Функционалды сауаттылық
Функционалды сауаттылық

#1 слайд
Алматы облысы Ұйғыр ауданыАлматы облысы Ұйғыр ауданы
« Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі« Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Функционалдық сауаттылықты арттыру
Мурасилова Гульнара Еламановна
бастауыш сынып мұғалімі
1 слайд
Алматы облысы Ұйғыр ауданыАлматы облысы Ұйғыр ауданы « Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі« Қырғызсай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Функционалдық сауаттылықты арттыру Мурасилова Гульнара Еламановна бастауыш сынып мұғалімі
#2 слайд
Функционалдық сауаттылықты арттыруға
қолданылатын халықаралық зерттеулер
2 слайд
Функционалдық сауаттылықты арттыруға қолданылатын халықаралық зерттеулер
#3 слайд
«TIMSS»
халықаралық
зерттеу
бағдарламасы
Математика,
жаратылыстану
оқу
сауаттылығы
4 жылда бір
болады
Жаратылыстанудан үш ұқсас
танымдық салаға бөлу
арқылы тест жасалады.
«Өмір туралы оқу ғылым
45%»,«Физика35%», «Жер
туралы ғылым20%»
.
Математикадан үш
мазмұндық салады тест
дайындалады «Сандар50%»,
«Геометриялық фигуралар
және өлшемдер 35%»,
«Мәліметтерді
визуализациялау15%»
TIMSS нәтижелерін өз
білім беру жүйесінің
тиімділігін
мониторингілеу үшін
пайдаланатын 50-ден
астам ел қатысты.
әрбір тапсырма мазмұнды
салалардан тиісті танымдық
салаларға енгізілген: «Білім
40%», «Қолдану40% » және
«Ойлау20% ». Оқу
жетістіктерінің өзгерісін
қадағалауға мүмкіндік
береді
Зерттеудің мақсаты:
TIMSS халықаралық зерттеуінің мақсаты – әртүрлі елдердегі білім жүйесі мен орта
мектеп оқушыларының жаратылыстану – математикалық дайындық деңгейін
салыстырмалы бағалау және осы дайындық деңгейіне әсер ететін факторларды
анықтау.
3 слайд
«TIMSS» халықаралық зерттеу бағдарламасы Математика, жаратылыстану оқу сауаттылығы 4 жылда бір болады Жаратылыстанудан үш ұқсас танымдық салаға бөлу арқылы тест жасалады. «Өмір туралы оқу ғылым 45%»,«Физика35%», «Жер туралы ғылым20%» . Математикадан үш мазмұндық салады тест дайындалады «Сандар50%», «Геометриялық фигуралар және өлшемдер 35%», «Мәліметтерді визуализациялау15%» TIMSS нәтижелерін өз білім беру жүйесінің тиімділігін мониторингілеу үшін пайдаланатын 50-ден астам ел қатысты. әрбір тапсырма мазмұнды салалардан тиісті танымдық салаларға енгізілген: «Білім 40%», «Қолдану40% » және «Ойлау20% ». Оқу жетістіктерінің өзгерісін қадағалауға мүмкіндік береді Зерттеудің мақсаты: TIMSS халықаралық зерттеуінің мақсаты – әртүрлі елдердегі білім жүйесі мен орта мектеп оқушыларының жаратылыстану – математикалық дайындық деңгейін салыстырмалы бағалау және осы дайындық деңгейіне әсер ететін факторларды анықтау.
#4 слайд
«PIRLS»
халықара
лық зерттеу
бағдарламасы
«Мәтінді оқу және түсіну
сапасын дамыту» халықаралық
зерттеулер жобасы.
Зерттеу 5 жылда бір рет
өткізіледі жəне қазіргі уақытқа
дейін төрт циклы өтті – 2001,
2006 жəне 2011, 2016 жылдар.
«Оқу сауаттылығы» -
бұл адамның өмірде
толыққанды
қалыптасуына жəне
жеке мақсаттарына
жетуіне қажетті
əртүрлі жазбаша және
сөйлесу формасын
түсінуі мен терең
ойлау, өз мақсаттарына
жетуі мен өмірде
толыққанды жетістікке
жету қабілеті
2016 жылы Қазақстан
алғаш рет осы
ауқымды зерттеуге
қатысты. Қазақстан
Республикасынан 172
мектептен 4 925
төртінші сынып
оқушылары, сондай-
ақ 234 бастауыш
сынып мұғалімі,
4 925 ата-ана және
172 мектеп
директоры қатысты.
Зерттеу мақсаты: оқу сапасының деңгейін және
оқушылардың мәтінді түсіну қабілеттерін бағалау
4 слайд
«PIRLS» халықара лық зерттеу бағдарламасы «Мәтінді оқу және түсіну сапасын дамыту» халықаралық зерттеулер жобасы. Зерттеу 5 жылда бір рет өткізіледі жəне қазіргі уақытқа дейін төрт циклы өтті – 2001, 2006 жəне 2011, 2016 жылдар. «Оқу сауаттылығы» - бұл адамның өмірде толыққанды қалыптасуына жəне жеке мақсаттарына жетуіне қажетті əртүрлі жазбаша және сөйлесу формасын түсінуі мен терең ойлау, өз мақсаттарына жетуі мен өмірде толыққанды жетістікке жету қабілеті 2016 жылы Қазақстан алғаш рет осы ауқымды зерттеуге қатысты. Қазақстан Республикасынан 172 мектептен 4 925 төртінші сынып оқушылары, сондай- ақ 234 бастауыш сынып мұғалімі, 4 925 ата-ана және 172 мектеп директоры қатысты. Зерттеу мақсаты: оқу сапасының деңгейін және оқушылардың мәтінді түсіну қабілеттерін бағалау
#5 слайд
Функционалдық
сауаттылық
тұлғаның белгілі
бір мәдени ортада
өмір сүруі үшін
қажетті деп
саналатын және
оның әлеуметтік
қарым - қатынас
жасауын
қамтамасыз ететін
білім, білік,
дағдылардың
жиынтығынан
құралады.
Адамдардың
әлеуметтік, мәдени,
саяси және
экономикалық
қызметтерге
белсене араласуы,
яғни бүгінгі
жаһандану
дәуіріндегі заман
ағымына, жасына
қарамай ілесіп
отыруы, адамның
мамандығына,
жасына қарамай
үнемі білімін
жетілдіріп отыруы.
Оқушылардың
функционалдық
сауаттылығын
арттыру- сапалы
білім кепілі
Функционалдық сауаттылық
5 слайд
Функционалдық сауаттылық тұлғаның белгілі бір мәдени ортада өмір сүруі үшін қажетті деп саналатын және оның әлеуметтік қарым - қатынас жасауын қамтамасыз ететін білім, білік, дағдылардың жиынтығынан құралады. Адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығына, жасына қарамай үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру- сапалы білім кепілі Функционалдық сауаттылық
#6 слайд
Қазіргі таңда оқыту жүйесіне қойылып отырған әлеуметтік сұраныс
талаптарымен сай келу үшін бастауыш сыныптардан бастап
оқушының оқу, жазу сауаттылығын, жаратылыстану ғылымындағы
сауаттылығын, математикалық сауаттылығын, компьютерлік
сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған арнайы жұмыс арқылы
оң нәтижелерге қол жеткізуге болады
- Мағынаны ажырата алады;
- Топпен жұмыс істеу құзіреті артады;
-Көшбасшылық анықталады
- Білім, білік, дағды деңгейі көтеріледі
- Өз ойын айтуға төселеді
- Функционалдық сауаттылығы артады.
Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру
Күтілетін нәтиже:
6 слайд
Қазіргі таңда оқыту жүйесіне қойылып отырған әлеуметтік сұраныс талаптарымен сай келу үшін бастауыш сыныптардан бастап оқушының оқу, жазу сауаттылығын, жаратылыстану ғылымындағы сауаттылығын, математикалық сауаттылығын, компьютерлік сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған арнайы жұмыс арқылы оң нәтижелерге қол жеткізуге болады - Мағынаны ажырата алады; - Топпен жұмыс істеу құзіреті артады; -Көшбасшылық анықталады - Білім, білік, дағды деңгейі көтеріледі - Өз ойын айтуға төселеді - Функционалдық сауаттылығы артады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру Күтілетін нәтиже:
#7 слайд
Ойын
технологиясы
Функционалдық сауаттылықты дамытуда қолданылатын
технологиялар
Проблемалы
оқыту
технологиясы
Сыни
тұрғысынан
ойлау
технологиясы
Оқыту- мұғалім басшылығы мен қиын мәселерді
туғызу және оқушылардың белсенді түрде өз
беттерімен мәселелерді шешу. Қорытындысында
олардың ойлау қабілеттері дамып, шығармашылық
іскерліктері мен дағдылары қалыптасуына жағдай
жасайды.
Оқытуда тәжірибені шыңдай түсуде көп жеңілдік
ашқан технологиялардың бірі болып табылады.
Жұмысты ойын түрінде ұйымдастыру әдістері мен
тәсілдерінің жиыны. Ойын түріндегі жұмыстар сабақ
үстіндегі қолайлы жағдайларда пайда болып,
оқушылдарды қызықтырушы құрал ретінде
қолданылады.
7 слайд
Ойын технологиясы Функционалдық сауаттылықты дамытуда қолданылатын технологиялар Проблемалы оқыту технологиясы Сыни тұрғысынан ойлау технологиясы Оқыту- мұғалім басшылығы мен қиын мәселерді туғызу және оқушылардың белсенді түрде өз беттерімен мәселелерді шешу. Қорытындысында олардың ойлау қабілеттері дамып, шығармашылық іскерліктері мен дағдылары қалыптасуына жағдай жасайды. Оқытуда тәжірибені шыңдай түсуде көп жеңілдік ашқан технологиялардың бірі болып табылады. Жұмысты ойын түрінде ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерінің жиыны. Ойын түріндегі жұмыстар сабақ үстіндегі қолайлы жағдайларда пайда болып, оқушылдарды қызықтырушы құрал ретінде қолданылады.
#8 слайд
Жаңа
технологияның
педагогикалық
қағидалары
Өз бетімен
әрекеттену әдістерін
меңгеру
Шығармашылық
қабілетін дамыту
Оқыту мен
тәрбиенің бірлігі
Танымдық күшін
қалыптастыру,
дамыту
Әр оқушының
қабілеті мен
мүмкіндік
деңгейіне орай
Оқу үдерісін
оқушының сезінуі
Танымдық,
шығармашылық
икемдігін дамыту
Оқушыларға
ізгілік
тұрғысынан
қарау
8 слайд
Жаңа технологияның педагогикалық қағидалары Өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгеру Шығармашылық қабілетін дамыту Оқыту мен тәрбиенің бірлігі Танымдық күшін қалыптастыру, дамыту Әр оқушының қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне орай Оқу үдерісін оқушының сезінуі Танымдық, шығармашылық икемдігін дамыту Оқушыларға ізгілік тұрғысынан қарау
#9 слайд
Ішкібағалау
Білім: еске түсіру, тану, жіктеу/реттеу,
есептеу, алу, өлшеу
Қолдану: анықтау,ұсыну, моделдеу,
қолдану
Ойлау: талдау,біріктіру, синтездеу,
бағалау, қорытынды жасау, негіздеу,
жалпылау
Танымдық салалардың сипаттамалары
9 слайд
Ішкібағалау Білім: еске түсіру, тану, жіктеу/реттеу, есептеу, алу, өлшеу Қолдану: анықтау,ұсыну, моделдеу, қолдану Ойлау: талдау,біріктіру, синтездеу, бағалау, қорытынды жасау, негіздеу, жалпылау Танымдық салалардың сипаттамалары
#10 слайд
1.Бір дұрыс
жауапты таңдау
арқылы
тапсырма
х-тің мәнін тап
x+236= 570
А) 340
Б) 334
В) 128
С) 234
2.Бір қате жауапты
таңдау арқылы
тапсырма
Тақ сандар
қатарын тап
А) 14,12,20,44
Б)11,15,13,55
В) 24,88,66,99
С) 45,46,22,77
Математикалық- сауаттылық тапсырмалары
6.Қосымша
тапсырмалар
5 тәулікті
сағатқа
айналдыр______
3. Дұрыс жауаптары
бірнеше рет
таңдалған
тапсырмалар
Перимертдің
формулаларын тап
А) Р=(a+b) x 2
Б) V=a x b x c
В) S= a x b
С) P=a+b+a+b
4.Тапсырмаларды
сәйкестендір
2 онд. 3 бірл 125
6 онд.8 бірл 222
9 онд.9 бірл 23
1 жүзд.2 онд 5бірл 68
2 жүз.2онд.2бірл 99
7. Еркін презентацияға
арналған тапсырмалар
Қарама- қарсы қабырғалары тең
геометриялық фигураны тап
10 слайд
1.Бір дұрыс жауапты таңдау арқылы тапсырма х-тің мәнін тап x+236= 570 А) 340 Б) 334 В) 128 С) 234 2.Бір қате жауапты таңдау арқылы тапсырма Тақ сандар қатарын тап А) 14,12,20,44 Б)11,15,13,55 В) 24,88,66,99 С) 45,46,22,77 Математикалық- сауаттылық тапсырмалары 6.Қосымша тапсырмалар 5 тәулікті сағатқа айналдыр______ 3. Дұрыс жауаптары бірнеше рет таңдалған тапсырмалар Перимертдің формулаларын тап А) Р=(a+b) x 2 Б) V=a x b x c В) S= a x b С) P=a+b+a+b 4.Тапсырмаларды сәйкестендір 2 онд. 3 бірл 125 6 онд.8 бірл 222 9 онд.9 бірл 23 1 жүзд.2 онд 5бірл 68 2 жүз.2онд.2бірл 99 7. Еркін презентацияға арналған тапсырмалар Қарама- қарсы қабырғалары тең геометриялық фигураны тап
#11 слайд
1 Білім: Сандар БМ4_1
Сәуле тақтаға сан жазды. Жазылған санның екі цифрын Арман өшіріп тастады. Сәуле
жазған санның 6 ондығы бар. Ол қандай сан болуы мүмкін?
А) 5668 Б) 56008 В) 56608 С) 56668
3. Ойлау: Сандар ОМ4_1
Алдияр 4 таңбалы санан тұратын жұмбақ ойлап тапты:
Жүздік саны 7-ге тең,
Мыңдық саны жүздіктен көбірек.
Ондық саны жүздікке тең.
Бірлік саны жүздіктен азырақ
Алдияр қандай сандар ойлап тапты?
А) 2708 Б)4733 В) 8776 С) 9718
Танымдық салалардың сипаттамасы бойынша
тапсырмалары
2. Қолдану: Сандар ҚМ4 _1
Сандық өрнек дұрыс болу үшін қандай сан болуы керек?
65+25= + 35
А) 20 Б) 12 В) 55 С) 13
5 6 * * 8
11 слайд
1 Білім: Сандар БМ4_1 Сәуле тақтаға сан жазды. Жазылған санның екі цифрын Арман өшіріп тастады. Сәуле жазған санның 6 ондығы бар. Ол қандай сан болуы мүмкін? А) 5668 Б) 56008 В) 56608 С) 56668 3. Ойлау: Сандар ОМ4_1 Алдияр 4 таңбалы санан тұратын жұмбақ ойлап тапты: Жүздік саны 7-ге тең, Мыңдық саны жүздіктен көбірек. Ондық саны жүздікке тең. Бірлік саны жүздіктен азырақ Алдияр қандай сандар ойлап тапты? А) 2708 Б)4733 В) 8776 С) 9718 Танымдық салалардың сипаттамасы бойынша тапсырмалары 2. Қолдану: Сандар ҚМ4 _1 Сандық өрнек дұрыс болу үшін қандай сан болуы керек? 65+25= + 35 А) 20 Б) 12 В) 55 С) 13 5 6 * * 8
#12 слайд
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық
тапсырмалары
1.Бір дұрыс жауапты
таңда
Өсімдіктің жасыл
мүшелерінің түзілуіне әсер
ететін үдеріс қалай
аталады?
А) Фотосинтез
Б) Су
В) Оттек
С) Ауа
2.Бір қате жауапты
белгіле
Көлеңкеге төзімді
өсімдіктер
А) қайың Б) емен
В) қызғалдақ С)шырша
3.Дұрыс жауаптарын бірнеше рет
таңдауға болатын тапсырма
Ыстыққа бейімделген бірнеше
өсімдіктердің түрлерін белгіле
А) Жапырақтары ұсақ болады
Ә) Жапырақтары тікенді болады
Б) Жапырақтары қалың түкпен
қапталған
В) Жапырақтары күн сәулесіне
қырымен орналасқан
4. Берілген сөздерді
суреттермен сәйкестендір
шөл
шөлорман
ормандала
дала
5. Дұрыс реттілікті орнатуға берілген тапсырма
Өсімдік мүшелерінің реттілігін көрсет
І нұсқа
Тамыр
Гүл
Сабақ
Тұқым
Жапырақ
Жеміс
ІІ нұсқа
1.Тамыр.2.Гүл.3.Сабақ.4Тұқым.5.Жап
ырақ.6.Жеміс
А) 1,3,5,2,6,4 Б) 6,5,4,2,1,3
В) 3,2,1,5,4,6 С) 2,1,3,6,5,5
12 слайд
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық тапсырмалары 1.Бір дұрыс жауапты таңда Өсімдіктің жасыл мүшелерінің түзілуіне әсер ететін үдеріс қалай аталады? А) Фотосинтез Б) Су В) Оттек С) Ауа 2.Бір қате жауапты белгіле Көлеңкеге төзімді өсімдіктер А) қайың Б) емен В) қызғалдақ С)шырша 3.Дұрыс жауаптарын бірнеше рет таңдауға болатын тапсырма Ыстыққа бейімделген бірнеше өсімдіктердің түрлерін белгіле А) Жапырақтары ұсақ болады Ә) Жапырақтары тікенді болады Б) Жапырақтары қалың түкпен қапталған В) Жапырақтары күн сәулесіне қырымен орналасқан 4. Берілген сөздерді суреттермен сәйкестендір шөл шөлорман ормандала дала 5. Дұрыс реттілікті орнатуға берілген тапсырма Өсімдік мүшелерінің реттілігін көрсет І нұсқа Тамыр Гүл Сабақ Тұқым Жапырақ Жеміс ІІ нұсқа 1.Тамыр.2.Гүл.3.Сабақ.4Тұқым.5.Жап ырақ.6.Жеміс А) 1,3,5,2,6,4 Б) 6,5,4,2,1,3 В) 3,2,1,5,4,6 С) 2,1,3,6,5,5
#13 слайд
6. Қосымша тапсырмалар
Астың ағза арқылы саяхаты 1080 минут-қа дейін созылуы мүмкін
Минутты сағатқа айналдырып жаз
1080минут=______________________________________________
7. Еркін презентацияларға арналған тапсырма
Бейнеленген үдерістің фотосинтездегі маңызы
қандай? Берілген сурет бойынша өз ойыңды
толықтырып жаз.
_______________________________
_______________________________
_______________________________
________________________________
_________________________________
________________________________
13 слайд
6. Қосымша тапсырмалар Астың ағза арқылы саяхаты 1080 минут-қа дейін созылуы мүмкін Минутты сағатқа айналдырып жаз 1080минут=______________________________________________ 7. Еркін презентацияларға арналған тапсырма Бейнеленген үдерістің фотосинтездегі маңызы қандай? Берілген сурет бойынша өз ойыңды толықтырып жаз. _______________________________ _______________________________ _______________________________ ________________________________ _________________________________ ________________________________
#14 слайд
1 Білім: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі БЖ4_1
Адам ағзасының белгілі бір бөліктерді орындайтын негізгі үш қызмет көрсетілген.
Дене мүшелерінің атауын, оның атқаратын қызметінің тұсына жаз
Қызметі Дене мүшесі
Денені демеп тұрады _________________________
Дене арқылы қан айдайды _________________________
Ойлау үшін қолданылады __________________________
Танымдық салалардың сипаттамасы бойынша
тапсырмалары
2.Қолдану: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі ҚЖ4_2
Құстар,жарқанаттар және көбелектердің несі ортақ?
А) қауырсыны Б) шаштары В) ішкі қаңқасы С) қанаттары
3. Ойлау: ЭКОЖҮЙЕ ОЖ4_3
Суретте берілген жүрудің қай тәсілі қоршаған ортаға
жақсырақ?
велосипед
мотоцикл Өз жауабыңды түсіндір
14 слайд
1 Білім: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі БЖ4_1 Адам ағзасының белгілі бір бөліктерді орындайтын негізгі үш қызмет көрсетілген. Дене мүшелерінің атауын, оның атқаратын қызметінің тұсына жаз Қызметі Дене мүшесі Денені демеп тұрады _________________________ Дене арқылы қан айдайды _________________________ Ойлау үшін қолданылады __________________________ Танымдық салалардың сипаттамасы бойынша тапсырмалары 2.Қолдану: Ағзалардың сипаттамасы және тіршілік ету үдерісі ҚЖ4_2 Құстар,жарқанаттар және көбелектердің несі ортақ? А) қауырсыны Б) шаштары В) ішкі қаңқасы С) қанаттары 3. Ойлау: ЭКОЖҮЙЕ ОЖ4_3 Суретте берілген жүрудің қай тәсілі қоршаған ортаға жақсырақ? велосипед мотоцикл Өз жауабыңды түсіндір
#15 слайд
Мәтіндік - оқу сауаттылық тапсырмалары
Бәсіре
Алты жасар Аңсар атасымен қонаққа келді.
Дастарқан жайылып, қымыз құйылды. Аңсар мен Бекжан
далаға ойнауға шықты. Бекжан аулада тұрған жуас құнанды
Аңсарға көрсетті.
-Мынау Қарақасқа құнан – менің бәсірем. Ол жуас, кел мініп көр,-
деді.
-Мен бұрын атқа мініп көргенім жоқ,- деді Аңсар.
-Мен атқа міне аламын,- деп Бекжан атқа мінуді Аңсарға көрсетті.
Онда сен менің артыма мінгесіп ал!-деді. Бекжан Қарақасқаны
үлкен тасқа жақын әкелді. Аңсар тасқа шығып,Бекжанның артына
отырды. Осылайша Бекжан Аңсарды құнанға мінуді үйретті.
15 слайд
Мәтіндік - оқу сауаттылық тапсырмалары Бәсіре Алты жасар Аңсар атасымен қонаққа келді. Дастарқан жайылып, қымыз құйылды. Аңсар мен Бекжан далаға ойнауға шықты. Бекжан аулада тұрған жуас құнанды Аңсарға көрсетті. -Мынау Қарақасқа құнан – менің бәсірем. Ол жуас, кел мініп көр,- деді. -Мен бұрын атқа мініп көргенім жоқ,- деді Аңсар. -Мен атқа міне аламын,- деп Бекжан атқа мінуді Аңсарға көрсетті. Онда сен менің артыма мінгесіп ал!-деді. Бекжан Қарақасқаны үлкен тасқа жақын әкелді. Аңсар тасқа шығып,Бекжанның артына отырды. Осылайша Бекжан Аңсарды құнанға мінуді үйретті.
#16 слайд
1 Білім: Сандар
х-тің мәнін тап
x+236= 570
А) 340
Б) 334
В) 128
С) 234
16 слайд
1 Білім: Сандар х-тің мәнін тап x+236= 570 А) 340 Б) 334 В) 128 С) 234
#17 слайд
Кітап оқудың пайдасы
Бірде Жазира Асылбекке келді.
- Әкем маған ертегі кітап әкеліп берді. Үйге кел, бірге оқиық,-
деді. Асылбек Жазираның үйіне барды.
Жазираның кітап оқуы керемет. Қайғылы жеріне келгенде көзі
жасаурап кетеді. Ал қуанышты жерінде жүзі алаулап шыға келеді.
Асылбек те онымен бірге қайғырды,қуанды. « Барлық қызық
кітапта екен ғой » деп ойланды.
Асылбек бұрын кітап оқымайтын. Енді бір мезгіл кітап оқитын
болды.Қазыр Асылбек сабақты жақсы оқитын болды.
•Мәтінге сұрақтар құрастырыңыздар!
17 слайд
Кітап оқудың пайдасы Бірде Жазира Асылбекке келді. - Әкем маған ертегі кітап әкеліп берді. Үйге кел, бірге оқиық,- деді. Асылбек Жазираның үйіне барды. Жазираның кітап оқуы керемет. Қайғылы жеріне келгенде көзі жасаурап кетеді. Ал қуанышты жерінде жүзі алаулап шыға келеді. Асылбек те онымен бірге қайғырды,қуанды. « Барлық қызық кітапта екен ғой » деп ойланды. Асылбек бұрын кітап оқымайтын. Енді бір мезгіл кітап оқитын болды.Қазыр Асылбек сабақты жақсы оқитын болды. •Мәтінге сұрақтар құрастырыңыздар!
#18 слайд
Қорытынды
Қорыта келе оқушыларының функционалдық сауаттылығын
дамыту – бүгінгі заман талабы.
Осы ретте, бастауыш сыныпта сабақты дұрыс жүргізе білудің
маңызы зор. Педагогтың шеберлігі, яғни шығармашылық пен
жауапкершілікті ұштастырып сабақ өту болып табылады.
Сондықтан жоғары деңгейде сабақ беретін оқытушының
шәкірті – өмір айдынындағы өз жолын адаспай табады. «Қыран
- түлегіне қайтпас қанат сыйлайды, ұстаз - шәкіртіне талмайтын
талап сыйлайды»,- деген даналық сөзіндей, ұстаз қай кезде де
мектептің жүрегі, қоғамның тірегі.
18 слайд
Қорытынды Қорыта келе оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту – бүгінгі заман талабы. Осы ретте, бастауыш сыныпта сабақты дұрыс жүргізе білудің маңызы зор. Педагогтың шеберлігі, яғни шығармашылық пен жауапкершілікті ұштастырып сабақ өту болып табылады. Сондықтан жоғары деңгейде сабақ беретін оқытушының шәкірті – өмір айдынындағы өз жолын адаспай табады. «Қыран - түлегіне қайтпас қанат сыйлайды, ұстаз - шәкіртіне талмайтын талап сыйлайды»,- деген даналық сөзіндей, ұстаз қай кезде де мектептің жүрегі, қоғамның тірегі.
#19 слайд
19 слайд
шағым қалдыра аласыз













