Материалдар / Гидросфера және оның құрамы

Гидросфера және оның құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Гидросфера және оның құрамы жайында оқушыларға білімді меңгерте отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытуға арналған география пәнінен құрылған презентация. 10-сынып бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
813
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы “ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің География пәні мұғалімі Ж.Ж. Аханова

1 слайд
Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы “ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің География пәні мұғалімі Ж.Ж. Аханова

1 слайд

Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы “ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің География пәні мұғалімі Ж.Ж. Аханова

Гидросфера және оның құрамы. Дүниежүзілік су айналымы.

2 слайд
Гидросфера және оның құрамы. Дүниежүзілік су айналымы.

2 слайд

Гидросфера және оның құрамы. Дүниежүзілік су айналымы.

Кіріспе бөлімі Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерді айтты, көңіл- күйлерін

3 слайд
Кіріспе бөлімі Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерді айтты, көңіл- күйлерін бес саусақ арқылы білдірді Оқушылар суреттер арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөліну

3 слайд

Кіріспе бөлімі Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерді айтты, көңіл- күйлерін бес саусақ арқылы білдірді Оқушылар суреттер арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөліну

Үй жұмысы Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі. Семантикалық картамен жұмыс

4 слайд
Үй жұмысы Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі. Семантикалық картамен жұмыс

4 слайд

Үй жұмысы Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі. Семантикалық картамен жұмыс

Семантикалық карта Ауа мас- салары Жауын – ша - шын Қоңыр- жай ауа мас- сасы Эква - тор - лық ауа мас- сасы Субарк- тика лы

5 слайд
Семантикалық карта Ауа мас- салары Жауын – ша - шын Қоңыр- жай ауа мас- сасы Эква - тор - лық ауа мас- сасы Субарк- тика лық белдеу Тро – пик - тік белдеу Кли - мат 1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 *

5 слайд

Семантикалық карта Ауа мас- салары Жауын – ша - шын Қоңыр- жай ауа мас- сасы Эква - тор - лық ауа мас- сасы Субарк- тика лық белдеу Тро – пик - тік белдеу Кли - мат 1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 *

Семантикалық карта бойынша бағалау 7 – “5” 5 – 6 – “4” 3 – 4 – “3” 1 – 2 – “2”

6 слайд
Семантикалық карта бойынша бағалау 7 – “5” 5 – 6 – “4” 3 – 4 – “3” 1 – 2 – “2”

6 слайд

Семантикалық карта бойынша бағалау 7 – “5” 5 – 6 – “4” 3 – 4 – “3” 1 – 2 – “2”

Қалпақтардың міндеті Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі

7 слайд
Қалпақтардың міндеті Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....” Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар

7 слайд

Қалпақтардың міндеті Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....” Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар

Сабақтың құрылымы Мәтінді оқу Ойлан, жұптас, бөліс Жұмыстарын қорғау Бағалау Қорытындылау Постермен жұмыс

8 слайд
Сабақтың құрылымы Мәтінді оқу Ойлан, жұптас, бөліс Жұмыстарын қорғау Бағалау Қорытындылау Постермен жұмыс

8 слайд

Сабақтың құрылымы Мәтінді оқу Ойлан, жұптас, бөліс Жұмыстарын қорғау Бағалау Қорытындылау Постермен жұмыс

Ойлан, жұптас, бөліс Мәтінді оқиды. Оқушылар ойына келген идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз иде

9 слайд
Ойлан, жұптас, бөліс Мәтінді оқиды. Оқушылар ойына келген идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын жұптаса отырып сыныптастарымен біріктіреді (жұптас ) және соңында топтын идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

9 слайд

Ойлан, жұптас, бөліс Мәтінді оқиды. Оқушылар ойына келген идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын жұптаса отырып сыныптастарымен біріктіреді (жұптас ) және соңында топтын идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Постермен жұмыс Гидрос фера, судың қасиет тері Табиға ттағы су айналы мы Сызба “ 1 сурет, 7 мысал”

10 слайд
Постермен жұмыс Гидрос фера, судың қасиет тері Табиға ттағы су айналы мы Сызба “ 1 сурет, 7 мысал”

10 слайд

Постермен жұмыс Гидрос фера, судың қасиет тері Табиға ттағы су айналы мы Сызба “ 1 сурет, 7 мысал”

Конверт - тапсырмалар

11 слайд
Конверт - тапсырмалар

11 слайд

Конверт - тапсырмалар

Тапсырмалар • Тақырыптық түйінді сөздер • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • Лездеме сұрақтар • Синквейн (5 жолдық өлең құраст

12 слайд
Тапсырмалар • Тақырыптық түйінді сөздер • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • Лездеме сұрақтар • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • “ Иә”, “жоқ” • Синквейн (5 жолдықөлең құрастыру)

12 слайд

Тапсырмалар • Тақырыптық түйінді сөздер • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • Лездеме сұрақтар • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • “ Иә”, “жоқ” • Синквейн (5 жолдықөлең құрастыру)

Топаралық бағалау

13 слайд
Топаралық бағалау

13 слайд

Топаралық бағалау

Кері байланыс Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ

14 слайд
Кері байланыс Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

14 слайд

Кері байланыс Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

Үй жұмысы § 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет

15 слайд
Үй жұмысы § 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет

15 слайд

Үй жұмысы § 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ