Графика және жобалау пәніне арналған көрнекілік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырып: Сызбаларға өлшемдерді қою
Мектеп:№169 мектеп-лицейі
Мұғалімнің аты-жөні: Муканов Б.Т.
Сынып: 10
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 10.2.3.1. Бұйымдардың геометриялық формасының
қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді
қоюды білу және қолдана алуларын көрсету.
Сабақтың мақсаттары: Сызба өлшемдерінің түрлерін білу, қолдану.
Сызбалардың геометриялық формасының
қасиеттерін ескере отырып өлшемдерді қою.
Бағалу критерийі •
Сызбалар мен өлшемдердің түрлерін біледі, қолдану
аймағын ажыратады.
•
Сызбаларға өлшемдерді түсіреді.
•
Сызбалар мен өлшемдердің ерекшеліктерін ажырата
алады
•
Әртүрлі тетікбөлшектердің формасына байланысты
өлшемдерді қолдана біледі.
Тілдік мақсат
Пәнге байланысты негізгі
сөздер мен тіркестер
1 слайд
Тақырып: Сызбаларға өлшемдерді қою Мектеп:№169 мектеп-лицейі Мұғалімнің аты-жөні: Муканов Б.Т. Сынып: 10 Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 10.2.3.1. Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді қоюды білу және қолдана алуларын көрсету. Сабақтың мақсаттары: Сызба өлшемдерінің түрлерін білу, қолдану. Сызбалардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып өлшемдерді қою. Бағалу критерийі • Сызбалар мен өлшемдердің түрлерін біледі, қолдану аймағын ажыратады. • Сызбаларға өлшемдерді түсіреді. • Сызбалар мен өлшемдердің ерекшеліктерін ажырата алады • Әртүрлі тетікбөлшектердің формасына байланысты өлшемдерді қолдана біледі. Тілдік мақсат Пәнге байланысты негізгі сөздер мен тіркестер
2 слайд
Саралау әдістері
Тапсырма Дереккөздер Қарқын Диалог және
қолдау көрсету Қорытынды Бағалау Бағалаудың әртүрлі
әдістерін қолдана отырып
оқушылардың сабаққа
қызығушылықтарын
арттырамын. Кері
байланыс арқылы
жұмысын жақсатруға
көмектесемін.
Бағыт беру, көрсету арқылы стадартқа сай сызбаға
өлшемдер қою әдістерін орындай алатындығын
дәлелдеу.
Сызбаға өлшем қою барысында бағыт-бағдар беремін, сөзбен қолдау
көрсетемін, ынталандырамын.
Графикалық сызба тапсырмаларды орындауға көп күш жұмсауды талап етемін,
оқушыларға қолданылады.
Оқулық, ғаламтор ресурстары, қосымша әдебиеттер арқылы сызбаларға өлшемдерді түсіруді дұрыс
қолдануды меңгеру
Әртүрлі деңгейдегі оқушыларға сызба сызу және өлшем қою жұмыстары бойынша деңгейлік тапсырма беру
2 слайд
Саралау әдістері Тапсырма Дереккөздер Қарқын Диалог және қолдау көрсету Қорытынды Бағалау Бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттырамын. Кері байланыс арқылы жұмысын жақсатруға көмектесемін. Бағыт беру, көрсету арқылы стадартқа сай сызбаға өлшемдер қою әдістерін орындай алатындығын дәлелдеу. Сызбаға өлшем қою барысында бағыт-бағдар беремін, сөзбен қолдау көрсетемін, ынталандырамын. Графикалық сызба тапсырмаларды орындауға көп күш жұмсауды талап етемін, оқушыларға қолданылады. Оқулық, ғаламтор ресурстары, қосымша әдебиеттер арқылы сызбаларға өлшемдерді түсіруді дұрыс қолдануды меңгеру Әртүрлі деңгейдегі оқушыларға сызба сызу және өлшем қою жұмыстары бойынша деңгейлік тапсырма беру
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Сабақтың
басы Сабақтың
ортасы Сабақтың
соңы
Топпен жұмыс
Тапсырма 1. 2.
ҚБ Басбармақ әдісі
ҚБ Галерея әдісі
Рефлексия
«Бәйтерек» әдісі
( кері байланыс )Пазл әдісі
Бумеранг әдісі
( миға шабуыл )
( ҚБ ) басбармақ әдісі
Топтық жұмыс:
Оқушылар топта
сызбадағы
өлшемдердің барлық
түрлерін анықтайды
ажыратады.
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Топпен жұмыс Тапсырма 1. 2. ҚБ Басбармақ әдісі ҚБ Галерея әдісі Рефлексия «Бәйтерек» әдісі ( кері байланыс )Пазл әдісі Бумеранг әдісі ( миға шабуыл ) ( ҚБ ) басбармақ әдісі Топтық жұмыс: Оқушылар топта сызбадағы өлшемдердің барлық түрлерін анықтайды ажыратады.
4 слайд
Критериалды бағалау
( Қалыптастырушы бағалау)
Тапсырма 1 ( ТЖ ) Заттың бейнесін жалғастыру
Бұйымның өлшемі бойынша оның сызбасын тұрғызу
Критерий
Сызбаның екінші
жартысы
толықтырылады. Дескриптор
1. Бұйымның өлшемін
қолданады
2. Сызбаның екінші жартысы
толықтырады ( ҚБ) «Басбармақ»
әдісі
Тапсырма 2 ( ӨЖ ) (ТЖ)
Сызбаны А4 пішіміне сауатты көшіру
Критерий
Сызбаның
күрделілігіне қарай
орындау және
өлшемдерді қою
әдістерін дқрыс
қолдану Дескриптор
1. Берілген сызбаны орындайды.
2. Сызбаға өлшемдерін қояды
3. Бұйымдардың геометриялық
формалардың қасиеттерін
ескере отырып, сызбаға
өлшемдерді қоя алады. (ҚБ) «Галерея»
әдісі
Рефлексия ( кері байланыс )
4 слайд
Критериалды бағалау ( Қалыптастырушы бағалау) Тапсырма 1 ( ТЖ ) Заттың бейнесін жалғастыру Бұйымның өлшемі бойынша оның сызбасын тұрғызу Критерий Сызбаның екінші жартысы толықтырылады. Дескриптор 1. Бұйымның өлшемін қолданады 2. Сызбаның екінші жартысы толықтырады ( ҚБ) «Басбармақ» әдісі Тапсырма 2 ( ӨЖ ) (ТЖ) Сызбаны А4 пішіміне сауатты көшіру Критерий Сызбаның күрделілігіне қарай орындау және өлшемдерді қою әдістерін дқрыс қолдану Дескриптор 1. Берілген сызбаны орындайды. 2. Сызбаға өлшемдерін қояды 3. Бұйымдардың геометриялық формалардың қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді қоя алады. (ҚБ) «Галерея» әдісі Рефлексия ( кері байланыс )