Есту қабілеті нашар балалармен жұмыс
Есту қабілеті нашар балалармен жұмыс

#1 слайд
Есту қабілеті төмен
балаларға арналған
оқу бағдарламасы
1 слайд
Есту қабілеті төмен балаларға арналған оқу бағдарламасы
#2 слайд
Бейімделген оқу бағдарламасын
әзірлеу және қорғау дағдылары-
ерекше білім беруді қажет ететін
балалармен жұмыс істейтін
әрбір педагогтың маңызды
құзіреттілігі.
2 слайд
Бейімделген оқу бағдарламасын әзірлеу және қорғау дағдылары- ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істейтін әрбір педагогтың маңызды құзіреттілігі.
#3 слайд
Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытудағы түзету
жұмысының бағыттары ақпараттар мен білімдерін
талдауға ерекше жағдайлар жасау, әлеуметтік
байланыстар мен балалардың қажеттіліктерін, пәнаралық
байланыстар мен танымдық қызығушылықтарын дамыту,
арнайы оқыту әдістерін таңдау, арнайы түзету пәндері
арқылы жүзеге асырылады.
3 слайд
Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытудағы түзету жұмысының бағыттары ақпараттар мен білімдерін талдауға ерекше жағдайлар жасау, әлеуметтік байланыстар мен балалардың қажеттіліктерін, пәнаралық байланыстар мен танымдық қызығушылықтарын дамыту, арнайы оқыту әдістерін таңдау, арнайы түзету пәндері арқылы жүзеге асырылады.
#4 слайд
Қазақстан Республикасында
естімейтіндерді оқыту үдерісі
есту-көру негізінде жүзеге
асырылады, ал білім беру
үдерісінде ым-ишараттық
сөйлеу тілі көмекші тәсіл
ретінде қолданылады. Ым-
ишараттық сөйлеу тілін сауатты
меңгерудің нәтижесінде
оқушылар бағдарлама
материалын сапалы игереді.
4 слайд
Қазақстан Республикасында естімейтіндерді оқыту үдерісі есту-көру негізінде жүзеге асырылады, ал білім беру үдерісінде ым-ишараттық сөйлеу тілі көмекші тәсіл ретінде қолданылады. Ым- ишараттық сөйлеу тілін сауатты меңгерудің нәтижесінде оқушылар бағдарлама материалын сапалы игереді.
#5 слайд
Сөзді нашар еститіндердің дамымаған
және бұрмаланған сөздiк қорының
жұтаңдығы , сөздердің лексикалық
мағынасы дұрыс меңгерiлмеген,
грамматикалық құрылымдарды дұрыс
емес екендігі байқалады
5 слайд
Сөзді нашар еститіндердің дамымаған және бұрмаланған сөздiк қорының жұтаңдығы , сөздердің лексикалық мағынасы дұрыс меңгерiлмеген, грамматикалық құрылымдарды дұрыс емес екендігі байқалады
#6 слайд
Бағдарламаның негізгі бағыттары:
•Тыңдау – көру арқылы түсіну
• - Видеоматериалдар, суреттер, ым-ишара
•Айту – тілдік модельдер арқылы
• - Дайын сөйлем үлгілері, ритмге негізделген сөйлеу
•Оқу – сөздікпен жұмыс
• - Көру арқылы сөздерді тану, оқу техникасын дамыту
•Жазу – көшіру, толықтыру, сурет бойынша жазу
• - Қысқа сөйлемдер, диалог үлгілері
6 слайд
Бағдарламаның негізгі бағыттары: •Тыңдау – көру арқылы түсіну • - Видеоматериалдар, суреттер, ым-ишара •Айту – тілдік модельдер арқылы • - Дайын сөйлем үлгілері, ритмге негізделген сөйлеу •Оқу – сөздікпен жұмыс • - Көру арқылы сөздерді тану, оқу техникасын дамыту •Жазу – көшіру, толықтыру, сурет бойынша жазу • - Қысқа сөйлемдер, диалог үлгілері
#7 слайд
Бағдарламаның мақсаты
Балалардың коммуникативтік дағдыларының
қалыптасуына, танымдық және әлеуметтік
мотивтерінің көрінуіне, қызығушылығы мен
білім алуға деген құштарлығының дамуына,
сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту ға,
сөздік қорын байытуға,
тіл арқылы әлеуметтік және коммуникативтік
дағдыларды қалыптастыру ға бағытталуы
керек.
7 слайд
Бағдарламаның мақсаты Балалардың коммуникативтік дағдыларының қалыптасуына, танымдық және әлеуметтік мотивтерінің көрінуіне, қызығушылығы мен білім алуға деген құштарлығының дамуына, сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту ға, сөздік қорын байытуға, тіл арқылы әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру ға бағытталуы керек.
#8 слайд
Апта
Оқу бөлімі
Тақырып
Оқу мақсаты
( )
ҚМ
Сағат саны
Ескертпе
1
Өзім туралы
.
Менің атым
?
Сенің атың кім
1.1.1.1 1
сағат
,
Мимика
,
суреттер
визуалды қолдау
2
Өзім туралы
. ,
Отбасым Әкем
, ...
анам бауырым
1.1.3.1 1
сағат
Суретпен жұмыс
3
Өзім туралы
.
Мекенжайым
Мен қайда
?
тұрамын
1.1.4.1 1
сағат
Қарапайым
сөйлемдер
4 Мектеп .
Менің мектебім
,
Сыныбым
мұғалімім
1.3.1.1 1
сағат
-
Қимыл әрекет
арқылы меңгеру
5 Мектеп
Сыныптағы
заттар
1.3.2.1 1
сағат
Пәндік заттарды
көрсете отырып
түсіндіру
6
Жануарлар әлемі
Үй жануарлары
1.2.1.1 1
сағат
,
Модельдеу ойын
элементтері
7
Жануарлар әлемі
.
Аңдар Олар
қайда өмір
?
сүреді
1.2.2.1 1
сағат
Суретпен
сипаттау
8 Табиғат
Жыл мезгілдері
1.4.1.1 1
сағат
Жыл
мезгілдеріне
сәйкес суреттер
9 Табиғат .
Күн райы Қандай
?
ауа райы
1.4.2.1 1
сағат
Визуалды
сөздіктер
10
Жемістер мен
көкөністер
.
Жемістер Маған
.
алма ұнайды
1.5.1.1 1
сағат
Тіл дамыту
жаттығулары
11
Жемістер мен
көкөністер
.
Көкөністер
–
Картоп
.
пайдалы
1.5.2.1 1
сағат
Сезіну арқылы
таныту
Есту қабілеті төмен,ерекше білім беруді қажет ететін
(ЕББҚ) 1-сынып оқушыларына арналған «Қазақ
тілі» пәнінің бейімделген күнтізбелік-тақырыптық
жоспары
8 слайд
Апта Оқу бөлімі Тақырып Оқу мақсаты ( ) ҚМ Сағат саны Ескертпе 1 Өзім туралы . Менің атым ? Сенің атың кім 1.1.1.1 1 сағат , Мимика , суреттер визуалды қолдау 2 Өзім туралы . , Отбасым Әкем , ... анам бауырым 1.1.3.1 1 сағат Суретпен жұмыс 3 Өзім туралы . Мекенжайым Мен қайда ? тұрамын 1.1.4.1 1 сағат Қарапайым сөйлемдер 4 Мектеп . Менің мектебім , Сыныбым мұғалімім 1.3.1.1 1 сағат - Қимыл әрекет арқылы меңгеру 5 Мектеп Сыныптағы заттар 1.3.2.1 1 сағат Пәндік заттарды көрсете отырып түсіндіру 6 Жануарлар әлемі Үй жануарлары 1.2.1.1 1 сағат , Модельдеу ойын элементтері 7 Жануарлар әлемі . Аңдар Олар қайда өмір ? сүреді 1.2.2.1 1 сағат Суретпен сипаттау 8 Табиғат Жыл мезгілдері 1.4.1.1 1 сағат Жыл мезгілдеріне сәйкес суреттер 9 Табиғат . Күн райы Қандай ? ауа райы 1.4.2.1 1 сағат Визуалды сөздіктер 10 Жемістер мен көкөністер . Жемістер Маған . алма ұнайды 1.5.1.1 1 сағат Тіл дамыту жаттығулары 11 Жемістер мен көкөністер . Көкөністер – Картоп . пайдалы 1.5.2.1 1 сағат Сезіну арқылы таныту Есту қабілеті төмен,ерекше білім беруді қажет ететін (ЕББҚ) 1-сынып оқушыларына арналған «Қазақ тілі» пәнінің бейімделген күнтізбелік-тақырыптық жоспары
#9 слайд
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру (3 мин)
– Шаттық шеңбері: "Қол ұстасайық, бір-бірімізге күлімдейік!"
– Ыммен амандасу (балалармен бірге)
2. Қайталау (5 мин)
– Өткен тақырыпты суреттер арқылы қайталау
– Сұрақтар: "Бұл не?", "Түсі қандай?"
3. Жаңа тақырып (10 мин)
– Сурет көрсету: Әке, ана, аға, әпке, қарындас
– Мұғалім айтады — балалар қайталайды (ырғақпен)
– Ым-ишарамен атау ойыны: «Кім бұл?» — суреттен көрсету
4. Жазба жұмысы (7 мин)
– Карточкалармен сәйкестендіру (сурет + сөз)
– Сөйлем үлгілері: «Менің анам бар», «Бұл – менің ағам»
– Жеке дәптерге көшіру
5. Сергіту сәті (3 мин)
– Ыммен және қимылмен ән: «Менің отбасым»
6. Қорытынды (5 мин)
– Кімнің отбасы мүшелерін атап бере алады?
– 3 оқушы өз суреті бойынша айтады (көмекпен)
10:05
7. Бағалау және кері байланыс (2 мин)
– «Бас бармақ» әдісімен
– Мұғалімнің жылы пікірлері
---
9 слайд
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру (3 мин) – Шаттық шеңбері: "Қол ұстасайық, бір-бірімізге күлімдейік!" – Ыммен амандасу (балалармен бірге) 2. Қайталау (5 мин) – Өткен тақырыпты суреттер арқылы қайталау – Сұрақтар: "Бұл не?", "Түсі қандай?" 3. Жаңа тақырып (10 мин) – Сурет көрсету: Әке, ана, аға, әпке, қарындас – Мұғалім айтады — балалар қайталайды (ырғақпен) – Ым-ишарамен атау ойыны: «Кім бұл?» — суреттен көрсету 4. Жазба жұмысы (7 мин) – Карточкалармен сәйкестендіру (сурет + сөз) – Сөйлем үлгілері: «Менің анам бар», «Бұл – менің ағам» – Жеке дәптерге көшіру 5. Сергіту сәті (3 мин) – Ыммен және қимылмен ән: «Менің отбасым» 6. Қорытынды (5 мин) – Кімнің отбасы мүшелерін атап бере алады? – 3 оқушы өз суреті бойынша айтады (көмекпен) 10:05 7. Бағалау және кері байланыс (2 мин) – «Бас бармақ» әдісімен – Мұғалімнің жылы пікірлері ---
#10 слайд
• Әдіс-тәсілдер:
•Суретпен сөйлеу
•Сөйлем құрастыру пазлдары
•Ым-ишарамен жаттау
•Мультфильмнен кейін сұрақ-
жауап
•Ойын элементтері: "Не
жоғалды?", "Тап және айт"
10 слайд
• Әдіс-тәсілдер: •Суретпен сөйлеу •Сөйлем құрастыру пазлдары •Ым-ишарамен жаттау •Мультфильмнен кейін сұрақ- жауап •Ойын элементтері: "Не жоғалды?", "Тап және айт"
#11 слайд
"Тыңда да айт" ойыны.
•Мақсаты: айналадағы заттардың дыбыстарын бір-бірінен
ажырата білуге үйрету, фонематикалық есту қабілетін дамыту.
•Құрал: ағаш, металл қасықтар, доп, қағаз, кітап,суы бар
стақан, қоңырау, кілттер. ІІ нұсқасы ретінде музыкалық
аспаптарды пайдалануға болады.
•Ойын барысы: Жеке және топпен ойнауға болады. Ең
алдымен балалар үстелдегі заттарды қарап алады. Сосын
тәрбиешіге теріс қарап отырады, ал тәрбиеші заттардың
дыбысын шығарады, балалар дыбысты танып толық жауап
береді : «Бұл қоңыраудың сыңғыры» т.с.с. ІІ-нұсқа. Заттардың
орнына музыкалық аспаптар пайдаланады. Балалар аспапты
дыбысынан таниды.
11 слайд
"Тыңда да айт" ойыны. •Мақсаты: айналадағы заттардың дыбыстарын бір-бірінен ажырата білуге үйрету, фонематикалық есту қабілетін дамыту. •Құрал: ағаш, металл қасықтар, доп, қағаз, кітап,суы бар стақан, қоңырау, кілттер. ІІ нұсқасы ретінде музыкалық аспаптарды пайдалануға болады. •Ойын барысы: Жеке және топпен ойнауға болады. Ең алдымен балалар үстелдегі заттарды қарап алады. Сосын тәрбиешіге теріс қарап отырады, ал тәрбиеші заттардың дыбысын шығарады, балалар дыбысты танып толық жауап береді : «Бұл қоңыраудың сыңғыры» т.с.с. ІІ-нұсқа. Заттардың орнына музыкалық аспаптар пайдаланады. Балалар аспапты дыбысынан таниды.
#12 слайд
"Ұйықтама, сөзді тез тап"
•Мақсаты: фонематикалық есту қабілетін
дамыту, бастапқы дыбысты басқа
дыбыстардан ажырата білуін және басқа
сөздегі осы дыбыстармен сәйкестіруін
дамыту. Баланың сөздік қорын молайту.
•Құралдар: бір дыбыстан басталатын
суреттердің атаулары: 2-3 нұсқасы
•Ойын барысы: Бұл ойынды балалармен,
олар бірінші дыбысты анықтап
үйренгеннен кейін ойнауға болады.
Cуретті көрсетіп қандай дыбыстан
басталатынын сұрау. Сосын осы
дыбыстан тағы басталатын сөздерді
атаңдар.
12 слайд
"Ұйықтама, сөзді тез тап" •Мақсаты: фонематикалық есту қабілетін дамыту, бастапқы дыбысты басқа дыбыстардан ажырата білуін және басқа сөздегі осы дыбыстармен сәйкестіруін дамыту. Баланың сөздік қорын молайту. •Құралдар: бір дыбыстан басталатын суреттердің атаулары: 2-3 нұсқасы •Ойын барысы: Бұл ойынды балалармен, олар бірінші дыбысты анықтап үйренгеннен кейін ойнауға болады. Cуретті көрсетіп қандай дыбыстан басталатынын сұрау. Сосын осы дыбыстан тағы басталатын сөздерді атаңдар.
#13 слайд
"Шапалақта"
•Мақсаты: Фонематикалық қабілетін дамыту,
әрекетті ересектің ауызша инструкциясы бойынша
орындап үйрету.
•Ойын барысы: ойынды 1 баламен де, топпен де
өткізуге болады. Тәрбиеші онға дейін санайтынын
айтады, ал балалар «он» дегенді естігенде
шапалақтау қажет. Тәрбиеші 1-2 рет дұрыс санап,
сосын шатастырып санайды, ба-р тек қане «он»
сөзіне шапалақтау қажет. Қателескен б-р ойыннан
шығады.
13 слайд
"Шапалақта" •Мақсаты: Фонематикалық қабілетін дамыту, әрекетті ересектің ауызша инструкциясы бойынша орындап үйрету. •Ойын барысы: ойынды 1 баламен де, топпен де өткізуге болады. Тәрбиеші онға дейін санайтынын айтады, ал балалар «он» дегенді естігенде шапалақтау қажет. Тәрбиеші 1-2 рет дұрыс санап, сосын шатастырып санайды, ба-р тек қане «он» сөзіне шапалақтау қажет. Қателескен б-р ойыннан шығады.
#14 слайд
Қорытынды бағалау түрлері:
Ауызша/жазбаша жауап (қолдау арқылы)
Суретпен сөйлеу
Диалог үлгілерін құру
Қарапайым мәтінді түсіну және суреттеу
14 слайд
Қорытынды бағалау түрлері: Ауызша/жазбаша жауап (қолдау арқылы) Суретпен сөйлеу Диалог үлгілерін құру Қарапайым мәтінді түсіну және суреттеу
#15 слайд
Топ мүшелері
•1. Укенова Алия
•2. Жумабекова Гулбану
•3. Балабекова Индира
•4. Әбибулла Ұлбала
•5. Утегенова Маржан
15 слайд
Топ мүшелері •1. Укенова Алия •2. Жумабекова Гулбану •3. Балабекова Индира •4. Әбибулла Ұлбала •5. Утегенова Маржан
шағым қалдыра аласыз













