Гормондар арқылы гуморальды реттелу 8 сынып
Гормондар арқылы гуморальды реттелу 8 сынып

#1 слайд
9-БӨЛІМ. КООРДИНАЦИЯ
ЖӘНЕ РЕТТЕЛУ
«Романов негізгі мектебі»КММ
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
Гормондар арқылы гуморальды реттелу
САБАҚ МАҚСАТЫ:
Барлық оқушылар:
эндокринді, экзокринді және
аралас бездерді атай алады,
организмдегі орналасқан орнын
анықтайды
Оқушылардың басым бөлігі :
бездерді секрециясы (қызметі) бойынша
жіктейді, ажырата алады
Кейбір оқушылар: бездердің
негізгі қызметін, маңызын
түсіндіре алады
ОҚУ МАҚСАТЫ .
8.1.7.5 эндокринді, экзокринді
және аралас бездердің
орналасқан жерлерін анықтау
8.1.7.6 бездердің негізгі
қызметтерін түсіндіру
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ :
•Эндокринді, экзокринді және
аралас бездердің орналасқан
орнын біледі
•Бездерді түрлері бойынша
жіктей алады, маңызын
түсіндіре алады
ҚҰНДЫЛЫҚТАР:
шығармашылық және сын тұрғысынан
ойлау; қарым-қатынас жасау қабілеті,жеке
және топпен жұмыс істей білу қабілеті;
1 слайд
9-БӨЛІМ. КООРДИНАЦИЯ ЖӘНЕ РЕТТЕЛУ «Романов негізгі мектебі»КММ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Гормондар арқылы гуморальды реттелу САБАҚ МАҚСАТЫ: Барлық оқушылар: эндокринді, экзокринді және аралас бездерді атай алады, организмдегі орналасқан орнын анықтайды Оқушылардың басым бөлігі : бездерді секрециясы (қызметі) бойынша жіктейді, ажырата алады Кейбір оқушылар: бездердің негізгі қызметін, маңызын түсіндіре алады ОҚУ МАҚСАТЫ . 8.1.7.5 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау 8.1.7.6 бездердің негізгі қызметтерін түсіндіру БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ : •Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан орнын біледі •Бездерді түрлері бойынша жіктей алады, маңызын түсіндіре алады ҚҰНДЫЛЫҚТАР: шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым-қатынас жасау қабілеті,жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті;
#2 слайд
“КІР ЖАЯТЫН ЖІП”
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
АХУАЛ.
«Менің көңіл-күйім»
жаттығуы
«СҰРАҚТЫ ҰСТАП
АЛ”.
«ТЫҢДАП ОТЫРҒАН
ҮШТІК» әдісі.
«БЕЙНЕФИЛЬМ» көру
талдау
ТОПҚА БӨЛУ.
“КОНФЕТ ТҮСІ”
СЕРГІТУ СӘТІ.
“САНАМАҚ”
«МЫЛҚАУ СУРЕТ»
әдісі.
2 слайд
“КІР ЖАЯТЫН ЖІП” БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ. «Менің көңіл-күйім» жаттығуы «СҰРАҚТЫ ҰСТАП АЛ”. «ТЫҢДАП ОТЫРҒАН ҮШТІК» әдісі. «БЕЙНЕФИЛЬМ» көру талдау ТОПҚА БӨЛУ. “КОНФЕТ ТҮСІ” СЕРГІТУ СӘТІ. “САНАМАҚ” «МЫЛҚАУ СУРЕТ» әдісі.
#3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
«ТЫҢДАП ОТЫРҒАН ҮШТІК»
“СЕМАНТИКАЛЫҚ КЕСТЕ” “ВЕНН ДИАГРАММАСЫ”
«БЕЙНЕФИЛЬМ»
ВенндиаграммасыВенндиаграммасы
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ «ТЫҢДАП ОТЫРҒАН ҮШТІК» “СЕМАНТИКАЛЫҚ КЕСТЕ” “ВЕНН ДИАГРАММАСЫ” «БЕЙНЕФИЛЬМ» ВенндиаграммасыВенндиаграммасы
#4 слайд
КРИТЕРИАЛЬДЫ БАҒАЛАУ:
“ФИШКАЛАР” АРҚЫЛЫ
МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ
ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ
“БУТЕРБРОД” ӘДІСІ
ТОПТЫҚ БАҒАЛАУ
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ.
ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ.
“БАСБАРМАҚ” ӘДІСІ.
ЖҰПТЫҚ БАҒАЛАУ
КЕРІ БАЙЛАНЫС.
“ТАБЫС САТЫСЫ”
РЕФЛЕКСИЯ.
“ПОЕЗД”
“ТҮСТЕРДІҢ ЕСКЕРТУІ”
ЖҰПТЫҚ БАҒАЛАУ
4 слайд
КРИТЕРИАЛЬДЫ БАҒАЛАУ: “ФИШКАЛАР” АРҚЫЛЫ МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ “БУТЕРБРОД” ӘДІСІ ТОПТЫҚ БАҒАЛАУ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ. ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ. “БАСБАРМАҚ” ӘДІСІ. ЖҰПТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС. “ТАБЫС САТЫСЫ” РЕФЛЕКСИЯ. “ПОЕЗД” “ТҮСТЕРДІҢ ЕСКЕРТУІ” ЖҰПТЫҚ БАҒАЛАУ
шағым қалдыра аласыз













