2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Етістіктің шақтары.Өткен шақ (презентация)

Етістіктің шақтары.Өткен шақ (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
4 чынып ұстаздарына
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
24 Қаңтар 2019
1242
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
4 сынып Қазақ тілі

1 слайд
4 сынып Қазақ тілі

1 слайд

4 сынып Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Өткен шақ

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Өткен шақ

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Өткен шақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Өткен шақ туралы айта отырып оқушылардың білімдерін арттыру, өзге шақтар

3 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Өткен шақ туралы айта отырып оқушылардың білімдерін арттыру, өзге шақтардан ажырата білуіне үйрету. Өмірден түрлі мысалдар келтіре отырып,өткен шақ не екенін ұқтыру.Сөйлем ішінен өткен шақтарды сұрақ қою арқылы таба білуге үйрету.

3 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Өткен шақ туралы айта отырып оқушылардың білімдерін арттыру, өзге шақтардан ажырата білуіне үйрету. Өмірден түрлі мысалдар келтіре отырып,өткен шақ не екенін ұқтыру.Сөйлем ішінен өткен шақтарды сұрақ қою арқылы таба білуге үйрету.

Барлық оқушылар: •Өткен шақ туралы түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: •Өткен шақты өзге шақтармен салыстырады Кейбір оқушыл

4 слайд
Барлық оқушылар: •Өткен шақ туралы түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: •Өткен шақты өзге шақтармен салыстырады Кейбір оқушылар: •Өткен шақтың сұрақтарын қойып, мысалдар келтіру арқылы маңызы мен ерекшелігін талдайды. Сабақтың мақсаты:

4 слайд

Барлық оқушылар: •Өткен шақ туралы түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: •Өткен шақты өзге шақтармен салыстырады Кейбір оқушылар: •Өткен шақтың сұрақтарын қойып, мысалдар келтіру арқылы маңызы мен ерекшелігін талдайды. Сабақтың мақсаты:

Сабақтың түрі: Аралас сабақ Сабақтың типі: Қайталау сабағы

5 слайд
Сабақтың түрі: Аралас сабақ Сабақтың типі: Қайталау сабағы

5 слайд

Сабақтың түрі: Аралас сабақ Сабақтың типі: Қайталау сабағы

Ишара: түсінбедім көмек керек тамаша

6 слайд
Ишара: түсінбедім көмек керек тамаша

6 слайд

Ишара: түсінбедім көмек керек тамаша

Алдыңғы тақырып «Куббизм» әдісі •Қазақ тілінде неше шақ бар? •Осы шақ дегеніміз не? •Осы шақ қандай сұрақтарға жауап б

7 слайд
Алдыңғы тақырып «Куббизм» әдісі •Қазақ тілінде неше шақ бар? •Осы шақ дегеніміз не? •Осы шақ қандай сұрақтарға жауап береді? •Осы шаққа мысал келтір? •Өткен шақ дегеніміз не? •Өткен шақ қандай сұрақтарға жауап береді? Мысал келтір

7 слайд

Алдыңғы тақырып «Куббизм» әдісі •Қазақ тілінде неше шақ бар? •Осы шақ дегеніміз не? •Осы шақ қандай сұрақтарға жауап береді? •Осы шаққа мысал келтір? •Өткен шақ дегеніміз не? •Өткен шақ қандай сұрақтарға жауап береді? Мысал келтір

Басталуы 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу Сабаққа дайындығын тексеру. 2.Тренинг «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңбер құры

8 слайд
Басталуы   1.Оқушылармен амандасу, түгендеу Сабаққа дайындығын тексеру. 2.Тренинг «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңбер құрып тұрады Төрт түрлі фигура арқылы топқа бөлу 3.Алтын ереже. «Куббизм» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.  Қима қағаздан жасалған жүрек төрт түсті, төрт түрлі фигуралар   Қатты қағаздан жасалған куб

8 слайд

Басталуы   1.Оқушылармен амандасу, түгендеу Сабаққа дайындығын тексеру. 2.Тренинг «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңбер құрып тұрады Төрт түрлі фигура арқылы топқа бөлу 3.Алтын ереже. «Куббизм» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.  Қима қағаздан жасалған жүрек төрт түсті, төрт түрлі фигуралар   Қатты қағаздан жасалған куб

9 слайд

9 слайд

Ортасы Сабақтың тақырыбын мысалдар келтіру арқылы жариялаймын. Бүгін біз өткен тақырыбымыз «Өткен шақ» тақырыбы бойынша

10 слайд
Ортасы Сабақтың тақырыбын мысалдар келтіру арқылы жариялаймын. Бүгін біз өткен тақырыбымыз «Өткен шақ» тақырыбы бойынша жаттығулар орындай отырып, білімімізді шыңдаймыз. Яғни, өткен шақтың ережесін қайталаймыз, сұрақтарын айта отырып мысалдар келтіреміз. Дәптермен жұмыс: ойнады, күлді, жүрді. 43-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқимыз, қарамен жазылған етістіктерге сұрақ қойып, қай жақ екенін анықтау. Ән салды, тамсанды, армысың,бармысың,шаршадым,аңсадым,өттім,же тпейді. Үш түсті конверт тақтаға ілініп тұрады. Осы шақ, өткен шақ, келер шақ. Сөздерді салады. Кітап, дәптер қима қағаз постер

10 слайд

Ортасы Сабақтың тақырыбын мысалдар келтіру арқылы жариялаймын. Бүгін біз өткен тақырыбымыз «Өткен шақ» тақырыбы бойынша жаттығулар орындай отырып, білімімізді шыңдаймыз. Яғни, өткен шақтың ережесін қайталаймыз, сұрақтарын айта отырып мысалдар келтіреміз. Дәптермен жұмыс: ойнады, күлді, жүрді. 43-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқимыз, қарамен жазылған етістіктерге сұрақ қойып, қай жақ екенін анықтау. Ән салды, тамсанды, армысың,бармысың,шаршадым,аңсадым,өттім,же тпейді. Үш түсті конверт тақтаға ілініп тұрады. Осы шақ, өткен шақ, келер шақ. Сөздерді салады. Кітап, дәптер қима қағаз постер

44-жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жазады.Өткен шақ пен осы шақты салыстырады. 45-жаттығу. Берілген етістіктерге сөйлем құрап

11 слайд
44-жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жазады.Өткен шақ пен осы шақты салыстырады. 45-жаттығу. Берілген етістіктерге сөйлем құрап жазу.(Төрт топқа төрт сөз беріледі «Кім жылдам» ойыны) Аңсады,қонған,жинады,айтқан.

11 слайд

44-жаттығу.Сөйлемдерді көшіріп жазады.Өткен шақ пен осы шақты салыстырады. 45-жаттығу. Берілген етістіктерге сөйлем құрап жазу.(Төрт топқа төрт сөз беріледі «Кім жылдам» ойыны) Аңсады,қонған,жинады,айтқан.

46-жаттығу. Сызбаға тұрған етістіктердің өткен шақта тұрғанын дәлелдеу. Дәлелдеу барысынша оларды сөйлем ішінде пайдала

12 слайд
46-жаттығу. Сызбаға тұрған етістіктердің өткен шақта тұрғанын дәлелдеу. Дәлелдеу барысынша оларды сөйлем ішінде пайдалану. (Постермен жұмыс) Төрт топқа постер беріледі, оқушылар жазып, тақтаға шығып дәлелдейді. Сөздерге ауызша сөйлем құрастырады.

12 слайд

46-жаттығу. Сызбаға тұрған етістіктердің өткен шақта тұрғанын дәлелдеу. Дәлелдеу барысынша оларды сөйлем ішінде пайдалану. (Постермен жұмыс) Төрт топқа постер беріледі, оқушылар жазып, тақтаға шығып дәлелдейді. Сөздерге ауызша сөйлем құрастырады.

Сергіту сәтіАтом, молекула Жеке, екеуден, үшеуден қосылу Аяқталуы 47-жаттығу. Мәтінді оқып, етістіктерді тауып, мәтінді

13 слайд
Сергіту сәтіАтом, молекула Жеке, екеуден, үшеуден қосылу Аяқталуы 47-жаттығу. Мәтінді оқып, етістіктерді тауып, мәтінді әрі қарай оз ойымен жалғастыру. «Кімнің қиялы күшті?» әдісі арқылы кітап Кері байланыс«Кірпіш қалау» әдісістикер

13 слайд

Сергіту сәтіАтом, молекула Жеке, екеуден, үшеуден қосылу Аяқталуы 47-жаттығу. Мәтінді оқып, етістіктерді тауып, мәтінді әрі қарай оз ойымен жалғастыру. «Кімнің қиялы күшті?» әдісі арқылы кітап Кері байланыс«Кірпіш қалау» әдісістикер

Бағалау: басбармақпен бағалау

14 слайд
Бағалау: басбармақпен бағалау

14 слайд

Бағалау: басбармақпен бағалау

Кері байланыс жасатамын. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

15 слайд
Кері байланыс жасатамын. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

15 слайд

Кері байланыс жасатамын. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

Үйге тапсырма 159 бет, 48-жаттығу

16 слайд
Үйге тапсырма 159 бет, 48-жаттығу

16 слайд

Үйге тапсырма 159 бет, 48-жаттығу

17 слайд

17 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі