геометриялық пішіндер.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шатты қ шеңбері
Сәлем деймін достарға
Сәлем деймін құстарға.
Сәлем деймін құрдасқа,
Сәлем деймін ұстаздарға.
1 слайд
Шатты қ шеңбері Сәлем деймін достарға Сәлем деймін құстарға. Сәлем деймін құрдасқа, Сәлем деймін ұстаздарға.
2 слайд
•
Қазір жылдың қай мезгілі?
•
-Қазір жылдың күз мезгілі.
•
-Күз мезгілінде неше ай бар?
•
-Күз мезгілінде үш ай бар? Қыркүйек. Қазан . Қараша.
•
-Күз мезгілінің ерекшеліктерін атап жіберейікші?
•
Күн салқындайды, ағаштан жапырақтар сарғаяды, құстар жылы
жаққа ұшып кетеді.
2 слайд
• Қазір жылдың қай мезгілі? • -Қазір жылдың күз мезгілі. • -Күз мезгілінде неше ай бар? • -Күз мезгілінде үш ай бар? Қыркүйек. Қазан . Қараша. • -Күз мезгілінің ерекшеліктерін атап жіберейікші? • Күн салқындайды, ағаштан жапырақтар сарғаяды, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Қайталау.
Сиқырлы пішіндер
4 слайд
Қайталау. Сиқырлы пішіндер
5 слайд
1.Дөңгелектің тапсырмасы
« Ұқсасын табу»
(тақтаға пішіндердің суреттері ілінеді. Балалар бір суреттен
алып пішіндердің астына жабыстырады. Мысалы: алма
адөңгелектің астына, ал пирамида ұшбұрыштың астына,
теледидар төртбұрыштың астына)
5 слайд
1.Дөңгелектің тапсырмасы « Ұқсасын табу» (тақтаға пішіндердің суреттері ілінеді. Балалар бір суреттен алып пішіндердің астына жабыстырады. Мысалы: алма адөңгелектің астына, ал пирамида ұшбұрыштың астына, теледидар төртбұрыштың астына)
6 слайд
2.Шаршының тапсырмасы
•
Дидактикалық ойын:
•
«Сұрақ-жауап»
Мақсаты: Балалардың санды есту және
оны цифрмен көрсету дағдысын
қалыптастыру.
Көрнекіліктер: Әр баланың алдында 1-ден
10-ға дейін цифрлар.
1. кемпірқосақта неше түс бар? (7)
2. бағдаршамда неше көз бар? (3)
3. қолғапта неше саусақ бар? (5)
4. адамда қанша көз бар? (2)
5. жұлдыздың неше бұрышы бар? (5)
6. аспанда неше күн бар? (1)
7. бір жылда неше ай бар? (12)
8. бір аптада неше күн бар? (7)
9. адамда қанша саусақ бар? (10)
•
6 слайд
2.Шаршының тапсырмасы • Дидактикалық ойын: • «Сұрақ-жауап» Мақсаты: Балалардың санды есту және оны цифрмен көрсету дағдысын қалыптастыру. Көрнекіліктер: Әр баланың алдында 1-ден 10-ға дейін цифрлар. 1. кемпірқосақта неше түс бар? (7) 2. бағдаршамда неше көз бар? (3) 3. қолғапта неше саусақ бар? (5) 4. адамда қанша көз бар? (2) 5. жұлдыздың неше бұрышы бар? (5) 6. аспанда неше күн бар? (1) 7. бір жылда неше ай бар? (12) 8. бір аптада неше күн бар? (7) 9. адамда қанша саусақ бар? (10) •
7 слайд
3.Тіктөртбұрыштың тапсырмасы
7 слайд
3.Тіктөртбұрыштың тапсырмасы
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Сергіту сәті.
9 слайд
Сергіту сәті.
10 слайд
Санамақ айту.
Жалғыз саусақ тіптіде,
Ұстай алмас жіптіде.
Екі саусақ бірікті,
Ине қолға ілікті.
Үш саусағым орамды,
Жүгіртеді қаламды.
Өнерлі екен он саусақ
Қала салсақ, жол салсақ. 4.Сопақшаның тапсырмасы . тапсырмасы
10 слайд
Санамақ айту. Жалғыз саусақ тіптіде, Ұстай алмас жіптіде. Екі саусақ бірікті, Ине қолға ілікті. Үш саусағым орамды, Жүгіртеді қаламды. Өнерлі екен он саусақ Қала салсақ, жол салсақ. 4.Сопақшаның тапсырмасы . тапсырмасы
11 слайд
5.Үшбұрыштың тапсырмасы
Топтық жұмыс
”Пішіндерден әр түрлі заттарды құрастыру”
11 слайд
5.Үшбұрыштың тапсырмасы Топтық жұмыс ”Пішіндерден әр түрлі заттарды құрастыру”
12 слайд
6.Жұлдыздың тапсырмасы
Логикалық тапсырма “Кім тапқыр”
Табақта бір алма,
Қолымда екі алма.
Барлығын қосқанда,
Шығады неше алма ?
Үш алмұрттын біреуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі,
Өз қолыңда қалады?
12 слайд
6.Жұлдыздың тапсырмасы Логикалық тапсырма “Кім тапқыр” Табақта бір алма, Қолымда екі алма. Барлығын қосқанда, Шығады неше алма ? Үш алмұрттын біреуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады?
13 слайд
Ақ балапан,
Сары балапан.
Шұбар балапан,
Қара балапан.
Барлығы неше балапан?
Ағашта екі торғай бар еді,
оның біреуі ұшып кетті.
Ағашта неше торғай қалды?
13 слайд
Ақ балапан, Сары балапан. Шұбар балапан, Қара балапан. Барлығы неше балапан? Ағашта екі торғай бар еді, оның біреуі ұшып кетті. Ағашта неше торғай қалды?
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ !
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !