Материалдар / "Ғасырдың дара перзенті" атты ашық сабақ презентациясы. 9-сынып

"Ғасырдың дара перзенті" атты ашық сабақ презентациясы. 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ғасырдың дара перзенті" ашық сабағына қосымша дайындалған презентация. Тарих пәні мұғалімдері пайдалана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
854
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Миға шабуыл Суреттерде кім бейнеленген? Осы тұлға туралы не білесіңдер? Осы тұлғаның өлкеміз Маңғыстаумен қандай байлан

4 слайд
Миға шабуыл Суреттерде кім бейнеленген? Осы тұлға туралы не білесіңдер? Осы тұлғаның өлкеміз Маңғыстаумен қандай байланыс бар? Неліктен Қазақстанның көптеген қалаларында оған арналған ескерткіштер ашылған?

4 слайд

Миға шабуыл Суреттерде кім бейнеленген? Осы тұлға туралы не білесіңдер? Осы тұлғаның өлкеміз Маңғыстаумен қандай байланыс бар? Неліктен Қазақстанның көптеген қалаларында оған арналған ескерткіштер ашылған?

5 слайд

5 слайд

Дінмұхаммед Ахметұлы Қонаев – Ғасырдың дара перзенті

6 слайд
Дінмұхаммед Ахметұлы Қонаев – Ғасырдың дара перзенті

6 слайд

Дінмұхаммед Ахметұлы Қонаев – Ғасырдың дара перзенті

C абақтың тақырыбы: Ғасырдың дара перзенті Шегебаева Гүлсім Тоқсанбайқызы Ақтау қаласы, “№13 гим

7 слайд
C абақтың тақырыбы: Ғасырдың дара перзенті Шегебаева Гүлсім Тоқсанбайқызы Ақтау қаласы, “№13 гимназиясы” КММ

7 слайд

C абақтың тақырыбы: Ғасырдың дара перзенті Шегебаева Гүлсім Тоқсанбайқызы Ақтау қаласы, “№13 гимназиясы” КММ

Сабақтың мақсаты:  Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы Д.А.Қонаевтың өмірі мен қызметімен таныса отыр

8 слайд
Сабақтың мақсаты:  Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы Д.А.Қонаевтың өмірі мен қызметімен таныса отыра, Д.А. Қонаевтың мемлекет және қоғам қайраткері, академик, ғалым және қазақ елінің жанашыр патриоты болғандығын көрсету

8 слайд

Сабақтың мақсаты:  Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы Д.А.Қонаевтың өмірі мен қызметімен таныса отыра, Д.А. Қонаевтың мемлекет және қоғам қайраткері, академик, ғалым және қазақ елінің жанашыр патриоты болғандығын көрсету

Дінмұхамед (Димаш) Ахметұлы Қонаев (1912—1993) — аса көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері, үш мәрте Социалистік Еңбек Ері, Қ

9 слайд
Дінмұхамед (Димаш) Ахметұлы Қонаев (1912—1993) — аса көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері, үш мәрте Социалистік Еңбек Ері, Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі, техника ғылымының докторы. Мәскеу Түсті металл алтын институтын бітіріп, Балқаш мыс қорыту комбинатының Қоңырат руднигіне жұмысқа орналасып, бұрғылау станогының машинисінен директорына дейін көтеріледі. 1942—52 жылдары Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің төрағасының орынбасары, оны Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі және оның президенті етіп сайлайды. Қонаев 1955—60 және 1962—64 жылдары. Қазақ КСР Жоғарғы Кеңесінің төрағасы, 1960—62 және 1964—86 жылдары. Қазақстан коммунистік партиясының Орталық комитетінің бірінші хатшысы болды. 1986 жылы 16 желтоқсан күні – Қазақстан Орталық комитетінің бірінші хатшылығынан алынып, орнына Колбин тағайындалды. Бұған наразы болған қазақ жастарының Желтоқсан оқиғасы  орын алды. 1987 жылы – маусымдағы пленумда Д.А.Қонаев «Қазақстан Компартиясы Орталық комитетінің Бірінші хатшысы болғанда республика партия ұйымын басқарудағы жіберген қателіктері үшін» деген сылтаумен КОКП мүшелігінен босатылды. 1993 жылы 82-жасқа қараған шағында кенеттен қайтыс болдыДінмұхамед (Димаш) Ахметұлы Қонаев

9 слайд

Дінмұхамед (Димаш) Ахметұлы Қонаев (1912—1993) — аса көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері, үш мәрте Социалистік Еңбек Ері, Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі, техника ғылымының докторы. Мәскеу Түсті металл алтын институтын бітіріп, Балқаш мыс қорыту комбинатының Қоңырат руднигіне жұмысқа орналасып, бұрғылау станогының машинисінен директорына дейін көтеріледі. 1942—52 жылдары Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің төрағасының орынбасары, оны Қазақ КСР Ғылым академиясының академигі және оның президенті етіп сайлайды. Қонаев 1955—60 және 1962—64 жылдары. Қазақ КСР Жоғарғы Кеңесінің төрағасы, 1960—62 және 1964—86 жылдары. Қазақстан коммунистік партиясының Орталық комитетінің бірінші хатшысы болды. 1986 жылы 16 желтоқсан күні – Қазақстан Орталық комитетінің бірінші хатшылығынан алынып, орнына Колбин тағайындалды. Бұған наразы болған қазақ жастарының Желтоқсан оқиғасы  орын алды. 1987 жылы – маусымдағы пленумда Д.А.Қонаев «Қазақстан Компартиясы Орталық комитетінің Бірінші хатшысы болғанда республика партия ұйымын басқарудағы жіберген қателіктері үшін» деген сылтаумен КОКП мүшелігінен босатылды. 1993 жылы 82-жасқа қараған шағында кенеттен қайтыс болдыДінмұхамед (Димаш) Ахметұлы Қонаев

Топтық жұмыс. Оқушылар мына аспектілерді басшылыққа ала отырып, зерттеу жүргізеді.  1 топ. Д. Қонаев - мемлекет және қоғам

10 слайд
Топтық жұмыс. Оқушылар мына аспектілерді басшылыққа ала отырып, зерттеу жүргізеді.  1 топ. Д. Қонаев - мемлекет және қоғам қайраткері.  2 топ.  Д. Қонаев - академик, ғалым, зерттеуші.  3 топ. Д. Қонаев – ұлттық мәдениеттің жанашыры  4 топ. Д. Қонаев - өнеге тұтар патриот

10 слайд

Топтық жұмыс. Оқушылар мына аспектілерді басшылыққа ала отырып, зерттеу жүргізеді.  1 топ. Д. Қонаев - мемлекет және қоғам қайраткері.  2 топ.  Д. Қонаев - академик, ғалым, зерттеуші.  3 топ. Д. Қонаев – ұлттық мәдениеттің жанашыры  4 топ. Д. Қонаев - өнеге тұтар патриот

Топтардың өз тақырыбын қорғауы «Мозайка» әдісі Топты бағалау критерийлері:  Тақырыптың ашылуы  Аны

11 слайд
Топтардың өз тақырыбын қорғауы «Мозайка» әдісі Топты бағалау критерийлері:  Тақырыптың ашылуы  Анық, түсінікті айтуы  Уақытқа бағыну (2-мин)

11 слайд

Топтардың өз тақырыбын қорғауы «Мозайка» әдісі Топты бағалау критерийлері:  Тақырыптың ашылуы  Анық, түсінікті айтуы  Уақытқа бағыну (2-мин)

Ой-толғаныс Дінмұхаммед Ахметұлы Қонаевты ғасырдың дара перзенті деп санауға болама?

12 слайд
Ой-толғаныс Дінмұхаммед Ахметұлы Қонаевты ғасырдың дара перзенті деп санауға болама?

12 слайд

Ой-толғаныс Дінмұхаммед Ахметұлы Қонаевты ғасырдың дара перзенті деп санауға болама?

ПТМС-формуласы бойынша  Позиция (мен солай санаймын,  Түсіндіру (....себебі, )  Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы

13 слайд
ПТМС-формуласы бойынша  Позиция (мен солай санаймын,  Түсіндіру (....себебі, )  Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)  Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)

13 слайд

ПТМС-формуласы бойынша  Позиция (мен солай санаймын,  Түсіндіру (....себебі, )  Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)  Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)

Мен тақырыпты жақсы түсіндім және тапсырмасын оңай орындаймын Мен тақырыпты дұрыс түсінген жоқпын және тапсырманы орындауда қ

14 слайд
Мен тақырыпты жақсы түсіндім және тапсырмасын оңай орындаймын Мен тақырыпты дұрыс түсінген жоқпын және тапсырманы орындауда қиналамын Мен тақырыпты мүлдем түсінген жоқпын және тапсырма маған қиындық тудырадыКері байланыс

14 слайд

Мен тақырыпты жақсы түсіндім және тапсырмасын оңай орындаймын Мен тақырыпты дұрыс түсінген жоқпын және тапсырманы орындауда қиналамын Мен тақырыпты мүлдем түсінген жоқпын және тапсырма маған қиындық тудырадыКері байланыс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ