Материалдар / "ФОРМАТИВТІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС" вебинар

"ФОРМАТИВТІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС" вебинар

Материал туралы қысқаша түсінік
формативті бағалау туралы вебинар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
626
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1Текелі қаласы, «№1 ом МДШО» кмм Математика пәнінің мұғалімі Усенова Меруерт Калиевна Тақырыбы: Формативті бағалау мен кері ба

1 слайд
1Текелі қаласы, «№1 ом МДШО» кмм Математика пәнінің мұғалімі Усенова Меруерт Калиевна Тақырыбы: Формативті бағалау мен кері байланыс

1 слайд

1Текелі қаласы, «№1 ом МДШО» кмм Математика пәнінің мұғалімі Усенова Меруерт Калиевна Тақырыбы: Формативті бағалау мен кері байланыс

2 Қазіргі бағалау икемді түсінікті Психология лық тұрғыдан қолайлы Формативті және суммативті

2 слайд
2 Қазіргі бағалау икемді түсінікті Психология лық тұрғыдан қолайлы Формативті және суммативті

2 слайд

2 Қазіргі бағалау икемді түсінікті Психология лық тұрғыдан қолайлы Формативті және суммативті

3Формативті бағалау • Күнделікті тәжірибеде қолданылады • ( сабақ сайын, күнделікті ) ; • Алға басуды қамтамасыз ететін кері бай

3 слайд
3Формативті бағалау • Күнделікті тәжірибеде қолданылады • ( сабақ сайын, күнделікті ) ; • Алға басуды қамтамасыз ететін кері байланыс; • Оқушыға да, мұғалімге де қолайлы бағалау формасы; • Мұғалімге сыныптың үлгерімін қадағалауға көмектеседі ;

3 слайд

3Формативті бағалау • Күнделікті тәжірибеде қолданылады • ( сабақ сайын, күнделікті ) ; • Алға басуды қамтамасыз ететін кері байланыс; • Оқушыға да, мұғалімге де қолайлы бағалау формасы; • Мұғалімге сыныптың үлгерімін қадағалауға көмектеседі ;

4Формативті бағалаудың шарттары 1) Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі; 2) Оқушылармен тиімді кері байланыс ; 3) Өзде

4 слайд
4Формативті бағалаудың шарттары 1) Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі; 2) Оқушылармен тиімді кері байланыс ; 3) Өздерін тану үрдісіне белсенді қатысуы; 4) Оқушылардың бағалау өлшемдерін білуі мен түсінуі; 5) Оқушылардың өз жұмыстарын талдай алуы және талдау мүмкіндінг інің болуы;

4 слайд

4Формативті бағалаудың шарттары 1) Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі; 2) Оқушылармен тиімді кері байланыс ; 3) Өздерін тану үрдісіне белсенді қатысуы; 4) Оқушылардың бағалау өлшемдерін білуі мен түсінуі; 5) Оқушылардың өз жұмыстарын талдай алуы және талдау мүмкіндінг інің болуы;

5Оқу мақсаты мен күтілетін нәтиже Оқу мақсаты  Картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс жасағанда масштабты қолдану; Күті

5 слайд
5Оқу мақсаты мен күтілетін нәтиже Оқу мақсаты  Картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс жасағанда масштабты қолдану; Күтілетін нәтиже  Масштабтың сандық мағынасын біледі.  Масштабты қолданады 6 сынып Тақырыбы: Масштаб

5 слайд

5Оқу мақсаты мен күтілетін нәтиже Оқу мақсаты  Картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс жасағанда масштабты қолдану; Күтілетін нәтиже  Масштабтың сандық мағынасын біледі.  Масштабты қолданады 6 сынып Тақырыбы: Масштаб

6№ 184 (А деңгейі) Үлкен Алматы каналының ұзындығы 170 км, оның картадағы ұзындығы 17 мм. Картаның масштабын табыңыздар.Мысалы:

6 слайд
6№ 184 (А деңгейі) Үлкен Алматы каналының ұзындығы 170 км, оның картадағы ұзындығы 17 мм. Картаның масштабын табыңыздар.Мысалы: № 190 (В деңгейі) Масштабы 1: 60 000 000 картада Алматы мен Астана қосатын кесіндінің ұзындығы 17 мм. Қалалардың жер бетіндегі арақашықтығын табыңдар. 1-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»

6 слайд

6№ 184 (А деңгейі) Үлкен Алматы каналының ұзындығы 170 км, оның картадағы ұзындығы 17 мм. Картаның масштабын табыңыздар.Мысалы: № 190 (В деңгейі) Масштабы 1: 60 000 000 картада Алматы мен Астана қосатын кесіндінің ұзындығы 17 мм. Қалалардың жер бетіндегі арақашықтығын табыңдар. 1-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»

71-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»Қазіргі 10 баллдық жүйе бойынша формативті

7 слайд
71-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»Қазіргі 10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау

7 слайд

71-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»Қазіргі 10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау

8Білім ленд-онлайн мектеп!

8 слайд
8Білім ленд-онлайн мектеп!

8 слайд

8Білім ленд-онлайн мектеп!

9 • Нақты, түсінікті, уақытылы, тақырыпқа сай; • Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді; • Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінд

9 слайд
9 • Нақты, түсінікті, уақытылы, тақырыпқа сай; • Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді; • Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінде ақпарат береді; • Өзара сыйластық пен жақсы қарымқатынас атмосферасында жүзеге асады; • Оқушылардың ой бағытын өзгертуге, қатесін түзеуге, дұрыс жауап беруге уақыт бөлінеді; Кері байланыс

9 слайд

9 • Нақты, түсінікті, уақытылы, тақырыпқа сай; • Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді; • Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінде ақпарат береді; • Өзара сыйластық пен жақсы қарымқатынас атмосферасында жүзеге асады; • Оқушылардың ой бағытын өзгертуге, қатесін түзеуге, дұрыс жауап беруге уақыт бөлінеді; Кері байланыс

10Кері байланыстың түрі:

10 слайд
10Кері байланыстың түрі:

10 слайд

10Кері байланыстың түрі:

11Қорытынды • Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың маңызды элементтерінің бірі; • Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі б

11 слайд
11Қорытынды • Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың маңызды элементтерінің бірі; • Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі бағалауды дұрыс ұйымдастыруға байланысты; • Оқудың нәтижелерін бағалау үдерісі формативті және жиынтық бағалаудан тұрады; • Формативті бағалау мен оқыту біртұтас.

11 слайд

11Қорытынды • Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың маңызды элементтерінің бірі; • Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі бағалауды дұрыс ұйымдастыруға байланысты; • Оқудың нәтижелерін бағалау үдерісі формативті және жиынтық бағалаудан тұрады; • Формативті бағалау мен оқыту біртұтас.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ