Материалдар / Есеп шығаруға үйрету

Есеп шығаруға үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Математиканы оқытудың негізгі сұрақтарының бірі есеп шығаруға үйрету. Әдістемелік әдебиеттерде есеппен жұмыс жасаудың негізгі төрт кезеңі қарастырылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2022
518
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Авторы: Орынқұлова Зарифат Саятдинқызы Алматы қаласы М . Ганди атындағы № 92 мамандандырылған лицейінің математика пәні мұғ

1 слайд
Авторы: Орынқұлова Зарифат Саятдинқызы Алматы қаласы М . Ганди атындағы № 92 мамандандырылған лицейінің математика пәні мұғалімі Есеп шығаруға үйрету

1 слайд

Авторы: Орынқұлова Зарифат Саятдинқызы Алматы қаласы М . Ганди атындағы № 92 мамандандырылған лицейінің математика пәні мұғалімі Есеп шығаруға үйрету

Есеп шығаруға үйрету Математиканы оқытудың негізгі сұрақтарының бірі есеп шығаруға үйрету. Әдістемелік әдебиеттерде есеппен

2 слайд
Есеп шығаруға үйрету Математиканы оқытудың негізгі сұрақтарының бірі есеп шығаруға үйрету. Әдістемелік әдебиеттерде есеппен жұмыс жасаудың негізгі төрт кезеңі қарастырылады.

2 слайд

Есеп шығаруға үйрету Математиканы оқытудың негізгі сұрақтарының бірі есеп шығаруға үйрету. Әдістемелік әдебиеттерде есеппен жұмыс жасаудың негізгі төрт кезеңі қарастырылады.

І. Есептің мәтінін талдау ІІ. Есеп шығару жоспарын құру ІІІ. Негіздеме жасау арқылы есеп шығару жоспарын жүзеге асыру І V .

3 слайд
І. Есептің мәтінін талдау ІІ. Есеп шығару жоспарын құру ІІІ. Негіздеме жасау арқылы есеп шығару жоспарын жүзеге асыру І V . Есептің шешуін тексеру және жауабын жазу

3 слайд

І. Есептің мәтінін талдау ІІ. Есеп шығару жоспарын құру ІІІ. Негіздеме жасау арқылы есеп шығару жоспарын жүзеге асыру І V . Есептің шешуін тексеру және жауабын жазу

І. Есептің мәтінін талдау Есептің объективті мазмұнын, шартын және қорытындысын ажырату Қажет болғанда есептің қысқаша жазу

4 слайд
І. Есептің мәтінін талдау Есептің объективті мазмұнын, шартын және қорытындысын ажырату Қажет болғанда есептің қысқаша жазуын, суретін, сызбасын келтіру Есептің сипатын анықтау

4 слайд

І. Есептің мәтінін талдау Есептің объективті мазмұнын, шартын және қорытындысын ажырату Қажет болғанда есептің қысқаша жазуын, суретін, сызбасын келтіру Есептің сипатын анықтау

ІІ. Есеп шығару жоспарын құру Есеп шығарудың оңтайлы жоспарын алдын ала құру оның дұрыс нәтижесін алу үшін шешуші кезең

5 слайд
ІІ. Есеп шығару жоспарын құру Есеп шығарудың оңтайлы жоспарын алдын ала құру оның дұрыс нәтижесін алу үшін шешуші кезең болып табылады. Жоспар ауызша немесе жазбаша түрде, сонымен қатар модель немесе ізделінді сызба түрінде берілуі мүмкін. Есеп шығару жоспарын құру процесінде оқушыларға сұрақтар немесе ұсыныстар түрінде бағыт берген жөн.

5 слайд

ІІ. Есеп шығару жоспарын құру Есеп шығарудың оңтайлы жоспарын алдын ала құру оның дұрыс нәтижесін алу үшін шешуші кезең болып табылады. Жоспар ауызша немесе жазбаша түрде, сонымен қатар модель немесе ізделінді сызба түрінде берілуі мүмкін. Есеп шығару жоспарын құру процесінде оқушыларға сұрақтар немесе ұсыныстар түрінде бағыт берген жөн.

ІІІ. Негіздеме жасау арқылы есеп шығару жоспарын жүзеге асыру.

6 слайд
ІІІ. Негіздеме жасау арқылы есеп шығару жоспарын жүзеге асыру.

6 слайд

ІІІ. Негіздеме жасау арқылы есеп шығару жоспарын жүзеге асыру.

І V . Есептің шешуін тексеру және жауабын жазу. Жоспар жүзеге асырылған соң есептің шығарылуының дұрыстығын тексеру қ

7 слайд
І V . Есептің шешуін тексеру және жауабын жазу. Жоспар жүзеге асырылған соң есептің шығарылуының дұрыстығын тексеру қажет. Оны мына мағынада жүргізуге болады: суреттелген және алынған қасиеттері болатын объектілердің бар болуын, логикалық және математикалық амалдардың дұрыс орындалуын тексеру.

7 слайд

І V . Есептің шешуін тексеру және жауабын жазу. Жоспар жүзеге асырылған соң есептің шығарылуының дұрыстығын тексеру қажет. Оны мына мағынада жүргізуге болады: суреттелген және алынған қасиеттері болатын объектілердің бар болуын, логикалық және математикалық амалдардың дұрыс орындалуын тексеру.

Мұғалімнің оқушыларға есеп шығаруды үйретудің нақты тәсілдерін меңгергені маңызды. Көптеген математикалық есептерді шыға

8 слайд
Мұғалімнің оқушыларға есеп шығаруды үйретудің нақты тәсілдерін меңгергені маңызды. Көптеген математикалық есептерді шығарудың алгоритмдері бар. Егер оқушыларды алгоритм бойынша есеп шығаруға үйретсе, онда осы типті есептерді шығару жеңіл болады. Алгоритмдердің сызбасы оқушылардың есептеу дағдысын қалыптастыруға көмектеседі. Мысалы, а және b сандарының қосындысын есептеуде мынадай сызба ұсынылуы мүмкін.

8 слайд

Мұғалімнің оқушыларға есеп шығаруды үйретудің нақты тәсілдерін меңгергені маңызды. Көптеген математикалық есептерді шығарудың алгоритмдері бар. Егер оқушыларды алгоритм бойынша есеп шығаруға үйретсе, онда осы типті есептерді шығару жеңіл болады. Алгоритмдердің сызбасы оқушылардың есептеу дағдысын қалыптастыруға көмектеседі. Мысалы, а және b сандарының қосындысын есептеуде мынадай сызба ұсынылуы мүмкін.

a 0, b 0, a+b=? Табу керек | a |, | b | Табу керек | a | + | b | Алынған санды жауабына

9 слайд
a 0, b 0, a+b=? Табу керек | a |, | b | Табу керек | a | + | b |   Алынған санды жауабына модулі үлкен қосындының таңбасымен жазу керек Алынған санды жауабына жазу Алынған санды «-» таңбасымен жауабына жазуa, b – ның таңбалары әр түрлі ме? a 0, b 0 ?Модулі үлкеннен кішісін азайту керек Иә Жоқ Иә Жоқ

9 слайд

a 0, b 0, a+b=? Табу керек | a |, | b | Табу керек | a | + | b |   Алынған санды жауабына модулі үлкен қосындының таңбасымен жазу керек Алынған санды жауабына жазу Алынған санды «-» таңбасымен жауабына жазуa, b – ның таңбалары әр түрлі ме? a 0, b 0 ?Модулі үлкеннен кішісін азайту керек Иә Жоқ Иә Жоқ

Сызба бойынша жұмыс: 1) Бір оқушыға сызбаны оқу және оны қолданып екі санды қосу ережесін беру ұсынылады: «Екі бүтін санды қос

10 слайд
Сызба бойынша жұмыс: 1) Бір оқушыға сызбаны оқу және оны қолданып екі санды қосу ережесін беру ұсынылады: «Екі бүтін санды қосу үшін ...»; 2) Оқушы қосу ережесін айтуға қиналған жағдайда оған сызба көрсетіледі, қатесін жөндеу үшін сызбаға назар аударуы керек; 3) Оқушыға сызба-алгоритм көмегімен мына есептеулерді орындау ұсынылады: 2+3; -2+3; 2+(-3); -2+(-3); 4) Сызбаны қолданып, оқушыға кез келген сандарды қосу амалын орындауға мүмкіндік беріледі; 5) Берілген сызбаны қолданбай, оқушыға басқа сандарды қосу ұсынылады (тұжырымды айтып отыруы керек).

10 слайд

Сызба бойынша жұмыс: 1) Бір оқушыға сызбаны оқу және оны қолданып екі санды қосу ережесін беру ұсынылады: «Екі бүтін санды қосу үшін ...»; 2) Оқушы қосу ережесін айтуға қиналған жағдайда оған сызба көрсетіледі, қатесін жөндеу үшін сызбаға назар аударуы керек; 3) Оқушыға сызба-алгоритм көмегімен мына есептеулерді орындау ұсынылады: 2+3; -2+3; 2+(-3); -2+(-3); 4) Сызбаны қолданып, оқушыға кез келген сандарды қосу амалын орындауға мүмкіндік беріледі; 5) Берілген сызбаны қолданбай, оқушыға басқа сандарды қосу ұсынылады (тұжырымды айтып отыруы керек).

Есептеуге байланысты геометриялық есептерді шығару барысында мыналарды орындау қажет: Суреттің жобасы салынады; Берілген шам

11 слайд
Есептеуге байланысты геометриялық есептерді шығару барысында мыналарды орындау қажет: Суреттің жобасы салынады; Берілген шамалардың біреуін х -пен белгілеу; Белгісіз шамаларды х арқылы өрнектеу; Теңдеуді құру және шешу; Жауабын жазу және тексеру.

11 слайд

Есептеуге байланысты геометриялық есептерді шығару барысында мыналарды орындау қажет: Суреттің жобасы салынады; Берілген шамалардың біреуін х -пен белгілеу; Белгісіз шамаларды х арқылы өрнектеу; Теңдеуді құру және шешу; Жауабын жазу және тексеру.

Дәлелдеуге берілген геометриялық есептерді шығару үшін орындалатын іс- әрекеттер: Суретін салу ; Есептің шарты мен нәтижесін а

12 слайд
Дәлелдеуге берілген геометриялық есептерді шығару үшін орындалатын іс- әрекеттер: Суретін салу ; Есептің шарты мен нәтижесін ажырату және оларды жазу; Есепте айтылған геометриялық фигуралардың анықтамалары мен қасиеттерін еске түсіру; Есептің шартынан қорытындысын алуға болатындай логикалық қорытындылар жасау.

12 слайд

Дәлелдеуге берілген геометриялық есептерді шығару үшін орындалатын іс- әрекеттер: Суретін салу ; Есептің шарты мен нәтижесін ажырату және оларды жазу; Есепте айтылған геометриялық фигуралардың анықтамалары мен қасиеттерін еске түсіру; Есептің шартынан қорытындысын алуға болатындай логикалық қорытындылар жасау.

Координаталар әдісі бойынша дәлелдеуге арналған есепті шығару үшін мына сызбаны ұсынуға болады: 1 • Суретін салу; 2 • Координа

13 слайд
Координаталар әдісі бойынша дәлелдеуге арналған есепті шығару үшін мына сызбаны ұсынуға болады: 1 • Суретін салу; 2 • Координаталар жүйесін ыңғайлы тәсілмен орналастыру; 3 • Нүктелердің координаталарын жазу; 4 • Есептің шарты мен қорытындысын координаталар әдісімен жазу; 5 • Есептің шартынан қорытындыға көшуді орындау.

13 слайд

Координаталар әдісі бойынша дәлелдеуге арналған есепті шығару үшін мына сызбаны ұсынуға болады: 1 • Суретін салу; 2 • Координаталар жүйесін ыңғайлы тәсілмен орналастыру; 3 • Нүктелердің координаталарын жазу; 4 • Есептің шарты мен қорытындысын координаталар әдісімен жазу; 5 • Есептің шартынан қорытындыға көшуді орындау.

Қорытынды Есеп шығару жолдарын іздеу тәсілдерінің көпшілігі жеткілікті қатаң логикалық мазмұнға негізделеді. Сондықтан оларды

14 слайд
Қорытынды Есеп шығару жолдарын іздеу тәсілдерінің көпшілігі жеткілікті қатаң логикалық мазмұнға негізделеді. Сондықтан оларды жүйелі және мақсатты түрде қолданғанда ғана оқушылар тиімді меңгереді. Осы мақсатта оқушыларға қолданылып отырған есеп шығару тәсілінің мәнін қысқаша әдіснамалық түсінік беру арқылы ашып отырған тиімді.    

14 слайд

Қорытынды Есеп шығару жолдарын іздеу тәсілдерінің көпшілігі жеткілікті қатаң логикалық мазмұнға негізделеді. Сондықтан оларды жүйелі және мақсатты түрде қолданғанда ғана оқушылар тиімді меңгереді. Осы мақсатта оқушыларға қолданылып отырған есеп шығару тәсілінің мәнін қысқаша әдіснамалық түсінік беру арқылы ашып отырған тиімді.    

Назарларыңызға рахмет

15 слайд
Назарларыңызға рахмет

15 слайд

Назарларыңызға рахмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ