Материалдар / Эссе "Көктем"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Эссе "Көктем"

Материал туралы қысқаша түсінік
керемет материал.алу крек тез
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2020
513
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Issue 1 Date: 15/12/2011Оқыту және уәж

1 слайд
Issue 1 Date: 15/12/2011Оқыту және уәж

1 слайд

Issue 1 Date: 15/12/2011Оқыту және уәж

Адамдардың қалай оқитындықтарын түсіну Эмоциялық теория

2 слайд
Адамдардың қалай оқитындықтарын түсіну Эмоциялық теория

2 слайд

Адамдардың қалай оқитындықтарын түсіну Эмоциялық теория

Оқыту - бұл : Адамның кез келген бір оқу мүмкіндігімен өзара әрекеттестік кезіндегі мінезін қалыптастыру үшін жинақталғ

3 слайд
Оқыту - бұл : Адамның кез келген бір оқу мүмкіндігімен өзара әрекеттестік кезіндегі мінезін қалыптастыру үшін жинақталған бейімділік, өмірлік тәжірибе, әлеуметтік қатынастар, құндылықтар, пікірлер мен сенімдердің күрделі құрамы.

3 слайд

Оқыту - бұл : Адамның кез келген бір оқу мүмкіндігімен өзара әрекеттестік кезіндегі мінезін қалыптастыру үшін жинақталған бейімділік, өмірлік тәжірибе, әлеуметтік қатынастар, құндылықтар, пікірлер мен сенімдердің күрделі құрамы.

Ынталандыру дегеніміз не? • Ынталандырудың анықтамасы латын тіліндегі movere ( қозғау ) сөзінен алынған. • Ынта - бұл

4 слайд
Ынталандыру дегеніміз не? • Ынталандырудың анықтамасы латын тіліндегі movere ( қозғау ) сөзінен алынған. • Ынта - бұл мақсатқа бағытталған іс - әрекет басталған және қолдау тапқан үдеріс. • О қушылар не үшін мақсат қояды және оны іске асырады?

4 слайд

Ынталандыру дегеніміз не? • Ынталандырудың анықтамасы латын тіліндегі movere ( қозғау ) сөзінен алынған. • Ынта - бұл мақсатқа бағытталған іс - әрекет басталған және қолдау тапқан үдеріс. • О қушылар не үшін мақсат қояды және оны іске асырады?

Маслоудің қажеттіліктер иерархиясы ( 5 сатылы түпнұсқалық үлгі)

5 слайд
Маслоудің қажеттіліктер иерархиясы ( 5 сатылы түпнұсқалық үлгі)

5 слайд

Маслоудің қажеттіліктер иерархиясы ( 5 сатылы түпнұсқалық үлгі)

Өзіндік «МЕН» Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы - Ұқсату Мен кіммін? Мен неге қатыстымын? Менің сәйкестігім қандай?

6 слайд
Өзіндік «МЕН» Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы - Ұқсату Мен кіммін? Мен неге қатыстымын? Менің сәйкестігім қандай?

6 слайд

Өзіндік «МЕН» Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы - Ұқсату Мен кіммін? Мен неге қатыстымын? Менің сәйкестігім қандай?

КогнитивтіЭмоциялық Әлеуметтік Біз нені білеміз және жасай аламыз Біз өзімізді үйренушілер рөлінде қалай сезінеміз? Әлеум

7 слайд
КогнитивтіЭмоциялық Әлеуметтік Біз нені білеміз және жасай аламыз Біз өзімізді үйренушілер рөлінде қалай сезінеміз? Әлеуметтік әрекеттестік арқылы оқытуӨзіндік «Мен» тұжырымдамасы төмендегілердің үйлесімінен тұрады

7 слайд

КогнитивтіЭмоциялық Әлеуметтік Біз нені білеміз және жасай аламыз Біз өзімізді үйренушілер рөлінде қалай сезінеміз? Әлеуметтік әрекеттестік арқылы оқытуӨзіндік «Мен» тұжырымдамасы төмендегілердің үйлесімінен тұрады

Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы : Негізгі себептер • Өзіндік бағалау • Өзіндік тексеру

8 слайд
Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы : Негізгі себептер • Өзіндік бағалау • Өзіндік тексеру

8 слайд

Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы : Негізгі себептер • Өзіндік бағалау • Өзіндік тексеру

Өзіндік бағалау : Екі өлшем 1. Құндылық өлшемі : Мен i қабылдай ма және бағалай ма? 2. Тиімділік негізіндегі өлшем

9 слайд
Өзіндік бағалау : Екі өлшем 1. Құндылық өлшемі : Мен i қабылдай ма және бағалай ма? 2. Тиімділік негізіндегі өлшем Мен нақты рөл үшін құзіретті және қабілетті болып саналамын ба?

9 слайд

Өзіндік бағалау : Екі өлшем 1. Құндылық өлшемі : Мен i қабылдай ма және бағалай ма? 2. Тиімділік негізіндегі өлшем Мен нақты рөл үшін құзіретті және қабілетті болып саналамын ба?

Өзіндік тиімділік туралы ақпарат көздері

10 слайд
Өзіндік тиімділік туралы ақпарат көздері

10 слайд

Өзіндік тиімділік туралы ақпарат көздері

Өзін - өзі тексеру Өзінд i к бағаны тексеру және р астау үш i н кер i байланысты i здеу .

11 слайд
Өзін - өзі тексеру Өзінд i к бағаны тексеру және р астау үш i н кер i байланысты i здеу .

11 слайд

Өзін - өзі тексеру Өзінд i к бағаны тексеру және р астау үш i н кер i байланысты i здеу .

• Тамаша «МЕН» - Біз қайда болғымыз келсе, мақсат сол жерде. • Біз қандай мақсат қоямыз? • Біз қандай мақсаттард

12 слайд
• Тамаша «МЕН» - Біз қайда болғымыз келсе, мақсат сол жерде. • Біз қандай мақсат қоямыз? • Біз қандай мақсаттарды бағалаймыз ? • Біз қандай мақсаттармен жұмыс істейміз? - Кім болғымыз келетіндігімен байланысты мақсаттар. Жауаптың бір бөлігі :

12 слайд

• Тамаша «МЕН» - Біз қайда болғымыз келсе, мақсат сол жерде. • Біз қандай мақсат қоямыз? • Біз қандай мақсаттарды бағалаймыз ? • Біз қандай мақсаттармен жұмыс істейміз? - Кім болғымыз келетіндігімен байланысты мақсаттар. Жауаптың бір бөлігі :

• Оқушылар олардың қалауларына кім ықпал етеді деп ойлайды? • Өзіндік тиімділік ( мақсаттарына жете ала ма? ) • Өзін

13 слайд
• Оқушылар олардың қалауларына кім ықпал етеді деп ойлайды? • Өзіндік тиімділік ( мақсаттарына жете ала ма? ) • Өзіндік тиімділікке ықпал етуші заттар : • Шеберлік тәжірибесі • Алмастырушы тәж i рибе ( үлгілер ) • Сөзбен сендіруЕкінші бөлігі : нағыз МЕН

13 слайд

• Оқушылар олардың қалауларына кім ықпал етеді деп ойлайды? • Өзіндік тиімділік ( мақсаттарына жете ала ма? ) • Өзіндік тиімділікке ықпал етуші заттар : • Шеберлік тәжірибесі • Алмастырушы тәж i рибе ( үлгілер ) • Сөзбен сендіруЕкінші бөлігі : нағыз МЕН

Қазіргіден мұратқа қозғалыс Көп оқушыларда олардың кім екендігі және кім болғысы келетіндігінің арасында сәйкеспейтін тұстар

14 слайд
Қазіргіден мұратқа қозғалыс Көп оқушыларда олардың кім екендігі және кім болғысы келетіндігінің арасында сәйкеспейтін тұстар бар … Бұл: – о қушы өзін өзгерте аламын деп ойласа; – өткені мен болашағы арасында байланыс жасай алса оны алға итермелеуі мүмкін. Немесе – оқушылар өздерін өзгерте алмаймыз деп ойласа; – олар бар назарын бүгінгі күнге аударса оларды жойып жіберуі мүмкін.

14 слайд

Қазіргіден мұратқа қозғалыс Көп оқушыларда олардың кім екендігі және кім болғысы келетіндігінің арасында сәйкеспейтін тұстар бар … Бұл: – о қушы өзін өзгерте аламын деп ойласа; – өткені мен болашағы арасында байланыс жасай алса оны алға итермелеуі мүмкін. Немесе – оқушылар өздерін өзгерте алмаймыз деп ойласа; – олар бар назарын бүгінгі күнге аударса оларды жойып жіберуі мүмкін.

Оқушылар неліктен өзгере аламыз немесе өзгере алмаймыз деп ойлайды? • Мүмкіндікке сенім! – Ұлғаймалы = Сіздің мүмкіндіктер

15 слайд
Оқушылар неліктен өзгере аламыз немесе өзгере алмаймыз деп ойлайды? • Мүмкіндікке сенім! – Ұлғаймалы = Сіздің мүмкіндіктеріңіз уақыт өткен сайын өзгереді. – Мәлімдік = Сіздің мүмкіндіктеріңіз туғанда анықталады. • Мақсатқа жету мүмкіндігіне деген сенім. – Ұлғаймалы = Шеберліктің өсуі. – Мәлімдік = Көрсеткіштер.

15 слайд

Оқушылар неліктен өзгере аламыз немесе өзгере алмаймыз деп ойлайды? • Мүмкіндікке сенім! – Ұлғаймалы = Сіздің мүмкіндіктеріңіз уақыт өткен сайын өзгереді. – Мәлімдік = Сіздің мүмкіндіктеріңіз туғанда анықталады. • Мақсатқа жету мүмкіндігіне деген сенім. – Ұлғаймалы = Шеберліктің өсуі. – Мәлімдік = Көрсеткіштер.

Меңгеру Көрсеткіштерге қарсы • Меңгеруге бағытталған мақсаттар ( Оң ) – Оқушылар есепті меңгеруге жұмылдырылған – Сәтсіздік

16 слайд
Меңгеру Көрсеткіштерге қарсы • Меңгеруге бағытталған мақсаттар ( Оң ) – Оқушылар есепті меңгеруге жұмылдырылған – Сәтсіздіктер жақсартуға болатын әлсіз жерлерді айқындайды – бұл уәждей алады . • Көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған мақсаттар ( Теріс ) – Оқушылар көбінесе басқалардан артық болуға көңіл бөледі. – Оқушылар олардың есеп шығарудағы сәтсіздіктері олардың қабілетсіздіктері ретінде қабылданады деп қорқады.

16 слайд

Меңгеру Көрсеткіштерге қарсы • Меңгеруге бағытталған мақсаттар ( Оң ) – Оқушылар есепті меңгеруге жұмылдырылған – Сәтсіздіктер жақсартуға болатын әлсіз жерлерді айқындайды – бұл уәждей алады . • Көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған мақсаттар ( Теріс ) – Оқушылар көбінесе басқалардан артық болуға көңіл бөледі. – Оқушылар олардың есеп шығарудағы сәтсіздіктері олардың қабілетсіздіктері ретінде қабылданады деп қорқады.

Нел i ктен б i реулер есеп шығарудың дағдысын меңгеруге тырысады? • Б i р нәрсені шешуді үйрену бұл ішкі уәж болып табыл

17 слайд
Нел i ктен б i реулер есеп шығарудың дағдысын меңгеруге тырысады? • Б i р нәрсені шешуді үйрену бұл ішкі уәж болып табылады. • I шк i уәж : бұның өзі рақаттандыратындықтан, б i р нәрсені жасауға ниеттену. • Нел i ктен бір іс-әрекетті жасау рақаттандырады? – Қызығушылық – Құзыреттілік – Әуесқойлық – Байланыстылық – Дербестік

17 слайд

Нел i ктен б i реулер есеп шығарудың дағдысын меңгеруге тырысады? • Б i р нәрсені шешуді үйрену бұл ішкі уәж болып табылады. • I шк i уәж : бұның өзі рақаттандыратындықтан, б i р нәрсені жасауға ниеттену. • Нел i ктен бір іс-әрекетті жасау рақаттандырады? – Қызығушылық – Құзыреттілік – Әуесқойлық – Байланыстылық – Дербестік

I шкi уәжге залал келтіретін не нәрсе? • Мадақтаудағы жұтаңдық • Қоқан-лоқы және мерзім • Бағалау және бақылау Басты қа

18 слайд
I шкi уәжге залал келтіретін не нәрсе? • Мадақтаудағы жұтаңдық • Қоқан-лоқы және мерзім • Бағалау және бақылау Басты қағида: егер бұны жасауға сені біреу мәжбүрлесе, бұл ішкі уәж емес, СЫРТҚЫ уәжге жатады .

18 слайд

I шкi уәжге залал келтіретін не нәрсе? • Мадақтаудағы жұтаңдық • Қоқан-лоқы және мерзім • Бағалау және бақылау Басты қағида: егер бұны жасауға сені біреу мәжбүрлесе, бұл ішкі уәж емес, СЫРТҚЫ уәжге жатады .

Сыртқы уәждің жаман жағы неде? Ол СЫРТҚЫ

19 слайд
Сыртқы уәждің жаман жағы неде? Ол СЫРТҚЫ

19 слайд

Сыртқы уәждің жаман жағы неде? Ол СЫРТҚЫ

Анықтау теориясы Себепті байланыс/ бақылау сызбасы Ішкі Сыртқы Тәсіл ABILITY Тапсырманың қиындығы EFFORT LUCK Жетістік H

20 слайд
Анықтау теориясы Себепті байланыс/ бақылау сызбасы Ішкі Сыртқы Тәсіл ABILITY Тапсырманың қиындығы EFFORT LUCK Жетістік High Ability Increased effort Сәтсіздік Тырыспауш ылық Жетістік Сәттілік немесе көмекСәтсіздік Мүмкіндіктің жоқтығы

20 слайд

Анықтау теориясы Себепті байланыс/ бақылау сызбасы Ішкі Сыртқы Тәсіл ABILITY Тапсырманың қиындығы EFFORT LUCK Жетістік High Ability Increased effort Сәтсіздік Тырыспауш ылық Жетістік Сәттілік немесе көмекСәтсіздік Мүмкіндіктің жоқтығы

Жоғарғы талап Төменгі талапКүшті дағдылар Әлсіз дағдылар МазасыздықМазасыздық Селқостық Зерігу Ағым

21 слайд
Жоғарғы талап Төменгі талапКүшті дағдылар Әлсіз дағдылар МазасыздықМазасыздық Селқостық Зерігу Ағым

21 слайд

Жоғарғы талап Төменгі талапКүшті дағдылар Әлсіз дағдылар МазасыздықМазасыздық Селқостық Зерігу Ағым

“ Дарынды” болғандыққа қанағаттанушылықтың қандай қ аупі бар ?

22 слайд
“ Дарынды” болғандыққа қанағаттанушылықтың қандай қ аупі бар ?

22 слайд

“ Дарынды” болғандыққа қанағаттанушылықтың қандай қ аупі бар ?

Тони Фолкнер келешегі зор ойыншылардың « arte et labore » немесе «шеберлік және ауыр еңбек» деген атам заманғы ұранды е

23 слайд
Тони Фолкнер келешегі зор ойыншылардың « arte et labore » немесе «шеберлік және ауыр еңбек» деген атам заманғы ұранды елемегендіктен, өз әлеуеттерін толық пайдаланбайтындығын, талантты адамдардың ауқымды жұмыстардан қашатындығын байқаған.

23 слайд

Тони Фолкнер келешегі зор ойыншылардың « arte et labore » немесе «шеберлік және ауыр еңбек» деген атам заманғы ұранды елемегендіктен, өз әлеуеттерін толық пайдаланбайтындығын, талантты адамдардың ауқымды жұмыстардан қашатындығын байқаған.

Проблема ? Британдық футбол мәдениеті “жұлдызды футболист болып тумайды, олар қалыптасады” дейді. Егер сіздің орасан дарын

24 слайд
Проблема ? Британдық футбол мәдениеті “жұлдызды футболист болып тумайды, олар қалыптасады” дейді. Егер сіздің орасан дарыныңыз бар десе, тәжірибе жинаудың қаншалықты қажеті бар? Кез келген жағдайда, жаттығулардың нәтижесі сіздің ұлы емес, тек жақсы екендігіңізді көрсетеді.

24 слайд

Проблема ? Британдық футбол мәдениеті “жұлдызды футболист болып тумайды, олар қалыптасады” дейді. Егер сіздің орасан дарыныңыз бар десе, тәжірибе жинаудың қаншалықты қажеті бар? Кез келген жағдайда, жаттығулардың нәтижесі сіздің ұлы емес, тек жақсы екендігіңізді көрсетеді.

Бәрінен жаманы – өзіндік бағаның төмен болуы.

25 слайд
Бәрінен жаманы – өзіндік бағаның төмен болуы.

25 слайд

Бәрінен жаманы – өзіндік бағаның төмен болуы.

Университеттердің 63 пайызы оқушыларда психологиялық проблемалардың өсіп жатқандығын мәлімдейді. (Университет қауымдастығы жән

26 слайд
Университеттердің 63 пайызы оқушыларда психологиялық проблемалардың өсіп жатқандығын мәлімдейді. (Университет қауымдастығы және Колледж кеңесі) Ұлыбританияда өзіне-өзі қол жұмсау 15 және 24 жас аралығындағы өлімдер арасында жазатайым оқиғалардан кейін екінші орында. Өздеріне қол жұмсаған жастардың 56 пайызында жұмыссыздық немесе оқуда проблемалары бар. (Самаритянин, Ұлыбритания)

26 слайд

Университеттердің 63 пайызы оқушыларда психологиялық проблемалардың өсіп жатқандығын мәлімдейді. (Университет қауымдастығы және Колледж кеңесі) Ұлыбританияда өзіне-өзі қол жұмсау 15 және 24 жас аралығындағы өлімдер арасында жазатайым оқиғалардан кейін екінші орында. Өздеріне қол жұмсаған жастардың 56 пайызында жұмыссыздық немесе оқуда проблемалары бар. (Самаритянин, Ұлыбритания)

Оқушылардың кескіні Өткен аптада сіз төмендегі оқушылардың кейбіреуімен кездестіңіз бе? Қорғанушы Дейв Қауқарсыз Ханна

27 слайд
Оқушылардың кескіні Өткен аптада сіз төмендегі оқушылардың кейбіреуімен кездестіңіз бе? Қорғанушы Дейв Қауқарсыз Ханна Қауіпсіз Салли Көңілі тоқ Сэм Мазасыз Альма

27 слайд

Оқушылардың кескіні Өткен аптада сіз төмендегі оқушылардың кейбіреуімен кездестіңіз бе? Қорғанушы Дейв Қауқарсыз Ханна Қауіпсіз Салли Көңілі тоқ Сэм Мазасыз Альма

Ұтылып үйреніңіз немесе оқуда ұтыласыз.

28 слайд
Ұтылып үйреніңіз немесе оқуда ұтыласыз.

28 слайд

Ұтылып үйреніңіз немесе оқуда ұтыласыз.