Материалдар / Ғажайып математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғажайып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ұоқ қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру тақырыбы,ғажайып математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2021
390
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Білім беру саласы: таным Ұоқ-қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: Ғажайып математика Кіріктірілген саба

1 слайд
Білім беру саласы: таным Ұоқ-қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: Ғажайып математика Кіріктірілген сабақ

1 слайд

Білім беру саласы: таным Ұоқ-қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: Ғажайып математика Кіріктірілген сабақ

Смарт мақсаты: 1-ден 5-ке дейін санауды қайталау,геометриялық пішіндерді еске түсіру арқылы дамытушы ойындарды пайдаланы

2 слайд
Смарт мақсаты: 1-ден 5-ке дейін санауды қайталау,геометриялық пішіндерді еске түсіру арқылы дамытушы ойындарды пайдаланып балалардың қарапайым математикалық ұғымдар туралы түсініктерін және балалардың шығармашылық қабілетін дамытады . Міндеті: Математикалық ойлауды және шапшаңдықты дамытады; шығармашылық зияткерлігін дамытады..

2 слайд

Смарт мақсаты: 1-ден 5-ке дейін санауды қайталау,геометриялық пішіндерді еске түсіру арқылы дамытушы ойындарды пайдаланып балалардың қарапайым математикалық ұғымдар туралы түсініктерін және балалардың шығармашылық қабілетін дамытады . Міндеті: Математикалық ойлауды және шапшаңдықты дамытады; шығармашылық зияткерлігін дамытады..

Саламатсыздар ма, балалар! Саламатсыз ба! - Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық! Жылулық шеңбер. - Қане

3 слайд
  Саламатсыздар ма, балалар! Саламатсыз ба! - Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық! Жылулық шеңбер. - Қане, балалар барлығымыз бір - біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы. - Балалар, мынау ненің суреті? (күннің) - Күн жарқырап шыққан кезде адамдарға шуағын шашады. - Таңертең тұрған кезде аналарың қайырлы таң деп айта ма? Кәне, бізде қайырлы таң тілейік.

3 слайд

  Саламатсыздар ма, балалар! Саламатсыз ба! - Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық! Жылулық шеңбер. - Қане, балалар барлығымыз бір - біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы. - Балалар, мынау ненің суреті? (күннің) - Күн жарқырап шыққан кезде адамдарға шуағын шашады. - Таңертең тұрған кезде аналарың қайырлы таң деп айта ма? Кәне, бізде қайырлы таң тілейік.

4 слайд

4 слайд

- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып. - Бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы а

5 слайд
- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып. - Бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық оқу - іс әрекеті. Бүгінгі біздің ұоқ ерекше өтпек,бізге қонақтар келіп отыр.Осы жерде тақырыпты айтып,мақсат міндетін таныстыру.Балалар мынау тұрған үлкен садықты көріп отырмызба? Ол жай сандық емес,сиқырлы сандық екен,біз сол сандыққа жету үшін оның ішіндегі тапсырмаларды орындауымыз керек.Ендеше мұқият тыңдаймыз. 1тапсырма -1-ден,5-ке дейін санаңдар деген тапсырма беріліпті.Өте жақсы жарайсыңдар! 2-тапсырма дидактикалық ойын беріліпті .”Жоғалған санды тап ”Әр топқа парта үсіне сандар беремін,мынау менің қолымдағы не?Асық қазақтың ұлтық асығы осы асықтарда сандар жазылған,соны қандай сан жазылса сол санның үстіне қоясыңдар,қәне қайсы топ бірінші болады екен.

5 слайд

- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын, орнымызға отырып. - Бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдар туралы ашық оқу - іс әрекеті. Бүгінгі біздің ұоқ ерекше өтпек,бізге қонақтар келіп отыр.Осы жерде тақырыпты айтып,мақсат міндетін таныстыру.Балалар мынау тұрған үлкен садықты көріп отырмызба? Ол жай сандық емес,сиқырлы сандық екен,біз сол сандыққа жету үшін оның ішіндегі тапсырмаларды орындауымыз керек.Ендеше мұқият тыңдаймыз. 1тапсырма -1-ден,5-ке дейін санаңдар деген тапсырма беріліпті.Өте жақсы жарайсыңдар! 2-тапсырма дидактикалық ойын беріліпті .”Жоғалған санды тап ”Әр топқа парта үсіне сандар беремін,мынау менің қолымдағы не?Асық қазақтың ұлтық асығы осы асықтарда сандар жазылған,соны қандай сан жазылса сол санның үстіне қоясыңдар,қәне қайсы топ бірінші болады екен.

Дидактикалық ойын:”Жоғалған санды тап”

6 слайд
Дидактикалық ойын:”Жоғалған санды тап”

6 слайд

Дидактикалық ойын:”Жоғалған санды тап”

3 - тапсырма Жұмбақтар. Адамға серік, күзетке берік .(ит) Жүрегі бар, ізі жоқ, Қанатты бар, ұшпайды. Су астында қыстайды. (Бал

7 слайд
3 - тапсырма Жұмбақтар. Адамға серік, күзетке берік .(ит) Жүрегі бар, ізі жоқ, Қанатты бар, ұшпайды. Су астында қыстайды. (Балық) Мен атамнан қаштым, Мен әжемнен қаштым Таба алмадым атамды, әжемді. Үйімді сағындым.( Бауырсақ) Бұл қай ертегі? Кішкене ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар (қой) Біз шаршаған шығармыз сергіту сәтін жасап демалып алайық

7 слайд

3 - тапсырма Жұмбақтар. Адамға серік, күзетке берік .(ит) Жүрегі бар, ізі жоқ, Қанатты бар, ұшпайды. Су астында қыстайды. (Балық) Мен атамнан қаштым, Мен әжемнен қаштым Таба алмадым атамды, әжемді. Үйімді сағындым.( Бауырсақ) Бұл қай ертегі? Кішкене ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар (қой) Біз шаршаған шығармыз сергіту сәтін жасап демалып алайық

8 слайд

8 слайд

4тапсырма - Мынау түрлі - түсті пішіндерді қараңдаршы. Оларды қалай атаймыз. Балалар: Тіктөртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңге

9 слайд
4тапсырма - Мынау түрлі - түсті пішіндерді қараңдаршы. Оларды қалай атаймыз. Балалар: Тіктөртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек. Тәрбиеші: Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш) Теледидар таныс екен баршаға, ал пішінім ұқсайды ғой (шаршыға) геометриялық пішіндер беріліпті,оларды атайықшы қандай пішіндер екенің,олардың астында нүктелері бар,мен сендерге сандар жазылған прищепка таратамын,сонда қандай сан тұрса,сол саны бар прищепкамен геометриялық пішінді қыстырамыз,нүктелер мен сандар бір-біріне сәйкес келуі керек.

9 слайд

4тапсырма - Мынау түрлі - түсті пішіндерді қараңдаршы. Оларды қалай атаймыз. Балалар: Тіктөртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек. Тәрбиеші: Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш) Теледидар таныс екен баршаға, ал пішінім ұқсайды ғой (шаршыға) геометриялық пішіндер беріліпті,оларды атайықшы қандай пішіндер екенің,олардың астында нүктелері бар,мен сендерге сандар жазылған прищепка таратамын,сонда қандай сан тұрса,сол саны бар прищепкамен геометриялық пішінді қыстырамыз,нүктелер мен сандар бір-біріне сәйкес келуі керек.

Балалар біздің сиқырлы сандығымыздың ішіндегі тапсырмаларымыз аяқталы,енді сандыққа жету үшін біз қәзір өткелден өтеміз.өткел

10 слайд
Балалар біздің сиқырлы сандығымыздың ішіндегі тапсырмаларымыз аяқталы,енді сандыққа жету үшін біз қәзір өткелден өтеміз.өткелден өттік бәріміз,енді алдымызда үлкен пішін тұр бұл қандай пішін? Төртбұрыш,дұрыс айтасыңдар бұнда да тапсырмалар берілген екен,соны орындайық.Бізге қазақтың ұлттық оюлар берілген,бұлар неге ұқсайды,дұрыс айтасыңдар пішіндерге /төртбұрыш,дөңгелек,үшбұрыш,ромб/оюлар жабыстырылды,енді төртбұрышымыздың келесі бетін қарайық,не берілген? Төрт түлік малдар ,олар жалғыз тұр балаларынан айырылып қалған екен,біз оларға көмектесеміз бе,әрине жабыстырамыз,қасына.

10 слайд

Балалар біздің сиқырлы сандығымыздың ішіндегі тапсырмаларымыз аяқталы,енді сандыққа жету үшін біз қәзір өткелден өтеміз.өткелден өттік бәріміз,енді алдымызда үлкен пішін тұр бұл қандай пішін? Төртбұрыш,дұрыс айтасыңдар бұнда да тапсырмалар берілген екен,соны орындайық.Бізге қазақтың ұлттық оюлар берілген,бұлар неге ұқсайды,дұрыс айтасыңдар пішіндерге /төртбұрыш,дөңгелек,үшбұрыш,ромб/оюлар жабыстырылды,енді төртбұрышымыздың келесі бетін қарайық,не берілген? Төрт түлік малдар ,олар жалғыз тұр балаларынан айырылып қалған екен,біз оларға көмектесеміз бе,әрине жабыстырамыз,қасына.

Келесі бетін қараймыз,ненің суреті?Қазақтың ұлттық аспабы Жетіген асығы нешеу Санайықшы жетеу.Жеті қасиетті сан,жеті санымен

11 слайд
Келесі бетін қараймыз,ненің суреті?Қазақтың ұлттық аспабы Жетіген асығы нешеу Санайықшы жетеу.Жеті қасиетті сан,жеті санымен байланысты тағы не білеміз?Жеті күн,дұрыс 1аптада жеті күн бар біз оны білеміз,олай болса қайталап атайық 1 /Дүйсенбі 2/ Сейсенбі 3/ Сәрсенбі 4/ Бейсенбі 5/ Жұма 6/Сенбі 7/ Жексенбі

11 слайд

Келесі бетін қараймыз,ненің суреті?Қазақтың ұлттық аспабы Жетіген асығы нешеу Санайықшы жетеу.Жеті қасиетті сан,жеті санымен байланысты тағы не білеміз?Жеті күн,дұрыс 1аптада жеті күн бар біз оны білеміз,олай болса қайталап атайық 1 /Дүйсенбі 2/ Сейсенбі 3/ Сәрсенбі 4/ Бейсенбі 5/ Жұма 6/Сенбі 7/ Жексенбі

Санамақ беріліпті осыны қайталайық . Бір аптада Бір аптаның күндері өтті: 1.Дүйсенбіде гүлдер ектім. 2.Сейсенбіде алма тердім.

12 слайд
Санамақ беріліпті осыны қайталайық . Бір аптада Бір аптаның күндері өтті: 1.Дүйсенбіде гүлдер ектім. 2.Сейсенбіде алма тердім. 3.Сәрсенбіде су әкелдім. 4.Бейсенбіде бақша баптап, 5.Жұма күні тақпақ жаттап, 6.Сенбіде мен саған бардым. 7.Жексенбіде бір демалдым. Санамақты қайталап болдық тапсырмаларда аяқталды сандыққа жеттік,енді ішін қарайық,сендерге сыйлық бар екен,соны балаларға таратайық.Орнымызға отырайық,бүгінігі ұоқ аяқталды балаларды мақтап мадақтау.Сендерге ұнадыма келесі кездескенше сау болыңыздар.

12 слайд

Санамақ беріліпті осыны қайталайық . Бір аптада Бір аптаның күндері өтті: 1.Дүйсенбіде гүлдер ектім. 2.Сейсенбіде алма тердім. 3.Сәрсенбіде су әкелдім. 4.Бейсенбіде бақша баптап, 5.Жұма күні тақпақ жаттап, 6.Сенбіде мен саған бардым. 7.Жексенбіде бір демалдым. Санамақты қайталап болдық тапсырмаларда аяқталды сандыққа жеттік,енді ішін қарайық,сендерге сыйлық бар екен,соны балаларға таратайық.Орнымызға отырайық,бүгінігі ұоқ аяқталды балаларды мақтап мадақтау.Сендерге ұнадыма келесі кездескенше сау болыңыздар.