Функйионалды сауаттылық тапсырмасы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Функйионалды сауаттылық тапсырмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Функционалды сауаттылық тапсырмасы Математика пәні
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық

#1 слайд
«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі                               Математика пәннен функционалдық сауаттылықты дамытудағы жұмыс түрлері      Пән иесі:Орынбаева Г.А 2022-2023 оқу жылы

1 слайд

«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі                               Математика пәннен функционалдық сауаттылықты дамытудағы жұмыс түрлері      Пән иесі:Орынбаева Г.А 2022-2023 оқу жылы

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

Математикалық сауаттылық Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, Өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру; Дұр

#5 слайд
Математикалық сауаттылық Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, Өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру; Дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту; Математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну; Әр түрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру;

5 слайд

Математикалық сауаттылық Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, Өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру; Дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту; Математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну; Әр түрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру;

«Сыртқы дүниемен адамзат тұрмысымен жаңа таныс болып келе жатқан адам бар нәрсені білуге бар білгенін есте ұстауға ұмтылады.

#6 слайд
«Сыртқы дүниемен адамзат тұрмысымен жаңа таныс болып келе жатқан адам бар нәрсені білуге бар білгенін есте ұстауға ұмтылады.Естің қатынасуын қатты керек қылатын ғылымдарды керек қылатын қолайлы шақ осы.Бұл жаста баланың міндеті ой жүгіртіп білімді іске асыру емес ,білімді молайта беру,даярлай беру.бар нәрсені еске ала беру »деген екен.

6 слайд

«Сыртқы дүниемен адамзат тұрмысымен жаңа таныс болып келе жатқан адам бар нәрсені білуге бар білгенін есте ұстауға ұмтылады.Естің қатынасуын қатты керек қылатын ғылымдарды керек қылатын қолайлы шақ осы.Бұл жаста баланың міндеті ой жүгіртіп білімді іске асыру емес ,білімді молайта беру,даярлай беру.бар нәрсені еске ала беру »деген екен.

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын /жаратылыстану,математика, оқу-мен жазу т.б/қалыптастыруда басты роль атқаратын ,бас

#7 слайд
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын /жаратылыстану,математика, оқу-мен жазу т.б/қалыптастыруда басты роль атқаратын ,басты орында тұратын ұстаным- теория мен практиканың байланыста болуы

7 слайд

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын /жаратылыстану,математика, оқу-мен жазу т.б/қалыптастыруда басты роль атқаратын ,басты орында тұратын ұстаным- теория мен практиканың байланыста болуы

Дидардың қорасында Дидардың қорасында 10- қой мен 6-ешкі бар. Сұрақ: Қойдың ешкіге қарағанда нешеуі артық? Сұ

#8 слайд
Дидардың қорасында Дидардың қорасында 10- қой мен 6-ешкі бар. Сұрақ: Қойдың ешкіге қарағанда нешеуі артық? Сұрақ:Ешкінің қойға қарағанда нешеуі кем? Сұрақ:Дидардың қорасында барлығы қанша мал бар?

8 слайд

Дидардың қорасында Дидардың қорасында 10- қой мен 6-ешкі бар. Сұрақ: Қойдың ешкіге қарағанда нешеуі артық? Сұрақ:Ешкінің қойға қарағанда нешеуі кем? Сұрақ:Дидардың қорасында барлығы қанша мал бар?

Шөп жинау Шөп жинаушылар мәшинеге шөпті ұзындығы 3 м, ені 2м, биіктігі 1 м тік бұрышты параллелепипед тәрізді

#9 слайд
Шөп жинау Шөп жинаушылар мәшинеге шөпті ұзындығы 3 м, ені 2м, биіктігі 1 м тік бұрышты параллелепипед тәрізді етіп жинады. (1м3=1ц) 1сұрақ: Мәшинеге қанша центнер шөп жиналды? Жауабы: _______________ц. Түсіндір:_____________________________________________ 2сұрақ: 1 мәшинеге қанша көде шөп жиналды? (1көде шөп = 25кг) Жауабы:_________________ көде. Шешімі: 1.6ц себебі жиналған шөп көлемі V=abc формуласынан V=3*2*1=6 (м3) =6 ц. 2. 24 көде.(1ц=100кг;6 ц=600кг; 600/25=24(көде)

9 слайд

Шөп жинау Шөп жинаушылар мәшинеге шөпті ұзындығы 3 м, ені 2м, биіктігі 1 м тік бұрышты параллелепипед тәрізді етіп жинады. (1м3=1ц) 1сұрақ: Мәшинеге қанша центнер шөп жиналды? Жауабы: _______________ц. Түсіндір:_____________________________________________ 2сұрақ: 1 мәшинеге қанша көде шөп жиналды? (1көде шөп = 25кг) Жауабы:_________________ көде. Шешімі: 1.6ц себебі жиналған шөп көлемі V=abc формуласынан V=3*2*1=6 (м3) =6 ц. 2. 24 көде.(1ц=100кг;6 ц=600кг; 600/25=24(көде)

Үй салу Үй салудың өзі математика.Үйдің құлап қалмауы,қисайып тұрмауы,үйдің шатырын жабу үшін қанша метр шаты

#10 слайд
Үй салу Үй салудың өзі математика.Үйдің құлап қалмауы,қисайып тұрмауы,үйдің шатырын жабу үшін қанша метр шатыр керек екенін,әр бөлмеге линелеум төсеу үшін ұзындық пен енін білсе жеткілікті.Өмірде кездесін мысалдармен есеп шығартамын.Білімді практика жүзінде білген бала еш ұмытпайды.

10 слайд

Үй салу Үй салудың өзі математика.Үйдің құлап қалмауы,қисайып тұрмауы,үйдің шатырын жабу үшін қанша метр шатыр керек екенін,әр бөлмеге линелеум төсеу үшін ұзындық пен енін білсе жеткілікті.Өмірде кездесін мысалдармен есеп шығартамын.Білімді практика жүзінде білген бала еш ұмытпайды.

Ағаш көшетін отырғызу Мектеп оқушылары көктемде алма, өрік, қараөрік,шырша, қайың, қарағаш, ағаштарының көшетте

#11 слайд
Ағаш көшетін отырғызу Мектеп оқушылары көктемде алма, өрік, қараөрік,шырша, қайың, қарағаш, ағаштарының көшеттерін отырғызды. Сұрақ:Ағаш көшетін отырғызу. Аулаға балалар қанша жеміс ағаштарының көшетін отырғызды?

11 слайд

Ағаш көшетін отырғызу Мектеп оқушылары көктемде алма, өрік, қараөрік,шырша, қайың, қарағаш, ағаштарының көшеттерін отырғызды. Сұрақ:Ағаш көшетін отырғызу. Аулаға балалар қанша жеміс ағаштарының көшетін отырғызды?

Өмірдің өзі математика /әдістер/ «Жұмыртқа жинау» әдісі Дидардың 15 тауығы мен 5 қоразы бар.Ол күн

#12 слайд
Өмірдің өзі математика /әдістер/ «Жұмыртқа жинау» әдісі Дидардың 15 тауығы мен 5 қоразы бар.Ол күніне 10 жұмыртқа алады. Сұрақ:Дидар күніне 10 жұмыртқадан алатын болса,7 күнде Дидар қанша жұмыртқа алады? Сұрақ: 5-күнде ше? Дидар 50 жұмырқаны Аланға 3000 тг сатты.Бір жұмыртқаның бағасы қанша?

12 слайд

Өмірдің өзі математика /әдістер/ «Жұмыртқа жинау» әдісі Дидардың 15 тауығы мен 5 қоразы бар.Ол күніне 10 жұмыртқа алады. Сұрақ:Дидар күніне 10 жұмыртқадан алатын болса,7 күнде Дидар қанша жұмыртқа алады? Сұрақ: 5-күнде ше? Дидар 50 жұмырқаны Аланға 3000 тг сатты.Бір жұмыртқаның бағасы қанша?

«Кемпірқосақ» әдісі Мақсаты:Кемпірқосақ құрастыру. Нәтижесінде: Бала түстерді ажыратыды,кері,тура санауды,сан қ

#13 слайд
«Кемпірқосақ» әдісі Мақсаты:Кемпірқосақ құрастыру. Нәтижесінде: Бала түстерді ажыратыды,кері,тура санауды,сан құрамын ажыратады.7 санының киелі сан екенін біледі.Жеті санына байланысты ұғымдармен танысады. Жеті ата,жеті қазына,жеті жұт,жеті керемет,жеті жұт тб ұғымдарды біледі.

13 слайд

«Кемпірқосақ» әдісі Мақсаты:Кемпірқосақ құрастыру. Нәтижесінде: Бала түстерді ажыратыды,кері,тура санауды,сан құрамын ажыратады.7 санының киелі сан екенін біледі.Жеті санына байланысты ұғымдармен танысады. Жеті ата,жеті қазына,жеті жұт,жеті керемет,жеті жұт тб ұғымдарды біледі.

«Құрт жасау» әдісі Оқушылардың есеп шығаруға деген ынта жігерін дамытады./Санау ды,қосып,алуды т.б/үйренеді.

#14 слайд
«Құрт жасау» әдісі Оқушылардың есеп шығаруға деген ынта жігерін дамытады./Санау ды,қосып,алуды т.б/үйренеді.

14 слайд

«Құрт жасау» әдісі Оқушылардың есеп шығаруға деген ынта жігерін дамытады./Санау ды,қосып,алуды т.б/үйренеді.

#15 слайд
 

15 слайд

 

Қорытынды Функционалды сауаттылық дегеніміз жоғарыда айтылған оқушылардың қарапайым санай алатындықтары

#16 слайд
Қорытынды Функционалды сауаттылық дегеніміз жоғарыда айтылған оқушылардың қарапайым санай алатындықтарын өмірде қолдана алуы,пайдасы мен көмегін сезініп,тереңінен меңгеруге ұмтылу.Алған білімдерін қолдана алу сауаттылығы.

16 слайд

Қорытынды Функционалды сауаттылық дегеніміз жоғарыда айтылған оқушылардың қарапайым санай алатындықтарын өмірде қолдана алуы,пайдасы мен көмегін сезініп,тереңінен меңгеруге ұмтылу.Алған білімдерін қолдана алу сауаттылығы.

Назарларыңызға рахмет!!

#17 слайд
Назарларыңызға рахмет!!

17 слайд

Назарларыңызға рахмет!!

Файл форматы:
ppt
09.02.2025
190
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі