Материалдар / Гидросфера
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гидросфера

Материал туралы қысқаша түсінік
Гидросфера
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
294
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жаратылыста ну 5 сынып

1 слайд
Жаратылыста ну 5 сынып

Сендермен кездескеніме өте қуаныштымын!

2 слайд
Сендермен кездескеніме өте қуаныштымын!

Ал, қане, топтарға бөлінейік!

3 слайд
Ал, қане, топтарға бөлінейік!

Адам өміріне қажетті 5 жағдай: Ауа Жарық Жылу СуТағам

4 слайд
Адам өміріне қажетті 5 жағдай: Ауа Жарық Жылу СуТағам

Жұмбақ Жылт-жылт етеді, жылғалардан өтеді.

5 слайд
Жұмбақ Жылт-жылт етеді, жылғалардан өтеді.

-Гидросфера Жердің су . қабығы

6 слайд
-Гидросфера Жердің су . қабығы

Өмірдің қайнар көзі мен тіршілік көзі ретінде су туралы оқушылардың білімін қалыптастыру, экологиялық білім мен тәрбие

7 слайд
Өмірдің қайнар көзі мен тіршілік көзі ретінде су туралы оқушылардың білімін қалыптастыру, экологиялық білім мен тәрбие беру. Мақсаты: Өз бетімен білім алуға, ізденімпаздыққа, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрете отырып, ой-өрісін дамыту.

Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылар тақырыпты өз беттерімен меңгереді. 2. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнайды. 3. Шығармашылық

8 слайд
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылар тақырыпты өз беттерімен меңгереді. 2. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнайды. 3. Шығармашылық және ойлау қабілеттері артады.

Топтық жұмыс: “ Бәріміз - біріміз үшін, біріміз- бәріміз үшін!”

9 слайд
Топтық жұмыс: “ Бәріміз - біріміз үшін, біріміз- бәріміз үшін!”

Топтық жұмысқа қойылатын талаптар: 1. Топтық жұмысты 15 минутта аяқтау. 2. Топ мүшелері түгел жұмыс жасауы керек. 3. Ес кар

10 слайд
Топтық жұмысқа қойылатын талаптар: 1. Топтық жұмысты 15 минутта аяқтау. 2. Топ мүшелері түгел жұмыс жасауы керек. 3. Ес картасында оқулық мазмұныныдағы мәліметтер болуы керек.

Галлереяға саяхат

11 слайд
Галлереяға саяхат

Б о й с е р г і т і п а л а й ы қ !Көздеріңді жұмып 60-қа дейін санаңдар. Санап болған соң көздеріңді ашып

12 слайд
Б о й с е р г і т і п а л а й ы қ !Көздеріңді жұмып 60-қа дейін санаңдар. Санап болған соң көздеріңді ашып, қолдарыңды көтеріп отырыңдар.

Гидросфера –жердің су қабығы. ( грек сөзінен аударсақ гидро – су) Сөздік жұмыс:

13 слайд
Гидросфера –жердің су қабығы. ( грек сөзінен аударсақ гидро – су) Сөздік жұмыс:

1 литр теңіз суының құрамында 35 грамм тұз болады . Ішуге жарамды суда тұздың мөлшері 1 грамнан аз болуы керек. Есіңде сақ

14 слайд
1 литр теңіз суының құрамында 35 грамм тұз болады . Ішуге жарамды суда тұздың мөлшері 1 грамнан аз болуы керек. Есіңде сақта!

- Емдік сулардың шығып жатқан жерін арасан деп атайды.Қазақстанда Сарыағаш, Алмаарасан, Қапаларасан, Барлықараса

15 слайд
- Емдік сулардың шығып жатқан жерін арасан деп атайды.Қазақстанда Сарыағаш, Алмаарасан, Қапаларасан, Барлықарасан, Жаркентарасан, т.б. емдік-санаторийлі кешендері орналасқан. -Грек мифологиясында су құдайын Посейдон деп атаған. Римдіктер Нептун деп атаған. Ал, қазақтар ше? Мұны білесің бе?

Табиғаттағы су айналымы

16 слайд
Табиғаттағы су айналымы

Үйге тапсырма:  Оқулықтағы мәтінді оқу  Суды ластаушы көздер (эссе жазу)  Қазақстандағы курортты- санаторийлер туралы мәлім

17 слайд
Үйге тапсырма:  Оқулықтағы мәтінді оқу  Суды ластаушы көздер (эссе жазу)  Қазақстандағы курортты- санаторийлер туралы мәліметтер жинап келу.

Кері байланыс : Не үйрендім? Не үйренгім келеді?

18 слайд
Кері байланыс : Не үйрендім? Не үйренгім келеді?

19 слайд

20 слайд

21 слайд

22 слайд

23 слайд

24 слайд

25 слайд

26 слайд

Келесі кездескенше!

27 слайд
Келесі кездескенше!