Функционалды сауаттылық

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Функционалды сауаттылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Функционалдық сауаттылыққа презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы облысы Ұйғыр ауданыАлматы облысы Ұйғыр ауданы « Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекетті

#1 слайд
Алматы облысы Ұйғыр ауданыАлматы облысы Ұйғыр ауданы « Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі« Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Функционалдық сауаттылықты арттыру Мурасилова Гульнара Еламановна бастауыш сынып мұғалімі

1 слайд

Алматы облысы Ұйғыр ауданыАлматы облысы Ұйғыр ауданы « Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі« Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Функционалдық сауаттылықты арттыру Мурасилова Гульнара Еламановна бастауыш сынып мұғалімі

Функционалдық сауаттылықты арттыруға қолданылатын халықаралық зерттеулер

#2 слайд
Функционалдық сауаттылықты арттыруға қолданылатын халықаралық зерттеулер

2 слайд

Функционалдық сауаттылықты арттыруға қолданылатын халықаралық зерттеулер

«TIMSS» халықаралық зерттеу бағдарламасы Математика, жаратылыстану оқу сауаттылығы 4 жылда бір болады Жараты

#3 слайд
«TIMSS» халықаралық зерттеу бағдарламасы Математика, жаратылыстану оқу сауаттылығы 4 жылда бір болады Жаратылыстанудан үш ұқсас танымдық салаға бөлу арқылы тест жасалады. «Өмір туралы оқу ғылым 45%»,«Физика35%», «Жер туралы ғылым20%» . Математикадан үш мазмұндық салады тест дайындалады «Сандар50%», «Геометриялық фигуралар және өлшемдер 35%», «Мәліметтерді визуализациялау15%» TIMSS нәтижелерін өз білім беру жүйесінің тиімділігін мониторингілеу үшін пайдаланатын 50-ден астам ел қатысты. әрбір тапсырма мазмұнды салалардан тиісті танымдық салаларға енгізілген: «Білім 40%», «Қолдану40% » және «Ойлау20% ». Оқу жетістіктерінің өзгерісін қадағалауға мүмкіндік береді Зерттеудің мақсаты: TIMSS халықаралық зерттеуінің мақсаты – әртүрлі елдердегі білім жүйесі мен орта мектеп оқушыларының жаратылыстану – математикалық дайындық деңгейін салыстырмалы бағалау және осы дайындық деңгейіне әсер ететін факторларды анықтау.

3 слайд

«TIMSS» халықаралық зерттеу бағдарламасы Математика, жаратылыстану оқу сауаттылығы 4 жылда бір болады Жаратылыстанудан үш ұқсас танымдық салаға бөлу арқылы тест жасалады. «Өмір туралы оқу ғылым 45%»,«Физика35%», «Жер туралы ғылым20%» . Математикадан үш мазмұндық салады тест дайындалады «Сандар50%», «Геометриялық фигуралар және өлшемдер 35%», «Мәліметтерді визуализациялау15%» TIMSS нәтижелерін өз білім беру жүйесінің тиімділігін мониторингілеу үшін пайдаланатын 50-ден астам ел қатысты. әрбір тапсырма мазмұнды салалардан тиісті танымдық салаларға енгізілген: «Білім 40%», «Қолдану40% » және «Ойлау20% ». Оқу жетістіктерінің өзгерісін қадағалауға мүмкіндік береді Зерттеудің мақсаты: TIMSS халықаралық зерттеуінің мақсаты – әртүрлі елдердегі білім жүйесі мен орта мектеп оқушыларының жаратылыстану – математикалық дайындық деңгейін салыстырмалы бағалау және осы дайындық деңгейіне әсер ететін факторларды анықтау.

«PIRLS» халықара лық зерттеу бағдарламасы «Мәтінді оқу және түсіну сапасын дамыту» халықаралық зерттеулер жобасы

#4 слайд
«PIRLS» халықара лық зерттеу бағдарламасы «Мәтінді оқу және түсіну сапасын дамыту» халықаралық зерттеулер жобасы. Зерттеу 5 жылда бір рет өткізіледі жəне қазіргі уақытқа дейін төрт циклы өтті – 2001, 2006 жəне 2011, 2016 жылдар. «Оқу сауаттылығы» - бұл адамның өмірде толыққанды қалыптасуына жəне жеке мақсаттарына жетуіне қажетті əртүрлі жазбаша және сөйлесу формасын түсінуі мен терең ойлау, өз мақсаттарына жетуі мен өмірде толыққанды жетістікке жету қабілеті 2016 жылы Қазақстан алғаш рет осы ауқымды зерттеуге қатысты. Қазақстан Республикасынан 172 мектептен 4 925 төртінші сынып оқушылары, сондай- ақ 234 бастауыш сынып мұғалімі, 4 925 ата-ана және 172 мектеп директоры қатысты. Зерттеу мақсаты: оқу сапасының деңгейін және оқушылардың мәтінді түсіну қабілеттерін бағалау

4 слайд

«PIRLS» халықара лық зерттеу бағдарламасы «Мәтінді оқу және түсіну сапасын дамыту» халықаралық зерттеулер жобасы. Зерттеу 5 жылда бір рет өткізіледі жəне қазіргі уақытқа дейін төрт циклы өтті – 2001, 2006 жəне 2011, 2016 жылдар. «Оқу сауаттылығы» - бұл адамның өмірде толыққанды қалыптасуына жəне жеке мақсаттарына жетуіне қажетті əртүрлі жазбаша және сөйлесу формасын түсінуі мен терең ойлау, өз мақсаттарына жетуі мен өмірде толыққанды жетістікке жету қабілеті 2016 жылы Қазақстан алғаш рет осы ауқымды зерттеуге қатысты. Қазақстан Республикасынан 172 мектептен 4 925 төртінші сынып оқушылары, сондай- ақ 234 бастауыш сынып мұғалімі, 4 925 ата-ана және 172 мектеп директоры қатысты. Зерттеу мақсаты: оқу сапасының деңгейін және оқушылардың мәтінді түсіну қабілеттерін бағалау

Функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп саналатын және оның

#5 слайд
Функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп саналатын және оның әлеуметтік қарым - қатынас жасауын қамтамасыз ететін білім, білік, дағдылардың жиынтығынан құралады. Адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығына, жасына қарамай үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру- сапалы білім кепілі Функционалдық сауаттылық

5 слайд

Функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп саналатын және оның әлеуметтік қарым - қатынас жасауын қамтамасыз ететін білім, білік, дағдылардың жиынтығынан құралады. Адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығына, жасына қарамай үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру- сапалы білім кепілі Функционалдық сауаттылық

Қазіргі таңда оқыту жүйесіне қойылып отырған әлеуметтік сұраныс талаптарымен сай келу үшін бастауыш сыныптардан бас

#6 слайд
Қазіргі таңда оқыту жүйесіне қойылып отырған әлеуметтік сұраныс талаптарымен сай келу үшін бастауыш сыныптардан бастап оқушының оқу, жазу сауаттылығын, жаратылыстану ғылымындағы сауаттылығын, математикалық сауаттылығын, компьютерлік сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған арнайы жұмыс арқылы оң нәтижелерге қол жеткізуге болады - Мағынаны ажырата алады; - Топпен жұмыс істеу құзіреті артады; -Көшбасшылық анықталады - Білім, білік, дағды деңгейі көтеріледі - Өз ойын айтуға төселеді - Функционалдық сауаттылығы артады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру Күтілетін нәтиже:

6 слайд

Қазіргі таңда оқыту жүйесіне қойылып отырған әлеуметтік сұраныс талаптарымен сай келу үшін бастауыш сыныптардан бастап оқушының оқу, жазу сауаттылығын, жаратылыстану ғылымындағы сауаттылығын, математикалық сауаттылығын, компьютерлік сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған арнайы жұмыс арқылы оң нәтижелерге қол жеткізуге болады - Мағынаны ажырата алады; - Топпен жұмыс істеу құзіреті артады; -Көшбасшылық анықталады - Білім, білік, дағды деңгейі көтеріледі - Өз ойын айтуға төселеді - Функционалдық сауаттылығы артады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру Күтілетін нәтиже:

Ойын технологиясы Функционалдық сауаттылықты дамытуда қолданылатын технологиялар Проблемалы оқыту технологиясы С

#7 слайд
Ойын технологиясы Функционалдық сауаттылықты дамытуда қолданылатын технологиялар Проблемалы оқыту технологиясы Сыни тұрғысынан ойлау технологиясы Оқыту- мұғалім басшылығы мен қиын мәселерді туғызу және оқушылардың белсенді түрде өз беттерімен мәселелерді шешу. Қорытындысында олардың ойлау қабілеттері дамып, шығармашылық іскерліктері мен дағдылары қалыптасуына жағдай жасайды. Оқытуда тәжірибені шыңдай түсуде көп жеңілдік ашқан технологиялардың бірі болып табылады. Жұмысты ойын түрінде ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерінің жиыны. Ойын түріндегі жұмыстар сабақ үстіндегі қолайлы жағдайларда пайда болып, оқушылдарды қызықтырушы құрал ретінде қолданылады.

7 слайд

Ойын технологиясы Функционалдық сауаттылықты дамытуда қолданылатын технологиялар Проблемалы оқыту технологиясы Сыни тұрғысынан ойлау технологиясы Оқыту- мұғалім басшылығы мен қиын мәселерді туғызу және оқушылардың белсенді түрде өз беттерімен мәселелерді шешу. Қорытындысында олардың ойлау қабілеттері дамып, шығармашылық іскерліктері мен дағдылары қалыптасуына жағдай жасайды. Оқытуда тәжірибені шыңдай түсуде көп жеңілдік ашқан технологиялардың бірі болып табылады. Жұмысты ойын түрінде ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерінің жиыны. Ойын түріндегі жұмыстар сабақ үстіндегі қолайлы жағдайларда пайда болып, оқушылдарды қызықтырушы құрал ретінде қолданылады.

Жаңа технологияның педагогикалық қағидалары Өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгеру Шығармашылық қабілетін да

#8 слайд
Жаңа технологияның педагогикалық қағидалары Өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгеру Шығармашылық қабілетін дамыту Оқыту мен тәрбиенің бірлігі Танымдық күшін қалыптастыру, дамыту Әр оқушының қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне орай Оқу үдерісін оқушының сезінуі Танымдық, шығармашылық икемдігін дамыту Оқушыларға ізгілік тұрғысынан қарау

8 слайд

Жаңа технологияның педагогикалық қағидалары Өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгеру Шығармашылық қабілетін дамыту Оқыту мен тәрбиенің бірлігі Танымдық күшін қалыптастыру, дамыту Әр оқушының қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне орай Оқу үдерісін оқушының сезінуі Танымдық, шығармашылық икемдігін дамыту Оқушыларға ізгілік тұрғысынан қарау

Ішкібағалау Білім: еске түсіру, тану, жіктеу/реттеу, есептеу, алу, өлшеу Қолда

#9 слайд
Ішкібағалау Білім: еске түсіру, тану, жіктеу/реттеу, есептеу, алу, өлшеу Қолдану: анықтау,ұсыну, моделдеу, қолдану Ойлау: талдау,біріктіру, синтездеу, бағалау, қорытынды жасау, негіздеу, жалпылау Танымдық салалардың сипаттамалары

9 слайд

Ішкібағалау Білім: еске түсіру, тану, жіктеу/реттеу, есептеу, алу, өлшеу Қолдану: анықтау,ұсыну, моделдеу, қолдану Ойлау: талдау,біріктіру, синтездеу, бағалау, қорытынды жасау, негіздеу, жалпылау Танымдық салалардың сипаттамалары

1.Бір дұрыс жауапты таңдау арқылы тапсырма х-тің мәнін тап x+236= 570 А) 340 Б) 334 В) 128 С) 234 2.Бір қате жауап

#10 слайд
1.Бір дұрыс жауапты таңдау арқылы тапсырма х-тің мәнін тап x+236= 570 А) 340 Б) 334 В) 128 С) 234 2.Бір қате жауапты таңдау арқылы тапсырма Тақ сандар қатарын тап А) 14,12,20,44 Б)11,15,13,55 В) 24,88,66,99 С) 45,46,22,77 Математикалық- сауаттылық тапсырмалары 6.Қосымша тапсырмалар 5 тәулікті сағатқа айналдыр______ 3. Дұрыс жауаптары бірнеше рет таңдалған тапсырмалар Перимертдің формулаларын тап А) Р=(a+b) x 2 Б) V=a x b x c В) S= a x b С) P=a+b+a+b 4.Тапсырмаларды сәйкестендір 2 онд. 3 бірл 125 6 онд.8 бірл 222 9 онд.9 бірл 23 1 жүзд.2 онд 5бірл 68 2 жүз.2онд.2бірл 99 7. Еркін презентацияға арналған тапсырмалар Қарама- қарсы қабырғалары тең геометриялық фигураны тап

10 слайд

1.Бір дұрыс жауапты таңдау арқылы тапсырма х-тің мәнін тап x+236= 570 А) 340 Б) 334 В) 128 С) 234 2.Бір қате жауапты таңдау арқылы тапсырма Тақ сандар қатарын тап А) 14,12,20,44 Б)11,15,13,55 В) 24,88,66,99 С) 45,46,22,77 Математикалық- сауаттылық тапсырмалары 6.Қосымша тапсырмалар 5 тәулікті сағатқа айналдыр______ 3. Дұрыс жауаптары бірнеше рет таңдалған тапсырмалар Перимертдің формулаларын тап А) Р=(a+b) x 2 Б) V=a x b x c В) S= a x b С) P=a+b+a+b 4.Тапсырмаларды сәйкестендір 2 онд. 3 бірл 125 6 онд.8 бірл 222 9 онд.9 бірл 23 1 жүзд.2 онд 5бірл 68 2 жүз.2онд.2бірл 99 7. Еркін презентацияға арналған тапсырмалар Қарама- қарсы қабырғалары тең геометриялық фигураны тап

1 Білім: Сандар БМ4_1

#11 слайд
1 Білім: Сандар БМ4_1 Сәуле тақтаға сан жазды. Жазылған санның екі цифрын Арман өшіріп тастады. Сәуле жазған санның 6 ондығы бар. Ол қандай сан болуы мүмкін? А) 5668 Б) 56008 В) 56608 С) 56668 3. Ойлау: Сандар ОМ4_1 Алдияр 4 таңбалы санан тұратын жұмбақ ойлап тапты: Жүздік саны 7-ге тең, Мыңдық саны жүздіктен көбірек. Ондық саны жүздікке тең. Бірлік саны жүздіктен азырақ Алдияр қандай сандар ойлап тапты? А) 2708 Б)4733 В) 8776 С) 9718 Танымдық салалардың сипаттамасы бойынша тапсырмалары 2. Қолдану: Сандар ҚМ4 _1 Сандық өрнек дұрыс болу үшін қандай сан болуы керек? 65+25= + 35 А) 20 Б) 12 В) 55 С) 13 5 6 * * 8

11 слайд

1 Білім: Сандар БМ4_1 Сәуле тақтаға сан жазды. Жазылған санның екі цифрын Арман өшіріп тастады. Сәуле жазған санның 6 ондығы бар. Ол қандай сан болуы мүмкін? А) 5668 Б) 56008 В) 56608 С) 56668 3. Ойлау: Сандар ОМ4_1 Алдияр 4 таңбалы санан тұратын жұмбақ ойлап тапты: Жүздік саны 7-ге тең, Мыңдық саны жүздіктен көбірек. Ондық саны жүздікке тең. Бірлік саны жүздіктен азырақ Алдияр қандай сандар ойлап тапты? А) 2708 Б)4733 В) 8776 С) 9718 Танымдық салалардың сипаттамасы бойынша тапсырмалары 2. Қолдану: Сандар ҚМ4 _1 Сандық өрнек дұрыс болу үшін қандай сан болуы керек? 65+25= + 35 А) 20 Б) 12 В) 55 С) 13 5 6 * * 8

Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық тапсырмалары 1.Бір дұрыс жауапты таңда Өсімдіктің жасыл мүшелерінің түзілуіне әсе

#12 слайд
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық тапсырмалары 1.Бір дұрыс жауапты таңда Өсімдіктің жасыл мүшелерінің түзілуіне әсер ететін үдеріс қалай аталады? А) Фотосинтез Б) Су В) Оттек С) Ауа 2.Бір қате жауапты белгіле Көлеңкеге төзімді өсімдіктер А) қайың Б) емен В) қызғалдақ С)шырша 3.Дұрыс жауаптарын бірнеше рет таңдауға болатын тапсырма Ыстыққа бейімделген бірнеше өсімдіктердің түрлерін белгіле А) Жапырақтары ұсақ болады Ә) Жапырақтары тікенді болады Б) Жапырақтары қалың түкпен қапталған В) Жапырақтары күн сәулесіне қырымен орналасқан 4. Берілген сөздерді суреттермен сәйкестендір шөл шөлорман ормандала дала 5. Дұрыс реттілікті орнатуға берілген тапсырма Өсімдік мүшелерінің реттілігін көрсет І нұсқа Тамыр Гүл Сабақ Тұқым Жапырақ Жеміс ІІ нұсқа 1.Тамыр.2.Гүл.3.Сабақ.4Тұқым.5.Жап ырақ.6.Жеміс А) 1,3,5,2,6,4 Б) 6,5,4,2,1,3 В) 3,2,1,5,4,6 С) 2,1,3,6,5,5

12 слайд

Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық тапсырмалары 1.Бір дұрыс жауапты таңда Өсімдіктің жасыл мүшелерінің түзілуіне әсер ететін үдеріс қалай аталады? А) Фотосинтез Б) Су В) Оттек С) Ауа 2.Бір қате жауапты белгіле Көлеңкеге төзімді өсімдіктер А) қайың Б) емен В) қызғалдақ С)шырша 3.Дұрыс жауаптарын бірнеше рет таңдауға болатын тапсырма Ыстыққа бейімделген бірнеше өсімдіктердің түрлерін белгіле А) Жапырақтары ұсақ болады Ә) Жапырақтары тікенді болады Б) Жапырақтары қалың түкпен қапталған В) Жапырақтары күн сәулесіне қырымен орналасқан 4. Берілген сөздерді суреттермен сәйкестендір шөл шөлорман ормандала дала 5. Дұрыс реттілікті орнатуға берілген тапсырма Өсімдік мүшелерінің реттілігін көрсет І нұсқа Тамыр Гүл Сабақ Тұқым Жапырақ Жеміс ІІ нұсқа 1.Тамыр.2.Гүл.3.Сабақ.4Тұқым.5.Жап ырақ.6.Жеміс А) 1,3,5,2,6,4 Б) 6,5,4,2,1,3 В) 3,2,1,5,4,6 С) 2,1,3,6,5,5

6. Қосымша тапсырмалар Астың ағза арқылы саяхаты 1080 минут-қа дейін созылуы мүмкін Минутты сағатқа айнал

#13 слайд
6. Қосымша тапсырмалар Астың ағза арқылы саяхаты 1080 минут-қа дейін созылуы мүмкін Минутты сағатқа айналдырып жаз 1080минут=______________________________________________ 7. Еркін презентацияларға арналған тапсырма Бейнеленген үдерістің фотосинтездегі маңызы қандай? Берілген сурет бойынша өз ойыңды толықтырып жаз. _______________________________ _______________________________ _______________________________ ________________________________ _________________________________ ________________________________

13 слайд

6. Қосымша тапсырмалар Астың ағза арқылы саяхаты 1080 минут-қа дейін созылуы мүмкін Минутты сағатқа айналдырып жаз 1080минут=______________________________________________ 7. Еркін презентацияларға арналған тапсырма Бейнеленген үдерістің фотосинтездегі маңызы қандай? Берілген сурет бойынша өз ойыңды толықтырып жаз. _______________________________ _______________________________ _______________________________ ________________________________ _________________________________ ________________________________

1 Білім: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі БЖ4_1 Адам ағзасының белгілі бір бөлі

#14 слайд
1 Білім: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі БЖ4_1 Адам ағзасының белгілі бір бөліктерді орындайтын негізгі үш қызмет көрсетілген. Дене мүшелерінің атауын, оның атқаратын қызметінің тұсына жаз Қызметі Дене мүшесі Денені демеп тұрады _________________________ Дене арқылы қан айдайды _________________________ Ойлау үшін қолданылады __________________________ Танымдық салалардың сипаттамасы бойынша тапсырмалары 2.Қолдану: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі ҚЖ4_2 Құстар,жарқанаттар және көбелектердің несі ортақ? А) қауырсыны Б) шаштары В) ішкі қаңқасы С) қанаттары 3. Ойлау: ЭКОЖҮЙЕ ОЖ4_3 Суретте берілген жүрудің қай тәсілі қоршаған ортаға жақсырақ? велосипед мотоцикл Өз жауабыңды түсіндір

14 слайд

1 Білім: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі БЖ4_1 Адам ағзасының белгілі бір бөліктерді орындайтын негізгі үш қызмет көрсетілген. Дене мүшелерінің атауын, оның атқаратын қызметінің тұсына жаз Қызметі Дене мүшесі Денені демеп тұрады _________________________ Дене арқылы қан айдайды _________________________ Ойлау үшін қолданылады __________________________ Танымдық салалардың сипаттамасы бойынша тапсырмалары 2.Қолдану: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі ҚЖ4_2 Құстар,жарқанаттар және көбелектердің несі ортақ? А) қауырсыны Б) шаштары В) ішкі қаңқасы С) қанаттары 3. Ойлау: ЭКОЖҮЙЕ ОЖ4_3 Суретте берілген жүрудің қай тәсілі қоршаған ортаға жақсырақ? велосипед мотоцикл Өз жауабыңды түсіндір

Мәтіндік - оқу сауаттылық тапсырмалары Бәсіре Алты жасар Аңсар атасымен қонаққа келді. Дастарқан ж

#15 слайд
Мәтіндік - оқу сауаттылық тапсырмалары Бәсіре Алты жасар Аңсар атасымен қонаққа келді. Дастарқан жайылып, қымыз құйылды. Аңсар мен Бекжан далаға ойнауға шықты. Бекжан аулада тұрған жуас құнанды Аңсарға көрсетті. -Мынау Қарақасқа құнан – менің бәсірем. Ол жуас, кел мініп көр,- деді. -Мен бұрын атқа мініп көргенім жоқ,- деді Аңсар. -Мен атқа міне аламын,- деп Бекжан атқа мінуді Аңсарға көрсетті. Онда сен менің артыма мінгесіп ал!-деді. Бекжан Қарақасқаны үлкен тасқа жақын әкелді. Аңсар тасқа шығып,Бекжанның артына отырды. Осылайша Бекжан Аңсарды құнанға мінуді үйретті.

15 слайд

Мәтіндік - оқу сауаттылық тапсырмалары Бәсіре Алты жасар Аңсар атасымен қонаққа келді. Дастарқан жайылып, қымыз құйылды. Аңсар мен Бекжан далаға ойнауға шықты. Бекжан аулада тұрған жуас құнанды Аңсарға көрсетті. -Мынау Қарақасқа құнан – менің бәсірем. Ол жуас, кел мініп көр,- деді. -Мен бұрын атқа мініп көргенім жоқ,- деді Аңсар. -Мен атқа міне аламын,- деп Бекжан атқа мінуді Аңсарға көрсетті. Онда сен менің артыма мінгесіп ал!-деді. Бекжан Қарақасқаны үлкен тасқа жақын әкелді. Аңсар тасқа шығып,Бекжанның артына отырды. Осылайша Бекжан Аңсарды құнанға мінуді үйретті.

1 Білім: Сандар х-тің мәнін тап x+236= 570 А) 340 Б) 334 В) 128 С) 234

#16 слайд
1 Білім: Сандар х-тің мәнін тап x+236= 570 А) 340 Б) 334 В) 128 С) 234

16 слайд

1 Білім: Сандар х-тің мәнін тап x+236= 570 А) 340 Б) 334 В) 128 С) 234

Кітап оқудың пайдасы Бірде Жазира Асылбекке келді. - Әкем маған ертегі кітап әкеліп берді. Үйге кел, бірге оқ

#17 слайд
Кітап оқудың пайдасы Бірде Жазира Асылбекке келді. - Әкем маған ертегі кітап әкеліп берді. Үйге кел, бірге оқиық,- деді. Асылбек Жазираның үйіне барды. Жазираның кітап оқуы керемет. Қайғылы жеріне келгенде көзі жасаурап кетеді. Ал қуанышты жерінде жүзі алаулап шыға келеді. Асылбек те онымен бірге қайғырды,қуанды. « Барлық қызық кітапта екен ғой » деп ойланды. Асылбек бұрын кітап оқымайтын. Енді бір мезгіл кітап оқитын болды.Қазыр Асылбек сабақты жақсы оқитын болды. •Мәтінге сұрақтар құрастырыңыздар!

17 слайд

Кітап оқудың пайдасы Бірде Жазира Асылбекке келді. - Әкем маған ертегі кітап әкеліп берді. Үйге кел, бірге оқиық,- деді. Асылбек Жазираның үйіне барды. Жазираның кітап оқуы керемет. Қайғылы жеріне келгенде көзі жасаурап кетеді. Ал қуанышты жерінде жүзі алаулап шыға келеді. Асылбек те онымен бірге қайғырды,қуанды. « Барлық қызық кітапта екен ғой » деп ойланды. Асылбек бұрын кітап оқымайтын. Енді бір мезгіл кітап оқитын болды.Қазыр Асылбек сабақты жақсы оқитын болды. •Мәтінге сұрақтар құрастырыңыздар!

Қорытынды Қорыта келе оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту – бүгінгі заман талабы. Осы

#18 слайд
Қорытынды Қорыта келе оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту – бүгінгі заман талабы. Осы ретте, бастауыш сыныпта сабақты дұрыс жүргізе білудің маңызы зор. Педагогтың шеберлігі, яғни шығармашылық пен жауапкершілікті ұштастырып сабақ өту болып табылады. Сондықтан жоғары деңгейде сабақ беретін оқытушының шәкірті – өмір айдынындағы өз жолын адаспай табады. «Қыран - түлегіне қайтпас қанат сыйлайды, ұстаз - шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды»,- деген даналық сөзіндей, ұстаз қай кезде де мектептің жүрегі, қоғамның тірегі.

18 слайд

Қорытынды Қорыта келе оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту – бүгінгі заман талабы. Осы ретте, бастауыш сыныпта сабақты дұрыс жүргізе білудің маңызы зор. Педагогтың шеберлігі, яғни шығармашылық пен жауапкершілікті ұштастырып сабақ өту болып табылады. Сондықтан жоғары деңгейде сабақ беретін оқытушының шәкірті – өмір айдынындағы өз жолын адаспай табады. «Қыран - түлегіне қайтпас қанат сыйлайды, ұстаз - шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды»,- деген даналық сөзіндей, ұстаз қай кезде де мектептің жүрегі, қоғамның тірегі.

#19 слайд

19 слайд

Файл форматы:
ppt
05.05.2025
220
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі