Материалдар / «Физика пәнінде оқушылардың ғылыми жаратылыстану сауаттылығын дамыту тапсырмалары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Физика пәнінде оқушылардың ғылыми жаратылыстану сауаттылығын дамыту тапсырмалары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінде оқушылардың ғылыми жаратылыстану сауаттылығын дамыту тапсырмаларын құрастыру жолдары көрсетіледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2023
386
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Балқаш қаласы Абай атындағы №2 мектеп – лицей” КММ физика пәні мұғалімі: Рахимова Ж.Т. педагог - сарапшы«Физика пәнінде оқу

1 слайд
“ Балқаш қаласы Абай атындағы №2 мектеп – лицей” КММ физика пәні мұғалімі: Рахимова Ж.Т. педагог - сарапшы«Физика пәнінде оқушылардың ғылыми жаратылыстану сауаттылығын дамыту тапсырмалары»

1 слайд

“ Балқаш қаласы Абай атындағы №2 мектеп – лицей” КММ физика пәні мұғалімі: Рахимова Ж.Т. педагог - сарапшы«Физика пәнінде оқушылардың ғылыми жаратылыстану сауаттылығын дамыту тапсырмалары»

“ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОРТА БІЛІМ БЕРУ – ҰЙЫМДАРЫНДА ОҚУ ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН 2022-2023 ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ

2 слайд
“ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОРТА БІЛІМ БЕРУ – ҰЙЫМДАРЫНДА ОҚУ ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН 2022-2023 ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ” ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТЫ – Әрбір білім беру ұйымының міндеті білім алушының , тұлғалық үйлесімді қалыптасуы функционалды сауаттылығы мен бәсекеге қабілеттілігінің дамуы үшін , , қолайлы жалпыадамзаттық ұлттық құндылықтарға . негізделген білім беру ортасын құру – Физика пәнін оқыту мақсаты білім алушылардың ғылыми дүниетанымдық , – негіздерін әлемнің жаратылыстану ғылыми , бейнесін тұтастай қабылдауын өмірде маңызды практикалық мәселелерді шешуде табиғат , , құбылыстарын бақылау жазу талдау . қабілеттерін қалыптастыру

2 слайд

“ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОРТА БІЛІМ БЕРУ – ҰЙЫМДАРЫНДА ОҚУ ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН 2022-2023 ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ” ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТЫ – Әрбір білім беру ұйымының міндеті білім алушының , тұлғалық үйлесімді қалыптасуы функционалды сауаттылығы мен бәсекеге қабілеттілігінің дамуы үшін , , қолайлы жалпыадамзаттық ұлттық құндылықтарға . негізделген білім беру ортасын құру – Физика пәнін оқыту мақсаты білім алушылардың ғылыми дүниетанымдық , – негіздерін әлемнің жаратылыстану ғылыми , бейнесін тұтастай қабылдауын өмірде маңызды практикалық мәселелерді шешуде табиғат , , құбылыстарын бақылау жазу талдау . қабілеттерін қалыптастыру

Халықаралық зерттеулердің білім алушыларға қоятын талаптары - , , физикалық процестерге диаграммал

3 слайд
Халықаралық зерттеулердің білім алушыларға қоятын талаптары - , , физикалық процестерге диаграммалар сызбалар жалпылама және талдау кестелерін ; жасай білу - , , , , баяндау сипаттау салыстыру графикті талдау қорытынды жасау және жалпылама ( ) қорыту жазбаша және ауызша - ; есептердің шешімін сауатты рәсімдеу - жүргізілген практикалық және зертханалық жұмыстардың кеңейтілген жазбаша , ; есептерін ауызша баяндамаларды дайындай білу - , білім алушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін олардың пікірлерінің . . қисындылығы және дәлелдермен түйінделу т б дағдыларын қалыптастыру . ұсынылады ( , , Сабақта жергілікті сипаттағы материалдарды нысандар кәсіпорындар ақпарат ) – – көздері пайдалануға бағытталған оқу жобалау іс әрекеттерін ұйымдастыру арқылы танымдық және әлеуметтік тұрғыдан білім алушының белсенділігін арттыру . , , , ұсынылады Технология медицина ауыл шаруашылығы өнеркәсіп пен энергетиканың әртүрлі саласындағы жетістіктер ғылыми идея мен ғылыми прогресс . дамуының жарқын мысалдары болып табылады Мысалы оған төмендегідей : мақсаттар берілген - . Техникада және тұрмыста жылу беру түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру - . Әртүрлі температураларда тірі ағзалардың бейімделуіне мысалдар келтіру - . Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттау - . жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау - . Қазақстанда және дүниежүзінде электр энергиясын өндірудің мысалдарын келтіру

3 слайд

Халықаралық зерттеулердің білім алушыларға қоятын талаптары - , , физикалық процестерге диаграммалар сызбалар жалпылама және талдау кестелерін ; жасай білу - , , , , баяндау сипаттау салыстыру графикті талдау қорытынды жасау және жалпылама ( ) қорыту жазбаша және ауызша - ; есептердің шешімін сауатты рәсімдеу - жүргізілген практикалық және зертханалық жұмыстардың кеңейтілген жазбаша , ; есептерін ауызша баяндамаларды дайындай білу - , білім алушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін олардың пікірлерінің . . қисындылығы және дәлелдермен түйінделу т б дағдыларын қалыптастыру . ұсынылады ( , , Сабақта жергілікті сипаттағы материалдарды нысандар кәсіпорындар ақпарат ) – – көздері пайдалануға бағытталған оқу жобалау іс әрекеттерін ұйымдастыру арқылы танымдық және әлеуметтік тұрғыдан білім алушының белсенділігін арттыру . , , , ұсынылады Технология медицина ауыл шаруашылығы өнеркәсіп пен энергетиканың әртүрлі саласындағы жетістіктер ғылыми идея мен ғылыми прогресс . дамуының жарқын мысалдары болып табылады Мысалы оған төмендегідей : мақсаттар берілген - . Техникада және тұрмыста жылу беру түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру - . Әртүрлі температураларда тірі ағзалардың бейімделуіне мысалдар келтіру - . Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттау - . жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау - . Қазақстанда және дүниежүзінде электр энергиясын өндірудің мысалдарын келтіру

Физика пәнінде оқушылардың ғылыми жаратылыстану сауаттылығын дамыту тапсырмалары оқушылардың жаратылыстану құбылыстары бойынш

4 слайд
Физика пәнінде оқушылардың ғылыми жаратылыстану сауаттылығын дамыту тапсырмалары оқушылардың жаратылыстану құбылыстары бойынша ғылыми негіздерге сүйене отырып, зерттеу қабілеттері мен біліктіліктерін, құзыреттілігін, қоршаған ортаны түсіну қабілеттері мен оларды күнделікті өмірде қолдана білу дағдыларының қалыптасуына бағытталған.

4 слайд

Физика пәнінде оқушылардың ғылыми жаратылыстану сауаттылығын дамыту тапсырмалары оқушылардың жаратылыстану құбылыстары бойынша ғылыми негіздерге сүйене отырып, зерттеу қабілеттері мен біліктіліктерін, құзыреттілігін, қоршаған ортаны түсіну қабілеттері мен оларды күнделікті өмірде қолдана білу дағдыларының қалыптасуына бағытталған.

к р и т е р и йОқу мақсаты Жас ерекшеліктері Ойлау дағдыларының деңгейі

5 слайд
к р и т е р и йОқу мақсаты Жас ерекшеліктері Ойлау дағдыларының деңгейі

5 слайд

к р и т е р и йОқу мақсаты Жас ерекшеліктері Ойлау дағдыларының деңгейі

Оқулықта берілген тапсырмалар

6 слайд
Оқулықта берілген тапсырмалар

6 слайд

Оқулықта берілген тапсырмалар

Зертханалық жұмыстар ОД: жинақтау

7 слайд
Зертханалық жұмыстар ОД: жинақтау

7 слайд

Зертханалық жұмыстар ОД: жинақтау

8 слайд

8 слайд

ОД: талдау

9 слайд
ОД: талдау

9 слайд

ОД: талдау

ОД: қолдану

10 слайд
ОД: қолдану

10 слайд

ОД: қолдану

Отандасымыз ойлап тапқан конденсатордың қандай артықшылықтары мен кемшіліктері бар? ОД: бағалау

11 слайд
Отандасымыз ойлап тапқан конденсатордың қандай артықшылықтары мен кемшіліктері бар? ОД: бағалау

11 слайд

Отандасымыз ойлап тапқан конденсатордың қандай артықшылықтары мен кемшіліктері бар? ОД: бағалау

Бектауата – Сарыарқаның оңтүстігіндегі тау. Ақтоғай ауданында, Балқаш қаласынан солтүстікке қарай 60 км жерде, ұсақ

12 слайд
Бектауата – Сарыарқаның оңтүстігіндегі тау.  Ақтоғай   ауданында,  Балқаш қаласынан  солтүстікке  қарай  60   км  жерде,  ұсақ  шоқылы-белесті  жазықта   орналасқан.  Солтүстік-шығыстан  оңтістік-батысқа   қарай  7 км-ге  созылып  жатыр,  ені  3 км,  абсолюттік   биіктігі  1213  м.  Құбылтайөзек  аңғары  оны   батысындағы Сарықұлжа (1082  м)  тауынан  бөліп   тұрады.  Бектауатаның  беткейлері  тік,  жалтыр  тақыр   тасты,  төбесі  үшкірлеу  келген.  Пьезооптикалық   минералдардың  ұсақ  кен  орындары  мен  табиғи   үңгірлер  бар.  Олардың  ішіндегі  ең  ірісі  – Бектауата   үңгірі.  Беткейлерінде  өте  сирек  бұта  мен  селдір  шөп   өседі,  тауаралық  аңғарларында  көктерек,  тал,  түрлі   бұта  кездеседі.  Олардың  45  сирек  кездесетін  болса,   8-і Қызыл  кітапқа енгізілген.  Некен-саяқ  елік,  арқар   мекендейді.   Сұрақтар: 1)  Бектауатаның  ең  биік  нүктесіндегі  атмосфералық  қысымның  мәнін  анықтаңыз. 2)  Барометр  – анероидтың  көмегімен  атмосфералық  қысымды  қалай  табуға   болады?

12 слайд

Бектауата – Сарыарқаның оңтүстігіндегі тау.  Ақтоғай   ауданында,  Балқаш қаласынан  солтүстікке  қарай  60   км  жерде,  ұсақ  шоқылы-белесті  жазықта   орналасқан.  Солтүстік-шығыстан  оңтістік-батысқа   қарай  7 км-ге  созылып  жатыр,  ені  3 км,  абсолюттік   биіктігі  1213  м.  Құбылтайөзек  аңғары  оны   батысындағы Сарықұлжа (1082  м)  тауынан  бөліп   тұрады.  Бектауатаның  беткейлері  тік,  жалтыр  тақыр   тасты,  төбесі  үшкірлеу  келген.  Пьезооптикалық   минералдардың  ұсақ  кен  орындары  мен  табиғи   үңгірлер  бар.  Олардың  ішіндегі  ең  ірісі  – Бектауата   үңгірі.  Беткейлерінде  өте  сирек  бұта  мен  селдір  шөп   өседі,  тауаралық  аңғарларында  көктерек,  тал,  түрлі   бұта  кездеседі.  Олардың  45  сирек  кездесетін  болса,   8-і Қызыл  кітапқа енгізілген.  Некен-саяқ  елік,  арқар   мекендейді.   Сұрақтар: 1)  Бектауатаның  ең  биік  нүктесіндегі  атмосфералық  қысымның  мәнін  анықтаңыз. 2)  Барометр  – анероидтың  көмегімен  атмосфералық  қысымды  қалай  табуға   болады?

Бал аш к лі — аза станны о т стік-шы ысында ы қ ө Қ қ ң ң ү ғ ғ т йы к л. ұ қ ө Аума ы ж нінен Каспий, Арал те іздеріне

13 слайд
Бал аш к лі — аза станны о т стік-шы ысында ы қ ө Қ қ ң ң ү ғ ғ т йы к л. ұ қ ө Аума ы ж нінен Каспий, Арал те іздерінен кейінгі ғ ө ң шінші орында. ү Ауданы былмалы: 17 – 22 мы км², зынды ы 600 құ ң ұ ғ км-ден астам, ені шы ыс б лігінде 9 – 19 км, батыс ғ ө б лігінде 74 км-ге жетеді. Суыны к лемі шамамен 100 ө ң ө – 110 км 3 . Су жиналатын алабы 500 мы км²-ге жуы . ң қ Орташа тере дігі 6 м, е тере жері 26 м. ң ң ң Тапсырма: 1. Балқаш көлінің ең терең жеріндегі гидростатикалық қысымды табыңыз.

13 слайд

Бал аш к лі — аза станны о т стік-шы ысында ы қ ө Қ қ ң ң ү ғ ғ т йы к л. ұ қ ө Аума ы ж нінен Каспий, Арал те іздерінен кейінгі ғ ө ң шінші орында. ү Ауданы былмалы: 17 – 22 мы км², зынды ы 600 құ ң ұ ғ км-ден астам, ені шы ыс б лігінде 9 – 19 км, батыс ғ ө б лігінде 74 км-ге жетеді. Суыны к лемі шамамен 100 ө ң ө – 110 км 3 . Су жиналатын алабы 500 мы км²-ге жуы . ң қ Орташа тере дігі 6 м, е тере жері 26 м. ң ң ң Тапсырма: 1. Балқаш көлінің ең терең жеріндегі гидростатикалық қысымды табыңыз.

Ресей мемлекетінде жасалатын Stenders сатысы ба шада, йде ж не 8 м биіктікте қ ү ә ж ргізілетін рылыс ала дарында ж мыс ү қ

14 слайд
Ресей мемлекетінде жасалатын Stenders сатысы ба шада, йде ж не 8 м биіктікте қ ү ә ж ргізілетін рылыс ала дарында ж мыс ү құ ң ұ істеу шін олданылады. рылымны ені ү қ Құ ң - 50 см, биіктігі — 3,5 м. р саты массасы Ә 150 кг — а дейін ж ктемеге арнал ан. ғ ү ғ Осындай бір саты жасау шін 3,7 кг ү алюминий олданылады. Осындай 100 қ саты жасау кезінде алюминийді бал ыту қ шін анша жылу м лшері ажет болады? ү қ ө қ Алюминийді меншікті бал у жылуы 39*10 ң қ 4 Дж/кг. аза станда тас ж не о ыр к мірді мол орлары Қ қ ә қ ң ө ң қ бар. Республикада 200-ге жуы к мір кен орыны қ ө барлан ан. ғ аза стан к міріні жалпы геологиялы Қ қ ө ң қ оры 164,4 млрд. тонна шамасында ба аланады қ ғ . Республикада ы е ірі к мірлі алаптар Орталы ғ ң ө қ аза станда орналас ан ( ара анды, Қ қ қ Қ ғ Екібаст з, Майк бен). ұ ө 5 кг таск мір жан анда б лінетін жылу м лшерін алу ө ғ ө ө шін неше кг о ыр к мір жа у керек? ү қ ң ө ғ о ыр к мірді меншікті жану жылуы 17*10 Қ ң ө ң 6 Дж/кг., таск мірді меншікті жану жылуы 30*10 ө ң 6 Дж/кг.

14 слайд

Ресей мемлекетінде жасалатын Stenders сатысы ба шада, йде ж не 8 м биіктікте қ ү ә ж ргізілетін рылыс ала дарында ж мыс ү құ ң ұ істеу шін олданылады. рылымны ені ү қ Құ ң - 50 см, биіктігі — 3,5 м. р саты массасы Ә 150 кг — а дейін ж ктемеге арнал ан. ғ ү ғ Осындай бір саты жасау шін 3,7 кг ү алюминий олданылады. Осындай 100 қ саты жасау кезінде алюминийді бал ыту қ шін анша жылу м лшері ажет болады? ү қ ө қ Алюминийді меншікті бал у жылуы 39*10 ң қ 4 Дж/кг. аза станда тас ж не о ыр к мірді мол орлары Қ қ ә қ ң ө ң қ бар. Республикада 200-ге жуы к мір кен орыны қ ө барлан ан. ғ аза стан к міріні жалпы геологиялы Қ қ ө ң қ оры 164,4 млрд. тонна шамасында ба аланады қ ғ . Республикада ы е ірі к мірлі алаптар Орталы ғ ң ө қ аза станда орналас ан ( ара анды, Қ қ қ Қ ғ Екібаст з, Майк бен). ұ ө 5 кг таск мір жан анда б лінетін жылу м лшерін алу ө ғ ө ө шін неше кг о ыр к мір жа у керек? ү қ ң ө ғ о ыр к мірді меншікті жану жылуы 17*10 Қ ң ө ң 6 Дж/кг., таск мірді меншікті жану жылуы 30*10 ө ң 6 Дж/кг.

Жолаушыларды тасымалдау барысында автокөліктің қозғалысына 5 литр бензин қажет болды. Осы отын түрі толық жанға

15 слайд
Жолаушыларды тасымалдау  барысында   автокөліктің  қозғалысына  5 литр  бензин   қажет  болды.  Осы  отын  түрі  толық   жанғанда  қоршаған  ортаға  қанша  жылу   мөлшері  бөлінеді?  Бензиннің  меншікті   жану  жылуы  46*10 6   Дж/кг. Керосинді  шам  жарық  пен  жылу  береді.   Шамды  жағу  үшін  10  грамм  керосин   қажет  болды.   Ол  толық  жанып  кеткенде   қанша  жылу  бөлінер  еді?  Керосиннің   меншікті  жану  жылуы  46*10 6   Дж/кг.

15 слайд

Жолаушыларды тасымалдау  барысында   автокөліктің  қозғалысына  5 литр  бензин   қажет  болды.  Осы  отын  түрі  толық   жанғанда  қоршаған  ортаға  қанша  жылу   мөлшері  бөлінеді?  Бензиннің  меншікті   жану  жылуы  46*10 6   Дж/кг. Керосинді  шам  жарық  пен  жылу  береді.   Шамды  жағу  үшін  10  грамм  керосин   қажет  болды.   Ол  толық  жанып  кеткенде   қанша  жылу  бөлінер  еді?  Керосиннің   меншікті  жану  жылуы  46*10 6   Дж/кг.

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

Кері байланыс • Бұрыннан білемін • Мен үшін жаңалық болды • Ұсынамын

19 слайд
Кері байланыс • Бұрыннан білемін • Мен үшін жаңалық болды • Ұсынамын

19 слайд

Кері байланыс • Бұрыннан білемін • Мен үшін жаңалық болды • Ұсынамын

Назарларыңызға рақмет!

20 слайд
Назарларыңызға  рақмет!

20 слайд

Назарларыңызға  рақмет!