Google Workspace мүмкіндіктерін информатика пәніне кіріктіру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Google Workspace мүмкіндіктерін информатика пәніне кіріктіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жұмыс информатика пәнінде Google Workspace құралдарын тиімді қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді. Презентацияда Google Classroom, Google Docs, Google Sheets және Google Forms сервистерінің оқу процесін оңтайландырудағы рөлі ашылады. Бұл платформалар оқушылардың цифрлық сауаттылығын арттыруға, бірлескен жұмыс дағдыларын дамытуға және мұғалімнің бағалау, бақылау жұмыстарын жеңілдетуге көмектеседі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНДА ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН КІРІКТІРУ

#1 слайд
ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНДА ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН КІРІКТІРУ

1 слайд

ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНДА ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН КІРІКТІРУ

Мақсаты:

#2 слайд
Мақсаты:

2 слайд

Мақсаты:

Білім беру үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын айқындайтын әдістемелік басылымдармен танысу. Сабақта оқытудың жаңа тех

#3 слайд
Білім беру үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын айқындайтын әдістемелік басылымдармен танысу. Сабақта оқытудың жаңа технологияларын, атап айтқанда электрондық оқулықтарды тиімді қолдана білу. Оқушының таным белсенділігін қалыптастыру барысында шығармашылық ізденістің тиімді жолдарын үйрету, білім сапасын көтеру. Міндеттері:

3 слайд

Білім беру үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын айқындайтын әдістемелік басылымдармен танысу. Сабақта оқытудың жаңа технологияларын, атап айтқанда электрондық оқулықтарды тиімді қолдана білу. Оқушының таным белсенділігін қалыптастыру барысында шығармашылық ізденістің тиімді жолдарын үйрету, білім сапасын көтеру. Міндеттері:

“Баланың ынтасын арттыру үшін оқылатын нәрседен бір жаңалық болуы керек” Жүсіпбек Аймауытов

#4 слайд
“Баланың ынтасын арттыру үшін оқылатын нәрседен бір жаңалық болуы керек” Жүсіпбек Аймауытов

4 слайд

“Баланың ынтасын арттыру үшін оқылатын нәрседен бір жаңалық болуы керек” Жүсіпбек Аймауытов

Қазіргі заманғы жағдайларда жұмыс істеу үшін оқытушы не білуге тиіс? Санамалап айтсақ, келесі бес құрал педа

#5 слайд
Қазіргі заманғы жағдайларда жұмыс істеу үшін оқытушы не білуге тиіс? Санамалап айтсақ, келесі бес құрал педагогтың бесқаруы десе де болады: Менеджмент ғылымы (басқару ғылымы); Психология (білім беру - оқыту және тәрбиелеу процесін психологияландыру жүріп жатыр); Егер біз оқушының субъектісін, жеке тұлғасын нысаналасақ, біз оны жақсы білуге тиіспіз; Экономика (экономиканың қажеттіліктерін білу; мектепке қандай адам даярлау керек екенін білу); Информатика (дербес компьютерді пайдалану); Ақпараттық-коммуникациялық технологияны сабақта кеңінен қолдану (Интернет желісін пайдалана және іздей білу, электронды оқулықтарды қолдану, флипчарттарды игеру).

5 слайд

Қазіргі заманғы жағдайларда жұмыс істеу үшін оқытушы не білуге тиіс? Санамалап айтсақ, келесі бес құрал педагогтың бесқаруы десе де болады: Менеджмент ғылымы (басқару ғылымы); Психология (білім беру - оқыту және тәрбиелеу процесін психологияландыру жүріп жатыр); Егер біз оқушының субъектісін, жеке тұлғасын нысаналасақ, біз оны жақсы білуге тиіспіз; Экономика (экономиканың қажеттіліктерін білу; мектепке қандай адам даярлау керек екенін білу); Информатика (дербес компьютерді пайдалану); Ақпараттық-коммуникациялық технологияны сабақта кеңінен қолдану (Интернет желісін пайдалана және іздей білу, электронды оқулықтарды қолдану, флипчарттарды игеру).

Оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажет:  Бір қалыпты пайдаланбау, деңгейлер бойынша (білу, түсіну, қолдану) оқу

#6 слайд
Оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажет:  Бір қалыпты пайдаланбау, деңгейлер бойынша (білу, түсіну, қолдану) оқушылар әрекетін ауыстырып отыру;  Баланың ойлау (зерделеу) қабілетін дамытуға бағытталу, яғни елестету, салыстыру, байқағыштық жалпыдан негізгіні айыра алу, ұқсастықты табу қасиеттерін дамыту;  Компьютерлік технологияны пайдалана отырып дарынды, орташа және үлгерімі төмен оқушыға сабақты ойдағыдай меңгеруіне мүмкіндік туғызу;  Оқушының есте сақтау қабілеттерін ескеру (жедел, қысқа мерзімді және ұзақ уақыттық есте сақтау).

6 слайд

Оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажет:  Бір қалыпты пайдаланбау, деңгейлер бойынша (білу, түсіну, қолдану) оқушылар әрекетін ауыстырып отыру;  Баланың ойлау (зерделеу) қабілетін дамытуға бағытталу, яғни елестету, салыстыру, байқағыштық жалпыдан негізгіні айыра алу, ұқсастықты табу қасиеттерін дамыту;  Компьютерлік технологияны пайдалана отырып дарынды, орташа және үлгерімі төмен оқушыға сабақты ойдағыдай меңгеруіне мүмкіндік туғызу;  Оқушының есте сақтау қабілеттерін ескеру (жедел, қысқа мерзімді және ұзақ уақыттық есте сақтау).

Бағыттары Мақсаттары Электронды оқулықтар Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік Web-сайттар ашу Телекоммуникац

#7 слайд
Бағыттары Мақсаттары Электронды оқулықтар Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік Web-сайттар ашу Телекоммуникациялық технологиялар Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану Мультимедиалық және гипермәтіндік технологиялар Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау Қашықтан оқыту (басқару) (Internet) Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету Жаңа ақпараттық – коммуникативтік технология

7 слайд

Бағыттары Мақсаттары Электронды оқулықтар Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік Web-сайттар ашу Телекоммуникациялық технологиялар Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану Мультимедиалық және гипермәтіндік технологиялар Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау Қашықтан оқыту (басқару) (Internet) Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету Жаңа ақпараттық – коммуникативтік технология

Оқу үдерісінде ақпараттық технологияны пайдалану барысы: 1."Түсіну" деңгейінде (теориялық материалды меңгерту): Электрондық о

#8 слайд
Оқу үдерісінде ақпараттық технологияны пайдалану барысы: 1."Түсіну" деңгейінде (теориялық материалды меңгерту): Электрондық оқулықтар; Power Point бағдарламасында жасалған презентациялар; Жасанды интеклекпен жасалған платформалар; Блокнот мәтіндік кіші редакторда жазылған ережелер жиынтығы (электрондық ереже анықтамасы) немесе электрондық сөздік қолданылады.

8 слайд

Оқу үдерісінде ақпараттық технологияны пайдалану барысы: 1."Түсіну" деңгейінде (теориялық материалды меңгерту): Электрондық оқулықтар; Power Point бағдарламасында жасалған презентациялар; Жасанды интеклекпен жасалған платформалар; Блокнот мәтіндік кіші редакторда жазылған ережелер жиынтығы (электрондық ереже анықтамасы) немесе электрондық сөздік қолданылады.

2."Қолдану" деңгейінде (теориялық материалды бекіту): Word Pad мәтіндік редакторында мәтінмен тікелей жұмыс (түзету, үзінді қ

#9 слайд
2."Қолдану" деңгейінде (теориялық материалды бекіту): Word Pad мәтіндік редакторында мәтінмен тікелей жұмыс (түзету, үзінді қосу, аяқтау, әріп қою, астын сызу, суреттер мен сызбалар кірістіру). Мультимедиалық мүмкіндіктерді пайдалану (дыбыстарды жазу мен ойнату, лазерлік ойнатқыш бағдарламасы, фонограф бағдарламасы арқылы дауысты жазу және жазылған дыбыстық файлды құжатқа қою аудиолекцияны алдын ала жазып алып, сабақ барысында қолдануға болады). Интернет жүйесі, яғни электрондық кітапхана мүмкіндігін қолдануға болады. Ол арқылы жаңа мәліметтер қорыту.

9 слайд

2."Қолдану" деңгейінде (теориялық материалды бекіту): Word Pad мәтіндік редакторында мәтінмен тікелей жұмыс (түзету, үзінді қосу, аяқтау, әріп қою, астын сызу, суреттер мен сызбалар кірістіру). Мультимедиалық мүмкіндіктерді пайдалану (дыбыстарды жазу мен ойнату, лазерлік ойнатқыш бағдарламасы, фонограф бағдарламасы арқылы дауысты жазу және жазылған дыбыстық файлды құжатқа қою аудиолекцияны алдын ала жазып алып, сабақ барысында қолдануға болады). Интернет жүйесі, яғни электрондық кітапхана мүмкіндігін қолдануға болады. Ол арқылы жаңа мәліметтер қорыту.

1."Жинақтау" деңгейінде (теориялық материалды қорыту): Тест бағдарламасы арқылы білімді тексеру; Power Point бағдарламасымен

#10 слайд
1."Жинақтау" деңгейінде (теориялық материалды қорыту): Тест бағдарламасы арқылы білімді тексеру; Power Point бағдарламасымен презентация жасату; Excel бағдарламасында өз білімдерінің мониторингісін шығару. Сынып ішіндегі компьютерлік желі арқылы өзара білім жарыстыру неме өзара тексеру жұмыстарын жүргізу; Әмбебап ойнатқыш бағдарламасына жазылған файлдар арқылы диктант алу; Интернет жүйесі арқылы жазылатын рефераттар, виртуальды интернет олимпиадалар.

10 слайд

1."Жинақтау" деңгейінде (теориялық материалды қорыту): Тест бағдарламасы арқылы білімді тексеру; Power Point бағдарламасымен презентация жасату; Excel бағдарламасында өз білімдерінің мониторингісін шығару. Сынып ішіндегі компьютерлік желі арқылы өзара білім жарыстыру неме өзара тексеру жұмыстарын жүргізу; Әмбебап ойнатқыш бағдарламасына жазылған файлдар арқылы диктант алу; Интернет жүйесі арқылы жазылатын рефераттар, виртуальды интернет олимпиадалар.

Бағалау Жинақ тау талдау қолдану түсіну білу Іс-тәжірибедегі өзгерістер

#11 слайд
Бағалау Жинақ тау талдау қолдану түсіну білу Іс-тәжірибедегі өзгерістер

11 слайд

Бағалау Жинақ тау талдау қолдану түсіну білу Іс-тәжірибедегі өзгерістер

Ақпараттық– коммуникативтік технология жағдайындағы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпара

#12 слайд
Ақпараттық– коммуникативтік технология жағдайындағы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық болжамдау және шығармашылық қабілеттерін дамытумен анықталады

12 слайд

Ақпараттық– коммуникативтік технология жағдайындағы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық болжамдау және шығармашылық қабілеттерін дамытумен анықталады

Сабаққа дайындалу CD Өзіндік Білімін көтеру элект. материалдар Сабақтан тыс қызмет Электронды оқу материал- дарының мазмұ

#13 слайд
Сабаққа дайындалу CD Өзіндік Білімін көтеру элект. материалдар Сабақтан тыс қызмет Электронды оқу материал- дарының мазмұнын толық оқып үйрену АКТ-ны сабақта қолданудың әдістері мен тәсілдерін игеру Internet-ті әдістемелік және танымдық ақпарат көзі ретінде игеру Техникалық құралдарды пайдалануға машықтану

13 слайд

Сабаққа дайындалу CD Өзіндік Білімін көтеру элект. материалдар Сабақтан тыс қызмет Электронды оқу материал- дарының мазмұнын толық оқып үйрену АКТ-ны сабақта қолданудың әдістері мен тәсілдерін игеру Internet-ті әдістемелік және танымдық ақпарат көзі ретінде игеру Техникалық құралдарды пайдалануға машықтану

Біз қабылдаймыз 10% оқығанымыздан 20% естігенімізден 30% көргенімізден 50% көріп, естігенімізден 70% басқалармен бірге тал

#14 слайд
Біз қабылдаймыз 10% оқығанымыздан 20% естігенімізден 30% көргенімізден 50% көріп, естігенімізден 70% басқалармен бірге талқылағанымыздан 80% өзіміз сезінгенімізден 95% басқа біреуге үйреткенімізден Уильям Глассер

14 слайд

Біз қабылдаймыз 10% оқығанымыздан 20% естігенімізден 30% көргенімізден 50% көріп, естігенімізден 70% басқалармен бірге талқылағанымыздан 80% өзіміз сезінгенімізден 95% басқа біреуге үйреткенімізден Уильям Глассер

#15 слайд

15 слайд

Файл форматы:
pptx
04.12.2025
21
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі