"География пәнін қашықтан оқытудағы инновациялар мен тәжірибелер"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
География пәнін қашықтан оқытудағы
инновациялар мен тәжірибелер Теректі аудандық лингвистикалық гимназиясы
Аудандық география пәні мұғалімдерінің онлайн
секциялық отырысы
Бердибекова Жазира Жумантаевна
Теректі аудандық лингвистикалық гимназиясының
география-биология пәні мұғалімі, педагог – зерттеуші
20 тамыз 2020ж
1 слайд
География пәнін қашықтан оқытудағы инновациялар мен тәжірибелер Теректі аудандық лингвистикалық гимназиясы Аудандық география пәні мұғалімдерінің онлайн секциялық отырысы Бердибекова Жазира Жумантаевна Теректі аудандық лингвистикалық гимназиясының география-биология пәні мұғалімі, педагог – зерттеуші 20 тамыз 2020ж
2 слайд
Оқушылар үшін қашықтан оқытуды
қалай ұйымдастыруға болады?
2 слайд
Оқушылар үшін қашықтан оқытуды қалай ұйымдастыруға болады?
3 слайд
Оқушылар үшін қашықтан оқытуды қалай ұйымдастыруға болады?
Өзіңізге үш сұрақ қойыңыз:
1. Мен оқушыларымды неге үйреткім келеді?
(олар қандай оқу нәтижелеріне жетеді)
2. Оқушылар мұны қалай үйренеді?
(олар оқу нәтижелеріне қалай жетеді)?
3. Мен оларға қалай қолдау көрсете аламын?
(мен оларға оқу нәтижелеріне қол жеткізуге қалай көмектесемін
және оларға қол жеткізгенін қалай білуге болады)?
3 слайд
Оқушылар үшін қашықтан оқытуды қалай ұйымдастыруға болады? Өзіңізге үш сұрақ қойыңыз: 1. Мен оқушыларымды неге үйреткім келеді? (олар қандай оқу нәтижелеріне жетеді) 2. Оқушылар мұны қалай үйренеді? (олар оқу нәтижелеріне қалай жетеді)? 3. Мен оларға қалай қолдау көрсете аламын? (мен оларға оқу нәтижелеріне қол жеткізуге қалай көмектесемін және оларға қол жеткізгенін қалай білуге болады)?
4 слайд
Оқушылар үшін қашықтан оқытуды қалай ұйымдастыруға болады?
Мұғалім үшін іс-әрекет жоспары:
1 . Жоспарлаңыз. Оқу бағдарламасын қарап шығыңыз және қашықтан білім беру
технологияларын қолдануды ескере отырып, жаңа күнтізбелік-тақырыптық жоспар құрыңыз;
Жұмыс жоспарын
2 . Таңдаңыз. Оқушылармен байланыс жасау үшін ең қолайлы құралды таңдаңыз ( Google
Classroom , Kundelik.kz , Whatsapp , Facebook т.б)
3. Орындаңыз . Оқушылармен қашықтан оқудағы басты ережелер мен күн тәртібін бекітіп
алыңыз және оны міндетті түрде орындауға тырысыңыз;
4.Анықтаңыз. Сіз оқушыларыңызбен жаппай қолжетімді синхронды және асинхронды
оқыту режимін анықтаңыз;
5. Келісіңіз .Оқушылар тапсырмаларды қандай формада алатындарын және қалай
жіберетіндерін , сондай-ақ кері байланысты қалай, қашан жүзеге асыратындықтарын
оқушылармен келісіңіз;
6. Іздеңіз .Қажет болса, интернетті ауыстыруды іздейміз. Кейбір интернеті нашар ұстайтын
ауылдарға почта байланысы, үй телефоны арқылы байланысу мүмкіндігін іздеу;
7. Тексеру . Білімді тексеру құралдарын таңдаймыз. Білімді бекіту үшін арнайы
платформалар арқылы ( Online Test Pad т.б)оқушыларға бақылау тестін тапсыруға болады
8. Сабақты жоспарлау, дайындау және өткізу. Қашықтан тиімді жұмыс істеудің негізгі
шарттарының бірі-тапсырмаларды жиі ауыстыру және көптеген тәжірибе. Өйткені, балаларға
ақпараттың үлкен көлемін қабылдау немесе ұзақ уақыт бір тапсырманы орындау қиынға
соғады. Сабақты тапсырманың бірнеше түрінен құрастырыңыз, мысалы, бейне көру үшін 5-
10 минут, тапсырмаларды орындау үшін 10 минут және қолмен жазу үшін 10 минут сабақ
жасаңыз.
4 слайд
Оқушылар үшін қашықтан оқытуды қалай ұйымдастыруға болады? Мұғалім үшін іс-әрекет жоспары: 1 . Жоспарлаңыз. Оқу бағдарламасын қарап шығыңыз және қашықтан білім беру технологияларын қолдануды ескере отырып, жаңа күнтізбелік-тақырыптық жоспар құрыңыз; Жұмыс жоспарын 2 . Таңдаңыз. Оқушылармен байланыс жасау үшін ең қолайлы құралды таңдаңыз ( Google Classroom , Kundelik.kz , Whatsapp , Facebook т.б) 3. Орындаңыз . Оқушылармен қашықтан оқудағы басты ережелер мен күн тәртібін бекітіп алыңыз және оны міндетті түрде орындауға тырысыңыз; 4.Анықтаңыз. Сіз оқушыларыңызбен жаппай қолжетімді синхронды және асинхронды оқыту режимін анықтаңыз; 5. Келісіңіз .Оқушылар тапсырмаларды қандай формада алатындарын және қалай жіберетіндерін , сондай-ақ кері байланысты қалай, қашан жүзеге асыратындықтарын оқушылармен келісіңіз; 6. Іздеңіз .Қажет болса, интернетті ауыстыруды іздейміз. Кейбір интернеті нашар ұстайтын ауылдарға почта байланысы, үй телефоны арқылы байланысу мүмкіндігін іздеу; 7. Тексеру . Білімді тексеру құралдарын таңдаймыз. Білімді бекіту үшін арнайы платформалар арқылы ( Online Test Pad т.б)оқушыларға бақылау тестін тапсыруға болады 8. Сабақты жоспарлау, дайындау және өткізу. Қашықтан тиімді жұмыс істеудің негізгі шарттарының бірі-тапсырмаларды жиі ауыстыру және көптеген тәжірибе. Өйткені, балаларға ақпараттың үлкен көлемін қабылдау немесе ұзақ уақыт бір тапсырманы орындау қиынға соғады. Сабақты тапсырманың бірнеше түрінен құрастырыңыз, мысалы, бейне көру үшін 5- 10 минут, тапсырмаларды орындау үшін 10 минут және қолмен жазу үшін 10 минут сабақ жасаңыз.
5 слайд
GOOGLE CLASSROOM
ПЛАТФОРМАСЫНДА ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫСТАНУ
Google Classroom платформасы 2014ж. оқу үшін арнайы іске қосылды. Әрбір
МҰҒАЛІМ өзінің сыныбын жасап, онда оқушылармен барлық қажетті
құжаттармен бөлісе алады, тапсырма бере алады, баға қоя алады - барлық
функциялар бір-бірімен біріктірілген және оқу қажеттіліктері үшін
бейімделген.
5 слайд
GOOGLE CLASSROOM ПЛАТФОРМАСЫНДА ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫСТАНУ Google Classroom платформасы 2014ж. оқу үшін арнайы іске қосылды. Әрбір МҰҒАЛІМ өзінің сыныбын жасап, онда оқушылармен барлық қажетті құжаттармен бөлісе алады, тапсырма бере алады, баға қоя алады - барлық функциялар бір-бірімен біріктірілген және оқу қажеттіліктері үшін бейімделген.
6 слайд
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ МЕССЕНДЖЕРЛЕРДІ ГЕОГРАФИЯ
САБАҒЫНДА ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАП ЖІБЕРГЕН ЖҰМЫСТАРЫ
ЖӘНЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС
6 слайд
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ МЕССЕНДЖЕРЛЕРДІ ГЕОГРАФИЯ САБАҒЫНДА ТИІМДІ ҚОЛДАНУ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАП ЖІБЕРГЕН ЖҰМЫСТАРЫ ЖӘНЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС
7 слайд
КҮНДЕЛІК .KZ ЖҰМЫСТАНУ – ҮЙРЕНШІКТІ ӘДЕТКЕ АЙНАЛДЫ
ГИМНАЗИЯҒА 2016-2017 ОҚУ ЖЫЛЫНАН БАСТАП ЕНГІЗІЛДІ .
7 слайд
КҮНДЕЛІК .KZ ЖҰМЫСТАНУ – ҮЙРЕНШІКТІ ӘДЕТКЕ АЙНАЛДЫ ГИМНАЗИЯҒА 2016-2017 ОҚУ ЖЫЛЫНАН БАСТАП ЕНГІЗІЛДІ .
8 слайд
ГИМНАЗИЯДА ӘР АУДАННАН КЕЛІП ОҚИТЫН ОҚУШЫЛАР
БОЛҒАНДЫҚТАН НЕМЕСЕ ИНТЕРНЕТІ ТӨМЕН АУЫЛДАРДА
ВАТСАП ЖЕЛІСІМЕН ДЕ ЖҰМЫСТАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
8 слайд
ГИМНАЗИЯДА ӘР АУДАННАН КЕЛІП ОҚИТЫН ОҚУШЫЛАР БОЛҒАНДЫҚТАН НЕМЕСЕ ИНТЕРНЕТІ ТӨМЕН АУЫЛДАРДА ВАТСАП ЖЕЛІСІМЕН ДЕ ЖҰМЫСТАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
9 слайд
География сабағында " Bilim Land" сілтемелерін күнделікті қолданамын.
Bilimland - бұл қазіргі заман талабына сай жасалынған қазақстандық сайт. Сайтта
мұғалім мен оқушыға қажетті ресурстар жеткілікті. Негізгі пәндерге арналған
видеосабақтары сапалы. Bilimland ресурстарының бір артықшылығы үнемі жаңарып
отырады. Оқушылар үйде отырып-ақ алдыңғы сабақтармен де өзі танысып алуға
болады. Бұл мұғалімге уақытты үнемдеуге көмектеседі, өйткені оқушы жаңа
сабақты біліп отырғандықтан, мұғалім өтілетін тақырыпты талқылауға көп көңіл
бөледі.
9 слайд
География сабағында " Bilim Land" сілтемелерін күнделікті қолданамын. Bilimland - бұл қазіргі заман талабына сай жасалынған қазақстандық сайт. Сайтта мұғалім мен оқушыға қажетті ресурстар жеткілікті. Негізгі пәндерге арналған видеосабақтары сапалы. Bilimland ресурстарының бір артықшылығы үнемі жаңарып отырады. Оқушылар үйде отырып-ақ алдыңғы сабақтармен де өзі танысып алуға болады. Бұл мұғалімге уақытты үнемдеуге көмектеседі, өйткені оқушы жаңа сабақты біліп отырғандықтан, мұғалім өтілетін тақырыпты талқылауға көп көңіл бөледі.
10 слайд
ӘР ОҚУШЫНЫҢ ЖҰМЫСТАРЫН (ЖБ+ТЖБ) ЖИНАҚТАУ
МІНДЕТТІ БОЛМАСА ДА ӨЗІМНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК
ҚОРЖЫНЫМДА САҚТАУЛЫ ТҰРАДЫ.
10 слайд
ӘР ОҚУШЫНЫҢ ЖҰМЫСТАРЫН (ЖБ+ТЖБ) ЖИНАҚТАУ МІНДЕТТІ БОЛМАСА ДА ӨЗІМНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОРЖЫНЫМДА САҚТАУЛЫ ТҰРАДЫ.
11 слайд
Назар
аударғандарыңызға
рахмет!
11 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!