Материалдар / Гидросфера және оның құрамы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Гидросфера және оның құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Гидросфера және оның құрамы жайында оқушыларға білімді меңгерте отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытуға арналған география пәнінен құрылған презентация. 10-сынып бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
859
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы “ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің География пәні мұғалімі Ж.Ж. Аханова

1 слайд
Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы “ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің География пәні мұғалімі Ж.Ж. Аханова

1 слайд

Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы “ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің География пәні мұғалімі Ж.Ж. Аханова

Гидросфера және оның құрамы. Дүниежүзілік су айналымы.

2 слайд
Гидросфера және оның құрамы. Дүниежүзілік су айналымы.

2 слайд

Гидросфера және оның құрамы. Дүниежүзілік су айналымы.

Кіріспе бөлімі Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерді айтты, көңіл- күйлерін

3 слайд
Кіріспе бөлімі Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерді айтты, көңіл- күйлерін бес саусақ арқылы білдірді Оқушылар суреттер арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөліну

3 слайд

Кіріспе бөлімі Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерді айтты, көңіл- күйлерін бес саусақ арқылы білдірді Оқушылар суреттер арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөліну

Үй жұмысы Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі. Семантикалық картамен жұмыс

4 слайд
Үй жұмысы Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі. Семантикалық картамен жұмыс

4 слайд

Үй жұмысы Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі. Семантикалық картамен жұмыс

Семантикалық карта Ауа мас- салары Жауын – ша - шын Қоңыр- жай ауа мас- сасы Эква - тор - лық ауа мас- сасы Субарк- тика лы

5 слайд
Семантикалық карта Ауа мас- салары Жауын – ша - шын Қоңыр- жай ауа мас- сасы Эква - тор - лық ауа мас- сасы Субарк- тика лық белдеу Тро – пик - тік белдеу Кли - мат 1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 *

5 слайд

Семантикалық карта Ауа мас- салары Жауын – ша - шын Қоңыр- жай ауа мас- сасы Эква - тор - лық ауа мас- сасы Субарк- тика лық белдеу Тро – пик - тік белдеу Кли - мат 1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 *

Семантикалық карта бойынша бағалау 7 – “5” 5 – 6 – “4” 3 – 4 – “3” 1 – 2 – “2”

6 слайд
Семантикалық карта бойынша бағалау 7 – “5” 5 – 6 – “4” 3 – 4 – “3” 1 – 2 – “2”

6 слайд

Семантикалық карта бойынша бағалау 7 – “5” 5 – 6 – “4” 3 – 4 – “3” 1 – 2 – “2”

Қалпақтардың міндеті Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі

7 слайд
Қалпақтардың міндеті Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды. Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....” Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар

7 слайд

Қалпақтардың міндеті Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды. Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....” Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар

Сабақтың құрылымы Мәтінді оқу Ойлан, жұптас, бөліс Жұмыстарын қорғау Бағалау Қорытындылау Постермен жұмыс

8 слайд
Сабақтың құрылымы Мәтінді оқу Ойлан, жұптас, бөліс Жұмыстарын қорғау Бағалау Қорытындылау Постермен жұмыс

8 слайд

Сабақтың құрылымы Мәтінді оқу Ойлан, жұптас, бөліс Жұмыстарын қорғау Бағалау Қорытындылау Постермен жұмыс

Ойлан, жұптас, бөліс Мәтінді оқиды. Оқушылар ойына келген идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяла

9 слайд
Ойлан, жұптас, бөліс Мәтінді оқиды. Оқушылар ойына келген идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын жұптаса отырып сыныптастарымен біріктіреді (жұптас) және соңында топтын идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

9 слайд

Ойлан, жұптас, бөліс Мәтінді оқиды. Оқушылар ойына келген идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын жұптаса отырып сыныптастарымен біріктіреді (жұптас) және соңында топтын идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Постермен жұмыс Гидрос фера, судың қасиет тері Табиға ттағы су айналы мы Сызба “1 сурет, 7 мысал”

10 слайд
Постермен жұмыс Гидрос фера, судың қасиет тері Табиға ттағы су айналы мы Сызба “1 сурет, 7 мысал”

10 слайд

Постермен жұмыс Гидрос фера, судың қасиет тері Табиға ттағы су айналы мы Сызба “1 сурет, 7 мысал”

Конверт - тапсырмалар

11 слайд
Конверт - тапсырмалар

11 слайд

Конверт - тапсырмалар

Тапсырмалар • Тақырыптық түйінді сөздер • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • Лездеме сұрақтар • Синквейн (5 жолдық өлең құраст

12 слайд
Тапсырмалар • Тақырыптық түйінді сөздер • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • Лездеме сұрақтар • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • “Иә”, “жоқ” • Синквейн (5 жолдықөлең құрастыру)

12 слайд

Тапсырмалар • Тақырыптық түйінді сөздер • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • Лездеме сұрақтар • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • “Иә”, “жоқ” • Синквейн (5 жолдықөлең құрастыру)

Топаралық бағалау

13 слайд
Топаралық бағалау

13 слайд

Топаралық бағалау

Кері байланыс Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлден

14 слайд
Кері байланыс Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

14 слайд

Кері байланыс Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

Үй жұмысы § 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет

15 слайд
Үй жұмысы § 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет

15 слайд

Үй жұмысы § 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет