2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "ФОРМАТИВТІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС" вебинар

"ФОРМАТИВТІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС" вебинар

Материал туралы қысқаша түсінік
формативті бағалау туралы вебинар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
09 Желтоқсан 2020
965
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1Текелі қаласы, «№1 ом МДШО» кмм Математика пәнінің мұғалімі Усенова Меруерт Калиевна Тақырыбы: Формативті бағалау мен кері ба

1 слайд
1Текелі қаласы, «№1 ом МДШО» кмм Математика пәнінің мұғалімі Усенова Меруерт Калиевна Тақырыбы: Формативті бағалау мен кері байланыс

1 слайд

1Текелі қаласы, «№1 ом МДШО» кмм Математика пәнінің мұғалімі Усенова Меруерт Калиевна Тақырыбы: Формативті бағалау мен кері байланыс

2 Қазіргі бағалау икемді түсінікті Психология лық тұрғыдан қолайлы Формативті және суммативті

2 слайд
2 Қазіргі бағалау икемді түсінікті Психология лық тұрғыдан қолайлы Формативті және суммативті

2 слайд

2 Қазіргі бағалау икемді түсінікті Психология лық тұрғыдан қолайлы Формативті және суммативті

3Формативті бағалау • Күнделікті тәжірибеде қолданылады • ( сабақ сайын, күнделікті ) ; • Алға басуды қамтамасыз ететін кері бай

3 слайд
3Формативті бағалау • Күнделікті тәжірибеде қолданылады • ( сабақ сайын, күнделікті ) ; • Алға басуды қамтамасыз ететін кері байланыс; • Оқушыға да, мұғалімге де қолайлы бағалау формасы; • Мұғалімге сыныптың үлгерімін қадағалауға көмектеседі ;

3 слайд

3Формативті бағалау • Күнделікті тәжірибеде қолданылады • ( сабақ сайын, күнделікті ) ; • Алға басуды қамтамасыз ететін кері байланыс; • Оқушыға да, мұғалімге де қолайлы бағалау формасы; • Мұғалімге сыныптың үлгерімін қадағалауға көмектеседі ;

4Формативті бағалаудың шарттары 1) Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі; 2) Оқушылармен тиімді кері байланыс ; 3) Өзде

4 слайд
4Формативті бағалаудың шарттары 1) Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі; 2) Оқушылармен тиімді кері байланыс ; 3) Өздерін тану үрдісіне белсенді қатысуы; 4) Оқушылардың бағалау өлшемдерін білуі мен түсінуі; 5) Оқушылардың өз жұмыстарын талдай алуы және талдау мүмкіндінг інің болуы;

4 слайд

4Формативті бағалаудың шарттары 1) Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі; 2) Оқушылармен тиімді кері байланыс ; 3) Өздерін тану үрдісіне белсенді қатысуы; 4) Оқушылардың бағалау өлшемдерін білуі мен түсінуі; 5) Оқушылардың өз жұмыстарын талдай алуы және талдау мүмкіндінг інің болуы;

5Оқу мақсаты мен күтілетін нәтиже Оқу мақсаты  Картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс жасағанда масштабты қолдану; Күті

5 слайд
5Оқу мақсаты мен күтілетін нәтиже Оқу мақсаты  Картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс жасағанда масштабты қолдану; Күтілетін нәтиже  Масштабтың сандық мағынасын біледі.  Масштабты қолданады 6 сынып Тақырыбы: Масштаб

5 слайд

5Оқу мақсаты мен күтілетін нәтиже Оқу мақсаты  Картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс жасағанда масштабты қолдану; Күтілетін нәтиже  Масштабтың сандық мағынасын біледі.  Масштабты қолданады 6 сынып Тақырыбы: Масштаб

6№ 184 (А деңгейі) Үлкен Алматы каналының ұзындығы 170 км, оның картадағы ұзындығы 17 мм. Картаның масштабын табыңыздар.Мысалы:

6 слайд
6№ 184 (А деңгейі) Үлкен Алматы каналының ұзындығы 170 км, оның картадағы ұзындығы 17 мм. Картаның масштабын табыңыздар.Мысалы: № 190 (В деңгейі) Масштабы 1: 60 000 000 картада Алматы мен Астана қосатын кесіндінің ұзындығы 17 мм. Қалалардың жер бетіндегі арақашықтығын табыңдар. 1-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»

6 слайд

6№ 184 (А деңгейі) Үлкен Алматы каналының ұзындығы 170 км, оның картадағы ұзындығы 17 мм. Картаның масштабын табыңыздар.Мысалы: № 190 (В деңгейі) Масштабы 1: 60 000 000 картада Алматы мен Астана қосатын кесіндінің ұзындығы 17 мм. Қалалардың жер бетіндегі арақашықтығын табыңдар. 1-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»

71-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»Қазіргі 10 баллдық жүйе бойынша формативті

7 слайд
71-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»Қазіргі 10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау

7 слайд

71-3 балл – «нашар» 4-5 балл – «қанағат» 6-7 балл – «жақсы» 8-10 балл – «өте жақсы»Қазіргі 10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау

8Білім ленд-онлайн мектеп!

8 слайд
8Білім ленд-онлайн мектеп!

8 слайд

8Білім ленд-онлайн мектеп!

9 • Нақты, түсінікті, уақытылы, тақырыпқа сай; • Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді; • Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінд

9 слайд
9 • Нақты, түсінікті, уақытылы, тақырыпқа сай; • Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді; • Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінде ақпарат береді; • Өзара сыйластық пен жақсы қарымқатынас атмосферасында жүзеге асады; • Оқушылардың ой бағытын өзгертуге, қатесін түзеуге, дұрыс жауап беруге уақыт бөлінеді; Кері байланыс

9 слайд

9 • Нақты, түсінікті, уақытылы, тақырыпқа сай; • Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді; • Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінде ақпарат береді; • Өзара сыйластық пен жақсы қарымқатынас атмосферасында жүзеге асады; • Оқушылардың ой бағытын өзгертуге, қатесін түзеуге, дұрыс жауап беруге уақыт бөлінеді; Кері байланыс

10Кері байланыстың түрі:

10 слайд
10Кері байланыстың түрі:

10 слайд

10Кері байланыстың түрі:

11Қорытынды • Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың маңызды элементтерінің бірі; • Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі б

11 слайд
11Қорытынды • Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың маңызды элементтерінің бірі; • Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі бағалауды дұрыс ұйымдастыруға байланысты; • Оқудың нәтижелерін бағалау үдерісі формативті және жиынтық бағалаудан тұрады; • Формативті бағалау мен оқыту біртұтас.

11 слайд

11Қорытынды • Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың маңызды элементтерінің бірі; • Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі бағалауды дұрыс ұйымдастыруға байланысты; • Оқудың нәтижелерін бағалау үдерісі формативті және жиынтық бағалаудан тұрады; • Формативті бағалау мен оқыту біртұтас.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі