Материалдар / Функцияны тарауын қайталау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Функцияны тарауын қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Функция тарауына бойынша презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
346
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
18.10.2017 жыл Функцияны зерттеу Мақсаты: Талдау Жинақтау

1 слайд
18.10.2017 жыл Функцияны зерттеу Мақсаты: Талдау Жинақтау

1 слайд

18.10.2017 жыл Функцияны зерттеу Мақсаты: Талдау Жинақтау

БАҒАЛАУ БАҒАЛАУ критерийкритерий лерілері БЛУМ БЛУМ бөлімдері бөлімдері ДИСКРЕПТОРЛАР ДИСКРЕПТОРЛАР БАЛЫ БАЛЫ Білім алушы Б

2 слайд
БАҒАЛАУ БАҒАЛАУ критерийкритерий лерілері БЛУМ БЛУМ бөлімдері бөлімдері ДИСКРЕПТОРЛАР ДИСКРЕПТОРЛАР БАЛЫ БАЛЫ Білім алушы Білім алушы Әдістер Әдістер 1.Үй тапсырмасы БІЛУБІЛУ Ұшақ жасау Өтілген тақырыптар бойынша түсінігін анықтайды -сұрақты дұрыс қоя біледі - Жауабын дұрыс таба алады. 11 11 2. СЕН-МАҒАН, МЕН-САҒАН ТҮСІНУТҮСІНУ Кеспе қағаздармен жұмыс Жұптық жұмыс -Анықтамаларды біледі -Зерттеу тәсілдерін біледі. -Формуланы есепте қолдана алады. 11 11 11 3.Кір жайғыш” Әдісі ҚолдануҚолдану Тапсырмаларды орындайды -Сұраққа дұрыс жауап бере алады. -Берілген тапсырмаға пайымдау жасай алады. -Дәлелдемелерді қолданады. 11 11 11 4. Фишбоун әдісі ТАЛДАУТАЛДАУ Балық қаңқасы бойынша талдау -Талдау жасай алады -Термин сөздерді біледі. 11 11 5. СВОТ әдісіЖИНАҚТАУ ЖИНАҚТАУ Функцияны зерттеуді своттық талдауға салу -Функцияны зерттеуді түсінеді -Тиімді жақтарын таниды -Тиімсіз жақтарын ажыратады. 11 11 11 6. Екі жұлдыз , бір тілек БАҒАЛАУ БАҒАЛАУ Сараптамалау , бағалау -Сараптама жасай алады. - Өз бағасын салыстыру жасап, талдай алады. 11 11 Бағасы Бағасы 1515

2 слайд

БАҒАЛАУ БАҒАЛАУ критерийкритерий лерілері БЛУМ БЛУМ бөлімдері бөлімдері ДИСКРЕПТОРЛАР ДИСКРЕПТОРЛАР БАЛЫ БАЛЫ Білім алушы Білім алушы Әдістер Әдістер 1.Үй тапсырмасы БІЛУБІЛУ Ұшақ жасау Өтілген тақырыптар бойынша түсінігін анықтайды -сұрақты дұрыс қоя біледі - Жауабын дұрыс таба алады. 11 11 2. СЕН-МАҒАН, МЕН-САҒАН ТҮСІНУТҮСІНУ Кеспе қағаздармен жұмыс Жұптық жұмыс -Анықтамаларды біледі -Зерттеу тәсілдерін біледі. -Формуланы есепте қолдана алады. 11 11 11 3.Кір жайғыш” Әдісі ҚолдануҚолдану Тапсырмаларды орындайды -Сұраққа дұрыс жауап бере алады. -Берілген тапсырмаға пайымдау жасай алады. -Дәлелдемелерді қолданады. 11 11 11 4. Фишбоун әдісі ТАЛДАУТАЛДАУ Балық қаңқасы бойынша талдау -Талдау жасай алады -Термин сөздерді біледі. 11 11 5. СВОТ әдісіЖИНАҚТАУ ЖИНАҚТАУ Функцияны зерттеуді своттық талдауға салу -Функцияны зерттеуді түсінеді -Тиімді жақтарын таниды -Тиімсіз жақтарын ажыратады. 11 11 11 6. Екі жұлдыз , бір тілек БАҒАЛАУ БАҒАЛАУ Сараптамалау , бағалау -Сараптама жасай алады. - Өз бағасын салыстыру жасап, талдай алады. 11 11 Бағасы Бағасы 1515

3 слайд

3 слайд

Ұшақ жасап, бір-біріне сұрақ-жауап беру Ұшақ жасап, бір-біріне сұрақ-жауап беру арқылы еске түсіреді.арқылы еске түсіреді. 1.

4 слайд
Ұшақ жасап, бір-біріне сұрақ-жауап беру Ұшақ жасап, бір-біріне сұрақ-жауап беру арқылы еске түсіреді.арқылы еске түсіреді. 1. БІЛУ 1. БІЛУ

4 слайд

Ұшақ жасап, бір-біріне сұрақ-жауап беру Ұшақ жасап, бір-біріне сұрақ-жауап беру арқылы еске түсіреді.арқылы еске түсіреді. 1. БІЛУ 1. БІЛУ

2. ТҮСІНУ Есептердің дұрыс жауабын иллюстрациялау: Карточкада берілген есептердің жауабын тауып, мақалдың жалғасын табу. Жұптық

5 слайд
2. ТҮСІНУ Есептердің дұрыс жауабын иллюстрациялау: Карточкада берілген есептердің жауабын тауып, мақалдың жалғасын табу. Жұптық жұмыс

5 слайд

2. ТҮСІНУ Есептердің дұрыс жауабын иллюстрациялау: Карточкада берілген есептердің жауабын тауып, мақалдың жалғасын табу. Жұптық жұмыс

3. Қолдану Функцияны зерттеу алгоритмін жетекшілікке алу арқылы есептерді шығар және дұрыс жауабын бағытпен көрсет. «Кір жаю »

6 слайд
3. Қолдану Функцияны зерттеу алгоритмін жетекшілікке алу арқылы есептерді шығар және дұрыс жауабын бағытпен көрсет. «Кір жаю » тапсырмасы

6 слайд

3. Қолдану Функцияны зерттеу алгоритмін жетекшілікке алу арқылы есептерді шығар және дұрыс жауабын бағытпен көрсет. «Кір жаю » тапсырмасы

y= ax 2 +bx+c y = kx+l y = k/x y= kx3 Квадраттық функция Сызықтық функция Кубтық функция Кері пропор ционалдық Семантик

7 слайд
y= ax 2 +bx+c y = kx+l y = k/x y= kx3 Квадраттық функция Сызықтық функция Кубтық функция Кері пропор ционалдық Семантикалық карта

7 слайд

y= ax 2 +bx+c y = kx+l y = k/x y= kx3 Квадраттық функция Сызықтық функция Кубтық функция Кері пропор ционалдық Семантикалық карта

Функцияны зерттеу алгоритмі 11 Графигін салуГрафигін салу 22 Анықталу облысын табуАнықталу облысын табу 33 Өсу ,кему аралығын та

8 слайд
Функцияны зерттеу алгоритмі 11 Графигін салуГрафигін салу 22 Анықталу облысын табуАнықталу облысын табу 33 Өсу ,кему аралығын табуӨсу ,кему аралығын табу 44 Таңба тұрақтылығын анықтауТаңба тұрақтылығын анықтау 55 Координата осьтерімен қиылысуыКоордината осьтерімен қиылысуы 66 Жұп-тақтылығы Жұп-тақтылығы 77 Периодтылығын анықтау Периодтылығын анықтау

8 слайд

Функцияны зерттеу алгоритмі 11 Графигін салуГрафигін салу 22 Анықталу облысын табуАнықталу облысын табу 33 Өсу ,кему аралығын табуӨсу ,кему аралығын табу 44 Таңба тұрақтылығын анықтауТаңба тұрақтылығын анықтау 55 Координата осьтерімен қиылысуыКоордината осьтерімен қиылысуы 66 Жұп-тақтылығы Жұп-тақтылығы 77 Периодтылығын анықтау Периодтылығын анықтау

Топтастыру ФункцияФункция

9 слайд
Топтастыру ФункцияФункция

9 слайд

Топтастыру ФункцияФункция

4. Талдау «Фишбоун» әдісі « Балық қаңқасы » Тапсырма: Балықтың басында мәселе тудыратын сұрақ берілген. Мәтіндегі дерек

10 слайд
4. Талдау «Фишбоун» әдісі « Балық қаңқасы » Тапсырма: Балықтың басында мәселе тудыратын сұрақ берілген. Мәтіндегі деректерді балықтың сүйегі сұлбасының астыңғы жағына жаз, себептерін сұлбасының жоғарғы жағына жаз. Мәселені тудыратын сұрақтың жауабын балықтың құйрығына жаз. ФУНКЦИЯ Қасиеттері Қорытынды

10 слайд

4. Талдау «Фишбоун» әдісі « Балық қаңқасы » Тапсырма: Балықтың басында мәселе тудыратын сұрақ берілген. Мәтіндегі деректерді балықтың сүйегі сұлбасының астыңғы жағына жаз, себептерін сұлбасының жоғарғы жағына жаз. Мәселені тудыратын сұрақтың жауабын балықтың құйрығына жаз. ФУНКЦИЯ Қасиеттері Қорытынды

5. СВОТ әдісі Функцияны зерттеуді своттық талдауға салу 5. СВОТ әдісі Функцияны зерттеуді своттық талдауға салу

11 слайд
5. СВОТ әдісі Функцияны зерттеуді своттық талдауға салу 5. СВОТ әдісі Функцияны зерттеуді своттық талдауға салу

11 слайд

5. СВОТ әдісі Функцияны зерттеуді своттық талдауға салу 5. СВОТ әдісі Функцияны зерттеуді своттық талдауға салу

6. Бағалау6. Бағалау Оқушы берілген тапсырмаларды орындай отырып, пайымдайды, дәлелдейді, шоғырландырады, салыстырады, бағала

12 слайд
6. Бағалау6. Бағалау Оқушы берілген тапсырмаларды орындай отырып, пайымдайды, дәлелдейді, шоғырландырады, салыстырады, бағалайды. Егер жинаған балыңыз : 14-15 – “5” 11,12,13 - “4” 8,9,10 – “3”

12 слайд

6. Бағалау6. Бағалау Оқушы берілген тапсырмаларды орындай отырып, пайымдайды, дәлелдейді, шоғырландырады, салыстырады, бағалайды. Егер жинаған балыңыз : 14-15 – “5” 11,12,13 - “4” 8,9,10 – “3”

Екі жұлдыз , бір тілек

13 слайд
Екі жұлдыз , бір тілек

13 слайд

Екі жұлдыз , бір тілек