Геометриялық фигуралар 1 сынып
Геометриялық фигуралар 1 сынып

#1 слайд
1. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны - он.
Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін?
2. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді.
Барлығы неше балық болды?
3. Аулада тұрған әртүрлі көліктердің (жеңіл машина, мотоцикл, велосипед)
дөңгелектерінің саны - он болады. Аулада неше жеңіл машина, мотоцикл,
велосипед тұр?
«Ұрылар мен кемпір» ертегі есеп. Ертеде байлардың есігінде жүріп күн
кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып ел жайлауға
көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар
келеді. Кемпір:-«Бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алмақ болған
екен, мен де бұларды алдайын», - деп ойлайды. Сөйтіп жалман –жан бір
шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты:
Сапырып-сапырып Арманға бер,
Құйып-құйып Алмасқа бер,
Есіктегі екеуге бер,
Төрдегі төртеуге бер,
Өзің іште маған бер», - деген екен. Мұны естіген ұрылар:-«Қой мұнымыз
болмас үй» толы кісі, әрі бізден екі есе көп, кетейік», - деп кетіп қалыпты.
Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйде адам
нешеу?
Геометриялық
фигуралар бөлімі
бойынша
панорамалық
сабақ
1 слайд
1. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны - он. Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін? 2. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды? 3. Аулада тұрған әртүрлі көліктердің (жеңіл машина, мотоцикл, велосипед) дөңгелектерінің саны - он болады. Аулада неше жеңіл машина, мотоцикл, велосипед тұр? «Ұрылар мен кемпір» ертегі есеп. Ертеде байлардың есігінде жүріп күн кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып ел жайлауға көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келеді. Кемпір:-«Бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алмақ болған екен, мен де бұларды алдайын», - деп ойлайды. Сөйтіп жалман –жан бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты: Сапырып-сапырып Арманға бер, Құйып-құйып Алмасқа бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер, Өзің іште маған бер», - деген екен. Мұны естіген ұрылар:-«Қой мұнымыз болмас үй» толы кісі, әрі бізден екі есе көп, кетейік», - деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйде адам нешеу? Геометриялық фигуралар бөлімі бойынша панорамалық сабақ
#2 слайд
Сабақтың мақсаты:
1.3.2.1 түзу, тұйықталған және
тұйықталмаған және қисық, сынық
сызықты жазықтықта / қарапайым жазық
геометриялық фигураларды (үшбұрыш,
төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу
1.3.2.3 жазық фигуралардың моделдерінен
және бөліктерінен композиция құрастыру
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта / қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу 1.3.2.3 жазық фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру
#3 слайд
1. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны - он.
Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін?
2. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді.
Барлығы неше балық болды?
3. Аулада тұрған әртүрлі көліктердің (жеңіл машина, мотоцикл, велосипед)
дөңгелектерінің саны - он болады. Аулада неше жеңіл машина, мотоцикл,
велосипед тұр?
«Ұрылар мен кемпір» ертегі есеп. Ертеде байлардың есігінде жүріп күн
кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып ел жайлауға
көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар
келеді. Кемпір:-«Бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алмақ болған
екен, мен де бұларды алдайын», - деп ойлайды. Сөйтіп жалман –жан бір
шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты:
Сапырып-сапырып Арманға бер,
Құйып-құйып Алмасқа бер,
Есіктегі екеуге бер,
Төрдегі төртеуге бер,
Өзің іште маған бер», - деген екен. Мұны естіген ұрылар:-«Қой мұнымыз
болмас үй» толы кісі, әрі бізден екі есе көп, кетейік», - деп кетіп қалыпты.
Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйде адам
нешеу?
Математикада әлемді суреттеу,
модельдеу және түсіну тәсілі ретінде
қабылдауға арналған тапсырмалар
жүйесі.
1.Тапсырма.
Геометриялық фигураларды
модельдеу (жазық,көлемді)
Дескриптор
-берілген ресурстардан жазықтағы
фигураларды модельдейді және
жазық фигурадан көлемді фигураны
жасай алады;
3 слайд
1. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны - он. Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін? 2. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды? 3. Аулада тұрған әртүрлі көліктердің (жеңіл машина, мотоцикл, велосипед) дөңгелектерінің саны - он болады. Аулада неше жеңіл машина, мотоцикл, велосипед тұр? «Ұрылар мен кемпір» ертегі есеп. Ертеде байлардың есігінде жүріп күн кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып ел жайлауға көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келеді. Кемпір:-«Бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алмақ болған екен, мен де бұларды алдайын», - деп ойлайды. Сөйтіп жалман –жан бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты: Сапырып-сапырып Арманға бер, Құйып-құйып Алмасқа бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер, Өзің іште маған бер», - деген екен. Мұны естіген ұрылар:-«Қой мұнымыз болмас үй» толы кісі, әрі бізден екі есе көп, кетейік», - деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйде адам нешеу? Математикада әлемді суреттеу, модельдеу және түсіну тәсілі ретінде қабылдауға арналған тапсырмалар жүйесі. 1.Тапсырма. Геометриялық фигураларды модельдеу (жазық,көлемді) Дескриптор -берілген ресурстардан жазықтағы фигураларды модельдейді және жазық фигурадан көлемді фигураны жасай алады;
#4 слайд
1. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны - он.
Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін?
2. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді.
Барлығы неше балық болды?
3. Аулада тұрған әртүрлі көліктердің (жеңіл машина, мотоцикл, велосипед)
дөңгелектерінің саны - он болады. Аулада неше жеңіл машина, мотоцикл,
велосипед тұр?
«Ұрылар мен кемпір» ертегі есеп. Ертеде байлардың есігінде жүріп күн
кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып ел жайлауға
көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар
келеді. Кемпір:-«Бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алмақ болған
екен, мен де бұларды алдайын», - деп ойлайды. Сөйтіп жалман –жан бір
шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты:
Сапырып-сапырып Арманға бер,
Құйып-құйып Алмасқа бер,
Есіктегі екеуге бер,
Төрдегі төртеуге бер,
Өзің іште маған бер», - деген екен. Мұны естіген ұрылар:-«Қой мұнымыз
болмас үй» толы кісі, әрі бізден екі есе көп, кетейік», - деп кетіп қалыпты.
Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйде адам
нешеу?
2.Тапсырма.
Тұйықталған және тұйықталмаған
сызық түрлерін практика түрінде
жіппен сызып көрсету.
Дескриптор
-берілген жіптерден тұйықталған және
тұйықталмаған сызықтарды жасай
алады.
4 слайд
1. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны - он. Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін? 2. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды? 3. Аулада тұрған әртүрлі көліктердің (жеңіл машина, мотоцикл, велосипед) дөңгелектерінің саны - он болады. Аулада неше жеңіл машина, мотоцикл, велосипед тұр? «Ұрылар мен кемпір» ертегі есеп. Ертеде байлардың есігінде жүріп күн кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып ел жайлауға көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келеді. Кемпір:-«Бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алмақ болған екен, мен де бұларды алдайын», - деп ойлайды. Сөйтіп жалман –жан бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты: Сапырып-сапырып Арманға бер, Құйып-құйып Алмасқа бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер, Өзің іште маған бер», - деген екен. Мұны естіген ұрылар:-«Қой мұнымыз болмас үй» толы кісі, әрі бізден екі есе көп, кетейік», - деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйде адам нешеу? 2.Тапсырма. Тұйықталған және тұйықталмаған сызық түрлерін практика түрінде жіппен сызып көрсету. Дескриптор -берілген жіптерден тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды жасай алады.
#5 слайд
Жазық фигураларды модельдеу
5 слайд
Жазық фигураларды модельдеу
#6 слайд
Жазық фигурадан көлемді фигура жасау
6 слайд
Жазық фигурадан көлемді фигура жасау
#7 слайд
7 слайд
шағым қалдыра аласыз













