Глобусты қалай қолданады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ескелді ауданы Шымыр ауылы
М. Маметова атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Омарова Алтынай
Камзановна
Пәні: Жаратылыстану Ортақ тақырып: Жер және ғарыш. Жер.
Тақырыбы: Глобусты қалай қолданады?
Сабақтың оқу мақсаттары: 1.4.1.1 Жердің пішінін оның
жасанды моделі негізінде анықтау
Бағалау критерийлері:
Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтайды.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Жердің пішінін оның жасанды моделі
негізінде екенін біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жердің пішінін
оның жасанды моделі негізінде анықтайды
Кейбір оқушылар орындай алады: Жердің пішінін оның
жасанды моделі негізінде анықтайды, салыстырады.
1 слайд
Ескелді ауданы Шымыр ауылы М. Маметова атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Омарова Алтынай Камзановна Пәні: Жаратылыстану Ортақ тақырып: Жер және ғарыш. Жер. Тақырыбы: Глобусты қалай қолданады? Сабақтың оқу мақсаттары: 1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау Бағалау критерийлері: Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтайды. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде екенін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтайды, салыстырады.
2 слайд
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру.
Пәнге қатысты сөздік терминдер:
саяхат- путешествие-
глобус - globe
модель – model
Сабақ барысында оқушылар тірек
сөздерді қолдана отырып, зерек
оқушылар тірек сөздермен сөйлемдер
құрайды.
2 слайд
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнге қатысты сөздік терминдер: саяхат- путешествие- глобус - globe модель – model Сабақ барысында оқушылар тірек сөздерді қолдана отырып, зерек оқушылар тірек сөздермен сөйлемдер құрайды.
3 слайд
Сабақтың басы
Ширату жаттығуы
«Ғарышқа саяхат» бейнежазба “Ой қозғау”
Сұрақ- жауап арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын
хабарлаймын. Сабақтың табыс критериилерімен
таныстырамын.
Сабақтың ортасында Ұжымдық жұмысты зерттеу
жұмысымен ұштастырып модельдеу арқылы глобусты
сипаттаймын.
Топтық жұмыс “Қонаққа бару” әдісі
1. топ құрлықтар мен суды тауып, сәйкес түсті жапсырады
2.топ ерте кездегі глобус пен қазіргі глобустың айырмашылығы
мен ұқсастығын анықтайды
Бағалау критерийлері:
Ынтымақтастық сақтайды
Топтар бірін бірі тыңдайды
3.топ глобус үлгісін қима қағаздан жапсырады
4.топ ҚР тауып белгілейді.
(МК) құрлықтар жайлы мәлімет беремін,
3 слайд
Сабақтың басы Ширату жаттығуы «Ғарышқа саяхат» бейнежазба “Ой қозғау” Сұрақ- жауап арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлаймын. Сабақтың табыс критериилерімен таныстырамын. Сабақтың ортасында Ұжымдық жұмысты зерттеу жұмысымен ұштастырып модельдеу арқылы глобусты сипаттаймын. Топтық жұмыс “Қонаққа бару” әдісі 1. топ құрлықтар мен суды тауып, сәйкес түсті жапсырады 2.топ ерте кездегі глобус пен қазіргі глобустың айырмашылығы мен ұқсастығын анықтайды Бағалау критерийлері: Ынтымақтастық сақтайды Топтар бірін бірі тыңдайды 3.топ глобус үлгісін қима қағаздан жапсырады 4.топ ҚР тауып белгілейді. (МК) құрлықтар жайлы мәлімет беремін,
4 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
Жеке жұмыс:
4 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Жеке жұмыс:
5 слайд
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері
байланыс береді.
«От шашу», «Басбармақ» арқылы бағалату.
Қалыптастырушы бағалау түрлері.
Келешекте : осы курс барысында оқып
үйренгенімді іс-тәжірибе барысында
қолданамын. Оқып- үйренген әдіс – тәсілдерімді
сабақты жақсарту мақсатында пайдаланамын.
Қалыптастырушы бағалауды сабақ барысында
үнемі кіргіземін.
5 слайд
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді. «От шашу», «Басбармақ» арқылы бағалату. Қалыптастырушы бағалау түрлері. Келешекте : осы курс барысында оқып үйренгенімді іс-тәжірибе барысында қолданамын. Оқып- үйренген әдіс – тәсілдерімді сабақты жақсарту мақсатында пайдаланамын. Қалыптастырушы бағалауды сабақ барысында үнемі кіргіземін.