қасиеттерді бойына сіңірген жан – жақты, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеу.

Күтілетін нәт і же: • 1) Қыз балалардың жат қылықтардың зияны туралы өзіндік мәні бар түсініктері қалыптасады. 2) Темек

3 слайд
Күтілетін нәт і же: • 1)    Қыз балалардың жат қылықтардың зияны туралы өзіндік мәні бар түсініктері  қалыптасады. 2)    Темекі, ішімдік, денені жалаңаштау, тағы да басқа жат қылықтардың денсаулыққа зияны және қыздар тағдырына әсері туралы ақпараттармен танысады, оларды өмірдегі жағдайлармен салыстыра бағалай алады.   3)    Достармен және құрбылармен күнделікті қарым-қатынаста жаман әдеттерден аулақ болу қағидаларын  ұстануға және өзгелерден де оны  талап етуге үйрене бастайды   жүктілік тұралы түсінік беру.

3 слайд

Күтілетін нәт і же: • 1)    Қыз балалардың жат қылықтардың зияны туралы өзіндік мәні бар түсініктері  қалыптасады. 2)    Темекі, ішімдік, денені жалаңаштау, тағы да басқа жат қылықтардың денсаулыққа зияны және қыздар тағдырына әсері туралы ақпараттармен танысады, оларды өмірдегі жағдайлармен салыстыра бағалай алады.   3)    Достармен және құрбылармен күнделікті қарым-қатынаста жаман әдеттерден аулақ болу қағидаларын  ұстануға және өзгелерден де оны  талап етуге үйрене бастайды   жүктілік тұралы түсінік беру.

• ЖАТ ҚЫЛЫҚТАРДЫҢ ҚЫЗДАР ТАҒДЫРЫНА ӘСЕРІ • « Қыз – халықтың гүлі, өлең – сауықтың гүлі» демекші, қыз бес, бойына біткен мейірім

4 слайд
• ЖАТ ҚЫЛЫҚТАРДЫҢ ҚЫЗДАР ТАҒДЫРЫНА ӘСЕРІ • « Қыз – халықтың гүлі, өлең – сауықтың гүлі» демекші, қыз бес, бойына біткен мейірімділік, нәзіктік сияқты қасиеттерімен де көрікті. қыздың тәрбиесіне ерекше мән беріп, аялап өсірген. Нарықтық заманның талабы өзгерсе де, бойындағы ұяңдық нұрын сөндірмей, жақсы қызына тән болмысын бұзбай жүргендер де жетерлік. Алайда, бес саусақтың бірдей болмайтынындай, «арзан» алтынға қымбат қасиеттерін алмастыруға дайын қыздарымыз да жоқ емес. Болашақ ана атанатын қазіргі қазақ қыздары сәнді деп батысқа еліктеп барады. Кіндігінен төмен шалбар, ашық-шашық көйлектер мен жейделер қазақ қызының ұстанатын стиліне айналған тәрізді. Кейінгі кезде ару қыздарға, әйелге тән нәзіктік пен ибалы қасиеттер де ұмытылып барады. Бүгінде бойжеткендердің жарым-жартылай жалаңаш, кіндіктерін жарқыратып жүре беруі етіміз үйреніп кеткен құбылысқа айналып барады . Ашық- шашық, кіндігін ашып жүргендерді, еркектердің көзі өліп-өшіп «аймалап» тұрса, бұл қыз балалардың бойындағы сезімді, ұятты, имандылықты жоятыны анық. Оның арты өкінішке апарып соғуы содан

4 слайд

• ЖАТ ҚЫЛЫҚТАРДЫҢ ҚЫЗДАР ТАҒДЫРЫНА ӘСЕРІ • « Қыз – халықтың гүлі, өлең – сауықтың гүлі» демекші, қыз бес, бойына біткен мейірімділік, нәзіктік сияқты қасиеттерімен де көрікті. қыздың тәрбиесіне ерекше мән беріп, аялап өсірген. Нарықтық заманның талабы өзгерсе де, бойындағы ұяңдық нұрын сөндірмей, жақсы қызына тән болмысын бұзбай жүргендер де жетерлік. Алайда, бес саусақтың бірдей болмайтынындай, «арзан» алтынға қымбат қасиеттерін алмастыруға дайын қыздарымыз да жоқ емес. Болашақ ана атанатын қазіргі қазақ қыздары сәнді деп батысқа еліктеп барады. Кіндігінен төмен шалбар, ашық-шашық көйлектер мен жейделер қазақ қызының ұстанатын стиліне айналған тәрізді. Кейінгі кезде ару қыздарға, әйелге тән нәзіктік пен ибалы қасиеттер де ұмытылып барады. Бүгінде бойжеткендердің жарым-жартылай жалаңаш, кіндіктерін жарқыратып жүре беруі етіміз үйреніп кеткен құбылысқа айналып барады . Ашық- шашық, кіндігін ашып жүргендерді, еркектердің көзі өліп-өшіп «аймалап» тұрса, бұл қыз балалардың бойындағы сезімді, ұятты, имандылықты жоятыны анық. Оның арты өкінішке апарып соғуы содан

Жас өспірімдер арасындағы достық кейде үлкен сезімге ұласады. Ұл бала мен қыз бала арасындағы қарым-қатынасынан бала

5 слайд
Жас өспірімдер арасындағы достық кейде үлкен сезімге ұласады. Ұл бала мен қыз бала арасындағы қарым-қатынасынан балауса махаббат ұялаған жан ерекше көңіл күйге бөленеді. Ол ұнатқан адамына аса бір сүйіспеншілік көңілмен қарап, нәзік сезімін білдіруге тырысады. Адамгершілік қадір- қасиеттерін өзара құрметтеуге негізделгенде ғана шынайы сезімге ұласады.

5 слайд

Жас өспірімдер арасындағы достық кейде үлкен сезімге ұласады. Ұл бала мен қыз бала арасындағы қарым-қатынасынан балауса махаббат ұялаған жан ерекше көңіл күйге бөленеді. Ол ұнатқан адамына аса бір сүйіспеншілік көңілмен қарап, нәзік сезімін білдіруге тырысады. Адамгершілік қадір- қасиеттерін өзара құрметтеуге негізделгенде ғана шынайы сезімге ұласады.

“ ЖАҒДАЯТТАРДЫ ТАЛДАУ” 1 жағдаят: Бір күні сені жаныңа бір жігіт келіп сені үнататынын айтады және сені кездесуге шақырады. Ол

6 слайд
“ ЖАҒДАЯТТАРДЫ ТАЛДАУ” 1 жағдаят: Бір күні сені жаныңа бір жігіт келіп сені үнататынын айтады және сені кездесуге шақырады. Ол жағдай тұралы кімге айтасін. Кездесүге қалай қандай кійімде шығасын.

6 слайд

“ ЖАҒДАЯТТАРДЫ ТАЛДАУ” 1 жағдаят: Бір күні сені жаныңа бір жігіт келіп сені үнататынын айтады және сені кездесуге шақырады. Ол жағдай тұралы кімге айтасін. Кездесүге қалай қандай кійімде шығасын.

Мен не білемін – Негізі қыздарда 10-12 жаста алғаш рет етеккірі келеді. Демек, бұл уақыт ола

7 слайд
Мен не білемін – Негізі қыздарда 10-12 жаста алғаш рет етеккірі келеді. Демек, бұл уақыт олардың бойжеткендігінің белгісі. Етеккір келгенде не істеуі керек? Тазалықты сақтаудың алғы шарттарын қызына ең алдымен анасы, жеңгесі айтып түсіндіргені абзал. Ал 13- 14 жаста жасөспірім қыздың гинеколог дәрігерге келіп, профилактикалық тексеруден өтуі міндетті. Бұл қабылдауды дәрігер қыздың қасында тек анасы болғанда ғана жүргізе алады. Бұл не үшін керек? Қыз баласының гинекологиялық ауытқуларын ерте жастан анықтап, дәрігерлік кеңес беру үшін қажет. Сондай-ақ, қыздың гинекологиялық тұрғыда қандай да бір шағымдары болса, анализ талдамаларын алып, зерттеуге болады – Жас қыздардың арасында тұрмысқа шықпай жатып, абыройынан айырылып қалғандардың жыл өткен сайын көбейгенін гинеколог мамандар айтып отыр. Бір әулеттің абыройын ойлаған апа-әже, ана ретінде айтыңыздаршы, мектепте осындай арсыздықтың орын алмауы үшін не істемек ләзім?  Мектеп дәрігері сөзге

7 слайд

Мен не білемін – Негізі қыздарда 10-12 жаста алғаш рет етеккірі келеді. Демек, бұл уақыт олардың бойжеткендігінің белгісі. Етеккір келгенде не істеуі керек? Тазалықты сақтаудың алғы шарттарын қызына ең алдымен анасы, жеңгесі айтып түсіндіргені абзал. Ал 13- 14 жаста жасөспірім қыздың гинеколог дәрігерге келіп, профилактикалық тексеруден өтуі міндетті. Бұл қабылдауды дәрігер қыздың қасында тек анасы болғанда ғана жүргізе алады. Бұл не үшін керек? Қыз баласының гинекологиялық ауытқуларын ерте жастан анықтап, дәрігерлік кеңес беру үшін қажет. Сондай-ақ, қыздың гинекологиялық тұрғыда қандай да бір шағымдары болса, анализ талдамаларын алып, зерттеуге болады – Жас қыздардың арасында тұрмысқа шықпай жатып, абыройынан айырылып қалғандардың жыл өткен сайын көбейгенін гинеколог мамандар айтып отыр. Бір әулеттің абыройын ойлаған апа-әже, ана ретінде айтыңыздаршы, мектепте осындай арсыздықтың орын алмауы үшін не істемек ләзім?  Мектеп дәрігері сөзге

2 жағдаят: • Сыныпқа жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңы

8 слайд
2 жағдаят: • Сыныпқа жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратының білдіңіз. Бұл жағдайдағы сіздің іс - әрекетіңіз қандай? 3 жағдаят: • СПИД туралы не білесіз?

8 слайд

2 жағдаят: • Сыныпқа жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратының білдіңіз. Бұл жағдайдағы сіздің іс - әрекетіңіз қандай? 3 жағдаят: • СПИД туралы не білесіз?

СПИД қандай жолмен жұғады?  Қан арқылы (тікелей қан құйғанда инелерді ауыстырмай бірігіп пайдаланғанда)  Ауру ананың

9 слайд
СПИД қандай жолмен жұғады?  Қан арқылы (тікелей қан құйғанда инелерді ауыстырмай бірігіп пайдаланғанда)  Ауру ананың сүті арқылы;  Ауру әйелден туылған балаға;  Жыныстық жолмен жақындасқанда бір адамнан екінші адамға жұғады .

9 слайд

СПИД қандай жолмен жұғады?  Қан арқылы (тікелей қан құйғанда инелерді ауыстырмай бірігіп пайдаланғанда)  Ауру ананың сүті арқылы;  Ауру әйелден туылған балаға;  Жыныстық жолмен жақындасқанда бір адамнан екінші адамға жұғады .

«қызды қырық үйден тыю» • – Өкінішке орай, айтып отырған дәйектеріңізбен келіспеуге амал жоқ болып тұр. Бірақ біз неге ерте жа

10 слайд
«қызды қырық үйден тыю» • – Өкінішке орай, айтып отырған дәйектеріңізбен келіспеуге амал жоқ болып тұр. Бірақ біз неге ерте жастан жүкті болып қалған қыздың мәселесін ғана қараймыз?! Ол қыз сол әрекетке не себептен барды? Шынымен мектеп жасынан жеңіл жүріске салынғаны ма? Немесе ерте жастан жүкті болып қалуына зорлау фактілері себепкер болды ма? Оған кінәлі кім? Міне, осы жағына да көп мән беру керек сияқты. Тәрбие мәселесінде әрине мектеп психологы, мұғалімдер және сынып жетекшілердің өзіндік рөлі бар. Дегенмен, ең алғашқы тәрбие отбасыдан басталады. Осы екі тәрбиенің үйлесім тапқан кезінде ғана оның оң әсері болары сөзсіз. Бүгінде оқу ошақтарында қыздар клубы және қыздар кеңесі жұмыс істейді. Сондай-ақ, оқушылар психологтардың кеңесіне жүгінуіне толық мүмкіндік жасалған. Сондықтан ең бастысы отбасындағы тәрбиеге мән берген абзал. Ал мектепте сырласу үшүн психолгтар бар • Мектеп психолгі сөзге:

10 слайд

«қызды қырық үйден тыю» • – Өкінішке орай, айтып отырған дәйектеріңізбен келіспеуге амал жоқ болып тұр. Бірақ біз неге ерте жастан жүкті болып қалған қыздың мәселесін ғана қараймыз?! Ол қыз сол әрекетке не себептен барды? Шынымен мектеп жасынан жеңіл жүріске салынғаны ма? Немесе ерте жастан жүкті болып қалуына зорлау фактілері себепкер болды ма? Оған кінәлі кім? Міне, осы жағына да көп мән беру керек сияқты. Тәрбие мәселесінде әрине мектеп психологы, мұғалімдер және сынып жетекшілердің өзіндік рөлі бар. Дегенмен, ең алғашқы тәрбие отбасыдан басталады. Осы екі тәрбиенің үйлесім тапқан кезінде ғана оның оң әсері болары сөзсіз. Бүгінде оқу ошақтарында қыздар клубы және қыздар кеңесі жұмыс істейді. Сондай-ақ, оқушылар психологтардың кеңесіне жүгінуіне толық мүмкіндік жасалған. Сондықтан ең бастысы отбасындағы тәрбиеге мән берген абзал. Ал мектепте сырласу үшүн психолгтар бар • Мектеп психолгі сөзге:

• 1 Сыныпқа бір қыз телефон алып келді. Қыздарды шағырып алып интернеттен қызықты видо тамашалаймыз деді. Сол кезде экранға

11 слайд
• 1 Сыныпқа бір қыз телефон алып келді. Қыздарды шағырып алып интернеттен қызықты видо тамашалаймыз деді. Сол кезде экранға үятсыз видолар шықты. Қыздар барі көре бастады. Сонда бір қыз үялып басын көтерді және сені апайға айтам деб айқайлады....

11 слайд

• 1 Сыныпқа бір қыз телефон алып келді. Қыздарды шағырып алып интернеттен қызықты видо тамашалаймыз деді. Сол кезде экранға үятсыз видолар шықты. Қыздар барі көре бастады. Сонда бір қыз үялып басын көтерді және сені апайға айтам деб айқайлады....

Қандай пкірдесің

12 слайд
Қандай пкірдесің

12 слайд

Қандай пкірдесің

4 жағдаят: • Сенің өте жақсы көретін құрдасың озіне бір жігітті тійіскенін одан қатты қорқып қалғанын айтты. Сен не істейсін

13 слайд
4 жағдаят: • Сенің өте жақсы көретін құрдасың озіне бір жігітті тійіскенін одан қатты қорқып қалғанын айтты. Сен не істейсін? 5 жағдаят: • Саған 11 - сынып оқушысы: «Маған күнде бір қорап темекі алып бер. Екеуіміз бірлесіп шегеміз. Мұны тек сен екеуіміз ғана білетін болайық. Әйтпесе......» деп жұдырығын көрсетіп, шарт қойды. Не істейсің?

13 слайд

4 жағдаят: • Сенің өте жақсы көретін құрдасың озіне бір жігітті тійіскенін одан қатты қорқып қалғанын айтты. Сен не істейсін? 5 жағдаят: • Саған 11 - сынып оқушысы: «Маған күнде бір қорап темекі алып бер. Екеуіміз бірлесіп шегеміз. Мұны тек сен екеуіміз ғана білетін болайық. Әйтпесе......» деп жұдырығын көрсетіп, шарт қойды. Не істейсің?

Қорытындылау

14 слайд
Қорытындылау

14 слайд

Қорытындылау

СПИД деген – ға c ыр уы , зобалаңы, Сан адамға жазылмас жара салды. Сан адамды өмірден алып кетті, Мамандар да бір емін таба алм

15 слайд
СПИД деген – ға c ыр уы , зобалаңы, Сан адамға жазылмас жара салды. Сан адамды өмірден алып кетті, Мамандар да бір емін таба алмады. Ей, адамзат, бұл дертке мойынсұнба! Өлмейсің сен үміт пен сенім барда! Салауаттылық – жарқын өмір кепілі, Көтер басты тағы айтамын, мұңайма! спид

15 слайд

СПИД деген – ға c ыр уы , зобалаңы, Сан адамға жазылмас жара салды. Сан адамды өмірден алып кетті, Мамандар да бір емін таба алмады. Ей, адамзат, бұл дертке мойынсұнба! Өлмейсің сен үміт пен сенім барда! Салауаттылық – жарқын өмір кепілі, Көтер басты тағы айтамын, мұңайма! спид

16 слайд

16 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ