Геометриялық пішіндер, 1-ден 10-ға дейінгі сандар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Арзекулова Роза Ширенбаевна
Нұр-Сұлтан қаласы МҚҚК
№ 63 «Әсем-Ай» балабақшасы
Тәрбиеші
«Бала жас болғандықтан ғана ойнамайды, балалықтың өзі оған ойнау үшін, яғни жаттығу
арқылы өмірде қажетті дағдыларды игеру үшін берілген»
Н. К. Крупская
Білім саласы : таным
Б өлімі : қарапайым математикалық ұғымдарды
қалыптастыру
Тақырыбы : геометриялық пішіндер, 1ден онға дейінгі
сандарды қайталау.
Мақсаты : пішіндерден заттарды құрастыру, санмен
затты сәйкестендіру
1 слайд
Арзекулова Роза Ширенбаевна Нұр-Сұлтан қаласы МҚҚК № 63 «Әсем-Ай» балабақшасы Тәрбиеші «Бала жас болғандықтан ғана ойнамайды, балалықтың өзі оған ойнау үшін, яғни жаттығу арқылы өмірде қажетті дағдыларды игеру үшін берілген» Н. К. Крупская Білім саласы : таным Б өлімі : қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы : геометриялық пішіндер, 1ден онға дейінгі сандарды қайталау. Мақсаты : пішіндерден заттарды құрастыру, санмен затты сәйкестендіру
2 слайд
Педагог жетекшілігімен
жүргізілетін ойын :
«Неше зат ? » Құрылымдалған ойын :
«Санау таяқшаларынан зат
кескінін құрастыру» Еркін ойын :
«Күлгін ормандағы
пішіндер»
Балалар суреттегі заттарды
санап, керекті санды тиісті
шаршының ішіне жазды. Балалар өздері таңдаған
материалмен тақырып
бойынша жұмыс жасады.
Санау таяқшаларынан үлгі
бойынша көптеген
заттарды құрастырды Балалар ұсынылған
пішіндерден, өз
қиялдарынан түрлі
заттарды құрастырды.
2 слайд
Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын : «Неше зат ? » Құрылымдалған ойын : «Санау таяқшаларынан зат кескінін құрастыру» Еркін ойын : «Күлгін ормандағы пішіндер» Балалар суреттегі заттарды санап, керекті санды тиісті шаршының ішіне жазды. Балалар өздері таңдаған материалмен тақырып бойынша жұмыс жасады. Санау таяқшаларынан үлгі бойынша көптеген заттарды құрастырды Балалар ұсынылған пішіндерден, өз қиялдарынан түрлі заттарды құрастырды.
3 слайд
ТттттТ қы енгшТәрбиеші жетекшілігімен
жүргізілген ойын : «Неше
зат ? »
Ойынның мүмкіндігі :
Балалар затты санап, жазу
машығын
қалыптастырады. Ұсақ
қол моторикасы мен
логикалық ойлауы
дамиды.
Қорытынды : бұл ойынды
мейлінше көбірек
қолданып отырса балалар
санның жазылуын тез
үйренеді және есінде
сақтайды. Құрылымдалған ойын :
«Санау таяқшаларынан
зат кескінін құрастыру»
Ойынның мүмкіндігі :
Балаларда өзі таңдаған
материалымен қалаған
пішінін жасауға
мүмкіндік болды.
Қорытынды : баланың
ой-қиялынан туындаған
түрлі пішіндерді жасап
көруге жағдаят жарату –
логикалық ойлау
қабілетін арттырады. Еркін ойын :
«К үлгін ормандағы
ғажайып пішіндер»
Ойынның
мүмкіндігі : Балалар бір-
бірлерімен тығыз қарым
–қатынаста болуы.
Қорытынды : балалар өз
ара пікір алмасуларына,
коммуникативті
дағдылар мен командада
жұмыс жасау қабілетін
жетілдіруге мүмкіндік
беріледі.
3 слайд
ТттттТ қы енгшТәрбиеші жетекшілігімен жүргізілген ойын : «Неше зат ? » Ойынның мүмкіндігі : Балалар затты санап, жазу машығын қалыптастырады. Ұсақ қол моторикасы мен логикалық ойлауы дамиды. Қорытынды : бұл ойынды мейлінше көбірек қолданып отырса балалар санның жазылуын тез үйренеді және есінде сақтайды. Құрылымдалған ойын : «Санау таяқшаларынан зат кескінін құрастыру» Ойынның мүмкіндігі : Балаларда өзі таңдаған материалымен қалаған пішінін жасауға мүмкіндік болды. Қорытынды : баланың ой-қиялынан туындаған түрлі пішіндерді жасап көруге жағдаят жарату – логикалық ойлау қабілетін арттырады. Еркін ойын : «К үлгін ормандағы ғажайып пішіндер» Ойынның мүмкіндігі : Балалар бір- бірлерімен тығыз қарым –қатынаста болуы. Қорытынды : балалар өз ара пікір алмасуларына, коммуникативті дағдылар мен командада жұмыс жасау қабілетін жетілдіруге мүмкіндік беріледі.