Гидросфера
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
LOGO
Гидросфера және
дүниежүзілік су ресурстары.
Су айналымы
1 слайд
LOGO Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. Су айналымы
2 слайд
Сәйкестік тесті.
1. Жер қабаттарын анықтау.
Литосфера А. Ауа қабаты
Гидросера Ә. Тас қабаты
Атмосфера Б. Тіршілік қабаты
Биосфера В. Су қабығы
2. Атмосфера қабаттарының биіктігін табыңыз?
Стратосфера А.80 шқ жоғары
Тропосфера Ә. 80 шқ
Мезосфера Б. 55шқ
Термосфера В. 20 шқ
3. Атмосферада қандай газ қанша пайыз құрайды?
Оттегі А. 78%
Азот Ә. 0,95%
Көмірқышқыл газы Б. 20,9%
Аргон және инертті газдар В. 0,05%
4. Қысымды, жел бағытын, ылғалды және температураны өлшейтін
құралдарды сәйкестендіріңдер.
Барометр А. Температура
Флюгер Ә. Қысым
Термометр Б. Ылғалды
Гигрометр В. Жел
І кезең
2 слайд
Сәйкестік тесті. 1. Жер қабаттарын анықтау. Литосфера А. Ауа қабаты Гидросера Ә. Тас қабаты Атмосфера Б. Тіршілік қабаты Биосфера В. Су қабығы 2. Атмосфера қабаттарының биіктігін табыңыз? Стратосфера А.80 шқ жоғары Тропосфера Ә. 80 шқ Мезосфера Б. 55шқ Термосфера В. 20 шқ 3. Атмосферада қандай газ қанша пайыз құрайды? Оттегі А. 78% Азот Ә. 0,95% Көмірқышқыл газы Б. 20,9% Аргон және инертті газдар В. 0,05% 4. Қысымды, жел бағытын, ылғалды және температураны өлшейтін құралдарды сәйкестендіріңдер. Барометр А. Температура Флюгер Ә. Қысым Термометр Б. Ылғалды Гигрометр В. Жел І кезең
3 слайд
Үй тапсырмасын бекіту.
1. Жер шарындағы қандай басым желдерді
білесіңдер?
2. Климатты қалыптастырушы факторларды ата?
3. Климатты жіктеп аудандастырған кім?
4. Климаттың өзгеруіне әсер ететін қандай
факторларды білесіңдер?
3 слайд
Үй тапсырмасын бекіту. 1. Жер шарындағы қандай басым желдерді білесіңдер? 2. Климатты қалыптастырушы факторларды ата? 3. Климатты жіктеп аудандастырған кім? 4. Климаттың өзгеруіне әсер ететін қандай факторларды білесіңдер?
4 слайд
ІІ кезең (топтық жұмыс)
Мағынаны тану. Түртіп алу (инсерт) әдісі
Оқушылар мәтінді оқып шығады. Әркім өзі жеке – жеке оқиды.
Оқып болған соң топ болып кестені толтырады. Өзара топ ішінде
талқылайды. Бірінің білмегенін бір – біріне айтады.
V
Бұрыннан білемін
+
Мен үшін жаңалық
-
Келіспеймін
?
Сұрақ пайда
болды?
4 слайд
ІІ кезең (топтық жұмыс) Мағынаны тану. Түртіп алу (инсерт) әдісі Оқушылар мәтінді оқып шығады. Әркім өзі жеке – жеке оқиды. Оқып болған соң топ болып кестені толтырады. Өзара топ ішінде талқылайды. Бірінің білмегенін бір – біріне айтады. V Бұрыннан білемін + Мен үшін жаңалық - Келіспеймін ? Сұрақ пайда болды?
5 слайд
Толғаныс
Дәптерге судың қасиеттерін тірек сызба
арқылы жазу
Судың қасиеттері
5 слайд
Толғаныс Дәптерге судың қасиеттерін тірек сызба арқылы жазу Судың қасиеттері
6 слайд
Ментальды карта
Табиғаттағы су айналымының сызбасын
құрастыру
6 слайд
Ментальды карта Табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастыру
7 слайд
«Ыстық орындық»
7 слайд
«Ыстық орындық»
8 слайд
Үйге тапсырма
§11 Гидросфера және дүниежүзілік су
ресурстары. Су айналымын оқу.
8 слайд
Үйге тапсырма §11 Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. Су айналымын оқу.
9 слайд
Бағалау
Әр оқушы өзіне өзі баға қойып, бағалау парағына
белгілейді
Аты-жөні: «3» «4» «5»
Сабақтағы белсенділігім
Басқаларды тыңдауым
Өз пікірімді айтуым
Топ жұмысын қорғауға
қатысуым
Қорытынды бағам:
9 слайд
Бағалау Әр оқушы өзіне өзі баға қойып, бағалау парағына белгілейді Аты-жөні: «3» «4» «5» Сабақтағы белсенділігім Басқаларды тыңдауым Өз пікірімді айтуым Топ жұмысын қорғауға қатысуым Қорытынды бағам:
10 слайд
Рефлексия.
Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде
болдыңыздар?
10 слайд
Рефлексия. Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдыңыздар?
11 слайд
LOGO
www.themegallery.com
11 слайд
LOGO www.themegallery.com