Ғарыш қалай игеріледі?
Ғарыш қалай игеріледі?

#1 слайд
№40 сабақ.
Ғарыш қалай
игеріледі?
1 слайд
№40 сабақ. Ғарыш қалай игеріледі?
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
Өткенді пысықтау
«Жоба қорғау» әдісі
Жер қабықтарының орналасу реті туралы өз жобаңды
дайында.Және оны қорға.
3 слайд
Өткенді пысықтау «Жоба қорғау» әдісі Жер қабықтарының орналасу реті туралы өз жобаңды дайында.Және оны қорға.
#4 слайд
Құндылық мақсаты: Білімнің жаратылыстану және
гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және
түсінудің қарапайым дағдыларының болуы
Жаңа тақырып. 1-тапсырма
«Мен журналистпін» ойыны арқылы сабақта қарастыратын тақырыпты
анықтау. Оқушыларға микрофон арқылы сұрақ қою. Сұрақтар:
-Күн мен түннің қандай айырмашылығы бар?
- Күндізгі уақытта адам аспаннан нені көреді?
- Ал түнгі уақытта ше? Ойыңды дәлелдей түс.
- Күн адамға не береді?
- Түнгі уақытта аспанда қандай ерекшеліктерді байқауға болады?
- Күн жүйесі дегенді қалай түсінеміз? Есімізге түсірейік.
- Жердің серігі болады ма?
4 слайд
Құндылық мақсаты: Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы Жаңа тақырып. 1-тапсырма «Мен журналистпін» ойыны арқылы сабақта қарастыратын тақырыпты анықтау. Оқушыларға микрофон арқылы сұрақ қою. Сұрақтар: -Күн мен түннің қандай айырмашылығы бар? - Күндізгі уақытта адам аспаннан нені көреді? - Ал түнгі уақытта ше? Ойыңды дәлелдей түс. - Күн адамға не береді? - Түнгі уақытта аспанда қандай ерекшеліктерді байқауға болады? - Күн жүйесі дегенді қалай түсінеміз? Есімізге түсірейік. - Жердің серігі болады ма?
#5 слайд
2-тапсырма
«Зерттеушімін» әдісі
Зерттеу сұрағы:
- Ғарышқа алғаш рет қай дене ұшты?
- Ең алғашқы ғарышкер кім?
- Орбиталық стансының маңызы неде?
Зерттеудің жоспары:
- Инфографикада берілген ақпаратпен танысу.
- Жоспар бойынша сұрақтарға жауап беру.
- Постер жасау.
Оқушылар оқулықта, қосымша әдебиеттерді, газет-журналдарда берілген
ақпараттармен танысады. Сұраққа жауап іздеп, бір-бірімен пікір алмасады.
Ойларын дәлелдейді.
5 слайд
2-тапсырма «Зерттеушімін» әдісі Зерттеу сұрағы: - Ғарышқа алғаш рет қай дене ұшты? - Ең алғашқы ғарышкер кім? - Орбиталық стансының маңызы неде? Зерттеудің жоспары: - Инфографикада берілген ақпаратпен танысу. - Жоспар бойынша сұрақтарға жауап беру. - Постер жасау. Оқушылар оқулықта, қосымша әдебиеттерді, газет-журналдарда берілген ақпараттармен танысады. Сұраққа жауап іздеп, бір-бірімен пікір алмасады. Ойларын дәлелдейді.
#6 слайд
ФС тапсырмасы. 3-тапсырма
Ойлан. Оқушыларға ғарыш туралы бейнероликтер көрсету арқылы
төмендегі сұрақтарға жауап алу. Сұрақтар:
- Ғарышкерлер туралы не айта аласың?
- Ғарышкерлер Жерге қонған кезде неге өз беттерімен жүре
алмайды?
- Ғарышкерлер ұзақ сапарда жүргенде қандай қиындықтар болуы
мүмкін?
ТАПСЫРМА.
Теледидардан келген бейнесюжеттер не арқылы бізге беріледі?
Қалай ойлайсың?
6 слайд
ФС тапсырмасы. 3-тапсырма Ойлан. Оқушыларға ғарыш туралы бейнероликтер көрсету арқылы төмендегі сұрақтарға жауап алу. Сұрақтар: - Ғарышкерлер туралы не айта аласың? - Ғарышкерлер Жерге қонған кезде неге өз беттерімен жүре алмайды? - Ғарышкерлер ұзақ сапарда жүргенде қандай қиындықтар болуы мүмкін? ТАПСЫРМА. Теледидардан келген бейнесюжеттер не арқылы бізге беріледі? Қалай ойлайсың?
#7 слайд
ТАПСЫРМА.
Ойыңмен бөліс.
- Неліктен ғарышкерлер скафандр киеді?
- Жер мен ғарышты байланыстыратын орындар қалай аталады?
4-тапсырма
«Wordwall» ойыны
https://wordwall.net/ru/resource/64693417/ғарыш-қалай-игерілді
Ғарыш қалай игерілді? Тақырыбына сұрақтарға жауап беру
Үй тапсырмасы
Ғарыш зерттеулері бізге не береді?
Сұраққа жауап тап және оны түсіндір.
7 слайд
ТАПСЫРМА. Ойыңмен бөліс. - Неліктен ғарышкерлер скафандр киеді? - Жер мен ғарышты байланыстыратын орындар қалай аталады? 4-тапсырма «Wordwall» ойыны https://wordwall.net/ru/resource/64693417/ғарыш-қалай-игерілді Ғарыш қалай игерілді? Тақырыбына сұрақтарға жауап беру Үй тапсырмасы Ғарыш зерттеулері бізге не береді? Сұраққа жауап тап және оны түсіндір.
#8 слайд
Кері байланыс.
8 слайд
Кері байланыс.
шағым қалдыра аласыз













