Материалдар / Геометриялық пішіндер, 1-ден 10-ға дейінгі сандар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Геометриялық пішіндер, 1-ден 10-ға дейінгі сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды даярлық тобы, ойынның 3 түрі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2020
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Арзекулова Роза Ширенбаевна Нұр-Сұлтан қаласы МҚҚК № 63 «Әсем-Ай» балабақшасы Тәрбиеші «Бала жас болғандықтан ғана ойнамайд

1 слайд
Арзекулова Роза Ширенбаевна Нұр-Сұлтан қаласы МҚҚК № 63 «Әсем-Ай» балабақшасы Тәрбиеші «Бала жас болғандықтан ғана ойнамайды, балалықтың өзі оған ойнау үшін, яғни жаттығу арқылы өмірде қажетті дағдыларды игеру үшін берілген» Н. К. Крупская Білім саласы : таным Б өлімі : қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы : геометриялық пішіндер, 1ден онға дейінгі сандарды қайталау. Мақсаты : пішіндерден заттарды құрастыру, санмен затты сәйкестендіру

1 слайд

Арзекулова Роза Ширенбаевна Нұр-Сұлтан қаласы МҚҚК № 63 «Әсем-Ай» балабақшасы Тәрбиеші «Бала жас болғандықтан ғана ойнамайды, балалықтың өзі оған ойнау үшін, яғни жаттығу арқылы өмірде қажетті дағдыларды игеру үшін берілген» Н. К. Крупская Білім саласы : таным Б өлімі : қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы : геометриялық пішіндер, 1ден онға дейінгі сандарды қайталау. Мақсаты : пішіндерден заттарды құрастыру, санмен затты сәйкестендіру

Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын : «Неше зат ? » Құрылымдалған ойын : «Санау таяқшаларынан зат кескінін құрастыру» Ер

2 слайд
Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын : «Неше зат ? » Құрылымдалған ойын : «Санау таяқшаларынан зат кескінін құрастыру» Еркін ойын : «Күлгін ормандағы пішіндер» Балалар суреттегі заттарды санап, керекті санды тиісті шаршының ішіне жазды. Балалар өздері таңдаған материалмен тақырып бойынша жұмыс жасады. Санау таяқшаларынан үлгі бойынша көптеген заттарды құрастырды Балалар ұсынылған пішіндерден, өз қиялдарынан түрлі заттарды құрастырды.

2 слайд

Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын : «Неше зат ? » Құрылымдалған ойын : «Санау таяқшаларынан зат кескінін құрастыру» Еркін ойын : «Күлгін ормандағы пішіндер» Балалар суреттегі заттарды санап, керекті санды тиісті шаршының ішіне жазды. Балалар өздері таңдаған материалмен тақырып бойынша жұмыс жасады. Санау таяқшаларынан үлгі бойынша көптеген заттарды құрастырды Балалар ұсынылған пішіндерден, өз қиялдарынан түрлі заттарды құрастырды.

ТттттТ қы енгшТәрбиеші жетекшілігімен жүргізілген ойын : «Неше зат ? » Ойынның мүмкіндігі : Балалар затты санап, жазу машығын

3 слайд
ТттттТ қы енгшТәрбиеші жетекшілігімен жүргізілген ойын : «Неше зат ? » Ойынның мүмкіндігі : Балалар затты санап, жазу машығын қалыптастырады. Ұсақ қол моторикасы мен логикалық ойлауы дамиды. Қорытынды : бұл ойынды мейлінше көбірек қолданып отырса балалар санның жазылуын тез үйренеді және есінде сақтайды. Құрылымдалған ойын : «Санау таяқшаларынан зат кескінін құрастыру» Ойынның мүмкіндігі : Балаларда өзі таңдаған материалымен қалаған пішінін жасауға мүмкіндік болды. Қорытынды : баланың ой-қиялынан туындаған түрлі пішіндерді жасап көруге жағдаят жарату – логикалық ойлау қабілетін арттырады. Еркін ойын : «К үлгін ормандағы ғажайып пішіндер» Ойынның мүмкіндігі : Балалар бір- бірлерімен тығыз қарым –қатынаста болуы. Қорытынды : балалар өз ара пікір алмасуларына, коммуникативті дағдылар мен командада жұмыс жасау қабілетін жетілдіруге мүмкіндік беріледі.

3 слайд

ТттттТ қы енгшТәрбиеші жетекшілігімен жүргізілген ойын : «Неше зат ? » Ойынның мүмкіндігі : Балалар затты санап, жазу машығын қалыптастырады. Ұсақ қол моторикасы мен логикалық ойлауы дамиды. Қорытынды : бұл ойынды мейлінше көбірек қолданып отырса балалар санның жазылуын тез үйренеді және есінде сақтайды. Құрылымдалған ойын : «Санау таяқшаларынан зат кескінін құрастыру» Ойынның мүмкіндігі : Балаларда өзі таңдаған материалымен қалаған пішінін жасауға мүмкіндік болды. Қорытынды : баланың ой-қиялынан туындаған түрлі пішіндерді жасап көруге жағдаят жарату – логикалық ойлау қабілетін арттырады. Еркін ойын : «К үлгін ормандағы ғажайып пішіндер» Ойынның мүмкіндігі : Балалар бір- бірлерімен тығыз қарым –қатынаста болуы. Қорытынды : балалар өз ара пікір алмасуларына, коммуникативті дағдылар мен командада жұмыс жасау қабілетін жетілдіруге мүмкіндік беріледі.