География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жоспары
География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жоспары

#1 слайд
География сабағында
оқушыларды ЖИ
көмегімен
психологиялық-
педагогикалық
сүйемелдеу жоспары
Түркістан облысы, Түркістан қаласы
«Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ
География пәні мұғалімі
Турешова Куралай Жусуповна
1 слайд
География сабағында оқушыларды ЖИ көмегімен психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу жоспары Түркістан облысы, Түркістан қаласы «Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ География пәні мұғалімі Турешова Куралай Жусуповна
#2 слайд
Кіріспе –
Мақсат пен
негіздеме!
Мақсаты:
География пәнінде оқушының оқу
мотивациясын, қызығушылығын
және өзіндік оқу қабілеттерін
арттыру үшін ЖИ көмегімен
сүйемелдеу жоспарын әзірлеу.
Негіздеме:
Кейбір оқушылар күрделі
тақырыптарда (мысалы, атмосфера
айналымы, гидросфера т.б.)
теорияны жаттап алуға бейім, бірақ
оны өмірмен байланыстыру қиындық
тудырады. Бұл — танымдық уәждің
төмендеуіне әкелуі мүмкін.
2 слайд
Кіріспе – Мақсат пен негіздеме! Мақсаты: География пәнінде оқушының оқу мотивациясын, қызығушылығын және өзіндік оқу қабілеттерін арттыру үшін ЖИ көмегімен сүйемелдеу жоспарын әзірлеу. Негіздеме: Кейбір оқушылар күрделі тақырыптарда (мысалы, атмосфера айналымы, гидросфера т.б.) теорияны жаттап алуға бейім, бірақ оны өмірмен байланыстыру қиындық тудырады. Бұл — танымдық уәждің төмендеуіне әкелуі мүмкін.
#3 слайд
Оқушыға талдау (ЖИ көмегімен
анықтау)
Шартты оқушы:
Айжан, 7-сынып оқушысы. Географияны ұнатады, бірақ картамен
жұмыс кезінде шатасады, теориялық түсініктерді өмірлік мысалдармен
байланыстыруда қиналады.
ЖИ құралдары:
•ChatGPT — Айжанның рефлексиялық жазбасын талдау арқылы оқу
стилін анықтау (визуалды қабылдау басым).
•Google Forms + Gemini — шағын сауалнама арқылы пәнге деген уәж
деңгейін бағалау.
•Canva Magic Write — жеке жетістік картасын автоматты
генерациялау.
Нәтиже:
Айжанның басты қиындықтары – кеңістіктік ойлау мен оқу
стратегияларының жеткіліксіздігі.Күшті жағы – бейнелер мен
визуалды материалдар арқылы тез қабылдау.
3 слайд
Оқушыға талдау (ЖИ көмегімен анықтау) Шартты оқушы: Айжан, 7-сынып оқушысы. Географияны ұнатады, бірақ картамен жұмыс кезінде шатасады, теориялық түсініктерді өмірлік мысалдармен байланыстыруда қиналады. ЖИ құралдары: •ChatGPT — Айжанның рефлексиялық жазбасын талдау арқылы оқу стилін анықтау (визуалды қабылдау басым). •Google Forms + Gemini — шағын сауалнама арқылы пәнге деген уәж деңгейін бағалау. •Canva Magic Write — жеке жетістік картасын автоматты генерациялау. Нәтиже: Айжанның басты қиындықтары – кеңістіктік ойлау мен оқу стратегияларының жеткіліксіздігі.Күшті жағы – бейнелер мен визуалды материалдар арқылы тез қабылдау.
#4 слайд
Сүйемелдеу жоспары (қолдау
шаралары)
Мақсат Іс-әрекет Мерзім Жауапты ЖИ қолдану
Географиялық
картамен
жұмыс
дағдысын
дамыту
Google Earth пен AI Quizlet
арқылы интерактивті
жаттығулар
2 апта Мұғалім
Автоматты тест
генерациясы
Танымдық
уәжді арттыру
ChatGPT көмегімен "Менің
туған жерімнің климаты"
атты шағын жобаны
дайындау
3 апта
Оқушы,
мұғалім
Идея мен
мәтінді түзету
Өзін-өзі бағалау
дағдысын
қалыптастыру
ЖИ көмегімен
рефлексиялық күнделік
жүргізу (мысалы, Notion
+ Copilot)
1 ай
Психолог,
оқушы
Рефлексияға
арналған
шаблон
генерациясы
4 слайд
Сүйемелдеу жоспары (қолдау шаралары) Мақсат Іс-әрекет Мерзім Жауапты ЖИ қолдану Географиялық картамен жұмыс дағдысын дамыту Google Earth пен AI Quizlet арқылы интерактивті жаттығулар 2 апта Мұғалім Автоматты тест генерациясы Танымдық уәжді арттыру ChatGPT көмегімен "Менің туған жерімнің климаты" атты шағын жобаны дайындау 3 апта Оқушы, мұғалім Идея мен мәтінді түзету Өзін-өзі бағалау дағдысын қалыптастыру ЖИ көмегімен рефлексиялық күнделік жүргізу (мысалы, Notion + Copilot) 1 ай Психолог, оқушы Рефлексияға арналған шаблон генерациясы
#5 слайд
ЖИ қолдану этикасы және
қауіпсіздік
Оқушының жеке
деректерін
жарияламау (атауы,
бағасы, логині).
ЖИ ұсыныстары
мұғалім шешімін
алмастырмайды, тек
қолдау құралы
ретінде
пайдаланылады.
Барлық талдау
нәтижесі тек
педагогикалық
мақсатта
қолданылады.
Ақпарат көзі:
OpenAI, Google AI,
Canva Education
нұсқасы.
5 слайд
ЖИ қолдану этикасы және қауіпсіздік Оқушының жеке деректерін жарияламау (атауы, бағасы, логині). ЖИ ұсыныстары мұғалім шешімін алмастырмайды, тек қолдау құралы ретінде пайдаланылады. Барлық талдау нәтижесі тек педагогикалық мақсатта қолданылады. Ақпарат көзі: OpenAI, Google AI, Canva Education нұсқасы.
#6 слайд
Қорытынды
ЖИ технологиялары география
сабағында:
○оқушылардың оқу уәжін
арттыруға,
○деректерді талдау қабілетін
дамытуға,
○жеке оқу траекториясын құруға
көмектеседі.
Сүйемелдеу жоспары – мұғалім,
оқушы және ЖИ арасындағы
ынтымақтастық алаңы.
6 слайд
Қорытынды ЖИ технологиялары география сабағында: ○оқушылардың оқу уәжін арттыруға, ○деректерді талдау қабілетін дамытуға, ○жеке оқу траекториясын құруға көмектеседі. Сүйемелдеу жоспары – мұғалім, оқушы және ЖИ арасындағы ынтымақтастық алаңы.
шағым қалдыра аласыз













