Материалдар / Ғажайып ағаштар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғажайып ағаштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойыншы курстан өтпеген әріптестеріме және жас мамандарға көмегі болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2019
493
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОН ТОҒЫЗЫНШЫ ҚАРАША СЫНЫП ЖҰМЫСЫ ҒАЖАЙЫП АҒАШТАР

1 слайд
ОН ТОҒЫЗЫНШЫ ҚАРАША СЫНЫП ЖҰМЫСЫ ҒАЖАЙЫП АҒАШТАР

1 слайд

ОН ТОҒЫЗЫНШЫ ҚАРАША СЫНЫП ЖҰМЫСЫ ҒАЖАЙЫП АҒАШТАР

САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫ  5О1 - Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды;  5Ж6 - Мәтіндегі орфографиялық қат

2 слайд
САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫ  5О1 - Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды;  5Ж6 - Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді және редакциялайды;  5ӘТН 3 - Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады;

2 слайд

САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫ  5О1 - Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды;  5Ж6 - Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді және редакциялайды;  5ӘТН 3 - Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады;

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  Мәтіндегі ақпараттарды түсінеді; анықтайды;  Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене оты

3 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  Мәтіндегі ақпараттарды түсінеді; анықтайды;  Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді;  Синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады;

3 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  Мәтіндегі ақпараттарды түсінеді; анықтайды;  Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзетеді;  Синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады;

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМА «Миға шабуыл» әдісімен сұрақтарға жауап беру  1. Мәтіндерге қандай ортақ тақырып қоюға болады.  2. Нан

4 слайд
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМА «Миға шабуыл» әдісімен сұрақтарға жауап беру  1. Мәтіндерге қандай ортақ тақырып қоюға болады.  2. Нанды қандай өсімдіктерден алады?  3. Адамдар қай жануарлардың сүтін пайдаланады?  4. Халық арасында нан мен сүтті қалай атайды?  5. Мәтіндегі «Ағашты сауу» деген тіркес дұрыс па? Бұл сөз қандай мағынада қолданылған? Дескрипторы:  Мәтінді оқып, өз ойларын ортаға салады;  Сұрақтарға жауап береді;  «Ағашты сауу» деген сөз тіркесінің мағынасын табады;

4 слайд

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМА «Миға шабуыл» әдісімен сұрақтарға жауап беру  1. Мәтіндерге қандай ортақ тақырып қоюға болады.  2. Нанды қандай өсімдіктерден алады?  3. Адамдар қай жануарлардың сүтін пайдаланады?  4. Халық арасында нан мен сүтті қалай атайды?  5. Мәтіндегі «Ағашты сауу» деген тіркес дұрыс па? Бұл сөз қандай мағынада қолданылған? Дескрипторы:  Мәтінді оқып, өз ойларын ортаға салады;  Сұрақтарға жауап береді;  «Ағашты сауу» деген сөз тіркесінің мағынасын табады;

2-ЖАТТЫҒУ. ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС  Қою қаріппен берілген сөздердің синонимдерін тауып жазып, бірнеше сөйлем құрау.  Дескрипторы:  Қо

5 слайд
2-ЖАТТЫҒУ. ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС  Қою қаріппен берілген сөздердің синонимдерін тауып жазып, бірнеше сөйлем құрау.  Дескрипторы:  Қою қаріппен берілген сөздердің синонимдерін табады;  Тапқан синонимдеріне сөйлем құрайды;

5 слайд

2-ЖАТТЫҒУ. ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС  Қою қаріппен берілген сөздердің синонимдерін тауып жазып, бірнеше сөйлем құрау.  Дескрипторы:  Қою қаріппен берілген сөздердің синонимдерін табады;  Тапқан синонимдеріне сөйлем құрайды;

ТЫҢДАЛЫМ ЖӘНЕ АЙТЫЛЫМ «Алматының қақ ортасында ғажайып ағаш өсуде » бейнежазбасын тамашалап, пікір таластыру. Дескрипторы

6 слайд
ТЫҢДАЛЫМ ЖӘНЕ АЙТЫЛЫМ «Алматының қақ ортасында ғажайып ағаш өсуде » бейнежазбасын тамашалап, пікір таластыру. Дескрипторы:  Бейнежазбаны тамашалайды;  Пікір таластырады;

6 слайд

ТЫҢДАЛЫМ ЖӘНЕ АЙТЫЛЫМ «Алматының қақ ортасында ғажайып ағаш өсуде » бейнежазбасын тамашалап, пікір таластыру. Дескрипторы:  Бейнежазбаны тамашалайды;  Пікір таластырады;

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Мәтіннен орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздер мен сөз тіркестерін анықтау. Қате

7 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Мәтіннен орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздер мен сөз тіркестерін анықтау. Қателерді орфографиялық нормаға сай түзету .  Дескрипторы:  мәтіннен орфографиялық нормаға сай емес сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды;  қате жазылған сөздер мен сөз тіркестерін  орфографияға сай түзетеді;   

7 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Мәтіннен орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздер мен сөз тіркестерін анықтау. Қателерді орфографиялық нормаға сай түзету .  Дескрипторы:  мәтіннен орфографиялық нормаға сай емес сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды;  қате жазылған сөздер мен сөз тіркестерін  орфографияға сай түзетеді;   

ЖЕКЕ ЖҰМЫС. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМА. 4-ЖАТТЫҒУ Көп нүктенің орнына қосымшаларды орфографиялық заңдылықтарды сақтап жазып, себебін тү

8 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМА. 4-ЖАТТЫҒУ Көп нүктенің орнына қосымшаларды орфографиялық заңдылықтарды сақтап жазып, себебін түсіндіру. Дескрипторы: -көп нүктенің орнына қосымшаларды қояды; - орфографиялық заңдылықты сақтап жазады; - себебін түсіндіреді;

8 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМА. 4-ЖАТТЫҒУ Көп нүктенің орнына қосымшаларды орфографиялық заңдылықтарды сақтап жазып, себебін түсіндіру. Дескрипторы: -көп нүктенің орнына қосымшаларды қояды; - орфографиялық заңдылықты сақтап жазады; - себебін түсіндіреді;

4-ЖАТТЫҒУ  «Шағатын» түкті жапырақтары өсімдіктер ді аш жануарлар дан қорғайды. Қап-қатты жапырақтар ды жануарлар шайнай

9 слайд
4-ЖАТТЫҒУ  «Шағатын» түкті жапырақтары өсімдіктер ді аш жануарлар дан қорғайды. Қап-қатты жапырақтар ды жануарлар шайнай алмайды. Тікенектері жануарлар ды өздері нен алшақ жүруге мәжбүр етеді. Кермек дәмі өсімдіктер ге жануарлар дың екінші рет жоламауы на кепіл болады.

9 слайд

4-ЖАТТЫҒУ  «Шағатын» түкті жапырақтары өсімдіктер ді аш жануарлар дан қорғайды. Қап-қатты жапырақтар ды жануарлар шайнай алмайды. Тікенектері жануарлар ды өздері нен алшақ жүруге мәжбүр етеді. Кермек дәмі өсімдіктер ге жануарлар дың екінші рет жоламауы на кепіл болады.

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Еркін жазу» әдісімен сабақ бойынша ойларын толассыз жазу

10 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС «Еркін жазу» әдісімен сабақ бойынша ойларын толассыз жазу

10 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Еркін жазу» әдісімен сабақ бойынша ойларын толассыз жазу

САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ  Сөз тіркестерін қатыстырып, бір дәрілік өсімдіктің шипалық қасиетін насихаттап, жарнама м

11 слайд
САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ  Сөз тіркестерін қатыстырып, бір дәрілік өсімдіктің шипалық қасиетін насихаттап, жарнама мәтінін құрастыру.  Ем дік қасиет, мәдени өсімдіктер, дәрілік қасиет, дәруменге бай, ыстық ты қайтарады.  І деңгей: қою қаріппен жазылған сөздердің синонимін, антонимін табады  ІІ деңгей: Сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құрастырады.  ІІІ деңгей: сөз тіркестерін қатыстырып, бір дәрілік өсімдіктің шипалық қасиетін насихаттап, жарнама мәтінін жазады.     Дескрипторы:  қою қаріппен берілген сөздердің синоним, антонимдерін табады;  сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құрастырады;  сөз тіркестерін қатыстырып, бір дәрілік өсімдіктің шипалық қасиетін насихаттап, жарнама мәтінін жазады;

11 слайд

САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ  Сөз тіркестерін қатыстырып, бір дәрілік өсімдіктің шипалық қасиетін насихаттап, жарнама мәтінін құрастыру.  Ем дік қасиет, мәдени өсімдіктер, дәрілік қасиет, дәруменге бай, ыстық ты қайтарады.  І деңгей: қою қаріппен жазылған сөздердің синонимін, антонимін табады  ІІ деңгей: Сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құрастырады.  ІІІ деңгей: сөз тіркестерін қатыстырып, бір дәрілік өсімдіктің шипалық қасиетін насихаттап, жарнама мәтінін жазады.     Дескрипторы:  қою қаріппен берілген сөздердің синоним, антонимдерін табады;  сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құрастырады;  сөз тіркестерін қатыстырып, бір дәрілік өсімдіктің шипалық қасиетін насихаттап, жарнама мәтінін жазады;

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Еліміздің аумағында кездесетін қасиетті әулие ағаштар туралы хабарлама жазып келу. Ережелерді қайталау.

12 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Еліміздің аумағында кездесетін қасиетті әулие ағаштар туралы хабарлама жазып келу. Ережелерді қайталау.

12 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Еліміздің аумағында кездесетін қасиетті әулие ағаштар туралы хабарлама жазып келу. Ережелерді қайталау.