Функйионалды сауаттылық тапсырмасы
Функйионалды сауаттылық тапсырмасы

#1 слайд
«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын
орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Математика пәннен функционалдық сауаттылықты
дамытудағы жұмыс түрлері
Пән иесі:Орынбаева Г.А
2022-2023 оқу жылы
1 слайд
«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі Математика пәннен функционалдық сауаттылықты дамытудағы жұмыс түрлері Пән иесі:Орынбаева Г.А 2022-2023 оқу жылы
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Математикалық сауаттылық
Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін
табу, орындау,
Өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру;
Дұрыс негізделген математикалық
пайымдаулар айту;
Математиканың әлемдегі рөлін анықтау
және түсіну;
Әр түрлі формада берілген сандық
ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп
беру;
5 слайд
Математикалық сауаттылық Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, Өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру; Дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту; Математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну; Әр түрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру;
#6 слайд
«Сыртқы дүниемен
адамзат тұрмысымен жаңа
таныс болып келе жатқан
адам бар нәрсені білуге
бар білгенін есте ұстауға
ұмтылады.Естің
қатынасуын қатты керек
қылатын ғылымдарды
керек қылатын қолайлы
шақ осы.Бұл жаста
баланың міндеті ой
жүгіртіп білімді іске асыру
емес ,білімді молайта
беру,даярлай беру.бар
нәрсені еске ала беру
»деген екен.
6 слайд
«Сыртқы дүниемен адамзат тұрмысымен жаңа таныс болып келе жатқан адам бар нәрсені білуге бар білгенін есте ұстауға ұмтылады.Естің қатынасуын қатты керек қылатын ғылымдарды керек қылатын қолайлы шақ осы.Бұл жаста баланың міндеті ой жүгіртіп білімді іске асыру емес ,білімді молайта беру,даярлай беру.бар нәрсені еске ала беру »деген екен.
#7 слайд
Оқушылардың
функционалдық
сауаттылығын
/жаратылыстану,математика,
оқу-мен жазу
т.б/қалыптастыруда басты
роль атқаратын ,басты
орында тұратын ұстаным-
теория мен практиканың
байланыста болуы
7 слайд
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын /жаратылыстану,математика, оқу-мен жазу т.б/қалыптастыруда басты роль атқаратын ,басты орында тұратын ұстаным- теория мен практиканың байланыста болуы
#8 слайд
Дидардың қорасында
Дидардың қорасында 10-
қой мен 6-ешкі бар.
Сұрақ: Қойдың ешкіге
қарағанда нешеуі артық?
Сұрақ:Ешкінің қойға
қарағанда нешеуі кем?
Сұрақ:Дидардың
қорасында барлығы
қанша мал бар?
8 слайд
Дидардың қорасында Дидардың қорасында 10- қой мен 6-ешкі бар. Сұрақ: Қойдың ешкіге қарағанда нешеуі артық? Сұрақ:Ешкінің қойға қарағанда нешеуі кем? Сұрақ:Дидардың қорасында барлығы қанша мал бар?
#9 слайд
Шөп жинау
Шөп жинаушылар мәшинеге шөпті ұзындығы 3 м, ені 2м, биіктігі 1 м тік бұрышты
параллелепипед тәрізді етіп жинады. (1м3=1ц)
1сұрақ: Мәшинеге қанша центнер шөп жиналды?
Жауабы: _______________ц.
Түсіндір:_____________________________________________
2сұрақ: 1 мәшинеге қанша көде шөп жиналды? (1көде шөп = 25кг)
Жауабы:_________________ көде.
Шешімі: 1.6ц себебі жиналған шөп көлемі V=abc формуласынан
V=3*2*1=6 (м3) =6 ц.
2. 24 көде.(1ц=100кг;6 ц=600кг; 600/25=24(көде)
9 слайд
Шөп жинау Шөп жинаушылар мәшинеге шөпті ұзындығы 3 м, ені 2м, биіктігі 1 м тік бұрышты параллелепипед тәрізді етіп жинады. (1м3=1ц) 1сұрақ: Мәшинеге қанша центнер шөп жиналды? Жауабы: _______________ц. Түсіндір:_____________________________________________ 2сұрақ: 1 мәшинеге қанша көде шөп жиналды? (1көде шөп = 25кг) Жауабы:_________________ көде. Шешімі: 1.6ц себебі жиналған шөп көлемі V=abc формуласынан V=3*2*1=6 (м3) =6 ц. 2. 24 көде.(1ц=100кг;6 ц=600кг; 600/25=24(көде)
#10 слайд
Үй салу
Үй салудың өзі математика.Үйдің құлап қалмауы,қисайып
тұрмауы,үйдің шатырын жабу үшін қанша метр шатыр керек
екенін,әр бөлмеге линелеум төсеу үшін ұзындық пен енін
білсе жеткілікті.Өмірде кездесін мысалдармен есеп
шығартамын.Білімді практика жүзінде білген бала еш
ұмытпайды.
10 слайд
Үй салу Үй салудың өзі математика.Үйдің құлап қалмауы,қисайып тұрмауы,үйдің шатырын жабу үшін қанша метр шатыр керек екенін,әр бөлмеге линелеум төсеу үшін ұзындық пен енін білсе жеткілікті.Өмірде кездесін мысалдармен есеп шығартамын.Білімді практика жүзінде білген бала еш ұмытпайды.
#11 слайд
Ағаш көшетін отырғызу
Мектеп оқушылары
көктемде алма, өрік,
қараөрік,шырша, қайың,
қарағаш, ағаштарының
көшеттерін отырғызды.
Сұрақ:Ағаш көшетін
отырғызу.
Аулаға балалар қанша
жеміс ағаштарының
көшетін отырғызды?
11 слайд
Ағаш көшетін отырғызу Мектеп оқушылары көктемде алма, өрік, қараөрік,шырша, қайың, қарағаш, ағаштарының көшеттерін отырғызды. Сұрақ:Ағаш көшетін отырғызу. Аулаға балалар қанша жеміс ағаштарының көшетін отырғызды?
#12 слайд
Өмірдің өзі математика /әдістер/
«Жұмыртқа жинау» әдісі
Дидардың 15 тауығы мен 5
қоразы бар.Ол күніне 10
жұмыртқа алады.
Сұрақ:Дидар күніне 10
жұмыртқадан алатын болса,7
күнде Дидар қанша жұмыртқа
алады?
Сұрақ: 5-күнде ше?
Дидар 50 жұмырқаны Аланға
3000 тг сатты.Бір
жұмыртқаның бағасы қанша?
12 слайд
Өмірдің өзі математика /әдістер/ «Жұмыртқа жинау» әдісі Дидардың 15 тауығы мен 5 қоразы бар.Ол күніне 10 жұмыртқа алады. Сұрақ:Дидар күніне 10 жұмыртқадан алатын болса,7 күнде Дидар қанша жұмыртқа алады? Сұрақ: 5-күнде ше? Дидар 50 жұмырқаны Аланға 3000 тг сатты.Бір жұмыртқаның бағасы қанша?
#13 слайд
«Кемпірқосақ» әдісі
Мақсаты:Кемпірқосақ
құрастыру.
Нәтижесінде: Бала түстерді
ажыратыды,кері,тура
санауды,сан құрамын
ажыратады.7 санының киелі
сан екенін біледі.Жеті санына
байланысты ұғымдармен
танысады.
Жеті ата,жеті қазына,жеті
жұт,жеті керемет,жеті жұт тб
ұғымдарды біледі.
13 слайд
«Кемпірқосақ» әдісі Мақсаты:Кемпірқосақ құрастыру. Нәтижесінде: Бала түстерді ажыратыды,кері,тура санауды,сан құрамын ажыратады.7 санының киелі сан екенін біледі.Жеті санына байланысты ұғымдармен танысады. Жеті ата,жеті қазына,жеті жұт,жеті керемет,жеті жұт тб ұғымдарды біледі.
#14 слайд
«Құрт жасау» әдісі
Оқушылардың
есеп шығаруға
деген ынта
жігерін
дамытады./Санау
ды,қосып,алуды
т.б/үйренеді.
14 слайд
«Құрт жасау» әдісі Оқушылардың есеп шығаруға деген ынта жігерін дамытады./Санау ды,қосып,алуды т.б/үйренеді.
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
Қорытынды
Функционалды сауаттылық дегеніміз
жоғарыда айтылған оқушылардың
қарапайым санай алатындықтарын
өмірде қолдана алуы,пайдасы мен
көмегін сезініп,тереңінен меңгеруге
ұмтылу.Алған білімдерін қолдана алу
сауаттылығы.
16 слайд
Қорытынды Функционалды сауаттылық дегеніміз жоғарыда айтылған оқушылардың қарапайым санай алатындықтарын өмірде қолдана алуы,пайдасы мен көмегін сезініп,тереңінен меңгеруге ұмтылу.Алған білімдерін қолдана алу сауаттылығы.
#17 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!
17 слайд
Назарларыңызға рахмет!!
шағым қалдыра аласыз













