"ФОРМАТИВТІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС" вебинар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1Текелі қаласы, «№1 ом МДШО» кмм
Математика пәнінің мұғалімі
Усенова Меруерт Калиевна
Тақырыбы:
Формативті бағалау мен кері
байланыс
1 слайд
1Текелі қаласы, «№1 ом МДШО» кмм Математика пәнінің мұғалімі Усенова Меруерт Калиевна Тақырыбы: Формативті бағалау мен кері байланыс
2 слайд
2 Қазіргі бағалау
икемді
түсінікті
Психология
лық
тұрғыдан
қолайлы Формативті
және
суммативті
2 слайд
2 Қазіргі бағалау икемді түсінікті Психология лық тұрғыдан қолайлы Формативті және суммативті
3 слайд
3Формативті бағалау
•
Күнделікті тәжірибеде қолданылады
•
( сабақ сайын, күнделікті ) ;
•
Алға басуды қамтамасыз ететін кері байланыс;
•
Оқушыға да, мұғалімге де қолайлы бағалау
формасы;
•
Мұғалімге сыныптың үлгерімін қадағалауға
көмектеседі ;
3 слайд
3Формативті бағалау • Күнделікті тәжірибеде қолданылады • ( сабақ сайын, күнделікті ) ; • Алға басуды қамтамасыз ететін кері байланыс; • Оқушыға да, мұғалімге де қолайлы бағалау формасы; • Мұғалімге сыныптың үлгерімін қадағалауға көмектеседі ;
4 слайд
4Формативті бағалаудың шарттары
1) Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі;
2) Оқушылармен тиімді кері байланыс ;
3) Өздерін тану үрдісіне белсенді қатысуы;
4) Оқушылардың бағалау өлшемдерін білуі мен
түсінуі;
5) Оқушылардың өз жұмыстарын талдай алуы
және талдау мүмкіндінг інің болуы;
4 слайд
4Формативті бағалаудың шарттары 1) Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі; 2) Оқушылармен тиімді кері байланыс ; 3) Өздерін тану үрдісіне белсенді қатысуы; 4) Оқушылардың бағалау өлшемдерін білуі мен түсінуі; 5) Оқушылардың өз жұмыстарын талдай алуы және талдау мүмкіндінг інің болуы;
5 слайд
5Оқу мақсаты мен күтілетін
нәтиже
Оқу мақсаты
Картамен,
сызбамен,
жоспармен
жұмыс
жасағанда
масштабты
қолдану; Күтілетін
нәтиже
Масштабтың
сандық
мағынасын
біледі.
Масштабты
қолданады 6 сынып Тақырыбы: Масштаб
5 слайд
5Оқу мақсаты мен күтілетін нәтиже Оқу мақсаты Картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс жасағанда масштабты қолдану; Күтілетін нәтиже Масштабтың сандық мағынасын біледі. Масштабты қолданады 6 сынып Тақырыбы: Масштаб
6 слайд
6№ 184 (А деңгейі)
Үлкен Алматы каналының ұзындығы 170 км, оның картадағы
ұзындығы 17 мм. Картаның масштабын табыңыздар.Мысалы:
№ 190 (В деңгейі)
Масштабы 1: 60 000 000 картада Алматы мен Астана қосатын
кесіндінің ұзындығы 17 мм. Қалалардың жер бетіндегі
арақашықтығын табыңдар.
1-3 балл – «нашар»
4-5 балл – «қанағат»
6-7 балл – «жақсы»
8-10 балл – «өте жақсы»
6 слайд
6№ 184 (А деңгейі) Үлкен Алматы каналының ұзындығы 170 км, оның картадағы ұзындығы 17 мм. Картаның масштабын табыңыздар.Мысалы: № 190 (В деңгейі) Масштабы 1: 60 000 000 картада Алматы мен Астана қосатын кесіндінің ұзындығы 17 мм. Қалалардың жер бетіндегі арақашықтығын табыңдар. 1-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»
7 слайд
71-3 балл – «нашар»
4-5 балл – «қанағат»
6-7 балл – «жақсы»
8-10 балл – «өте жақсы»Қазіргі 10 баллдық жүйе бойынша формативті
бағалау
7 слайд
71-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»Қазіргі 10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау
8 слайд
8Білім ленд-онлайн мектеп!
8 слайд
8Білім ленд-онлайн мектеп!
9 слайд
9
•
Нақты, түсінікті, уақытылы, тақырыпқа
сай;
•
Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді;
•
Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінде ақпарат
береді;
•
Өзара сыйластық пен жақсы қарымқатынас
атмосферасында жүзеге асады;
•
Оқушылардың ой бағытын өзгертуге, қатесін
түзеуге, дұрыс жауап беруге уақыт бөлінеді; Кері байланыс
9 слайд
9 • Нақты, түсінікті, уақытылы, тақырыпқа сай; • Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді; • Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінде ақпарат береді; • Өзара сыйластық пен жақсы қарымқатынас атмосферасында жүзеге асады; • Оқушылардың ой бағытын өзгертуге, қатесін түзеуге, дұрыс жауап беруге уақыт бөлінеді; Кері байланыс
10 слайд
10Кері байланыстың түрі:
10 слайд
10Кері байланыстың түрі:
11 слайд
11Қорытынды
•
Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың
маңызды элементтерінің бірі;
•
Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі бағалауды
дұрыс ұйымдастыруға байланысты;
•
Оқудың нәтижелерін бағалау үдерісі
формативті және жиынтық бағалаудан
тұрады;
•
Формативті бағалау мен оқыту біртұтас.
11 слайд
11Қорытынды • Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың маңызды элементтерінің бірі; • Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі бағалауды дұрыс ұйымдастыруға байланысты; • Оқудың нәтижелерін бағалау үдерісі формативті және жиынтық бағалаудан тұрады; • Формативті бағалау мен оқыту біртұтас.