Функциональдық сауаттылықты жүзеге асыру жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Функциональдық
сауаттылықты
жүзеге асыру жолдары
1 слайд
Функциональдық сауаттылықты жүзеге асыру жолдары
2 слайд
Мақсаты- Қазақстанда
білім сапасын арттыру үшін
негізгі ретінде оқушылар-
дың функциональдық
сауаттылығын дамыту
жөніндегі атқарылатын
шаралардың жүйелілігі мен
тұтастығын қамтамасыз ету .
2 слайд
Мақсаты- Қазақстанда білім сапасын арттыру үшін негізгі ретінде оқушылар- дың функциональдық сауаттылығын дамыту жөніндегі атқарылатын шаралардың жүйелілігі мен тұтастығын қамтамасыз ету .
3 слайд
Функциональдық сауаттылық
дегеніміз - жеке тұлғаның
әлеуметтік, мәдени, саяси,
экономикалық қызметтерге
белсене араласуы, білім алуына
өмір бақи әсер ететін базалық
факторы
3 слайд
Функциональдық сауаттылық дегеніміз - жеке тұлғаның әлеуметтік, мәдени, саяси, экономикалық қызметтерге белсене араласуы, білім алуына өмір бақи әсер ететін базалық факторы
4 слайд
Функциональдық сауаттылықтың 4 механизмі Функциональдық сауаттылықтың 4 механизмі
1.Оқыту әдіснамасы мен
мазмұнын түбегейлі жаңарту
2. Оқу нәтижелерінің бағалау жүйесін
өзгерту
4. Қосымша білім мен мектептен
тыс сабақтармен қамту3. Ата-аналардың балаларды оқыту
мен тәрбиелеуге белсенді қатысуын
қамтамасыз ету
4 слайд
Функциональдық сауаттылықтың 4 механизмі Функциональдық сауаттылықтың 4 механизмі 1.Оқыту әдіснамасы мен мазмұнын түбегейлі жаңарту 2. Оқу нәтижелерінің бағалау жүйесін өзгерту 4. Қосымша білім мен мектептен тыс сабақтармен қамту3. Ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеуге белсенді қатысуын қамтамасыз ету
5 слайд
1-механизмі
Оқыту әдіснамасы мен мазмұнын
түбегейлі жаңарту, яғни жалпыға міндетті
білім беру стандартын жаңарту деген сөз.
Ол үшін әр мұғалім алдындағы шәкіртіне
адам бойындағы негізгі құзіреттілікті
сіңіруі керек. Атап айтқанда,
басқарушылық
ақпараттық
әлеуметтік
азаматтық
технологиялық
5 слайд
1-механизмі Оқыту әдіснамасы мен мазмұнын түбегейлі жаңарту, яғни жалпыға міндетті білім беру стандартын жаңарту деген сөз. Ол үшін әр мұғалім алдындағы шәкіртіне адам бойындағы негізгі құзіреттілікті сіңіруі керек. Атап айтқанда, басқарушылық ақпараттық әлеуметтік азаматтық технологиялық
6 слайд
Бағалау жүйесінің 2 түрі
Іштей бағалау - оқу
пәні бойынша
оқыту сапасын
диагностикалау мен
стандартқа сай
болуы керек. Сырттай бағалау–
әрбір деңгейді
аяқтау бойынша
ҰБТ, ОЖБС-мен
сәйкес болу қажет 2-механизмі
6 слайд
Бағалау жүйесінің 2 түрі Іштей бағалау - оқу пәні бойынша оқыту сапасын диагностикалау мен стандартқа сай болуы керек. Сырттай бағалау– әрбір деңгейді аяқтау бойынша ҰБТ, ОЖБС-мен сәйкес болу қажет 2-механизмі
7 слайд
3-механизмі .
Ата-аналардың балаларды оқыту
мен тәрбиелеуге белсенді қатысуын
қамтамасыз ету. Ата-ана бала бойына
адами құндылықтарды дарытып,
саналы өмір сүруіне борышты. Бала
тәрбиелеуде ата-ана мектеппен,
мұғаліммен тығыз байланыста болуы
керек. Сол кезде бала бойында рухани
құндылықтар қалыптасады.
7 слайд
3-механизмі . Ата-аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеуге белсенді қатысуын қамтамасыз ету. Ата-ана бала бойына адами құндылықтарды дарытып, саналы өмір сүруіне борышты. Бала тәрбиелеуде ата-ана мектеппен, мұғаліммен тығыз байланыста болуы керек. Сол кезде бала бойында рухани құндылықтар қалыптасады.
8 слайд
4-механизмі
Қосымша білім мен мектептен тыс сабақтармен
қамту жатады.Осыған орай , Ж.Аймауытовтың бір
қағидасын басшылыққа алсақ, «Балаға ең қымбат, ең
жылы, ең жақын нәрсе- туған жері, оның
құбылыстарын білу қызықты. Мұндай оқыту өмірге,
табиғатқа терең мазмұн беріп, бала санасын
жандандырады, махаббатын оятады, әлеуметтік
тұрмысына, төңіректегі әлемге басқаша қарап,
жолығатын қиыншылықты жеңуге ұмтылады,
мектептен алған білімін ұмытып қалмай, келешекте
пайдалана алады»деп нанымды тұжырым айтқан.
8 слайд
4-механизмі Қосымша білім мен мектептен тыс сабақтармен қамту жатады.Осыған орай , Ж.Аймауытовтың бір қағидасын басшылыққа алсақ, «Балаға ең қымбат, ең жылы, ең жақын нәрсе- туған жері, оның құбылыстарын білу қызықты. Мұндай оқыту өмірге, табиғатқа терең мазмұн беріп, бала санасын жандандырады, махаббатын оятады, әлеуметтік тұрмысына, төңіректегі әлемге басқаша қарап, жолығатын қиыншылықты жеңуге ұмтылады, мектептен алған білімін ұмытып қалмай, келешекте пайдалана алады»деп нанымды тұжырым айтқан.
9 слайд
Көптеген елдерде жасөспірімдер 15 жаста негізгі
білім беру сатысын аяқтап , ересек өмірге
дайындалады , осыған сәйкес зерттеудің негізгі
міндеті он бес жастағы оқушылардың өз беттерінше
өмір сүрулеріне қажет білім , білік , дағдыларын
анықтау болып табылады .
PISA халықаралық зерттеуінің негізгі міндеті –
білім беру саласындағы әлемдік басымдықтарды
сипаттайтын зерттеу құралдарының негізінде
объективті өлшеулер арқылы алынған айқын
нәтижелерді талдау болып табылады .
9 слайд
Көптеген елдерде жасөспірімдер 15 жаста негізгі білім беру сатысын аяқтап , ересек өмірге дайындалады , осыған сәйкес зерттеудің негізгі міндеті он бес жастағы оқушылардың өз беттерінше өмір сүрулеріне қажет білім , білік , дағдыларын анықтау болып табылады . PISA халықаралық зерттеуінің негізгі міндеті – білім беру саласындағы әлемдік басымдықтарды сипаттайтын зерттеу құралдарының негізінде объективті өлшеулер арқылы алынған айқын нәтижелерді талдау болып табылады .
10 слайд
Зерттеу құралдарына мыналар кіреді :
* Тест тапсырмалары бар буклеттер ;
* Білім беру ұйымдарының оқушыларына
арналған сауалнамалар ;
* Білім беру ұйымдарының басшылығына
арналған сауалнамалар ;
* Тест және сауалнаманы жүргізушіге
арналған нұсқаулық ;
* Білім беру ұйымының үйлестірушісіне
арналған нұсқаулық ;
* Тест тапсырмаларын бағалау , мәліметтерді
енгізу және өңдеу бойынша нұсқаулықтар .
10 слайд
Зерттеу құралдарына мыналар кіреді : * Тест тапсырмалары бар буклеттер ; * Білім беру ұйымдарының оқушыларына арналған сауалнамалар ; * Білім беру ұйымдарының басшылығына арналған сауалнамалар ; * Тест және сауалнаманы жүргізушіге арналған нұсқаулық ; * Білім беру ұйымының үйлестірушісіне арналған нұсқаулық ; * Тест тапсырмаларын бағалау , мәліметтерді енгізу және өңдеу бойынша нұсқаулықтар .