Гидросфера және оның құрамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қарағанды облысы
Қарқаралы ауданы
“ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің
География пәні мұғалімі
Ж.Ж. Аханова
1 слайд
Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы “ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің География пәні мұғалімі Ж.Ж. Аханова
2 слайд
Гидросфера және оның
құрамы. Дүниежүзілік су
айналымы.
2 слайд
Гидросфера және оның құрамы. Дүниежүзілік су айналымы.
3 слайд
Кіріспе бөлімі
Ынтымақтас
тық
атмосферасын
қалыптастыру
Бір-бірінің
бойындағы жақсы
қасиеттерді
айтты, көңіл-
күйлерін бес саусақ
арқылы білдірді Оқушылар
суреттер
арқылы
топқа бөлінеді.
Топқа бөліну
3 слайд
Кіріспе бөлімі Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерді айтты, көңіл- күйлерін бес саусақ арқылы білдірді Оқушылар суреттер арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөліну
4 слайд
Үй жұмысы
Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі.
Семантикалық картамен
жұмыс
4 слайд
Үй жұмысы Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі. Семантикалық картамен жұмыс
5 слайд
Семантикалық карта
Ауа
мас-
салары Жауын
–
ша -
шын Қоңыр-
жай
ауа мас-
сасы Эква -
тор -
лық
ауа мас-
сасы Субарк-
тика
лық
белдеу Тро –
пик -
тік
белдеу Кли -
мат
1 *
2 *
3 *
4 *
5 *
6 *
7 *
5 слайд
Семантикалық карта Ауа мас- салары Жауын – ша - шын Қоңыр- жай ауа мас- сасы Эква - тор - лық ауа мас- сасы Субарк- тика лық белдеу Тро – пик - тік белдеу Кли - мат 1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 *
6 слайд
Семантикалық карта
бойынша бағалау
7 – “5”
5 – 6 – “4”
3 – 4 – “3”
1 – 2 – “2”
6 слайд
Семантикалық карта бойынша бағалау 7 – “5” 5 – 6 – “4” 3 – 4 – “3” 1 – 2 – “2”
7 слайд
Қалпақтардың міндеті
Ақ (ақ бұлттар) - фактілер,
цифрлар және мәліметтерді
таза күйінде беру
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі
жалпы көзқарастарды,
білдіреді, қорытындылайды.Қара (тұман) – негативті
ойлау, мысалы: “бұл
орындалмайды, себебі....”
Жасыл (дала) – жаңа идеялар
ағымын тудыратын
шығармашылық ойлар
7 слайд
Қалпақтардың міндеті Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....” Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар
8 слайд
Сабақтың құрылымы
Мәтінді оқу
Ойлан, жұптас, бөліс
Жұмыстарын қорғау
Бағалау Қорытындылау Постермен
жұмыс
8 слайд
Сабақтың құрылымы Мәтінді оқу Ойлан, жұптас, бөліс Жұмыстарын қорғау Бағалау Қорытындылау Постермен жұмыс
9 слайд
Ойлан, жұптас, бөліс
Мәтінді оқиды.
Оқушылар ойына келген
идеяларды барынша көп
жазады (Ойлан) . Одан кейін
олар өз идеяларын жұптаса
отырып сыныптастарымен
біріктіреді (жұптас ) және
соңында топтын идеяларын
талқылауды бастайды (Бөліс).
9 слайд
Ойлан, жұптас, бөліс Мәтінді оқиды. Оқушылар ойына келген идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын жұптаса отырып сыныптастарымен біріктіреді (жұптас ) және соңында топтын идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
10 слайд
Постермен жұмыс
Гидрос
фера,
судың
қасиет
тері
Табиға
ттағы
су
айналы
мы Сызба
“ 1 сурет,
7 мысал”
10 слайд
Постермен жұмыс Гидрос фера, судың қасиет тері Табиға ттағы су айналы мы Сызба “ 1 сурет, 7 мысал”
11 слайд
Конверт - тапсырмалар
11 слайд
Конверт - тапсырмалар
12 слайд
Тапсырмалар
•
Тақырыптық түйінді сөздер
•
Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру)
•
Лездеме сұрақтар
•
Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру)
•
“ Иә”, “жоқ”
•
Синквейн (5 жолдықөлең құрастыру)
12 слайд
Тапсырмалар • Тақырыптық түйінді сөздер • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • Лездеме сұрақтар • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • “ Иә”, “жоқ” • Синквейн (5 жолдықөлең құрастыру)
13 слайд
Топаралық
бағалау
13 слайд
Топаралық бағалау
14 слайд
Кері байланыс
Басбармақ төмен қарай =
Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай =
Мен түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
14 слайд
Кері байланыс Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
15 слайд
Үй жұмысы
§ 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет
15 слайд
Үй жұмысы § 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет