Материалдар / Газдардардың сұйықтардың және қатты денелердің молекулалық құрылымы
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Газдардардың сұйықтардың және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Газдар туралы
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Аялы алақан» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату. «Микроскоп», «Лупа» суреттері түсі бойынша

1 слайд
«Аялы алақан» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату. «Микроскоп», «Лупа» суреттері түсі бойынша 2 топқа бірігеді

1 слайд

«Аялы алақан» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату. «Микроскоп», «Лупа» суреттері түсі бойынша 2 топқа бірігеді

Үй тапсырмасы

2 слайд
Үй тапсырмасы

2 слайд

Үй тапсырмасы

«Суретті сөйлет!» тәсілі

3 слайд
«Суретті сөйлет!» тәсілі

3 слайд

«Суретті сөйлет!» тәсілі

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ПӘНІ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ СЫНЫБЫ: 6 Зерттеу сұрағы

4 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ПӘНІ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ СЫНЫБЫ: 6 Зерттеу сұрағы

4 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ПӘНІ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ СЫНЫБЫ: 6 Зерттеу сұрағы

Оқу мақсаты:  6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар тәу

5 слайд
Оқу мақсаты:  6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтауды үйренеді

5 слайд

Оқу мақсаты:  6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау Сабақтың мақсаты: Білім алушылар тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтауды үйренеді

Топтық жұмыс. «Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы 1-топқа «Бізді қоршаған әлемдегі себеп пен салдар» 2-топқа «Күрделі таб

6 слайд
Топтық жұмыс. «Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы 1-топқа «Бізді қоршаған әлемдегі себеп пен салдар» 2-топқа «Күрделі табиғи себептер мен салдар» туралы

6 слайд

Топтық жұмыс. «Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы 1-топқа «Бізді қоршаған әлемдегі себеп пен салдар» 2-топқа «Күрделі табиғи себептер мен салдар» туралы

1-тапсырма. «Суретті зерделе» тәсілі Суретке талдау жасаңдар: Қар көшкінінің пайда болуына не себеп болды? Қайсысы

7 слайд
1-тапсырма. «Суретті зерделе» тәсілі Суретке талдау жасаңдар: Қар көшкінінің пайда болуына не себеп болды? Қайсысы себеп, қайсысы салдар екенін анықтаңдар. Себебі: Салдары: Дескриптор Ұпай Қар көшкінінің пайда болуына себебін анықтайды; 2 Қар көшкінінің салдарын анықтайды; 2 Барлығы: 4

7 слайд

1-тапсырма. «Суретті зерделе» тәсілі Суретке талдау жасаңдар: Қар көшкінінің пайда болуына не себеп болды? Қайсысы себеп, қайсысы салдар екенін анықтаңдар. Себебі: Салдары: Дескриптор Ұпай Қар көшкінінің пайда болуына себебін анықтайды; 2 Қар көшкінінің салдарын анықтайды; 2 Барлығы: 4

2-тапсырма Суретке талдау жасаңдар. Бұндай зардап қандай табиғат құбылысының әсерінен болуы мұмкін. Қайсысы

8 слайд
2-тапсырма Суретке талдау жасаңдар. Бұндай зардап қандай табиғат құбылысының әсерінен болуы мұмкін. Қайсысы себеп, қайсысы салдар екенін анықтаңдар. Себебі: Салдары: Дескриптор Ұпай қандай табиғат құбылысының әсері екенін анықтайды; 2 қайсысы себеп, қайсысы салдарын екенін анықтайды; 2 Барлығы: 4

8 слайд

2-тапсырма Суретке талдау жасаңдар. Бұндай зардап қандай табиғат құбылысының әсерінен болуы мұмкін. Қайсысы себеп, қайсысы салдар екенін анықтаңдар. Себебі: Салдары: Дескриптор Ұпай қандай табиғат құбылысының әсері екенін анықтайды; 2 қайсысы себеп, қайсысы салдарын екенін анықтайды; 2 Барлығы: 4

«Сұрақ бізден жауап сізден» тәсілі 1.Айнымалы дегеніміз не? 2.Тәуелді және тәуелсіз айнымалылардың айырмашылыrы қанда

9 слайд
«Сұрақ бізден жауап сізден» тәсілі 1.Айнымалы дегеніміз не? 2.Тәуелді және тәуелсіз айнымалылардың айырмашылыrы қандай?

9 слайд

«Сұрақ бізден жауап сізден» тәсілі 1.Айнымалы дегеніміз не? 2.Тәуелді және тәуелсіз айнымалылардың айырмашылыrы қандай?

КЕРІ БАЙЛАНЫС

10 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

10 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Үй тапсырмасы §2 оку Үй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 оку

11 слайд
Үй тапсырмасы §2 оку Үй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 оку

11 слайд

Үй тапсырмасы §2 оку Үй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 окуҮй тапсырмасы §2 оку

Министірлікпен келісілген курстар тізімі