Материалдар / Функцияны зерттеу 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Функцияны зерттеу 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып математика мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
716
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Функцияны зерттеу және оның графигіСабақтың тақырыбы

1 слайд
Функцияны зерттеу және оның графигіСабақтың тақырыбы

Сабақтың міндеттеріСабақтың міндеттері Оқушыларға Оқушыларға функциялардың функциялардың қасиеттерін қасиеттерін қолдана отыр

2 слайд
Сабақтың міндеттеріСабақтың міндеттері Оқушыларға Оқушыларға функциялардың функциялардың қасиеттерін қасиеттерін қолдана отырып, қолдана отырып, оны зерттеуді және оны зерттеуді және зерттеу негізінде зерттеу негізінде графигін салуды графигін салуды үйрету; үйрету; есеп шығару есеп шығару дағдысын дағдысын қалыптастыруқалыптастыру Оқушылардың Оқушылардың ой-өрісін дамыту,ой-өрісін дамыту, шешім қабылдауға шешім қабылдауға үйретіп, пәнге үйретіп, пәнге қызығушылығын қызығушылығын арттыру.арттыру. Оқушылардың Оқушылардың шығармашылық шығармашылық қабілеттерін қабілеттерін арттыру.арттыру. Оқушыларды Оқушыларды өз өмірі мен өз өмірі мен әрекетіне әрекетіне жаупкершілікпен жаупкершілікпен қарауға қарауға тәрбиелеу.тәрбиелеу.Сабақтың міндеттеріСабақтың міндеттері

1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Үй тапсырмасын тексеру 3. Өткен сабақты бекіту 4 . Жаңа сабақты түсіндіру 5. Есептер шығ

3 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Үй тапсырмасын тексеру 3. Өткен сабақты бекіту 4 . Жаңа сабақты түсіндіру 5. Есептер шығару 6 . Үйге тапсырма Қорытындылау Сабақтың барысы

1 ) Тақ функция? 2 ) Жұп функция? 3 ) П ериодты функция? 4 ) Өспелі функция? 5 ) Кемімелі функция? 6 ) Ф ункциясының минимум

4 слайд
1 ) Тақ функция? 2 ) Жұп функция? 3 ) П ериодты функция? 4 ) Өспелі функция? 5 ) Кемімелі функция? 6 ) Ф ункциясының минимум нүктесі? 7 ) Функциясының максимум нүктесі?

Функцияны зерттеу төменгі алгоритм бойынша жүргізіледі: 1) Функцияның анықталу облысын табу; 2) Функцияның тақ, жұптығын анықтау

5 слайд
Функцияны зерттеу төменгі алгоритм бойынша жүргізіледі: 1) Функцияның анықталу облысын табу; 2) Функцияның тақ, жұптығын анықтау. Егер функция не тақ, не жұп болса, онда ол анықталу облысындағы аргументтің тек оң мәндер аралығында зерттеледі және тақ, жұп функциялардың графигі туралы қасиет пайдаланылады; 3) Функцияның периодтылығын анықтау. Егер функция периодты болса, онда бір период аралығында ғана зерттеледі; 4) Графиктің координаталар оьтерімен қиылысу нүктелерін табу; 5) Функция таңбасының тұрақтылық, өсу, кему аралықтарын, экстремумын табу, шектелгендігін анықтау; 6) Анықталу облысына кірмейтін нүктелер аймағында және аргументтің модуль бойынша шексіз үлкен мәндерінде функцияның өзгеру сипатын зерттеу; 7) Зерттеу нәтижелері бойынша график салу;

Мысалы: функциясын зертт еп, графигін салайық. Шешуі: 1) Функция рационал функция (көпмүше) түрінде беріл

6 слайд
Мысалы: функциясын зертт еп, графигін салайық. Шешуі: 1) Функция рационал функция (көпмүше) түрінде берілген, сондықтан анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны болады; 2) функциясы жұп та, тақ та болмайды; 3) Функция периодты емес; 4) Функция графигінің координаталар осімен қиылысу нүктелерін табамыз; 5 ) Функция графигі абсцисса осімен (-1 ; 0) нүктесінде қиылысады. Онда (-∞ ; -1) интервалында f ( x )<0, ал (-1 ; +∞) интервалында f ( x )>0 . Функцияның анықталу облысының кез келген мәндері үшін болғанда, теңсіздігі орындалады. Демек, функция барлық нақты сандар жиынында өседі және экстремум нүктелері болмайды; 6) Зерттеу нәтижелерін пайдаланып, функцияның графигін саламыз;1 3   х у     1 1 3 3        х х х у 1 1 03   у 0  х  1;0 0  у 0 1 3   х 1 3   х 1   х  0;1 2 ,1 х х 2 1 х х  2 1 ) ( ) ( х у х у  1-сурет

7 слайд

8 слайд

9 слайд