Гидросфера және оның құрамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қарағанды облысы
Қарқаралы ауданы
“ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің
География пәні мұғалімі
Ж.Ж. Аханова
1 слайд
Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы “ЖББ №20 орта мектебі” КММ-нің География пәні мұғалімі Ж.Ж. Аханова
2 слайд
Гидросфера және оның
құрамы. Дүниежүзілік су
айналымы.
2 слайд
Гидросфера және оның құрамы. Дүниежүзілік су айналымы.
3 слайд
Кіріспе бөлімі
Ынтымақтас
тық
атмосферасын
қалыптастыру
Бір-бірінің
бойындағы жақсы
қасиеттерді
айтты, көңіл-
күйлерін бес саусақ
арқылы білдірді
Оқушылар
суреттер
арқылы
топқа бөлінеді.
Топқа бөліну
3 слайд
Кіріспе бөлімі Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерді айтты, көңіл- күйлерін бес саусақ арқылы білдірді Оқушылар суреттер арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөліну
4 слайд
Үй жұмысы
Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі.
Семантикалық картамен
жұмыс
4 слайд
Үй жұмысы Ауа райы. Климат және олардың жіктелуі. Семантикалық картамен жұмыс
5 слайд
Семантикалық карта
Ауа
мас-
салары
Жауын
–
ша -
шын
Қоңыр-
жай
ауа мас-
сасы
Эква -
тор -
лық
ауа мас-
сасы
Субарк-
тика
лық
белдеу
Тро –
пик -
тік
белдеу
Кли -
мат
1 *
2 *
3 *
4 *
5 *
6 *
7 *
5 слайд
Семантикалық карта Ауа мас- салары Жауын – ша - шын Қоңыр- жай ауа мас- сасы Эква - тор - лық ауа мас- сасы Субарк- тика лық белдеу Тро – пик - тік белдеу Кли - мат 1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 *
6 слайд
Семантикалық карта
бойынша бағалау
7 – “5”
5 – 6 – “4”
3 – 4 – “3”
1 – 2 – “2”
6 слайд
Семантикалық карта бойынша бағалау 7 – “5” 5 – 6 – “4” 3 – 4 – “3” 1 – 2 – “2”
7 слайд
Қалпақтардың міндеті
Ақ (ақ бұлттар) - фактілер,
цифрлар және мәліметтерді
таза күйінде беру
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі
жалпы көзқарастарды,
білдіреді, қорытындылайды.
Қара (тұман) – негативті
ойлау, мысалы: “бұл
орындалмайды, себебі....”
Жасыл (дала) – жаңа идеялар
ағымын тудыратын
шығармашылық ойлар
7 слайд
Қалпақтардың міндеті Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды. Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....” Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар
8 слайд
Сабақтың құрылымы
Мәтінді оқу
Ойлан, жұптас, бөліс
Жұмыстарын қорғау
Бағалау
Қорытындылау
Постермен
жұмыс
8 слайд
Сабақтың құрылымы Мәтінді оқу Ойлан, жұптас, бөліс Жұмыстарын қорғау Бағалау Қорытындылау Постермен жұмыс
9 слайд
Ойлан, жұптас, бөліс
Мәтінді оқиды.
Оқушылар ойына келген
идеяларды барынша көп
жазады (Ойлан). Одан кейін
олар өз идеяларын жұптаса
отырып сыныптастарымен
біріктіреді (жұптас) және
соңында топтын идеяларын
талқылауды бастайды (Бөліс).
9 слайд
Ойлан, жұптас, бөліс Мәтінді оқиды. Оқушылар ойына келген идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын жұптаса отырып сыныптастарымен біріктіреді (жұптас) және соңында топтын идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
10 слайд
Постермен жұмыс
Гидрос
фера,
судың
қасиет
тері
Табиға
ттағы
су
айналы
мы
Сызба
“1 сурет,
7 мысал”
10 слайд
Постермен жұмыс Гидрос фера, судың қасиет тері Табиға ттағы су айналы мы Сызба “1 сурет, 7 мысал”
11 слайд
Конверт - тапсырмалар
11 слайд
Конверт - тапсырмалар
12 слайд
Тапсырмалар
• Тақырыптық түйінді сөздер
• Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру)
• Лездеме сұрақтар
• Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру)
• “Иә”, “жоқ”
• Синквейн (5 жолдықөлең құрастыру)
12 слайд
Тапсырмалар • Тақырыптық түйінді сөздер • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • Лездеме сұрақтар • Синквейн (5 жолдық өлең құрастыру) • “Иә”, “жоқ” • Синквейн (5 жолдықөлең құрастыру)
13 слайд
Топаралық
бағалау
13 слайд
Топаралық бағалау
14 слайд
Кері байланыс
Басбармақ төмен қарай =
Мен түсінбедім.
Басбармақ жоғарыға қарай =
Мен түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
14 слайд
Кері байланыс Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
15 слайд
Үй жұмысы
§ 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет
15 слайд
Үй жұмысы § 14 оқу Шығармашалақ тапсырма 89-бет