Материалдар / География пәні бойынша ОЖСБ – ға дайындық жұмыстарының жүйесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

География пәні бойынша ОЖСБ – ға дайындық жұмыстарының жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәні бойынша ОЖСБ – ға дайындық жұмыстарының жүйесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2018
1053
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жақсыбай негізгі орта мектебі География пәні бойынша ОЖСБ – ға дайындық жұмыстарының жүйесі Рахметова Шол

1 слайд
Жақсыбай негізгі орта мектебі География пәні бойынша ОЖСБ – ға дайындық жұмыстарының жүйесі Рахметова Шолпан Қойшыгуловна география пәнінің мұғалімі

1 слайд

Жақсыбай негізгі орта мектебі География пәні бойынша ОЖСБ – ға дайындық жұмыстарының жүйесі Рахметова Шолпан Қойшыгуловна география пәнінің мұғалімі

Мақсаты: 1. 9 сынып оқушыларын ОЖСБ – ға дайындау; 2. Оқу үрдісін ұйымдастырудың тиімділігін бағалау; 3. Білім алушылар

2 слайд
Мақсаты: 1. 9 сынып оқушыларын ОЖСБ – ға дайындау; 2. Оқу үрдісін ұйымдастырудың тиімділігін бағалау; 3. Білім алушылардың оқу жетістіктерін мониторингілеу; Міндеттері: - соңғы нәтижеге бағытталған мұғалім құзырлығының іске асыруда педагогикалық ұжымды белсенділеу; - ата – аналар арасында түсіндіру жұмыстарын жүргізу; - әр оқушының адамгершілік және шығармашылық потенциал, танымдық талаптарын көрсету; - “Оқушының психологиялық сүйелдемесі” психологиялық жұмысын ұйымдастыру;

2 слайд

Мақсаты: 1. 9 сынып оқушыларын ОЖСБ – ға дайындау; 2. Оқу үрдісін ұйымдастырудың тиімділігін бағалау; 3. Білім алушылардың оқу жетістіктерін мониторингілеу; Міндеттері: - соңғы нәтижеге бағытталған мұғалім құзырлығының іске асыруда педагогикалық ұжымды белсенділеу; - ата – аналар арасында түсіндіру жұмыстарын жүргізу; - әр оқушының адамгершілік және шығармашылық потенциал, танымдық талаптарын көрсету; - “Оқушының психологиялық сүйелдемесі” психологиялық жұмысын ұйымдастыру;

Тестілеу – оқу жүйесіндегі берілетін тұтас біліммен білікті жинақтап бекіту тәсілі. Оқушы білімін тест әдісі арқылы бақы

3 слайд
Тестілеу – оқу жүйесіндегі берілетін тұтас біліммен білікті жинақтап бекіту тәсілі. Оқушы білімін тест әдісі арқылы бақылау мен бағалау география пәнінің мұғалімдеріне көп міндет жүктейді. Ғабиден Мұстафин: “Ең ұзақ сөйлемніңде соңына қойылатын нүктесі бар” дегендей, мұғалімдермен оқушылар үшін ең шешуші соңғы нүкте оқу жетістігін сырттай бақылау көрсеткіші. ОЖСБ – ның сапалы өтуі – алдымен мұғалімдермен оқушылардың уақытты тиімді пайдалануында.

3 слайд

Тестілеу – оқу жүйесіндегі берілетін тұтас біліммен білікті жинақтап бекіту тәсілі. Оқушы білімін тест әдісі арқылы бақылау мен бағалау география пәнінің мұғалімдеріне көп міндет жүктейді. Ғабиден Мұстафин: “Ең ұзақ сөйлемніңде соңына қойылатын нүктесі бар” дегендей, мұғалімдермен оқушылар үшін ең шешуші соңғы нүкте оқу жетістігін сырттай бақылау көрсеткіші. ОЖСБ – ның сапалы өтуі – алдымен мұғалімдермен оқушылардың уақытты тиімді пайдалануында.

ОЖСБ – ға ұйымдастыру жұмыстары Мектепішілік бұйрық шығарылды Іс – шара жасақталды Тараулар бойынша тест дайындалды А

4 слайд
ОЖСБ – ға ұйымдастыру жұмыстары Мектепішілік бұйрық шығарылды Іс – шара жасақталды Тараулар бойынша тест дайындалды Ата – аналарға түсінік жұмысы жүргізілді Сауалнамалар алынды(оқушыл ардың мүмкіндіктерін анықтау) Өткізу кестесі ілінді

4 слайд

ОЖСБ – ға ұйымдастыру жұмыстары Мектепішілік бұйрық шығарылды Іс – шара жасақталды Тараулар бойынша тест дайындалды Ата – аналарға түсінік жұмысы жүргізілді Сауалнамалар алынды(оқушыл ардың мүмкіндіктерін анықтау) Өткізу кестесі ілінді

ОЖСБ – ға дайындауда мынадай әдіс – тәсілдер қолданылады: - жаңа технология әдістерін пайдалану; - ойын арқылы білім дең

5 слайд
ОЖСБ – ға дайындауда мынадай әдіс – тәсілдер қолданылады: - жаңа технология әдістерін пайдалану; - ойын арқылы білім деңгейлерін дамыту; - тірек сызбаларды қолдану. - тест кітапшалары арқылы өтілген материалдарды қайталау;

5 слайд

ОЖСБ – ға дайындауда мынадай әдіс – тәсілдер қолданылады: - жаңа технология әдістерін пайдалану; - ойын арқылы білім деңгейлерін дамыту; - тірек сызбаларды қолдану. - тест кітапшалары арқылы өтілген материалдарды қайталау;

География пәнінен жоспар негізінде литосфера тарауы бойынша 1 – 2 сабақта: Литосфера – жердің тас қабаты, жанартаулар, ы

6 слайд
География пәнінен жоспар негізінде литосфера тарауы бойынша 1 – 2 сабақта: Литосфера – жердің тас қабаты, жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер, таулар, жазықтар тақырыбын түсіндіремін; 3 – сабақта: өтілген тақырып бойынша талдау; 4 – сабақта: тест жұмыстары(тест жұмысы жүргізіледі, төмен ұпайлар алған оқушылар анықталады, бағалаудың балдық көрсеткіштері көрсетіледі, төмен ұпай жинаған оқушылармен жеке жұмыс жасалады).

6 слайд

География пәнінен жоспар негізінде литосфера тарауы бойынша 1 – 2 сабақта: Литосфера – жердің тас қабаты, жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер, таулар, жазықтар тақырыбын түсіндіремін; 3 – сабақта: өтілген тақырып бойынша талдау; 4 – сабақта: тест жұмыстары(тест жұмысы жүргізіледі, төмен ұпайлар алған оқушылар анықталады, бағалаудың балдық көрсеткіштері көрсетіледі, төмен ұпай жинаған оқушылармен жеке жұмыс жасалады).

Әр тақырыпқа арналған тесттер бойынша «Ең қиын сұрақ» деген кезде әрбір оқушы өзіне қиын сұрақты айтады. Мүмкін ол сұрақ

7 слайд
Әр тақырыпқа арналған тесттер бойынша «Ең қиын сұрақ» деген кезде әрбір оқушы өзіне қиын сұрақты айтады. Мүмкін ол сұрақ бір оқушыға қиын болғанмен, екінші оқушыға оңай болуы мүмкін. «Мен» деп жауап берген оқушыға тақтаға сол сұрақты жазып, дәлелдеп түсіндіріп беруін айтамын. Солай ол кемшілікті жоямыз. Оқушының әрбір жазған тест жұмыстарынан кейін, талдау жасалып, білім сапасы, үлгерім сапасы, орта балы есепке алынып отырады. Бұл оқушылардың алға қарай жыжуына негізгі жол болмақ.

7 слайд

Әр тақырыпқа арналған тесттер бойынша «Ең қиын сұрақ» деген кезде әрбір оқушы өзіне қиын сұрақты айтады. Мүмкін ол сұрақ бір оқушыға қиын болғанмен, екінші оқушыға оңай болуы мүмкін. «Мен» деп жауап берген оқушыға тақтаға сол сұрақты жазып, дәлелдеп түсіндіріп беруін айтамын. Солай ол кемшілікті жоямыз. Оқушының әрбір жазған тест жұмыстарынан кейін, талдау жасалып, білім сапасы, үлгерім сапасы, орта балы есепке алынып отырады. Бұл оқушылардың алға қарай жыжуына негізгі жол болмақ.

Таңдамалы тест ОЖСБ – ға дайындауда жүргізілген тест түрлері Реттілік тест Толықтыру тест Сәйкестілік тест Тест түрлер

8 слайд
Таңдамалы тест ОЖСБ – ға дайындауда жүргізілген тест түрлері Реттілік тест Толықтыру тест Сәйкестілік тест Тест түрлері Баламалы тест

8 слайд

Таңдамалы тест ОЖСБ – ға дайындауда жүргізілген тест түрлері Реттілік тест Толықтыру тест Сәйкестілік тест Тест түрлері Баламалы тест

Тесттің түрлері: -Таңдамалы тест – бірнеше жауаптардың ішінен дұрыс берілуі таңдалады. Мысалы: Қазақстанның Арал теңізіндег

9 слайд
Тесттің түрлері: -Таңдамалы тест – бірнеше жауаптардың ішінен дұрыс берілуі таңдалады. Мысалы: Қазақстанның Арал теңізіндегі шекарасы қай мемлекеттер арқылы өтеді? а) Қырғызстан ә) Түркменстан б) Қытай в) Өзбекстан     -Сәйкестілік тест – (салыстыру) тапсырма екі бағанадағы бір – бірімен мағынасы сәйкес элементтерді табу керек. Мысалы: 1.Тундра а) Маймыл 2.Қоңыржай ә) Пайдалы қазба 3.Байкал б) Қыраты 4.Жалпы Сырт в) Көл 5.Алтын г) Белдеу 6.Маккака д) Зона   -Толықтыру тест – оқушыларға сөйлем түрінде беріледі де, сөйлемдегі кей сөздердің орнына /цифр, термин, т.б/ көп нүкте қойылады. Мысалы: Еуразия материгінің ең биік нүктесі.......метр. /8848/    

9 слайд

Тесттің түрлері: -Таңдамалы тест – бірнеше жауаптардың ішінен дұрыс берілуі таңдалады. Мысалы: Қазақстанның Арал теңізіндегі шекарасы қай мемлекеттер арқылы өтеді? а) Қырғызстан ә) Түркменстан б) Қытай в) Өзбекстан     -Сәйкестілік тест – (салыстыру) тапсырма екі бағанадағы бір – бірімен мағынасы сәйкес элементтерді табу керек. Мысалы: 1.Тундра а) Маймыл 2.Қоңыржай ә) Пайдалы қазба 3.Байкал б) Қыраты 4.Жалпы Сырт в) Көл 5.Алтын г) Белдеу 6.Маккака д) Зона   -Толықтыру тест – оқушыларға сөйлем түрінде беріледі де, сөйлемдегі кей сөздердің орнына /цифр, термин, т.б/ көп нүкте қойылады. Мысалы: Еуразия материгінің ең биік нүктесі.......метр. /8848/    

-Реттілік тест – мұнда берілген тапсырманы белгілі – бір реттілік бойынша қою тапсырылады. Мысалы: Мына елдер

10 слайд
-Реттілік тест – мұнда берілген тапсырманы белгілі – бір реттілік бойынша қою тапсырылады. Мысалы: Мына елдерді жер көлемі үлкенінен бастап орналастыр: 1.Қазақстан 2.Монғолия 3.Ресей Ф 4.Германия 5.Қытай 6.Үндістан   -Баламалы тест – негізгі тапсырмасы 2 нұсқалы жауаптан тұрады /ия-жоқ, дұрыс – бұрыс емес/ және қиын терминдермен ұғымдарды меңгерген деңгейін тексереді. Бұл тапсырмалар нақты фактілерді білуін талап етеді, түсінігі қалыптасады, себебін анықтайды. Мысалы: Арабия мен Африка плитасының бөлінуінен Қызыл теңіз пайда болды / ия /. Жер сілкінісінің әсерінен пайда болатын толқын тайфун / жоқ / Ертедегі ежелгі құрлық Пангея / ия /

10 слайд

-Реттілік тест – мұнда берілген тапсырманы белгілі – бір реттілік бойынша қою тапсырылады. Мысалы: Мына елдерді жер көлемі үлкенінен бастап орналастыр: 1.Қазақстан 2.Монғолия 3.Ресей Ф 4.Германия 5.Қытай 6.Үндістан   -Баламалы тест – негізгі тапсырмасы 2 нұсқалы жауаптан тұрады /ия-жоқ, дұрыс – бұрыс емес/ және қиын терминдермен ұғымдарды меңгерген деңгейін тексереді. Бұл тапсырмалар нақты фактілерді білуін талап етеді, түсінігі қалыптасады, себебін анықтайды. Мысалы: Арабия мен Африка плитасының бөлінуінен Қызыл теңіз пайда болды / ия /. Жер сілкінісінің әсерінен пайда болатын толқын тайфун / жоқ / Ертедегі ежелгі құрлық Пангея / ия /

География пәнінен жоспар бойынша алынған тесттің тиімді жақтары: - жаңа материалды толық игеруге көмектеседі; - барлық оқ

11 слайд
География пәнінен жоспар бойынша алынған тесттің тиімді жақтары: - жаңа материалды толық игеруге көмектеседі; - барлық оқушы қамтылып, сұралады; - бағалары обьективті түрде нақты қойылады; - уақытты үнемдеуге көмектеседі; - барлық оқушыға белгілі бір уақыт беріледі, сол уақытта жұмыс істейді.

11 слайд

География пәнінен жоспар бойынша алынған тесттің тиімді жақтары: - жаңа материалды толық игеруге көмектеседі; - барлық оқушы қамтылып, сұралады; - бағалары обьективті түрде нақты қойылады; - уақытты үнемдеуге көмектеседі; - барлық оқушыға белгілі бір уақыт беріледі, сол уақытта жұмыс істейді.

ОЖСБ-дан оқушылардың білім көрсеткіштері Кеңес Ә Бекболат Д Жиенбай А 0 2 4 6 8 10 12 14 16 Қыркүйек Қазан Қараша Желтоқсан

12 слайд
ОЖСБ-дан оқушылардың білім көрсеткіштері Кеңес Ә Бекболат Д Жиенбай А 0 2 4 6 8 10 12 14 16 Қыркүйек Қазан Қараша Желтоқсан

12 слайд

ОЖСБ-дан оқушылардың білім көрсеткіштері Кеңес Ә Бекболат Д Жиенбай А 0 2 4 6 8 10 12 14 16 Қыркүйек Қазан Қараша Желтоқсан

ОЖСБ-дан 9-сынып оқушыларының білім көрсеткіштері 2014-2015 55% 2015- 2016 67% География

13 слайд
ОЖСБ-дан 9-сынып оқушыларының білім көрсеткіштері 2014-2015 55% 2015- 2016 67% География

13 слайд

ОЖСБ-дан 9-сынып оқушыларының білім көрсеткіштері 2014-2015 55% 2015- 2016 67% География

Тест жинақтарында берілген нұсқауларды талдау арқылы саралап отыру маңызды. Жаттау арқылы нәтижеге жетем деушілік, уақы

14 слайд
Тест жинақтарында берілген нұсқауларды талдау арқылы саралап отыру маңызды. Жаттау арқылы нәтижеге жетем деушілік, уақытты бос өткізгенмен бірдей. Сондықтан география пәнінен тақырып бойынша оқу материалдарын оқып, талдап, түсіну арқылы ғана білім сапасын арттыруға болады. Оқушыларды ОЖСБ – ға дайындау біздің көп ізденісімізді қажет етеді.

14 слайд

Тест жинақтарында берілген нұсқауларды талдау арқылы саралап отыру маңызды. Жаттау арқылы нәтижеге жетем деушілік, уақытты бос өткізгенмен бірдей. Сондықтан география пәнінен тақырып бойынша оқу материалдарын оқып, талдап, түсіну арқылы ғана білім сапасын арттыруға болады. Оқушыларды ОЖСБ – ға дайындау біздің көп ізденісімізді қажет етеді.