Материалдар / Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
сандық информацияны электрондық кесте көмегімен компьютерде өңдеу принциптерін, формуланы жазу тәсілдерін білу, практикалық тапсырмаларды шешу, диагаммалар құру біліктілігін қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2018
1184
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Маңғыстау “Келешек” көпсалалы колледжі Ақпараттық таным сабағы Тақырыбы: «Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану

1 слайд
Маңғыстау “Келешек” көпсалалы колледжі Ақпараттық таным сабағы    Тақырыбы: «Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары» Өткізген: Информатика пәні оқытушысы: А.Б.Зулхарова 2017-18 жыл

1 слайд

Маңғыстау “Келешек” көпсалалы колледжі Ақпараттық таным сабағы    Тақырыбы: «Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары» Өткізген: Информатика пәні оқытушысы: А.Б.Зулхарова 2017-18 жыл

2 слайд

2 слайд

Сабақтың мақсаты : а) білімділік - сандық информацияны электрондық кесте көмегімен компьютерде өңдеу принциптерін, формуланы

3 слайд
Сабақтың мақсаты : а) білімділік - сандық информацияны электрондық кесте көмегімен компьютерде өңдеу принциптерін, формуланы жазу тәсілдерін білу, практикалық тапсырмаларды шешу, диагаммалар құру біліктілігін қалыптастыру. ә) дамытушылық – программалық қамтамасыз етумен жұмыс істей алу дағдысын, объектінің компьютерлік моделін құру біліктілігін дамыту. •Ойлау қызметінің салыстыру, талдау тәсілдерін жетілдіру. •б) тәрбиелік - құрал-жабдықтарды ұқыпты ұстауға, сабақта назар қойып отыруға, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.оқушыларды ізденімпаздылыққа өзара бірігіп әрекет етуге тәрбиелеу.

3 слайд

Сабақтың мақсаты : а) білімділік - сандық информацияны электрондық кесте көмегімен компьютерде өңдеу принциптерін, формуланы жазу тәсілдерін білу, практикалық тапсырмаларды шешу, диагаммалар құру біліктілігін қалыптастыру. ә) дамытушылық – программалық қамтамасыз етумен жұмыс істей алу дағдысын, объектінің компьютерлік моделін құру біліктілігін дамыту. •Ойлау қызметінің салыстыру, талдау тәсілдерін жетілдіру. •б) тәрбиелік - құрал-жабдықтарды ұқыпты ұстауға, сабақта назар қойып отыруға, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.оқушыларды ізденімпаздылыққа өзара бірігіп әрекет етуге тәрбиелеу.

I. Ұйымдастыру бөлімі II. Сабақтың мақсаты мен жоспары 1) «Ұшқыр ойлар» (үй жұмысын тексеру) 2) Теория –білім падишасы» (

4 слайд
I. Ұйымдастыру бөлімі II. Сабақтың мақсаты мен жоспары 1) «Ұшқыр ойлар» (үй жұмысын тексеру) 2) Теория –білім падишасы» (жаңа білім беру) 3) «Артық білім кітапта , Ерінбей оқып көруге» (өзіндік тапсырмалар) 4) «Ой түйіндеу» ( практикалық жұмыс) 5) «Санаға сапар» (оқушылардың білімдерін бекіту) 6) Шығу парағы 7) Оқушылардың білімдерін бағалау 8) Үйге тапсырма. Бағалау.  

4 слайд

I. Ұйымдастыру бөлімі II. Сабақтың мақсаты мен жоспары 1) «Ұшқыр ойлар» (үй жұмысын тексеру) 2) Теория –білім падишасы» (жаңа білім беру) 3) «Артық білім кітапта , Ерінбей оқып көруге» (өзіндік тапсырмалар) 4) «Ой түйіндеу» ( практикалық жұмыс) 5) «Санаға сапар» (оқушылардың білімдерін бекіту) 6) Шығу парағы 7) Оқушылардың білімдерін бағалау 8) Үйге тапсырма. Бағалау.  

ІІІІІІ жаңа сабақжаңа сабақ VV Бекіту Бекіту ІІVV ПрактикалықПрактикалық жұмыс жұмыс VVІІ БағалауБағалау

5 слайд
ІІІІІІ жаңа сабақжаңа сабақ VV Бекіту Бекіту ІІVV ПрактикалықПрактикалық жұмыс жұмыс VVІІ БағалауБағалау

5 слайд

ІІІІІІ жаңа сабақжаңа сабақ VV Бекіту Бекіту ІІVV ПрактикалықПрактикалық жұмыс жұмыс VVІІ БағалауБағалау

К Ұ Я Ш Д И І Т А Ы Қ А Ф О П Л А Г Б Р М У А Р Е Т Т Е М А К Е С А М Т Ұшқыр ойлар» (үй жұмысын тексеру) Адасқан әріпте

6 слайд
К Ұ Я Ш Д И І Т А Ы Қ А Ф О П Л А Г Б Р М У А Р Е Т Т Е М А К Е С А М Т Ұшқыр ойлар» (үй жұмысын тексеру) Адасқан әріптерден сөз құрап, олардың қазақша атын айтып орысшаға, ағылшынға аудару керек. •Кітап-книга-Book; Excel іске қосылғаннан кейін, экранда кестенің жұмыс істеу беттері жұмыс кітабына біріктірілген. •Бет- страница- list; Жұмыс кітабы жұмыс бетінен тұрады •Ұяшық- ячейка- cell; Жұмыс беттері ұяшықтан тұрады; •Диаграмма-диаграмма-diagram ; мәліметтерді графиктік түрде көрсету •Кесте-таблица- table; Кесте бірнеше ұяшықтан тұрады; •Формула-формула- formula; Excel де формулалар жазу арқылы есептеуге болады

6 слайд

К Ұ Я Ш Д И І Т А Ы Қ А Ф О П Л А Г Б Р М У А Р Е Т Т Е М А К Е С А М Т Ұшқыр ойлар» (үй жұмысын тексеру) Адасқан әріптерден сөз құрап, олардың қазақша атын айтып орысшаға, ағылшынға аудару керек. •Кітап-книга-Book; Excel іске қосылғаннан кейін, экранда кестенің жұмыс істеу беттері жұмыс кітабына біріктірілген. •Бет- страница- list; Жұмыс кітабы жұмыс бетінен тұрады •Ұяшық- ячейка- cell; Жұмыс беттері ұяшықтан тұрады; •Диаграмма-диаграмма-diagram ; мәліметтерді графиктік түрде көрсету •Кесте-таблица- table; Кесте бірнеше ұяшықтан тұрады; •Формула-формула- formula; Excel де формулалар жазу арқылы есептеуге болады

Жаңа сабақ: «Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары»

7 слайд
Жаңа сабақ: «Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары»

7 слайд

Жаңа сабақ: «Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары»

Теория –білім падишасы» (жаңа білім беру) Диаграммамен есептердің жолдарын түсіндіру Диаграммалар - мәліметтерді график

8 слайд
Теория –білім падишасы» (жаңа білім беру) Диаграммамен есептердің жолдарын түсіндіру Диаграммалар - мәліметтерді графикалық түрде кескіндеудің ыңғайлы түрі. Олар берілген сандық шамаларды ұяшықтарда үңіліп қарағаннан гөрі салыстырмалы түрде бағалау мүмкіндігін береді. Диаграмма бір ұяшықта тұрған қатені де тез көрсете алады.

8 слайд

Теория –білім падишасы» (жаңа білім беру) Диаграммамен есептердің жолдарын түсіндіру Диаграммалар - мәліметтерді графикалық түрде кескіндеудің ыңғайлы түрі. Олар берілген сандық шамаларды ұяшықтарда үңіліп қарағаннан гөрі салыстырмалы түрде бағалау мүмкіндігін береді. Диаграмма бір ұяшықта тұрған қатені де тез көрсете алады.

Пирамидалық Конустық Цилиндрлік Жапырақшалық Көпіршіген Сақиналық Нүктелік Дөңгелек Сызықтық Бағандық (гистограмма) Диаграмма

9 слайд
Пирамидалық Конустық Цилиндрлік Жапырақшалық Көпіршіген Сақиналық Нүктелік Дөңгелек Сызықтық Бағандық (гистограмма) Диаграмма

9 слайд

Пирамидалық Конустық Цилиндрлік Жапырақшалық Көпіршіген Сақиналық Нүктелік Дөңгелек Сызықтық Бағандық (гистограмма) Диаграмма

Диаграмма осі Горизонталь немесе категориялар осі Вертикаль немесе мәндер осі Қатарлар осі Диаграмма элем

10 слайд
Диаграмма осі Горизонталь немесе категориялар осі Вертикаль немесе мәндер осі Қатарлар осі Диаграмма элементтері Тор Тақырып Аңыз

10 слайд

Диаграмма осі Горизонталь немесе категориялар осі Вертикаль немесе мәндер осі Қатарлар осі Диаграмма элементтері Тор Тақырып Аңыз

Тақырыбы Аңыз Тақырыбы Аңыз

11 слайд
Тақырыбы Аңыз Тақырыбы Аңыз

11 слайд

Тақырыбы Аңыз Тақырыбы Аңыз

Тақырыбы Аңыз Тақырыбы Аңыз

12 слайд
Тақырыбы Аңыз Тақырыбы Аңыз

12 слайд

Тақырыбы Аңыз Тақырыбы Аңыз

21.10.23 практикалық сабақ 13

13 слайд
21.10.23 практикалық сабақ 13

13 слайд

21.10.23 практикалық сабақ 13

14 слайд

14 слайд

2012 жыл 2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл 711 95 102 89 83 721 84 95 112 83 731 89 81 93 103 741 Барлық студенттер саны

15 слайд
2012 жыл 2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл 711 95 102 89 83 721 84 95 112 83 731 89 81 93 103 741 Барлық студенттер саны Артық білім кітапта , Ерінбей оқып көруге» (Өзіндік тапсырмалар) 1-тапсырма: Колледжіміздегі есептеу техникасының мамандығына түскен әр жылдардағы студенттер саны «Барлық студенттер саны» деген жолды Автосумма арқылы қосып шығарыңыз.

15 слайд

2012 жыл 2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл 711 95 102 89 83 721 84 95 112 83 731 89 81 93 103 741 Барлық студенттер саны Артық білім кітапта , Ерінбей оқып көруге» (Өзіндік тапсырмалар) 1-тапсырма: Колледжіміздегі есептеу техникасының мамандығына түскен әр жылдардағы студенттер саны «Барлық студенттер саны» деген жолды Автосумма арқылы қосып шығарыңыз.

2-тапсырма Отбасы мүшелерінің жастарына байланысты диаграмма құру.

16 слайд
2-тапсырма Отбасы мүшелерінің жастарына байланысты диаграмма құру.

16 слайд

2-тапсырма Отбасы мүшелерінің жастарына байланысты диаграмма құру.

1950 1960 1970 1980199020002010 2014 Қазақтар 57,1 38 30,832,636,249,450,763,3 Орыстар, украиндар, белорустар 33,1 51,5 52,151,

17 слайд
1950 1960 1970 1980199020002010 2014 Қазақтар 57,1 38 30,832,636,249,450,763,3 Орыстар, украиндар, белорустар 33,1 51,5 52,151,148,144,337,723,3 Басқа ұлттар 9,9 10,5 17,916,315,916,311,613,1 «Ой түйіндеу» практикалық жұмыс Оқушылардың жаңа материалды түсінгендігін тексеру үшін тапсырма беріледі. Тапсырмалар орындаймыз! Төмендегі функцияға гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз. 1-тапсырма Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%)

17 слайд

1950 1960 1970 1980199020002010 2014 Қазақтар 57,1 38 30,832,636,249,450,763,3 Орыстар, украиндар, белорустар 33,1 51,5 52,151,148,144,337,723,3 Басқа ұлттар 9,9 10,5 17,916,315,916,311,613,1 «Ой түйіндеу» практикалық жұмыс Оқушылардың жаңа материалды түсінгендігін тексеру үшін тапсырма беріледі. Тапсырмалар орындаймыз! Төмендегі функцияға гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз. 1-тапсырма Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%)

2-тапсырма y=x 2 функциясының графигі парабола деп аталады. Төмендегі y=x 2 функцияға график типін таңдап диагр

18 слайд
2-тапсырма y=x 2 функциясының графигі парабола деп аталады. Төмендегі y=x 2 функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз. 3-тапсырма Оқушының тоқсандық оқу үлгеріміне диаграмма тұрғыз.

18 слайд

2-тапсырма y=x 2 функциясының графигі парабола деп аталады. Төмендегі y=x 2 функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз. 3-тапсырма Оқушының тоқсандық оқу үлгеріміне диаграмма тұрғыз.

4-тапсырма Туған мерекесін тойлауға кеткен қаржы есебін есептеп , диаграммасын тұрғыз. 5-тапсырма Менің апта бойындағы

19 слайд
4-тапсырма Туған мерекесін тойлауға кеткен қаржы есебін есептеп , диаграммасын тұрғыз. 5-тапсырма Менің апта бойындағы күндердегі шығыным.

19 слайд

4-тапсырма Туған мерекесін тойлауға кеткен қаржы есебін есептеп , диаграммасын тұрғыз. 5-тапсырма Менің апта бойындағы күндердегі шығыным.

Сергіту сәті. Қол саусақтарына арналған жаттығулар • Алақанды уқалау • Қолды қысу • Білезіктен айналдыру Көзге арналған жаттығу

20 слайд
Сергіту сәті. Қол саусақтарына арналған жаттығулар • Алақанды уқалау • Қолды қысу • Білезіктен айналдыру Көзге арналған жаттығулар. • Көзді бірнеше рет жыпылықтату • Көзіңмен ақырын оң жаққа қарай 3-4 рет айналым жаса • Соншалықты айналым солға қарай жаса. Көздеріңізді жұмып, алақандарыңыз бен жабыңыздар.

20 слайд

Сергіту сәті. Қол саусақтарына арналған жаттығулар • Алақанды уқалау • Қолды қысу • Білезіктен айналдыру Көзге арналған жаттығулар. • Көзді бірнеше рет жыпылықтату • Көзіңмен ақырын оң жаққа қарай 3-4 рет айналым жаса • Соншалықты айналым солға қарай жаса. Көздеріңізді жұмып, алақандарыңыз бен жабыңыздар.

E X C E L 5) «Санаға сапар» (оқушылардың білімдерін бекіту) 1-тапсырма •Ұяшыққа формула жазу. Excel программас

21 слайд
  E   X     C   E     L   5) «Санаға сапар» (оқушылардың білімдерін бекіту) 1-тапсырма •Ұяшыққа формула жазу. Excel программасында ұяшыққа формула енгізу міндетті түрде «тең болады» ( “=”) белгісінен басталады, ал енгізуді аяқтау enter пернесін басумен бітеді. •Блокнот кеңейтімі қалай аталады? Text •Әрбір жұмыстық бет жеке электрондық кесте түрінде қарастырылады да, онда 65536 жол (rows) и 256 болған columns болады. •Жолдар мен бағандардың қилысуынан кестенің негізгі құрылымдық элементі ұяшық (cell) пайда болады. •MS EXCEL программасының кеңейтімі xls деп аталады.

21 слайд

  E   X     C   E     L   5) «Санаға сапар» (оқушылардың білімдерін бекіту) 1-тапсырма •Ұяшыққа формула жазу. Excel программасында ұяшыққа формула енгізу міндетті түрде «тең болады» ( “=”) белгісінен басталады, ал енгізуді аяқтау enter пернесін басумен бітеді. •Блокнот кеңейтімі қалай аталады? Text •Әрбір жұмыстық бет жеке электрондық кесте түрінде қарастырылады да, онда 65536 жол (rows) и 256 болған columns болады. •Жолдар мен бағандардың қилысуынан кестенің негізгі құрылымдық элементі ұяшық (cell) пайда болады. •MS EXCEL программасының кеңейтімі xls деп аталады.

2-тапсырма: Электрондық оқулықпен жұмыс Тест жұмысы (тапсырманы орындағаны бойынша пайызбен беріледі) Бағалау: 100-90%-

22 слайд
2-тапсырма: Электрондық оқулықпен жұмыс Тест жұмысы (тапсырманы орындағаны бойынша пайызбен беріледі) Бағалау: 100-90%- 5, 90-80%-4, 80-70%-3

22 слайд

2-тапсырма: Электрондық оқулықпен жұмыс Тест жұмысы (тапсырманы орындағаны бойынша пайызбен беріледі) Бағалау: 100-90%- 5, 90-80%-4, 80-70%-3

6) Шығу парағы Осы түстегі қалпақтарды алып сендердің пікірлеріңді тыңдайық. Қызыл қалпақ таңдаған оқушы мынандай сұрақтарға

23 слайд
6) Шығу парағы Осы түстегі қалпақтарды алып сендердің пікірлеріңді тыңдайық. Қызыл қалпақ таңдаған оқушы мынандай сұрақтарға жауап береді: Ехсел бағдарламасын қалай іске қосамыз? Сары қалпақ ұстаған оқушыға сабақтың жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Саған не ұнайды? Жасыл қалпақты оқушы Диаграммалардың неше типі бар? Қара қалпақ ұстаған оқушы келесіде не үйренеміз? Диаграммаларға түрлі өзгерістер енгізіп, әрлеу жұмыстарын жүргізуді. Сұрыптау мен сүзгіден өткізуді. Көк қалпақты оқушы шолу жасауды бұйырдым. Біз не аштық? Тағы не ашылған жоқ? Біз тақырыпты сабаққа сәйкес аша алдық па? Біз барлық қалпақты кие алдық па?

23 слайд

6) Шығу парағы Осы түстегі қалпақтарды алып сендердің пікірлеріңді тыңдайық. Қызыл қалпақ таңдаған оқушы мынандай сұрақтарға жауап береді: Ехсел бағдарламасын қалай іске қосамыз? Сары қалпақ ұстаған оқушыға сабақтың жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Саған не ұнайды? Жасыл қалпақты оқушы Диаграммалардың неше типі бар? Қара қалпақ ұстаған оқушы келесіде не үйренеміз? Диаграммаларға түрлі өзгерістер енгізіп, әрлеу жұмыстарын жүргізуді. Сұрыптау мен сүзгіден өткізуді. Көк қалпақты оқушы шолу жасауды бұйырдым. Біз не аштық? Тағы не ашылған жоқ? Біз тақырыпты сабаққа сәйкес аша алдық па? Біз барлық қалпақты кие алдық па?

7)Оқушылардың білімдерін бағалау (көңіл-күйін смайликтер арқылы бағалау) Рефлексия парағын толтыру Бүгін мен ...... б

24 слайд
7)Оқушылардың білімдерін бағалау (көңіл-күйін смайликтер арқылы бағалау) Рефлексия парағын толтыру Бүгін  мен   ...... білдім. .......  қызықты болды. .......  қиын болды. Мен  .......    үйрендім. Мен тапсырмаларды......   орындадым. .....      орындап көремін. ......  мені таң қалдырды. Өмір үшін сабақ маған....   берді. ..... мен орындай алдым. Енді мен......істей аламын.

24 слайд

7)Оқушылардың білімдерін бағалау (көңіл-күйін смайликтер арқылы бағалау) Рефлексия парағын толтыру Бүгін  мен   ...... білдім. .......  қызықты болды. .......  қиын болды. Мен  .......    үйрендім. Мен тапсырмаларды......   орындадым. .....      орындап көремін. ......  мені таң қалдырды. Өмір үшін сабақ маған....   берді. ..... мен орындай алдым. Енді мен......істей аламын.

8) Үйге тапсырма. Бағалау. Бақылау сұрақтары: 1.Microsoft Excel электрондық кестесінің негізгі ұғымы. 2.Microsoft Excel электро

25 слайд
8) Үйге тапсырма. Бағалау. Бақылау сұрақтары: 1.Microsoft Excel электрондық кестесінің негізгі ұғымы. 2.Microsoft Excel электрондық кестесінің кеңейтілімі қандай? 3.Электрондық кестедегі ұяшық дегеніміз не? 4.Microsoft Excel электрондық кестесі қанша бағана мен жолдардан тұрады? 5.Microsoft Excel электрондық кестесі қанша ұяшықтан тұрады? 6.Ұяшыққа мәліметтің қанша типін енгізе аламыз? 7.Microsoft Excel электрондық кестесінде адрестің қанша түрі бар? 8.Адрестердің бір –бірінен айырмашылықтарын атаңыз. 9.Microsoft Excel электрондық кестесінің функциялары дегеніміз не? 10.Диаграмма құру канша кадамнан тұрады? 11.Диапазон дегеніміз не?

25 слайд

8) Үйге тапсырма. Бағалау. Бақылау сұрақтары: 1.Microsoft Excel электрондық кестесінің негізгі ұғымы. 2.Microsoft Excel электрондық кестесінің кеңейтілімі қандай? 3.Электрондық кестедегі ұяшық дегеніміз не? 4.Microsoft Excel электрондық кестесі қанша бағана мен жолдардан тұрады? 5.Microsoft Excel электрондық кестесі қанша ұяшықтан тұрады? 6.Ұяшыққа мәліметтің қанша типін енгізе аламыз? 7.Microsoft Excel электрондық кестесінде адрестің қанша түрі бар? 8.Адрестердің бір –бірінен айырмашылықтарын атаңыз. 9.Microsoft Excel электрондық кестесінің функциялары дегеніміз не? 10.Диаграмма құру канша кадамнан тұрады? 11.Диапазон дегеніміз не?

«Ешқашан да бәрін білемін, енді маған бұдан артық үйренетін ештеңе жоқ деп санаушы болма»,- деген Н.Д.Зилинский

26 слайд
«Ешқашан да бәрін білемін, енді маған бұдан артық үйренетін ештеңе жоқ деп санаушы болма»,- деген Н.Д.Зилинский

26 слайд

«Ешқашан да бәрін білемін, енді маған бұдан артық үйренетін ештеңе жоқ деп санаушы болма»,- деген Н.Д.Зилинский

27 слайд

27 слайд