География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу жоспары Түркістан облысы, Түркістан қал

#1 слайд
География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу жоспары Түркістан облысы, Түркістан қаласы «Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ География пәні мұғалімі Турешова Куралай Жусуповна

1 слайд

География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу жоспары Түркістан облысы, Түркістан қаласы «Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ География пәні мұғалімі Турешова Куралай Жусуповна

Кіріспе – Мақсат пен негіздеме! Мақсаты: География пәнінде оқушының оқу мотивациясын, қызығушылығын және өзіндік оқу қабілет

#2 слайд
Кіріспе – Мақсат пен негіздеме! Мақсаты: География пәнінде оқушының оқу мотивациясын, қызығушылығын және өзіндік оқу қабілеттерін арттыру үшін ЖИ көмегімен сүйемелдеу жоспарын әзірлеу. Негіздеме: Кейбір оқушылар күрделі тақырыптарда (мысалы, атмосфера айналымы, гидросфера т.б.) теорияны жаттап алуға бейім, бірақ оны өмірмен байланыстыру қиындық тудырады. Бұл — танымдық уәждің төмендеуіне әкелуі мүмкін.

2 слайд

Кіріспе – Мақсат пен негіздеме! Мақсаты: География пәнінде оқушының оқу мотивациясын, қызығушылығын және өзіндік оқу қабілеттерін арттыру үшін ЖИ көмегімен сүйемелдеу жоспарын әзірлеу. Негіздеме: Кейбір оқушылар күрделі тақырыптарда (мысалы, атмосфера айналымы, гидросфера т.б.) теорияны жаттап алуға бейім, бірақ оны өмірмен байланыстыру қиындық тудырады. Бұл — танымдық уәждің төмендеуіне әкелуі мүмкін.

Оқушыға талдау (ЖИ көмегімен анықтау) Шартты оқушы: Айжан, 7-сынып оқушысы. Географияны ұнатады, бірақ картамен жұмыс кезінде

#3 слайд
Оқушыға талдау (ЖИ көмегімен анықтау) Шартты оқушы: Айжан, 7-сынып оқушысы. Географияны ұнатады, бірақ картамен жұмыс кезінде шатасады, теориялық түсініктерді өмірлік мысалдармен байланыстыруда қиналады. ЖИ құралдары: •ChatGPT — Айжанның рефлексиялық жазбасын талдау арқылы оқу стилін анықтау (визуалды қабылдау басым). •Google Forms + Gemini — шағын сауалнама арқылы пәнге деген уәж деңгейін бағалау. •Canva Magic Write — жеке жетістік картасын автоматты генерациялау. Нәтиже: Айжанның басты қиындықтары – кеңістіктік ойлау мен оқу стратегияларының жеткіліксіздігі.Күшті жағы – бейнелер мен визуалды материалдар арқылы тез қабылдау.

3 слайд

Оқушыға талдау (ЖИ көмегімен анықтау) Шартты оқушы: Айжан, 7-сынып оқушысы. Географияны ұнатады, бірақ картамен жұмыс кезінде шатасады, теориялық түсініктерді өмірлік мысалдармен байланыстыруда қиналады. ЖИ құралдары: •ChatGPT — Айжанның рефлексиялық жазбасын талдау арқылы оқу стилін анықтау (визуалды қабылдау басым). •Google Forms + Gemini — шағын сауалнама арқылы пәнге деген уәж деңгейін бағалау. •Canva Magic Write — жеке жетістік картасын автоматты генерациялау. Нәтиже: Айжанның басты қиындықтары – кеңістіктік ойлау мен оқу стратегияларының жеткіліксіздігі.Күшті жағы – бейнелер мен визуалды материалдар арқылы тез қабылдау.

Сүйемелдеу жоспары (қолдау шаралары) Мақсат Іс-әрекет Мерзім Жауапты ЖИ қолдану Географиялық картамен жұмыс дағдысын дамыту

#4 слайд
Сүйемелдеу жоспары (қолдау шаралары) Мақсат Іс-әрекет Мерзім Жауапты ЖИ қолдану Географиялық картамен жұмыс дағдысын дамыту Google Earth пен AI Quizlet арқылы интерактивті жаттығулар 2 апта Мұғалім Автоматты тест генерациясы Танымдық уәжді арттыру ChatGPT көмегімен "Менің туған жерімнің климаты" атты шағын жобаны дайындау 3 апта Оқушы, мұғалім Идея мен мәтінді түзету Өзін-өзі бағалау дағдысын қалыптастыру ЖИ көмегімен рефлексиялық күнделік жүргізу (мысалы, Notion + Copilot) 1 ай Психолог, оқушы Рефлексияға арналған шаблон генерациясы

4 слайд

Сүйемелдеу жоспары (қолдау шаралары) Мақсат Іс-әрекет Мерзім Жауапты ЖИ қолдану Географиялық картамен жұмыс дағдысын дамыту Google Earth пен AI Quizlet арқылы интерактивті жаттығулар 2 апта Мұғалім Автоматты тест генерациясы Танымдық уәжді арттыру ChatGPT көмегімен "Менің туған жерімнің климаты" атты шағын жобаны дайындау 3 апта Оқушы, мұғалім Идея мен мәтінді түзету Өзін-өзі бағалау дағдысын қалыптастыру ЖИ көмегімен рефлексиялық күнделік жүргізу (мысалы, Notion + Copilot) 1 ай Психолог, оқушы Рефлексияға арналған шаблон генерациясы

ЖИ қолдану этикасы және қауіпсіздік Оқушының жеке деректерін жарияламау (атауы, бағасы, логині). ЖИ ұсыныстары мұғалім шеші

#5 слайд
ЖИ қолдану этикасы және қауіпсіздік Оқушының жеке деректерін жарияламау (атауы, бағасы, логині). ЖИ ұсыныстары мұғалім шешімін алмастырмайды, тек қолдау құралы ретінде пайдаланылады. Барлық талдау нәтижесі тек педагогикалық мақсатта қолданылады. Ақпарат көзі: OpenAI, Google AI, Canva Education нұсқасы.

5 слайд

ЖИ қолдану этикасы және қауіпсіздік Оқушының жеке деректерін жарияламау (атауы, бағасы, логині). ЖИ ұсыныстары мұғалім шешімін алмастырмайды, тек қолдау құралы ретінде пайдаланылады. Барлық талдау нәтижесі тек педагогикалық мақсатта қолданылады. Ақпарат көзі: OpenAI, Google AI, Canva Education нұсқасы.

Қорытынды ЖИ технологиялары география сабағында: ○оқушылардың оқу уәжін арттыруға, ○деректерді талдау қабілетін дамытуға, ○же

#6 слайд
Қорытынды ЖИ технологиялары география сабағында: ○оқушылардың оқу уәжін арттыруға, ○деректерді талдау қабілетін дамытуға, ○жеке оқу траекториясын құруға көмектеседі. Сүйемелдеу жоспары – мұғалім, оқушы және ЖИ арасындағы ынтымақтастық алаңы.

6 слайд

Қорытынды ЖИ технологиялары география сабағында: ○оқушылардың оқу уәжін арттыруға, ○деректерді талдау қабілетін дамытуға, ○жеке оқу траекториясын құруға көмектеседі. Сүйемелдеу жоспары – мұғалім, оқушы және ЖИ арасындағы ынтымақтастық алаңы.

Файл форматы:
pptx
07.12.2025
9
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі