Материалдар / Физикалық денсаулықтың кепілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физикалық денсаулықтың кепілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар орындай алады: 1.Мәтінді оқып , мазмұнын түсінеді, мәтіннен тірек сөздерді таба алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Сөйлеу тіліндегі интонацияның,кідірістің,логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдана алады. Кейбір оқушылар орындай алады: 1.Көркемдегіш құралдарды орынды қолданып,шағын мақала,нұсқаулық,әңгіме құрастырып жаза а
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
499
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Достық жалпы орта мектебі  Әбдіқұл Мәдина Амангелдіқызы  Қазақ тілі  7 сынып

1 слайд
Достық жалпы орта мектебі  Әбдіқұл Мәдина Амангелдіқызы  Қазақ тілі  7 сынып

1 слайд

Достық жалпы орта мектебі  Әбдіқұл Мәдина Амангелдіқызы  Қазақ тілі  7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Физикалық денсаулықтың кепілі

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Физикалық денсаулықтың кепілі

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Физикалық денсаулықтың кепілі

Оқу мақсаттары  7 . Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатар мен ауыст

3 слайд
Оқу мақсаттары  7 . Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатар мен ауыстыра отырып , жинақы мәтін жазу  7.ӘТН 2 Сөйлеу тіліндегі интонация , кідіріс , логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану  7. Ж2 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып , шағын мақала , нұсқаулық , әңгіме құрастырып жазу

3 слайд

Оқу мақсаттары  7 . Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатар мен ауыстыра отырып , жинақы мәтін жазу  7.ӘТН 2 Сөйлеу тіліндегі интонация , кідіріс , логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану  7. Ж2 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып , шағын мақала , нұсқаулық , әңгіме құрастырып жазу

Бағалау критерийлері 1. Оқушылар оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен

4 слайд
Бағалау критерийлері 1. Оқушылар оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып,жинақы мәтін жаза алады. 2. Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс,логикалық екпіннің мәнін түсінеді,қолданады. 3. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолданып,шағын мақала,әңгіме құрастырып жазады Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар орындай алады:  1.Мәтінді оқып , мазмұнын түсінеді, мәтіннен тірек сөздерді таба алады.  Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  1.Сөйлеу тіліндегі интонацияның,кідірістің,логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдана алады.  Кейбір оқушылар орындай алады:  1.Көркемдегіш құралдарды орынды қолданып,шағын мақала,нұсқаулық,әңгіме құрастырып жаза алады.

4 слайд

Бағалау критерийлері 1. Оқушылар оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып,жинақы мәтін жаза алады. 2. Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс,логикалық екпіннің мәнін түсінеді,қолданады. 3. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолданып,шағын мақала,әңгіме құрастырып жазады Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар орындай алады:  1.Мәтінді оқып , мазмұнын түсінеді, мәтіннен тірек сөздерді таба алады.  Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  1.Сөйлеу тіліндегі интонацияның,кідірістің,логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдана алады.  Кейбір оқушылар орындай алады:  1.Көркемдегіш құралдарды орынды қолданып,шағын мақала,нұсқаулық,әңгіме құрастырып жаза алады.

LOGO Оқушыларды топқа бөлу ДОП ШЕҢБЕР ЫСҚЫРЫҚ СЕКІРГІШ

5 слайд
LOGO Оқушыларды топқа бөлу ДОП ШЕҢБЕР ЫСҚЫРЫҚ СЕКІРГІШ

5 слайд

LOGO Оқушыларды топқа бөлу ДОП ШЕҢБЕР ЫСҚЫРЫҚ СЕКІРГІШ

Сұрақты қағып ал әдісі  Үй тапсырмасы  Сұрақтар арқылы

6 слайд
Сұрақты қағып ал әдісі  Үй тапсырмасы  Сұрақтар арқылы

6 слайд

Сұрақты қағып ал әдісі  Үй тапсырмасы  Сұрақтар арқылы

Миға шабуыл әдісі

7 слайд
Миға шабуыл әдісі

7 слайд

Миға шабуыл әдісі

1 Тапсырма Мәтінмен жұмыс Медиц

8 слайд
1 Тапсырма Мәтінмен жұмыс Медицина не айтады? Жалаңаяқ жүру пайдалы екенін айтады. Егер адам аяқ киімін шешіп, жермен жүрсе, оның бойы жеңілдеп, ағзадағы барлық ауыртпалықтан арылып, тұла бойдағы кері зарядтар- дан құтылып, сергіп қалады. Жалаңаяқ жүруге дағдылану – денсау- лықты нығайтудың бірден-бір жолы. Ең бастысы – жалаңаяқ жүрген адам май табан ауруының алдын алады және одан арылады екен. Бұрынғы кезде ауыл адамдары көбінесе жалаңаяқ жүретін. Олар- дың арасында май табанға ұшырағандарды көрмейтін еді. Жалаңаяқ жүргенде табан бұлшық еттерінің жүйке жүйесі ши- рығып, оның қызметі күшейе түседі. Табанның бұлшық еттері шы- мырланса, ол майтабандыққа жол бермейді. Өкінішке қарай, бүгінгі адамдар жалаңаяқ түгілі жаяу жүрмейтін болды. Ал мұның соңы та- бан бұлшық еттерінің өсіп, жалпайып кетуіне әкеліп соғады. Маман-дәрігерлер жалаңаяқ жүруге қиыршық құм пайдалы екен- дігін айтады. Майтабанға ұшыраған адам жәшікке толтырылған 50 қиыр шық құмды күніне 10–15 минут басып, екі аяғымен кезек-ке- зек таптап тұрса, ол майтабан ауруынан құтылады. Өйткені табандағы нүктелер қиыршық құмды басқан сайын ақырындап «оянып», тіріле бастайды да, ағзаның барлық жүйке жүйесіне әсер етеді. Жалаңаяқ жүрудің тағы бір пайдасы: ол беломыртқа шеңбер- лерінің арасында жарық (грыжа) пайда болуына жол бермейді екен. Мұны білген абзал! («Денсаулық», № 5, 2015)

8 слайд

1 Тапсырма Мәтінмен жұмыс Медицина не айтады? Жалаңаяқ жүру пайдалы екенін айтады. Егер адам аяқ киімін шешіп, жермен жүрсе, оның бойы жеңілдеп, ағзадағы барлық ауыртпалықтан арылып, тұла бойдағы кері зарядтар- дан құтылып, сергіп қалады. Жалаңаяқ жүруге дағдылану – денсау- лықты нығайтудың бірден-бір жолы. Ең бастысы – жалаңаяқ жүрген адам май табан ауруының алдын алады және одан арылады екен. Бұрынғы кезде ауыл адамдары көбінесе жалаңаяқ жүретін. Олар- дың арасында май табанға ұшырағандарды көрмейтін еді. Жалаңаяқ жүргенде табан бұлшық еттерінің жүйке жүйесі ши- рығып, оның қызметі күшейе түседі. Табанның бұлшық еттері шы- мырланса, ол майтабандыққа жол бермейді. Өкінішке қарай, бүгінгі адамдар жалаңаяқ түгілі жаяу жүрмейтін болды. Ал мұның соңы та- бан бұлшық еттерінің өсіп, жалпайып кетуіне әкеліп соғады. Маман-дәрігерлер жалаңаяқ жүруге қиыршық құм пайдалы екен- дігін айтады. Майтабанға ұшыраған адам жәшікке толтырылған 50 қиыр шық құмды күніне 10–15 минут басып, екі аяғымен кезек-ке- зек таптап тұрса, ол майтабан ауруынан құтылады. Өйткені табандағы нүктелер қиыршық құмды басқан сайын ақырындап «оянып», тіріле бастайды да, ағзаның барлық жүйке жүйесіне әсер етеді. Жалаңаяқ жүрудің тағы бір пайдасы: ол беломыртқа шеңбер- лерінің арасында жарық (грыжа) пайда болуына жол бермейді екен. Мұны білген абзал! («Денсаулық», № 5, 2015)

Дескриптор : Білім алушы  1.Мәтіннен тірек сөздерді таба алады  2.Мәтіндегі тірек сөздерді с инонимдік қатармен ауыстырад

9 слайд
Дескриптор : Білім алушы  1.Мәтіннен тірек сөздерді таба алады  2.Мәтіндегі тірек сөздерді с инонимдік қатармен ауыстырады  3. М әтін құрай алады

9 слайд

Дескриптор : Білім алушы  1.Мәтіннен тірек сөздерді таба алады  2.Мәтіндегі тірек сөздерді с инонимдік қатармен ауыстырады  3. М әтін құрай алады

2 Тапсырма  Салауатты өмір салты – ағзаның тәулік бойы қозғалыста болуы, шынығу - мүшелері жүйесінің қызметін арттырады : сы

10 слайд
2 Тапсырма  Салауатты өмір салты – ағзаның тәулік бойы қозғалыста болуы, шынығу - мүшелері жүйесінің қызметін арттырады : сыртқы орта мен аурулар секілді жайттарға қарсы тұруына көмектеседі : уақытында сапалы , дұрыс тамақтану , гигиена талапттарын дұрыс қадағалауға әрекет жасау , жеке және қоғамдық гигиенаны сақтауға негіз болады : дұрыс мінез – құлық өз қасиеттерін басқара білу адамның жақсы өмір сүруіне көмектеседі.  Дескриптор : Білім алушы Мәтіннен интонация , кідіріс , логикалық екпін дерді таба алады.  Сөйлеу тілінде қолдана алады.  Сөйлеу тілінде мәнін түсінеді.

10 слайд

2 Тапсырма  Салауатты өмір салты – ағзаның тәулік бойы қозғалыста болуы, шынығу - мүшелері жүйесінің қызметін арттырады : сыртқы орта мен аурулар секілді жайттарға қарсы тұруына көмектеседі : уақытында сапалы , дұрыс тамақтану , гигиена талапттарын дұрыс қадағалауға әрекет жасау , жеке және қоғамдық гигиенаны сақтауға негіз болады : дұрыс мінез – құлық өз қасиеттерін басқара білу адамның жақсы өмір сүруіне көмектеседі.  Дескриптор : Білім алушы Мәтіннен интонация , кідіріс , логикалық екпін дерді таба алады.  Сөйлеу тілінде қолдана алады.  Сөйлеу тілінде мәнін түсінеді.

3 Тапсырма  Сөздер сөйлейді әдісі  Оқушыларға спорт түрлеріне қатысты сөздер тізбегі беріледі.  Сол сөздерден бірінші топ

11 слайд
3 Тапсырма  Сөздер сөйлейді әдісі  Оқушыларға спорт түрлеріне қатысты сөздер тізбегі беріледі.  Сол сөздерден бірінші топ шағын мақала “Футбол” ойынына байланысты(доп,қол қап,қақпа,ысқырық,футбол алаңы) жазыңдар.  Екінші топ “Баскетбол” ойынына байланысты нұсқаулық (торлы қалта,доп,құрама)жазыңдар.  Үшінші топ “Теннис” ойнына байланысты (шаршы тақта,шағын доп,қалқанды таяқша)өлең жазыңдар.  Төртінші топ “Волейбол” ойынына байланысты (доп,құрама,торлы шаршы)әңгіме жазыңдар .

11 слайд

3 Тапсырма  Сөздер сөйлейді әдісі  Оқушыларға спорт түрлеріне қатысты сөздер тізбегі беріледі.  Сол сөздерден бірінші топ шағын мақала “Футбол” ойынына байланысты(доп,қол қап,қақпа,ысқырық,футбол алаңы) жазыңдар.  Екінші топ “Баскетбол” ойынына байланысты нұсқаулық (торлы қалта,доп,құрама)жазыңдар.  Үшінші топ “Теннис” ойнына байланысты (шаршы тақта,шағын доп,қалқанды таяқша)өлең жазыңдар.  Төртінші топ “Волейбол” ойынына байланысты (доп,құрама,торлы шаршы)әңгіме жазыңдар .

Дескриптор: Білім алушы  1.Көркемдегіш құралдарды орынды қолданып , шағын мақала ж азады .  2.Жанрлық және стильдік ерекшел

12 слайд
Дескриптор: Білім алушы  1.Көркемдегіш құралдарды орынды қолданып , шағын мақала ж азады .  2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктерге сай көркемдегіш құралдарды қолданып нұсқаулық жазады .  3 Тапсырманы ашатындай өлең жазады .  4.Әңгіме құрастырып жазады

12 слайд

Дескриптор: Білім алушы  1.Көркемдегіш құралдарды орынды қолданып , шағын мақала ж азады .  2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктерге сай көркемдегіш құралдарды қолданып нұсқаулық жазады .  3 Тапсырманы ашатындай өлең жазады .  4.Әңгіме құрастырып жазады

Мақала журналистиканың аналитикалық жанрына жатады. Бұл маңызды мәселені көтеретін, шағын көлемдегі публицистикалық туынды.

13 слайд
Мақала журналистиканың аналитикалық жанрына жатады. Бұл маңызды мәселені көтеретін, шағын көлемдегі публицистикалық туынды.

13 слайд

Мақала журналистиканың аналитикалық жанрына жатады. Бұл маңызды мәселені көтеретін, шағын көлемдегі публицистикалық туынды.

14 слайд

14 слайд

Әңгіме, әдебиетте — оқиғаны қара сөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры

15 слайд
Әңгіме, әдебиетте — оқиғаны қара сөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры

15 слайд

Әңгіме, әдебиетте — оқиғаны қара сөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры

“ Сиқырлы таяқша” әдісі Қорытынды:оқушылар “сиқырлы таяқша” арқылы бір - біріне сұрақтар қояды. 1.Сол сұрақтарға топ бойынша жа

16 слайд
“ Сиқырлы таяқша” әдісі Қорытынды:оқушылар “сиқырлы таяқша” арқылы бір - біріне сұрақтар қояды. 1.Сол сұрақтарға топ бойынша жауап беріп, “Бас бармақ” әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

16 слайд

“ Сиқырлы таяқша” әдісі Қорытынды:оқушылар “сиқырлы таяқша” арқылы бір - біріне сұрақтар қояды. 1.Сол сұрақтарға топ бойынша жауап беріп, “Бас бармақ” әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

ТТТ әдісі  Түсіндім Түсінбедім Түсінгім келеді  Рефлексия:ТТТ әдісі арқылы оқушылар яғни түсіндім,түсінбедім,түсінгім

17 слайд
ТТТ әдісі  Түсіндім Түсінбедім Түсінгім келеді  Рефлексия:ТТТ әдісі арқылы оқушылар яғни түсіндім,түсінбедім,түсінгім келеді кестесін толтырады.  Үйге тапсырма “Шынықсаң - шымыр боласың тақырыбында ” ЭССЕ жазу.

17 слайд

ТТТ әдісі  Түсіндім Түсінбедім Түсінгім келеді  Рефлексия:ТТТ әдісі арқылы оқушылар яғни түсіндім,түсінбедім,түсінгім келеді кестесін толтырады.  Үйге тапсырма “Шынықсаң - шымыр боласың тақырыбында ” ЭССЕ жазу.

LOGO www.themegallery.com

18 слайд
LOGO www.themegallery.com

18 слайд

LOGO www.themegallery.com