Гормондар арқылы гуморальды реттелу 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Гормондар арқылы гуморальды реттелу 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық ұстаздар қауымына көмегі тиер деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
9-БӨЛІМ. КООРДИНАЦИЯ ЖӘНЕ РЕТТЕЛУ «Романов негізгі мектебі»КММ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Гормондар арқылы гуморальды реттелу С

#1 слайд
9-БӨЛІМ. КООРДИНАЦИЯ ЖӘНЕ РЕТТЕЛУ «Романов негізгі мектебі»КММ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Гормондар арқылы гуморальды реттелу САБАҚ МАҚСАТЫ: Барлық оқушылар: эндокринді, экзокринді және аралас бездерді атай алады, организмдегі орналасқан орнын анықтайды Оқушылардың басым бөлігі : бездерді секрециясы (қызметі) бойынша жіктейді, ажырата алады Кейбір оқушылар: бездердің негізгі қызметін, маңызын түсіндіре алады  ОҚУ МАҚСАТЫ . 8.1.7.5 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау 8.1.7.6 бездердің негізгі қызметтерін түсіндіру БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ : •Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан орнын біледі •Бездерді түрлері бойынша жіктей алады, маңызын түсіндіре алады ҚҰНДЫЛЫҚТАР: шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым-қатынас жасау қабілеті,жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті;

1 слайд

9-БӨЛІМ. КООРДИНАЦИЯ ЖӘНЕ РЕТТЕЛУ «Романов негізгі мектебі»КММ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Гормондар арқылы гуморальды реттелу САБАҚ МАҚСАТЫ: Барлық оқушылар: эндокринді, экзокринді және аралас бездерді атай алады, организмдегі орналасқан орнын анықтайды Оқушылардың басым бөлігі : бездерді секрециясы (қызметі) бойынша жіктейді, ажырата алады Кейбір оқушылар: бездердің негізгі қызметін, маңызын түсіндіре алады  ОҚУ МАҚСАТЫ . 8.1.7.5 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау 8.1.7.6 бездердің негізгі қызметтерін түсіндіру БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ : •Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан орнын біледі •Бездерді түрлері бойынша жіктей алады, маңызын түсіндіре алады ҚҰНДЫЛЫҚТАР: шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым-қатынас жасау қабілеті,жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті;

“КІР ЖАЯТЫН ЖІП” БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ. «Менің көңіл-күйім» жаттығуы «СҰРАҚТЫ ҰСТАП АЛ”. «ТЫҢДАП ОТЫ

#2 слайд
“КІР ЖАЯТЫН ЖІП” БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ. «Менің көңіл-күйім» жаттығуы «СҰРАҚТЫ ҰСТАП АЛ”. «ТЫҢДАП ОТЫРҒАН ҮШТІК» әдісі. «БЕЙНЕФИЛЬМ» көру талдау ТОПҚА БӨЛУ. “КОНФЕТ ТҮСІ” СЕРГІТУ СӘТІ. “САНАМАҚ” «МЫЛҚАУ СУРЕТ» әдісі.

2 слайд

“КІР ЖАЯТЫН ЖІП” БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ. «Менің көңіл-күйім» жаттығуы «СҰРАҚТЫ ҰСТАП АЛ”. «ТЫҢДАП ОТЫРҒАН ҮШТІК» әдісі. «БЕЙНЕФИЛЬМ» көру талдау ТОПҚА БӨЛУ. “КОНФЕТ ТҮСІ” СЕРГІТУ СӘТІ. “САНАМАҚ” «МЫЛҚАУ СУРЕТ» әдісі.

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ «ТЫҢДАП ОТЫРҒАН ҮШТІК» “СЕМАНТИКАЛЫҚ КЕСТЕ” “ВЕНН ДИАГРАММАСЫ” «БЕЙНЕФИЛЬМ» ВенндиаграммасыВенндиаграмм

#3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ «ТЫҢДАП ОТЫРҒАН ҮШТІК» “СЕМАНТИКАЛЫҚ КЕСТЕ” “ВЕНН ДИАГРАММАСЫ” «БЕЙНЕФИЛЬМ» ВенндиаграммасыВенндиаграммасы

3 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ «ТЫҢДАП ОТЫРҒАН ҮШТІК» “СЕМАНТИКАЛЫҚ КЕСТЕ” “ВЕНН ДИАГРАММАСЫ” «БЕЙНЕФИЛЬМ» ВенндиаграммасыВенндиаграммасы

КРИТЕРИАЛЬДЫ БАҒАЛАУ: “ФИШКАЛАР” АРҚЫЛЫ МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ “БУТЕРБРОД” ӘДІСІ ТОПТЫҚ БАҒАЛАУ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ

#4 слайд
КРИТЕРИАЛЬДЫ БАҒАЛАУ: “ФИШКАЛАР” АРҚЫЛЫ МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ “БУТЕРБРОД” ӘДІСІ ТОПТЫҚ БАҒАЛАУ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ. ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ. “БАСБАРМАҚ” ӘДІСІ. ЖҰПТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС. “ТАБЫС САТЫСЫ” РЕФЛЕКСИЯ. “ПОЕЗД” “ТҮСТЕРДІҢ ЕСКЕРТУІ” ЖҰПТЫҚ БАҒАЛАУ

4 слайд

КРИТЕРИАЛЬДЫ БАҒАЛАУ: “ФИШКАЛАР” АРҚЫЛЫ МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ “БУТЕРБРОД” ӘДІСІ ТОПТЫҚ БАҒАЛАУ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ. ДЕСКРИПОР АРҚЫЛЫ. “БАСБАРМАҚ” ӘДІСІ. ЖҰПТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС. “ТАБЫС САТЫСЫ” РЕФЛЕКСИЯ. “ПОЕЗД” “ТҮСТЕРДІҢ ЕСКЕРТУІ” ЖҰПТЫҚ БАҒАЛАУ

Файл форматы:
pptx
21.01.2019
1535
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі